Gewoon yoghurt met muesli en blauwe bessenquote:
doe maar duurquote:Op zondag 9 april 2023 09:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gewoon yoghurt met muesli en blauwe bessen
veel gerriederrie?quote:Op zondag 9 april 2023 09:19 schreef bitterbal het volgende:
ben trouwens niet zwaarder dan toen ik weg ging
wat zit er in? behalve rijst.quote:Op zondag 9 april 2023 09:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dat dacht ik eerst ook maar het is echt lekker.
wel paar keer gehad maar niet genoeg om dat veroorzaken denk ik.quote:Op zondag 9 april 2023 09:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
veel gerriederrie?
[..]
wat zit er in? behalve rijst.
het stopt niet he in eindhovenquote:Op zondag 9 april 2023 09:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
Hier schijnt zonnetje lekker. Zo maar naar een boscafé
Dichterbij het strand waar jij naartoe gaat.quote:
was er afgelopen jaar ook hoorquote:Op zondag 9 april 2023 09:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dichterbij het strand waar jij naartoe gaat.
Of ga je dit jaar wel naar Nederlandse stranden toe?
nee maar ook niet ergerquote:Op zondag 9 april 2023 09:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Is die nu beter geworden denk je?
das langquote:Op zondag 9 april 2023 09:35 schreef Bomenverzameling het volgende:
![]()
De laatste keer dat ik aan het Nederlandse strand was is denk ik wel 10 jaar geleden...
Ik ben natuurlijk wel in 2021 aan de Adriaantjes zee geweest....quote:
Bossie & Adriaanquote:Op zondag 9 april 2023 09:37 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik ben natuurlijk wel in 2021 aan de Adriaantjes zee geweest....
Ik vorig jaar nog, met Liesj0nquote:Op zondag 9 april 2023 09:35 schreef Bomenverzameling het volgende:
![]()
De laatste keer dat ik aan het Nederlandse strand was is denk ik wel 10 jaar geleden...
quote:Op zondag 9 april 2023 09:39 schreef UitStraling het volgende:
De Nederlandse zee is een beetje als chique uit eten gaan in een kliko.
Je brengt mij op ideeën! 💡quote:Op zondag 9 april 2023 09:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
Hier schijnt zonnetje lekker. Zo maar naar een boscafé
Nee joh, Europa is een dikke volgevreten man, de rivieren zijn darmkanaal, Rotterdam de anus en de Noordzee een groot openbaar toilet.quote:
quote:Op zondag 9 april 2023 09:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee joh, Europa is een dikke volgevreten man, de rivieren zijn darmkanaal, Rotterdam de anus en de Noordzee een groot openbaar toilet.
jij moet toch 24 x 7 vol pure walging door het leven gaan onniedanquote:Op zondag 9 april 2023 09:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee joh, Europa is een dikke volgevreten man, de rivieren zijn darmkanaal, Rotterdam de anus en de Noordzee een groot openbaar toilet.
quote:Op zondag 9 april 2023 09:45 schreef bitterbal het volgende:
die kleine doet mij denk aan jou US
https://9gag.com/gag/ay24ZyV
Opdringerige Napoleonquote:Op zondag 9 april 2023 09:45 schreef bitterbal het volgende:
die kleine doet mij denken aan jou US
https://9gag.com/gag/ay24ZyV
Bacillen ooooveral bacillenquote:Op zondag 9 april 2023 09:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
jij moet toch 24 x 7 vol pure walging door het leven gaan onniedan
Ah wat voor wandeling? Wat ga je allemaal nog eten?quote:Op zondag 9 april 2023 09:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Naar huis
Eerst nog een wandeling
Een wandeling langs Burg Vogelsang.quote:Op zondag 9 april 2023 09:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ah wat voor wandeling? Wat ga je allemaal nog eten?
quote:Op zondag 9 april 2023 09:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ah wat voor wandeling? Wat ga je allemaal nog eten?
leuk.quote:Op zondag 9 april 2023 09:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Een wandeling langs Burg Vogelsang.
Misschien stop ik daar voor kaffee und kuchen.
Je gaat wel meteen cold turkey.quote:Op zondag 9 april 2023 09:53 schreef bitterbal het volgende:
ik ga maar aan de crackers, hoop dat de margarine nog goed is
ik heb nog een weekquote:Op zondag 9 april 2023 09:57 schreef UitStraling het volgende:
@:NOVA, hoe lang blijft margarine goed na openen?
Na openen in de koelkast, 1 maand.
ja heb je het maar gelijk gehadquote:Op zondag 9 april 2023 09:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je gaat wel meteen cold turkey.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |