De haat op de Nederlandse versie snap ik ook niet zo, ik vind het niet super, maar wel vermakelijk genoeg. En als ik het kut vind kijk ik niet meerquote:Op zondag 9 april 2023 19:22 schreef roos94 het volgende:
Snap het gegeil op de be versie en de haat op nl niet zo
Ik haat de Nederlandse versie niet hoor. Ben alleen afgehaakt bij het laatste seizoen..quote:Op zondag 9 april 2023 19:43 schreef heywoodu het volgende:
[..]
De haat op de Nederlandse versie snap ik ook niet zo, ik vind het niet super, maar wel vermakelijk genoeg. En als ik het kut vind kijk ik niet meer
Maar gegeil op de Belgische snap ik wel hoor, bijna altijd een véél leukere groep, wellicht grotendeels omdat de deelnemers onbekende mensen zijn die niet denken dat ze wél heel bekend zijn en zich daar dan naar gedragen. Maar ook omdat de opdrachten vaak véél duidelijker in elkaar steken en uitgelegd worden, met wat graphics en alles, waardoor het hele gebeuren ook veel strakker oogt. En omdat de opdrachten zelf ook gewoon veel beter gebalanceerd zijn: niet altijd van dat alles-of-niets-geneuzel zoals in NL, waarmee ze de pot lekker goedkoop houden, maar meer opdrachten die ook gewoon realistisch te doen zijn, in elk geval deels.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 9 april 2023 20:21 schreef zorro28 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lancelot is van Antwerpen, en alles rond antwerpen is parking zeggen zequote:Op zondag 9 april 2023 19:46 schreef heywoodu het volgende:
Enige waar ik niet zo veel mee heb is Lancelot overigens, hij komt een beetje...zurig en wat uit-de-hoogte-doend over, een beetje precies het (lekker bevooroordeelde, weet ik) beeld wat ik voor me heb bij een vastgoedmakelaar![]()
Net aflevering drie gekeken trouwens, mooi op tijd. Lancelot met z'n pislinke gedoe om z'n ei
Nogal jaquote:Op zondag 9 april 2023 20:25 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ruben begint wel een beetje een janker te worden.
Wel ironisch dat degene die zeurde over de sfeer, degene was die het bijna helemaal verpest.quote:
Ik vind de opdrachten bij de Vlaamse ook veel beter doordacht en er zit van alles omheen. Zoals vorig jaar met die cactussen en nu weer met die krant die ze ‘s ochtends krijgen, inclusief een filmpje hoe die bezorgd wordt. Bij de Nederlandse wordt die tijd gevuld met gejank van BN’ers en bondjes en whatever.quote:Op zondag 9 april 2023 19:43 schreef heywoodu het volgende:
[..]
De haat op de Nederlandse versie snap ik ook niet zo, ik vind het niet super, maar wel vermakelijk genoeg. En als ik het kut vind kijk ik niet meer
Maar gegeil op de Belgische snap ik wel hoor, bijna altijd een véél leukere groep, wellicht grotendeels omdat de deelnemers onbekende mensen zijn die niet denken dat ze wél heel bekend zijn en zich daar dan naar gedragen. Maar ook omdat de opdrachten vaak véél duidelijker in elkaar steken en uitgelegd worden, met wat graphics en alles, waardoor het hele gebeuren ook veel strakker oogt. En omdat de opdrachten zelf ook gewoon veel beter gebalanceerd zijn: niet altijd van dat alles-of-niets-geneuzel zoals in NL, waarmee ze de pot lekker goedkoop houden, maar meer opdrachten die ook gewoon realistisch te doen zijn, in elk geval deels.
En dan eerst ça va zeggen en daarna dat die geen Nederlands kanquote:Op zondag 9 april 2023 20:51 schreef Cee het volgende:
Kind krijgt een ros met de walkietalkie, ik moest hardop lachen.
Dacht ik ook even.quote:Op zondag 9 april 2023 21:09 schreef Koen66 het volgende:
Als ze terugkomt zou het wel sick zijn als ze dan de mol blijkt te zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Reid Park Zoo, zoo te zien!quote:Op zondag 9 april 2023 22:23 schreef Spyrodedraak het volgende:
Weet iemand welke zoo dit was? Wat een fantastische opdracht was dit..
Alleen die laatste was de echte eliminatie. In de 'voorronde' kan de mol in theorie best een rood scherm krijgen.quote:Op zondag 9 april 2023 22:41 schreef Spyrodedraak het volgende:
Maar commie ging eruit, komt terug en iemand anders is eruit.
Kan commie nog de mol wel zijn dan? Want die zou nooit sen rood scherm kunnen krijgen toch?
Ik kan me niet voorstellen dat de makers van het principe afstappen dat de mol nooit een rood scherm krijgt. Technisch gezien lag ze er uit en kreeg ze de kans terug te komen.quote:Op zondag 9 april 2023 22:47 schreef Tijn het volgende:
[..]
Alleen die laatste was de echte eliminatie. In de 'voorronde' kan de mol in theorie best een rood scherm krijgen.
Is dat ooit gezegd dan dat de mol nooit een rood scherm kan krijgen? De mol kan nooit naar huis, maar dat is iets andersquote:Op zondag 9 april 2023 22:54 schreef Steve het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat de makers van het principe afstappen dat de mol nooit een rood scherm krijgt. Technisch gezien lag ze er uit en kreeg ze de kans terug te komen.
Als ze daar vanaf stappen zou ik deze opdracht veel te gescript vinden.
Tenzij... zij juist de twist is natuurlijk, want nu zouden wij haar nooit meer als de mol kunnen beschouwen... als...quote:Op zondag 9 april 2023 22:41 schreef Steve het volgende:
Comfort sluit ik nu wel echt uit, nu ze een rood scherm heeft gehad.
Nee, het is door de makers nooit gezegd dat de mol nooit een rood scherm krijgt.quote:Op zondag 9 april 2023 22:56 schreef noodgang het volgende:
[..]
Is dat ooit gezegd dan dat de mol nooit een rood scherm kan krijgen? De mol kan nooit jaar huis, maar dat is iets anders
Dat is helemaal geen principe. "De mol hoeft nooit naar huis", zeggen ze in de intro.quote:Op zondag 9 april 2023 22:54 schreef Steve het volgende:
het principe afstappen dat de mol nooit een rood scherm krijgt.
Daar zat ik ook aan te denken..Ik vindt haar nog steeds verdacht.quote:Op zondag 9 april 2023 22:57 schreef Jockari het volgende:
[..]
Tenzij... zij juist de twist is natuurlijk, want nu zouden wij haar nooit meer als de mol kunnen beschouwen... als...
De Mol heeft aangegeven dat hij/zij niet veel kon doen om te voorkomen dat die 5K in de pot kwam, zonder op te vallen. Ik schrijf Lancelot dus zeker nog niet af…quote:Op zondag 9 april 2023 22:11 schreef KaBuf het volgende:
Was weer een goeie hoor
Vooraf dacht ik nog Lancelot maar die heeft nu met Liselotte 5k binnen gebracht![]()
Toos dan maar?
Waarom zou het opvallen als Lancelot gewoon als egoïstische kandidaat die pasvragen pakt? Lijkt me vrij normaal kandidatengedrag.quote:Op zondag 9 april 2023 23:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De Mol heeft aangegeven dat hij/zij niet veel kon doen om te voorkomen dat die 5K in de pot kwam, zonder op te vallen. Ik schrijf Lancelot dus zeker nog niet af…
Dat had gekund, maar dan was hij wel degene geweest door wie de bom afgegaan was en er geen geld in de pot kwam. Lieselot was redelijk streng en overtuigend tegen hem, wat hij dan weer had moeten verantwoorden.quote:Op zondag 9 april 2023 23:31 schreef Tijn het volgende:
[..]
Waarom zou het opvallen als Lancelot gewoon als egoïstische kandidaat die pasvragen pakt? Lijkt me vrij normaal kandidatengedrag.
Bij Café de Mol lieten ze volgens mij zien dat Toos de code van Thomas verkeerd invoerde.quote:Op zondag 9 april 2023 23:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Is er niemand iets opgevallen bij het invoeren van de codes?
Waarom Thomas niet?quote:Op zondag 9 april 2023 23:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Toos, Ruben. Misschien Lancelot. De rest zou eigenlijk niet moeten kunnen als molletje.
En ja, ach, Leila
Ik heb Cafe de Mol niet gezien en ook niet teruggekeken, maar daar doelde ik wel op.quote:Op zondag 9 april 2023 23:52 schreef Tijn het volgende:
[..]
Bij Café de Mol lieten ze volgens mij zien dat Toos de code van Thomas verkeerd invoerde.
Wat had-ie dan moeten doen als mol? Wel de vrijstelling pakken en nog eens 3000 euro extra in de pot stoppen?quote:Op zondag 9 april 2023 23:59 schreef BobW het volgende:
[..]
Toos vanwege de vrijstelling vorige week.
Nee dat inderdaad niet. Maar als hij de Mol was zou hij denk ik proberen om niet bij Lieselot op de kamer te komen. Als dat mislukt zou ik als Mol proberen niet in de speciale kamer terecht te komen. En als dat mislukt zou ik Lieselot proberen te overtuigen om (ook) een vrijstelling te pakken.quote:Op maandag 10 april 2023 00:11 schreef Tijn het volgende:
[..]
Wat had-ie dan moeten doen als mol? Wel de vrijstelling pakken en nog eens 3000 euro extra in de pot stoppen?
Als Toos de mol is, zou het ook kunnen dat-ie niet had beseft hoe radicaal Lieselot is wat betreft vrijstellingen. Immers, de meeste kandidaten zouden er uiteindelijk toch voor gaan. Dus als mol is het dan makkelijk scoren door er allebei voor te gaan en zo 0 euro in de pot te brengen.quote:Op maandag 10 april 2023 00:21 schreef BobW het volgende:
[..]
Nee dat inderdaad niet. Maar als hij de Mol was zou hij denk ik proberen om niet bij Lieselot op de kamer te komen. Als dat mislukt zou ik als Mol proberen niet in de speciale kamer terecht te komen. En als dat mislukt zou ik Lieselot proberen te overtuigen om (ook) een vrijstelling te pakken.
Het kan dus, maar lijkt me niet waarschijnlijk.
Inderdaad. Ik blijf erbij dat de hoofdtaak van de mol is om geld kwijt te spelen. Als dat kan op een manier waarop dat perfect kan verklaard worden als "ik wil het spel winnen", dan moet die dat gewoon doen. Als je dat laat liggen, heeft het spel geen zin meer, want dan heb je nauwelijks een mol.quote:Op zondag 9 april 2023 23:31 schreef Tijn het volgende:
[..]
Waarom zou het opvallen als Lancelot gewoon als egoïstische kandidaat die pasvragen pakt? Lijkt me vrij normaal kandidatengedrag.
Dan heeft Toos waarschijnlijk ook gegokt dat Lancelot wel voor de pasvragen zou gaan, maar die deed het uiteindelijk ook niet. Vond het wel vies dat Lieselot opperde om de pasvragen te pakken en direct weg te gooien (zou de bom ook doen ontploffen).quote:Op maandag 10 april 2023 00:23 schreef Tijn het volgende:
[..]
Als Toos de mol is, zou het ook kunnen dat-ie niet had beseft hoe radicaal Lieselot is wat betreft vrijstellingen. Immers, de meeste kandidaten zouden er uiteindelijk toch voor gaan. Dus als mol is het dan makkelijk scoren door er allebei voor te gaan en zo 0 euro in de pot te brengen.
Dat van die letter begrijp ik niet goed ? Verklaar even, want misschien zijn die letters wel een hint, niet ?quote:Op maandag 10 april 2023 00:36 schreef Pino112 het volgende:
Typisch dat ze in Amerika bij bingo bij het getal meteen de letter opnoemen
Je kan zelf toch ook wel een beetje nadenken ofwat?
Het zijn gewoon de letters van het woord "BINGO".quote:Op maandag 10 april 2023 14:30 schreef Jockari het volgende:
[..]
Dat van die letter begrijp ik niet goed ? Verklaar even, want misschien zijn die letters wel een hint, niet ?
Aha ! Ik ben nu terug mee.quote:Op maandag 10 april 2023 14:36 schreef Tijn het volgende:
[..]
Het zijn gewoon de letters van het woord "BINGO".
[ afbeelding ]
In plaats van dat ze alleen 46 zeggen, zeggen ze "G 46" zodat mensen het sneller kunnen vinden, want 46 zit in de kolom van de G.
Maar de dames bij het bord hoorde hem via de porto zeggen 'These beats…' terwijl dat als 'verkeerde tekst' tussen de te kiezen antwoorden stond…quote:Op maandag 10 april 2023 15:12 schreef Jockari het volgende:
Thomas rekt hier de tijd wel natuurlijk tot er een oud dametje hun tijd komt nemen
[ afbeelding ]
Niet zeker dat hij op dat moment de portofoon (walkie-talkie voor de vlamingen) heeft open staan natuurlijk.quote:Op maandag 10 april 2023 16:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maar de dames bij het bord hoorde hem via de porto zeggen 'These beats…' terwijl dat als 'verkeerde tekst' tussen de te kiezen antwoorden stond…
Maar als je het uitspreekt als beats (waarbij is het idee had dat hij twijfelde over wat hij las en het daarom nog een keer las), dan denk ik eerder dat hij dacht dat er wellicht ‘beasts’ zou moeten hebben gestaan omdat dat qua uitspraak dichter in de buurt komt als ‘bears’. Ook al is het in die zin geen goed woord. Hij vroeg na het uitspreken van de zin ook nog een keer naar de opties.quote:Op maandag 10 april 2023 16:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maar de dames bij het bord hoorde hem via de porto zeggen 'These beats…' terwijl dat als 'verkeerde tekst' tussen de te kiezen antwoorden stond…
Volgens mij hoorde je zijn stem via de porto bij de dames, maar please correct me if I'm wrong…quote:Op maandag 10 april 2023 16:59 schreef Jockari het volgende:
[..]
Niet zeker dat hij op dat moment de portofoon (walkie-talkie voor de vlamingen) heeft open staan natuurlijk.
Helemaal mee eens. Wmb zijn iedereen behalve Thomas en Ruben uit te sluiten. Ruben voelt mij als een echte kandidaat aan maar kan hem nog niet uitsluiten. Maar de Mol is 1 van die 2.quote:Op maandag 10 april 2023 14:48 schreef PicoMMP het volgende:
Toos wilde heel graag naar de Bingo, terwijl je daar als Mol niet wil zijn. Hoop dat hij de Mol is, maar denk van niet.
Lieselot en Commy sowieso niet.
Lancelot ook niet, die had makkelijk die 5000 kunnen laten lopen. Pasvraag even optillen en terugleggen was voldoende.
Thomas en Ruben zijn wel wat verdachter sinds gisteren, waarbij ik het idee had dat Thomas Ruben aan het testen was in de dierentuin, met z'n beats. Waarom zou je als Mol twee keer dat verkeerde woord zo uitspreken, terwijl er een kandidaat naast staat?
Waarom zou Toos uit te sluiten zijn?quote:Op maandag 10 april 2023 18:09 schreef Roberto_BOZ het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Wmb zijn iedereen behalve Thomas en Ruben uit te sluiten. Ruben voelt mij als een echte kandidaat aan maar kan hem nog niet uitsluiten. Maar de Mol is 1 van die 2.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |