Ik zwaai welquote:Op zaterdag 8 april 2023 21:18 schreef bitterbal het volgende:
misschien heb ik vandaag ook wel zon nachtelijke sessie als dimmie
Normaal ben ik "maar" 48 uur weg en dat is net goed tijd voor eten enz. Soms doet mijn vader het als ik langer weg ben maar die wil het liever alleen doen als het op de terugweg vanuit werk kan.quote:Op zaterdag 8 april 2023 21:45 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Echt een persoon waar je van op aan kan dus![]()
Of ze denkt ‘oh ja kut vergeten’ en is het alsnog aan het doen of ze geeft geen fucks.
Hoe doe je dit anders dan? Korter weg?
Zie je nouquote:Op zaterdag 8 april 2023 21:49 schreef datismijnmening het volgende:
OMG DE MEET GING ZO GOED!! [ afbeelding ]
Zal je net zien dat als je naar huis gaat ze het wel heeft gedaan en als je langer zou blijven ze het niet heeft gedaan.quote:Op zaterdag 8 april 2023 21:49 schreef Ama het volgende:
[..]
Normaal ben ik "maar" 48 uur weg en dat is net goed tijd voor eten enz. Soms doet mijn vader het als ik langer weg ben maar die wil het liever alleen doen als het op de terugweg vanuit werk kan.
Hoe wat waarquote:Op zaterdag 8 april 2023 21:49 schreef datismijnmening het volgende:
OMG DE MEET GING ZO GOED!! [ afbeelding ]
Als ze het wel heeft gedaan neem ik mijn meeste woorden terug maar het feit dat ze zei zelf ik stuur je wel even een foto en nu vervolgens niks zegt tegen mij als ze online is..quote:Op zaterdag 8 april 2023 21:53 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Zal je net zien dat als je naar huis gaat ze het wel heeft gedaan en als je langer zou blijven ze het niet heeft gedaan.
Mensen![]()
Anoniem bellen en hopen dat ze opneemt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Fetlife meetquote:Op zaterdag 8 april 2023 21:54 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Hoe wat waar![]()
Meet impliceert fokker?
Hebben die ouders dat nou wel of niet gedaan?quote:Op zaterdag 8 april 2023 22:10 schreef CherryLips het volgende:
https://www.eonline.com/n(...)-sale-for-s7-million
Koopje!
Of het broertje.quote:Op zaterdag 8 april 2023 22:20 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Hebben die ouders dat nou wel of niet gedaan?
Weten we meteen of we moeten subscriben op haar TikTok-account.quote:Op zaterdag 8 april 2023 22:35 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Vertel eens een leuke anekdote anders
"paaseitjes"quote:Op zaterdag 8 april 2023 22:36 schreef EttovanBelgie het volgende:
even vlinder volproppen met paaseitjes
Trillen die eitjes?quote:Op zaterdag 8 april 2023 22:36 schreef EttovanBelgie het volgende:
even vlinder volproppen met paaseitjes
quote:Op zaterdag 8 april 2023 22:47 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
“Etto niet doen! Ik ben aan de telefoon hihigiechel”
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
quote:Op zaterdag 8 april 2023 22:50 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Eeh ik ben leeg.quote:Op zaterdag 8 april 2023 22:35 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Vertel eens een leuke anekdote anders
Ik ga hier geen matige huehue met vullen mee makenquote:
Nee niet eens. Ik wilde eerst niet gaan vanwege kans op blagen maar die zaten zeker bij Super Mario.quote:Op zaterdag 8 april 2023 22:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Geen vervelende kinderen, entitled moeders etc.?
Kun je daar niets leuks over vertellen dan?quote:Op zaterdag 8 april 2023 22:58 schreef CherryLips het volgende:
Heb me wel weer geërgerd aan wielrenners vandaag.
Eentje gezien die in elk geval bij vier stoplichten door rood reed. Je zou bijna hopen dat er een automobilist was die hem niet zag.quote:Op zaterdag 8 april 2023 23:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kun je daar niets leuks over vertellen dan?
Ja was vandaag wel weer feest met wielrennersquote:Op zaterdag 8 april 2023 22:58 schreef CherryLips het volgende:
Heb me wel weer geërgerd aan wielrenners vandaag.
Zeker lopen misprikken, nog steeds een blauwe arm?quote:Op zaterdag 8 april 2023 23:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik heb nog steeds last van mijn arm. Vorige week even bloedprikken. Volgens mij heeft ze overal dwars doorheen geprikt en heb ik nog steeds een inwendige bloeding.
quote:Op zaterdag 8 april 2023 22:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]Bloedje ordinairSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-XOXO-
Ja nog behoorlijk blauw. Geen idee hoe ze dat klaar gekregen hebben.quote:Op zaterdag 8 april 2023 23:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zeker lopen misprikken, nog steeds een blauwe arm?
Ik had dat bij een van de laatste keren bloedprikken, had ze al 4x misgeprikt ofzo, nog een week of 2 met een beurse arm gelopenquote:Op zaterdag 8 april 2023 23:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ja nog behoorlijk blauw. Geen idee hoe ze dat klaar gekregen hebben.
Ik mag volgende week nog een keertje; dan maar andere arm.quote:Op zaterdag 8 april 2023 23:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik had dat bij een van de laatste keren bloedprikken, had ze al 4x misgeprikt ofzo, nog een week of 2 met een beurse arm gelopen
Ja het ligt ook echt heel erg aan degene die je prikt, de ene prikt in een keer raak zonder dat je er last van hebt en de ander moet zes keer prikken en dan gaat het nog steeds kutquote:Op zaterdag 8 april 2023 23:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik mag volgende week nog een keertje; dan maar andere arm.
Heb je straks twee pijnlijke armenquote:Op zaterdag 8 april 2023 23:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik mag volgende week nog een keertje; dan maar andere arm.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |