SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Same shit, different day
SC hopper present
Whyyyyyyyquote:Op zaterdag 8 april 2023 20:49 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee, wekker gaat om 5:30. Moet gewoon beter m'n best doen
Ik lig straks in bed met Rob de Wijk en Arend-Jan Boekestijnquote:Op zaterdag 8 april 2023 20:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Geen party in jouw bed vanavond met een duitse in dirndl?
Dat zijn de gastenquote:Op zaterdag 8 april 2023 20:54 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zie je nu met borrelplankje met party augurkjes en vlaggetjes in de kaas op bed zitten.
Wat was er nou mis dan?quote:Op zaterdag 8 april 2023 21:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, die is alweer aan het bumbelen
Gewoon jetlag zeggenquote:
migraine aanval en een geklapte ader toch?quote:Op zaterdag 8 april 2023 21:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, dat weten ze nog niet, geloof ik
Ja, maar migraine lijkt me geen oorzaak van een gesprongen ader in je maag. Ze dachten aan een maagzweer, maar dat was nog niet duidelijk.quote:Op zaterdag 8 april 2023 21:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
migraine aanval en een geklapte ader toch?
Probeer je een chinees na te doen?quote:
Awwquote:Op zaterdag 8 april 2023 21:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja nog even met grmbl babbelen en dan ga ik
Ja waarom doe je dat dan, of ga je om lijst vlagen om Etto te lokken?quote:
nee , etto is juist de gene die mij pestquote:Op zaterdag 8 april 2023 21:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja waarom doe je dat dan, of ga je om lijst vlagen om Etto te lokken?
Watquote:
quote:Op zaterdag 8 april 2023 21:16 schreef bitterbal het volgende:
zometeen hoor ik het water weer als ik in mijn bed lig
Gedachten erbij houden LTVDKquote:
quote:Op zaterdag 8 april 2023 21:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee , etto is juist de gene die mij pest
we gaan d'r buiten zettenquote:Op zaterdag 8 april 2023 21:40 schreef Ama het volgende:
Ik had gisteren mijn bovenbuurneisje geappt of ze mijn ratten even wat extra eten te geven (want ze heeft mijn sleutel). Zegt ze ja is goed en zal je ook wel foto sturen.
Nu hoor ik al 24 uur niks meer en zie haar steeds online. Denk dat ik morgen toch maar vroeg weg moet gaan dan.Beetje irritant is dit wel.
Hey buuf! Heb je mijn ratten nog eten gegeven?quote:Op zaterdag 8 april 2023 21:40 schreef Ama het volgende:
Ik had gisteren mijn bovenbuurneisje geappt of ze mijn ratten even wat extra eten te geven (want ze heeft mijn sleutel). Zegt ze ja is goed en zal je ook wel foto sturen.
Nu hoor ik al 24 uur niks meer en zie haar steeds online. Denk dat ik morgen toch maar vroeg weg moet gaan dan.Beetje irritant is dit wel.
Vroeg ik net. Kwam ze online en weer geen reactie.quote:Op zaterdag 8 april 2023 21:43 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Hey buuf! Heb je mijn ratten nog eten gegeven?
Echt een persoon waar je van op aan kan dusquote:Op zaterdag 8 april 2023 21:43 schreef Ama het volgende:
[..]
Vroeg ik net. Kwam ze online en weer geen reactie.
IK ZIE JE WELquote:Op zaterdag 8 april 2023 21:43 schreef Ama het volgende:
[..]
Vroeg ik net. Kwam ze online en weer geen reactie.
Nou nou nouquote:Op zaterdag 8 april 2023 21:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
IK ZIE JE WEL
VOER MIJN RATTEN OF JE HEBT MORGEN EEN TUINTJE OP JE BUIK
Ik zwaai welquote:Op zaterdag 8 april 2023 21:18 schreef bitterbal het volgende:
misschien heb ik vandaag ook wel zon nachtelijke sessie als dimmie
Normaal ben ik "maar" 48 uur weg en dat is net goed tijd voor eten enz. Soms doet mijn vader het als ik langer weg ben maar die wil het liever alleen doen als het op de terugweg vanuit werk kan.quote:Op zaterdag 8 april 2023 21:45 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Echt een persoon waar je van op aan kan dus![]()
Of ze denkt ‘oh ja kut vergeten’ en is het alsnog aan het doen of ze geeft geen fucks.
Hoe doe je dit anders dan? Korter weg?
Zie je nouquote:Op zaterdag 8 april 2023 21:49 schreef datismijnmening het volgende:
OMG DE MEET GING ZO GOED!! [ afbeelding ]
Zal je net zien dat als je naar huis gaat ze het wel heeft gedaan en als je langer zou blijven ze het niet heeft gedaan.quote:Op zaterdag 8 april 2023 21:49 schreef Ama het volgende:
[..]
Normaal ben ik "maar" 48 uur weg en dat is net goed tijd voor eten enz. Soms doet mijn vader het als ik langer weg ben maar die wil het liever alleen doen als het op de terugweg vanuit werk kan.
Hoe wat waarquote:Op zaterdag 8 april 2023 21:49 schreef datismijnmening het volgende:
OMG DE MEET GING ZO GOED!! [ afbeelding ]
Als ze het wel heeft gedaan neem ik mijn meeste woorden terug maar het feit dat ze zei zelf ik stuur je wel even een foto en nu vervolgens niks zegt tegen mij als ze online is..quote:Op zaterdag 8 april 2023 21:53 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Zal je net zien dat als je naar huis gaat ze het wel heeft gedaan en als je langer zou blijven ze het niet heeft gedaan.
Mensen![]()
Anoniem bellen en hopen dat ze opneemt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Fetlife meetquote:Op zaterdag 8 april 2023 21:54 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Hoe wat waar![]()
Meet impliceert fokker?
Hebben die ouders dat nou wel of niet gedaan?quote:Op zaterdag 8 april 2023 22:10 schreef CherryLips het volgende:
https://www.eonline.com/n(...)-sale-for-s7-million
Koopje!
Of het broertje.quote:Op zaterdag 8 april 2023 22:20 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Hebben die ouders dat nou wel of niet gedaan?
Weten we meteen of we moeten subscriben op haar TikTok-account.quote:Op zaterdag 8 april 2023 22:35 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Vertel eens een leuke anekdote anders
"paaseitjes"quote:Op zaterdag 8 april 2023 22:36 schreef EttovanBelgie het volgende:
even vlinder volproppen met paaseitjes
Trillen die eitjes?quote:Op zaterdag 8 april 2023 22:36 schreef EttovanBelgie het volgende:
even vlinder volproppen met paaseitjes
quote:Op zaterdag 8 april 2023 22:47 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
“Etto niet doen! Ik ben aan de telefoon hihigiechel”
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
quote:Op zaterdag 8 april 2023 22:50 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Eeh ik ben leeg.quote:Op zaterdag 8 april 2023 22:35 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Vertel eens een leuke anekdote anders
Ik ga hier geen matige huehue met vullen mee makenquote:
Nee niet eens. Ik wilde eerst niet gaan vanwege kans op blagen maar die zaten zeker bij Super Mario.quote:Op zaterdag 8 april 2023 22:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Geen vervelende kinderen, entitled moeders etc.?
Kun je daar niets leuks over vertellen dan?quote:Op zaterdag 8 april 2023 22:58 schreef CherryLips het volgende:
Heb me wel weer geërgerd aan wielrenners vandaag.
Eentje gezien die in elk geval bij vier stoplichten door rood reed. Je zou bijna hopen dat er een automobilist was die hem niet zag.quote:Op zaterdag 8 april 2023 23:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kun je daar niets leuks over vertellen dan?
Ja was vandaag wel weer feest met wielrennersquote:Op zaterdag 8 april 2023 22:58 schreef CherryLips het volgende:
Zeker lopen misprikken, nog steeds een blauwe arm?quote:Op zaterdag 8 april 2023 23:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik heb nog steeds last van mijn arm. Vorige week even bloedprikken. Volgens mij heeft ze overal dwars doorheen geprikt en heb ik nog steeds een inwendige bloeding.
quote:Op zaterdag 8 april 2023 22:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]Bloedje ordinairSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-XOXO-
Ja nog behoorlijk blauw. Geen idee hoe ze dat klaar gekregen hebben.quote:Op zaterdag 8 april 2023 23:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zeker lopen misprikken, nog steeds een blauwe arm?
Ik had dat bij een van de laatste keren bloedprikken, had ze al 4x misgeprikt ofzo, nog een week of 2 met een beurse arm gelopenquote:Op zaterdag 8 april 2023 23:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ja nog behoorlijk blauw. Geen idee hoe ze dat klaar gekregen hebben.
Ik mag volgende week nog een keertje; dan maar andere arm.quote:Op zaterdag 8 april 2023 23:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik had dat bij een van de laatste keren bloedprikken, had ze al 4x misgeprikt ofzo, nog een week of 2 met een beurse arm gelopen
Ja het ligt ook echt heel erg aan degene die je prikt, de ene prikt in een keer raak zonder dat je er last van hebt en de ander moet zes keer prikken en dan gaat het nog steeds kutquote:Op zaterdag 8 april 2023 23:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik mag volgende week nog een keertje; dan maar andere arm.
Heb je straks twee pijnlijke armenquote:Op zaterdag 8 april 2023 23:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik mag volgende week nog een keertje; dan maar andere arm.
Deze leek in 1x raak te prikken; maar volgens mij prikte die gewoon door de ader heen. Normaal niet echt problemen mee.quote:Op zaterdag 8 april 2023 23:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja het ligt ook echt heel erg aan degene die je prikt, de ene prikt in een keer raak zonder dat je er last van hebt en de ander moet zes keer prikken en dan gaat het nog steeds kut
Kwam de naald er niet aan de andere kant van je arm uit?quote:Op zaterdag 8 april 2023 23:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Deze leek in 1x raak te prikken; maar volgens mij prikte die gewoon door de ader heen. Normaal niet echt problemen mee.
Gewoon vast geprikt in de stoel.quote:Op zaterdag 8 april 2023 23:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kwam de naald er niet aan de andere kant van je arm uit?
Als een soort medische Jezusquote:Op zaterdag 8 april 2023 23:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gewoon vast geprikt in de stoel.
Hoop daarna wel even klaar te zijn.quote:Op zaterdag 8 april 2023 23:31 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ah daarom moet ie nog een tweede keer, nu hangt ie aan 1 arm te bungelen
Gewoon een MacBook voor erbij.quote:Op zondag 9 april 2023 01:09 schreef UitStraling het volgende:
Klaar met de hoerige teringkutpc, serieus een kapitaal uitgegeven en blijkt het een lullig defect M2 harde schijfje te zijn van 100 euro![]()
Haat aan computergezeikjes
Heb hier steeds minder geduld voor maar ach kan ik weer wat maatjes blij maken met wat goed spul.quote:
Sinds ik aan het werk ben heb ik toch geen tijd meer om serieus te gamen. Blijft wel leuk speelgoed.quote:Op zondag 9 april 2023 01:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb hier steeds minder geduld voor maar ach kan ik weer wat maatjes blij maken met wat goed spul.
Game er ook niet echt mee maar is meer een hebbedingetjequote:Op zondag 9 april 2023 01:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Sinds ik aan het werk ben heb ik toch geen tijd meer om serieus te gamen. Blijft wel leuk speelgoed.
Story of my life.quote:Op zaterdag 8 april 2023 22:58 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb nu een kännchen kaffeequote:Op zondag 9 april 2023 07:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Koffie had best nog een uurtje kunnen wachten
klinkt wel erg vals flesquote:Op zondag 9 april 2023 08:17 schreef Dr_Flash het volgende:
https://nos.nl/artikel/24(...)lerende-toeschouwers
Wat een volk mag er ook bestaan he
over wat?quote:Op zondag 9 april 2023 08:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat klinkt goed
Ik heb raar gedroomd
ja das waar. ook de gedachte dat er geen kudde kakkerlakken onder mijn bed kan zitten werkt ook meequote:
Dit kan ik niet ontkennen maar wel bevestigen.quote:Op zondag 9 april 2023 08:40 schreef bitterbal het volgende:
en ik mis het strand , kijkduin is een mooi strand
klinkt wel sjiek , gelukkig hoef ik niet naar het plebs te kijken hier uit het raamquote:Op zondag 9 april 2023 08:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dan ben jij de comtesse van Charlois.
Plebs heb je daar wel jaquote:Op zondag 9 april 2023 08:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
klinkt wel sjiek , gelukkig hoef ik niet naar het plebs te kijken hier uit het raam
Je kogelwerende paneerlaagje aantrekkenquote:Op zondag 9 april 2023 08:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja![]()
uitkijken voor de rondvliegende kogels
ja is wel nodigquote:Op zondag 9 april 2023 08:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je kogelwerende paneerlaagje aantrekken
De metro ging nu toch direct naar het strand?quote:Op zondag 9 april 2023 08:40 schreef bitterbal het volgende:
en ik mis het strand , kijkduin is een mooi strand
jaquote:Op zondag 9 april 2023 08:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De metro ging nu toch direct naar het strand?
Volgens mij lag Jezus een dag of 2 te slapen in zijn grot hoorquote:
O dan draai ik me nog even om.quote:Op zondag 9 april 2023 08:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Volgens mij lag Jezus een dag of 2 te slapen in zijn grot hoor
denk best veel eigenlijkquote:Op zondag 9 april 2023 08:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het moet toch ergens van betaald worden.
En hopelijk minder tokkies.
12 euro voor een ritje van 30 km vind ik anders best veelquote:
retour. twee ritjesquote:Op zondag 9 april 2023 09:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
12 euro voor een ritje van 30 km vind ik anders best veel
12 euro voor 60 km vind ik alsnog veelquote:
Nee voor die afstand ben ik minder kwijt aan benzine dan dat dat tokkievervoer kostquote:
Dan had die eigenlijk wel witte moeten hebbenquote:
ja maar dan had je waarschijnlijk parkeerkosten gehadquote:Op zondag 9 april 2023 09:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee voor die afstand ben ik minder kwijt aan benzine dan dat dat tokkievervoer kost
quote:Afgesneden wolvenkop achtergelaten bij Duitse natuurorganisatie
Onbekenden hebben gisteren een afgesneden wolvenkop achtergelaten bij een Duitse natuurbeschermingsorganisatie. Een wandelend echtpaar ontdekte de gruwelijke boodschap in de plaats Leiferde, ten oosten van Hannover.
De muil van het dier was met een takje opengesperd, de tong was verwijderd. Het is volgens de natuurorganisatie niet onmiddellijk vast te stellen hoe het dier om het leven is gekomen.
Het lichaam van de wolf was nergens te bekennen. Er wordt onderzocht of er een verband is met een onthoofd exemplaar dat op 23 maart werd gevonden in de plaats Gifhorn, 10 kilometer verderop.
https://nos.nl/artikel/24(...)se-natuurorganisatie
Ohja, die onzin heb je daar natuurlijk ookquote:Op zondag 9 april 2023 09:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar dan had je waarschijnlijk parkeerkosten gehad
weet niet wat het kost in hoek van holland maar kijkduin en scheveningen flink aan de prijsquote:Op zondag 9 april 2023 09:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ohja, die onzin heb je daar natuurlijk ook
denk dat ik dat altijd wel lust. Maar denk ook dat ik dan over een paar jaar een hartaanval hebquote:Op zondag 9 april 2023 09:15 schreef bitterbal het volgende:
nou lust wel zo'n crispy pork ontbijtje nu
oke dan een lekkere rijstsoepquote:Op zondag 9 april 2023 09:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
denk dat ik dat altijd wel lust. Maar denk ook dat ik dan over een paar jaar een hartaanval heb
Gewoon yoghurt met muesli en blauwe bessenquote:
doe maar duurquote:Op zondag 9 april 2023 09:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gewoon yoghurt met muesli en blauwe bessen
veel gerriederrie?quote:Op zondag 9 april 2023 09:19 schreef bitterbal het volgende:
ben trouwens niet zwaarder dan toen ik weg ging
wat zit er in? behalve rijst.quote:Op zondag 9 april 2023 09:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dat dacht ik eerst ook maar het is echt lekker.
wel paar keer gehad maar niet genoeg om dat veroorzaken denk ik.quote:Op zondag 9 april 2023 09:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
veel gerriederrie?
[..]
wat zit er in? behalve rijst.
het stopt niet he in eindhovenquote:Op zondag 9 april 2023 09:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
Hier schijnt zonnetje lekker. Zo maar naar een boscafé
Dichterbij het strand waar jij naartoe gaat.quote:
was er afgelopen jaar ook hoorquote:Op zondag 9 april 2023 09:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dichterbij het strand waar jij naartoe gaat.
Of ga je dit jaar wel naar Nederlandse stranden toe?
nee maar ook niet ergerquote:Op zondag 9 april 2023 09:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Is die nu beter geworden denk je?
das langquote:Op zondag 9 april 2023 09:35 schreef Bomenverzameling het volgende:
![]()
De laatste keer dat ik aan het Nederlandse strand was is denk ik wel 10 jaar geleden...
Ik ben natuurlijk wel in 2021 aan de Adriaantjes zee geweest....quote:
Bossie & Adriaanquote:Op zondag 9 april 2023 09:37 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik ben natuurlijk wel in 2021 aan de Adriaantjes zee geweest....
Ik vorig jaar nog, met Liesj0nquote:Op zondag 9 april 2023 09:35 schreef Bomenverzameling het volgende:
![]()
De laatste keer dat ik aan het Nederlandse strand was is denk ik wel 10 jaar geleden...
quote:Op zondag 9 april 2023 09:39 schreef UitStraling het volgende:
De Nederlandse zee is een beetje als chique uit eten gaan in een kliko.
Je brengt mij op ideeën! 💡quote:Op zondag 9 april 2023 09:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
Hier schijnt zonnetje lekker. Zo maar naar een boscafé
Nee joh, Europa is een dikke volgevreten man, de rivieren zijn darmkanaal, Rotterdam de anus en de Noordzee een groot openbaar toilet.quote:
quote:Op zondag 9 april 2023 09:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee joh, Europa is een dikke volgevreten man, de rivieren zijn darmkanaal, Rotterdam de anus en de Noordzee een groot openbaar toilet.
jij moet toch 24 x 7 vol pure walging door het leven gaan onniedanquote:Op zondag 9 april 2023 09:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee joh, Europa is een dikke volgevreten man, de rivieren zijn darmkanaal, Rotterdam de anus en de Noordzee een groot openbaar toilet.
quote:Op zondag 9 april 2023 09:45 schreef bitterbal het volgende:
die kleine doet mij denk aan jou US
https://9gag.com/gag/ay24ZyV
Opdringerige Napoleonquote:Op zondag 9 april 2023 09:45 schreef bitterbal het volgende:
die kleine doet mij denken aan jou US
https://9gag.com/gag/ay24ZyV
Bacillen ooooveral bacillenquote:Op zondag 9 april 2023 09:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
jij moet toch 24 x 7 vol pure walging door het leven gaan onniedan
Ah wat voor wandeling? Wat ga je allemaal nog eten?quote:Op zondag 9 april 2023 09:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Naar huis
Eerst nog een wandeling
Een wandeling langs Burg Vogelsang.quote:Op zondag 9 april 2023 09:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ah wat voor wandeling? Wat ga je allemaal nog eten?
quote:Op zondag 9 april 2023 09:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ah wat voor wandeling? Wat ga je allemaal nog eten?
leuk.quote:Op zondag 9 april 2023 09:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Een wandeling langs Burg Vogelsang.
Misschien stop ik daar voor kaffee und kuchen.
Je gaat wel meteen cold turkey.quote:Op zondag 9 april 2023 09:53 schreef bitterbal het volgende:
ik ga maar aan de crackers, hoop dat de margarine nog goed is
ik heb nog een weekquote:Op zondag 9 april 2023 09:57 schreef UitStraling het volgende:
@:NOVA, hoe lang blijft margarine goed na openen?
Na openen in de koelkast, 1 maand.
ja heb je het maar gelijk gehadquote:Op zondag 9 april 2023 09:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je gaat wel meteen cold turkey.
Het is ingedikte olie, dat is over 6 maanden ook nog wel goedquote:
Talg.quote:Op zondag 9 april 2023 10:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het is ingedikte olie, dat is over 6 maanden ook nog wel goed
Kun je mooi taarten bakken voor de 16e of is het vloeibaar?quote:
nee tis nog goed :pquote:Op zondag 9 april 2023 10:09 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Kun je mooi taarten bakken voor de 16e of is het vloeibaar?
In Nederland?quote:Op zondag 9 april 2023 10:08 schreef bitterbal het volgende:
ligt het aan mij? het lijkt het alsof er de laatste tijd zo veel haat en agressie is tegen mensen?
nee in algemeen. lees nu 9gag en schijnbaar is er iets met een zwemster en transgenders gaande in amerika. wordt ze onder begeleiding weg gehaald omdat die groep haar aanvalt. Ken het verhaal niet maar lijkt wel alsof iedereen maar zo boos is?quote:
Had dat een paar jaar geleden tegen mij gezegdquote:Op zondag 9 april 2023 10:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee maar dacht als ik nu de dagen al ga cancelen blijft de schade beperkt
je kan er nu nog mee beginnenquote:Op zondag 9 april 2023 10:12 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Had dat een paar jaar geleden tegen mij gezegd
Vrouwen voelen zich meestal niet zo prettig in hun blootje onder de openbare douche met een transgender.quote:Op zondag 9 april 2023 10:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee in algemeen. lees nu 9gag en schijnbaar is er iets met een zwemster en transgenders gaande in amerika. wordt ze onder begeleiding weg gehaald omdat die groep haar aanvalt. Ken het verhaal niet maar lijkt wel alsof iedereen maar zo boos is?
Teleurgesteld zijn veel mensen. En dan gaan ze beetje bozig naar anderen doen.quote:Op zondag 9 april 2023 10:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee in algemeen. lees nu 9gag en schijnbaar is er iets met een zwemster en transgenders gaande in amerika. wordt ze onder begeleiding weg gehaald omdat die groep haar aanvalt. Ken het verhaal niet maar lijkt wel alsof iedereen maar zo boos is?
ja weet niet wie wat heeft gezegd en zo maar je ziet steeds meer van dit soort reacties lijkt het. Ook al die steekpartijen hier of aanslagen.quote:Op zondag 9 april 2023 10:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vrouwen voelen zich meestal niet zo prettig in hun blootje onder de openbare douche met een transgender.
Toch maar snel terug weer naar het vredige gekkieseiland dan maar.quote:Op zondag 9 april 2023 10:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja weet niet wie wat heeft gezegd en zo maar je ziet steeds meer van dit soort reacties lijkt het. Ook al die steekpartijen hier of aanslagen.
Vind jij van niet? Misschien denk ik dat het ineens toeneemt en is dat niet zoquote:Op zondag 9 april 2023 10:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Toch maar snel terug weer naar het vredige gekkieseiland dan maar.
Gekkies hebben wel een stem en een plek gekregen in de openbare ruimte, voorheen zaten die opgesloten in inrichtingen.quote:Op zondag 9 april 2023 10:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Vind jij van niet? Misschien denk ik dat het ineens toeneemt en is dat niet zo
Altijd al geweest. Alles krijgt nu meer aandacht.quote:Op zondag 9 april 2023 10:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Vind jij van niet? Misschien denk ik dat het ineens toeneemt en is dat niet zo
ja misschien is dat wel zoquote:Op zondag 9 april 2023 10:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Altijd al geweest. Alles krijgt nu meer aandacht.
Of wat dacht je hiervan?quote:Op zondag 9 april 2023 10:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja weet niet wie wat heeft gezegd en zo maar je ziet steeds meer van dit soort reacties lijkt het. Ook al die steekpartijen hier of aanslagen.
wtfquote:Op zondag 9 april 2023 10:19 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Of wat dacht je hiervan?
https://nos.nl/artikel/24(...)ec-zwolle-supporters
Okee het gaat om mensen die naar een voetbalwedstrijd gaan. Die deugen al niet snel
Dat was geen keeper, maar een veldspeler. Maar dan nogquote:Op zondag 9 april 2023 10:21 schreef bitterbal het volgende:
of die aansteker die naar die ene keeper was gegooid
vind het echt raar gedragquote:Op zondag 9 april 2023 10:23 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dat was geen keeper, maar een veldspeler. Maar dan nog![]()
![]()
Gisteren werd er bij PSV ook vooraf geroepen om niks op het veld te gooien, bij het minst of geringste werd dan het spel stil gelegd...
Vind ik ook hoor. Doet mij ook erg twijfelen om nog door te gaan met mijn Seizoenskaart...quote:
hoeveel merk je er zelf van als je daar bent?quote:Op zondag 9 april 2023 10:25 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Vind ik ook hoor. Doet mij ook erg twijfelen om nog door te gaan met mijn Seizoenskaart...
eetsequote:Op zondag 9 april 2023 10:27 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik ga naar beneden, we hebben eerst koffiemoment en daarna brunch![]()
![]()
Dit lukt jou precies 9 seconden.quote:Op zondag 9 april 2023 10:24 schreef bitterbal het volgende:
misschien maar kijken of ik de nieuwssites komende tijd beetje kan negeren
Ik ken een meisje en die kijkt al 20 jaar geen nieuws meer, dat levert wel bijzondere gesprekken op.quote:
Waarom niet? Ik begrijp gewoon niet hoe je niet nieuwsgierig kan zijn naar de dingen die gebeurenquote:Op zondag 9 april 2023 10:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ken een meisje en die kijkt al 20 jaar geen nieuws meer, dat levert wel bijzondere gesprekken op.
Ik kan het ook totaal niet maar zij is overgevoelig en trekt zich leed en onrecht enorm zwaar aan dus lost ze het maar op door in haar eigen wereldje te smurfen.quote:Op zondag 9 april 2023 10:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Waarom niet? Ik begrijp gewoon niet hoe je niet nieuwsgierig kan zijn naar de dingen die gebeuren
Dan moet je geen nieuwssites bekijken; maar abonnement op een echte krant nemen.quote:Op zondag 9 april 2023 10:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Waarom niet? Ik begrijp gewoon niet hoe je niet nieuwsgierig kan zijn naar de dingen die gebeuren
Herkenbaarquote:Op zondag 9 april 2023 10:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik kan het ook totaal niet maar zij is overgevoelig en trekt zich leed en onrecht enorm zwaar aan dus lost ze het maar op door in haar eigen wereldje te smurfen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |