Ik zwaai welquote:Op zaterdag 8 april 2023 21:18 schreef bitterbal het volgende:
misschien heb ik vandaag ook wel zon nachtelijke sessie als dimmie
Normaal ben ik "maar" 48 uur weg en dat is net goed tijd voor eten enz. Soms doet mijn vader het als ik langer weg ben maar die wil het liever alleen doen als het op de terugweg vanuit werk kan.quote:Op zaterdag 8 april 2023 21:45 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Echt een persoon waar je van op aan kan dus![]()
Of ze denkt ‘oh ja kut vergeten’ en is het alsnog aan het doen of ze geeft geen fucks.
Hoe doe je dit anders dan? Korter weg?
Zie je nouquote:Op zaterdag 8 april 2023 21:49 schreef datismijnmening het volgende:
OMG DE MEET GING ZO GOED!! [ afbeelding ]
Zal je net zien dat als je naar huis gaat ze het wel heeft gedaan en als je langer zou blijven ze het niet heeft gedaan.quote:Op zaterdag 8 april 2023 21:49 schreef Ama het volgende:
[..]
Normaal ben ik "maar" 48 uur weg en dat is net goed tijd voor eten enz. Soms doet mijn vader het als ik langer weg ben maar die wil het liever alleen doen als het op de terugweg vanuit werk kan.
Hoe wat waarquote:Op zaterdag 8 april 2023 21:49 schreef datismijnmening het volgende:
OMG DE MEET GING ZO GOED!! [ afbeelding ]
Als ze het wel heeft gedaan neem ik mijn meeste woorden terug maar het feit dat ze zei zelf ik stuur je wel even een foto en nu vervolgens niks zegt tegen mij als ze online is..quote:Op zaterdag 8 april 2023 21:53 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Zal je net zien dat als je naar huis gaat ze het wel heeft gedaan en als je langer zou blijven ze het niet heeft gedaan.
Mensen![]()
Anoniem bellen en hopen dat ze opneemt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Fetlife meetquote:Op zaterdag 8 april 2023 21:54 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Hoe wat waar![]()
Meet impliceert fokker?
Hebben die ouders dat nou wel of niet gedaan?quote:Op zaterdag 8 april 2023 22:10 schreef CherryLips het volgende:
https://www.eonline.com/n(...)-sale-for-s7-million
Koopje!
Of het broertje.quote:Op zaterdag 8 april 2023 22:20 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Hebben die ouders dat nou wel of niet gedaan?
Weten we meteen of we moeten subscriben op haar TikTok-account.quote:Op zaterdag 8 april 2023 22:35 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Vertel eens een leuke anekdote anders
"paaseitjes"quote:Op zaterdag 8 april 2023 22:36 schreef EttovanBelgie het volgende:
even vlinder volproppen met paaseitjes
Trillen die eitjes?quote:Op zaterdag 8 april 2023 22:36 schreef EttovanBelgie het volgende:
even vlinder volproppen met paaseitjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |