Ja was vandaag wel weer feest met wielrennersquote:Op zaterdag 8 april 2023 22:58 schreef CherryLips het volgende:
Heb me wel weer geërgerd aan wielrenners vandaag.
Zeker lopen misprikken, nog steeds een blauwe arm?quote:Op zaterdag 8 april 2023 23:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik heb nog steeds last van mijn arm. Vorige week even bloedprikken. Volgens mij heeft ze overal dwars doorheen geprikt en heb ik nog steeds een inwendige bloeding.
quote:Op zaterdag 8 april 2023 22:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]Bloedje ordinairSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-XOXO-
Ja nog behoorlijk blauw. Geen idee hoe ze dat klaar gekregen hebben.quote:Op zaterdag 8 april 2023 23:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zeker lopen misprikken, nog steeds een blauwe arm?
Ik had dat bij een van de laatste keren bloedprikken, had ze al 4x misgeprikt ofzo, nog een week of 2 met een beurse arm gelopenquote:Op zaterdag 8 april 2023 23:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ja nog behoorlijk blauw. Geen idee hoe ze dat klaar gekregen hebben.
Ik mag volgende week nog een keertje; dan maar andere arm.quote:Op zaterdag 8 april 2023 23:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik had dat bij een van de laatste keren bloedprikken, had ze al 4x misgeprikt ofzo, nog een week of 2 met een beurse arm gelopen
Ja het ligt ook echt heel erg aan degene die je prikt, de ene prikt in een keer raak zonder dat je er last van hebt en de ander moet zes keer prikken en dan gaat het nog steeds kutquote:Op zaterdag 8 april 2023 23:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik mag volgende week nog een keertje; dan maar andere arm.
Heb je straks twee pijnlijke armenquote:Op zaterdag 8 april 2023 23:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik mag volgende week nog een keertje; dan maar andere arm.
Deze leek in 1x raak te prikken; maar volgens mij prikte die gewoon door de ader heen. Normaal niet echt problemen mee.quote:Op zaterdag 8 april 2023 23:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja het ligt ook echt heel erg aan degene die je prikt, de ene prikt in een keer raak zonder dat je er last van hebt en de ander moet zes keer prikken en dan gaat het nog steeds kut
Kwam de naald er niet aan de andere kant van je arm uit?quote:Op zaterdag 8 april 2023 23:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Deze leek in 1x raak te prikken; maar volgens mij prikte die gewoon door de ader heen. Normaal niet echt problemen mee.
Gewoon vast geprikt in de stoel.quote:Op zaterdag 8 april 2023 23:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kwam de naald er niet aan de andere kant van je arm uit?
Als een soort medische Jezusquote:Op zaterdag 8 april 2023 23:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gewoon vast geprikt in de stoel.
Hoop daarna wel even klaar te zijn.quote:Op zaterdag 8 april 2023 23:31 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ah daarom moet ie nog een tweede keer, nu hangt ie aan 1 arm te bungelen
Gewoon een MacBook voor erbij.quote:Op zondag 9 april 2023 01:09 schreef UitStraling het volgende:
Klaar met de hoerige teringkutpc, serieus een kapitaal uitgegeven en blijkt het een lullig defect M2 harde schijfje te zijn van 100 euro![]()
Haat aan computergezeikjes
Heb hier steeds minder geduld voor maar ach kan ik weer wat maatjes blij maken met wat goed spul.quote:
Sinds ik aan het werk ben heb ik toch geen tijd meer om serieus te gamen. Blijft wel leuk speelgoed.quote:Op zondag 9 april 2023 01:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb hier steeds minder geduld voor maar ach kan ik weer wat maatjes blij maken met wat goed spul.
Game er ook niet echt mee maar is meer een hebbedingetjequote:Op zondag 9 april 2023 01:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Sinds ik aan het werk ben heb ik toch geen tijd meer om serieus te gamen. Blijft wel leuk speelgoed.
Story of my life.quote:Op zaterdag 8 april 2023 22:58 schreef CherryLips het volgende:
Heb me wel weer geërgerd aan wielrenners vandaag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |