O dan draai ik me nog even om.quote:Op zondag 9 april 2023 08:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Volgens mij lag Jezus een dag of 2 te slapen in zijn grot hoor
denk best veel eigenlijkquote:Op zondag 9 april 2023 08:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het moet toch ergens van betaald worden.
En hopelijk minder tokkies.
12 euro voor een ritje van 30 km vind ik anders best veelquote:
retour. twee ritjesquote:Op zondag 9 april 2023 09:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
12 euro voor een ritje van 30 km vind ik anders best veel
12 euro voor 60 km vind ik alsnog veelquote:
Nee voor die afstand ben ik minder kwijt aan benzine dan dat dat tokkievervoer kostquote:
Dan had die eigenlijk wel witte moeten hebbenquote:
ja maar dan had je waarschijnlijk parkeerkosten gehadquote:Op zondag 9 april 2023 09:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee voor die afstand ben ik minder kwijt aan benzine dan dat dat tokkievervoer kost
quote:Afgesneden wolvenkop achtergelaten bij Duitse natuurorganisatie
Onbekenden hebben gisteren een afgesneden wolvenkop achtergelaten bij een Duitse natuurbeschermingsorganisatie. Een wandelend echtpaar ontdekte de gruwelijke boodschap in de plaats Leiferde, ten oosten van Hannover.
De muil van het dier was met een takje opengesperd, de tong was verwijderd. Het is volgens de natuurorganisatie niet onmiddellijk vast te stellen hoe het dier om het leven is gekomen.
Het lichaam van de wolf was nergens te bekennen. Er wordt onderzocht of er een verband is met een onthoofd exemplaar dat op 23 maart werd gevonden in de plaats Gifhorn, 10 kilometer verderop.
https://nos.nl/artikel/24(...)se-natuurorganisatie
Ohja, die onzin heb je daar natuurlijk ookquote:Op zondag 9 april 2023 09:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar dan had je waarschijnlijk parkeerkosten gehad
weet niet wat het kost in hoek van holland maar kijkduin en scheveningen flink aan de prijsquote:Op zondag 9 april 2023 09:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ohja, die onzin heb je daar natuurlijk ook
denk dat ik dat altijd wel lust. Maar denk ook dat ik dan over een paar jaar een hartaanval hebquote:Op zondag 9 april 2023 09:15 schreef bitterbal het volgende:
nou lust wel zo'n crispy pork ontbijtje nu
oke dan een lekkere rijstsoepquote:Op zondag 9 april 2023 09:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
denk dat ik dat altijd wel lust. Maar denk ook dat ik dan over een paar jaar een hartaanval heb
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |