SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Same shit, different day
SC hopper present
Whyyyyyyyquote:Op zaterdag 8 april 2023 20:49 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee, wekker gaat om 5:30. Moet gewoon beter m'n best doen
Ik lig straks in bed met Rob de Wijk en Arend-Jan Boekestijnquote:Op zaterdag 8 april 2023 20:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Geen party in jouw bed vanavond met een duitse in dirndl?
Dat zijn de gastenquote:Op zaterdag 8 april 2023 20:54 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zie je nu met borrelplankje met party augurkjes en vlaggetjes in de kaas op bed zitten.
Wat was er nou mis dan?quote:Op zaterdag 8 april 2023 21:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, die is alweer aan het bumbelen
Gewoon jetlag zeggenquote:
migraine aanval en een geklapte ader toch?quote:Op zaterdag 8 april 2023 21:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, dat weten ze nog niet, geloof ik
Ja, maar migraine lijkt me geen oorzaak van een gesprongen ader in je maag. Ze dachten aan een maagzweer, maar dat was nog niet duidelijk.quote:Op zaterdag 8 april 2023 21:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
migraine aanval en een geklapte ader toch?
Probeer je een chinees na te doen?quote:
Awwquote:Op zaterdag 8 april 2023 21:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja nog even met grmbl babbelen en dan ga ik
Ja waarom doe je dat dan, of ga je om lijst vlagen om Etto te lokken?quote:
nee , etto is juist de gene die mij pestquote:Op zaterdag 8 april 2023 21:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja waarom doe je dat dan, of ga je om lijst vlagen om Etto te lokken?
Watquote:
quote:Op zaterdag 8 april 2023 21:16 schreef bitterbal het volgende:
zometeen hoor ik het water weer als ik in mijn bed lig
Gedachten erbij houden LTVDKquote:
quote:Op zaterdag 8 april 2023 21:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee , etto is juist de gene die mij pest
we gaan d'r buiten zettenquote:Op zaterdag 8 april 2023 21:40 schreef Ama het volgende:
Ik had gisteren mijn bovenbuurneisje geappt of ze mijn ratten even wat extra eten te geven (want ze heeft mijn sleutel). Zegt ze ja is goed en zal je ook wel foto sturen.
Nu hoor ik al 24 uur niks meer en zie haar steeds online. Denk dat ik morgen toch maar vroeg weg moet gaan dan.Beetje irritant is dit wel.
Hey buuf! Heb je mijn ratten nog eten gegeven?quote:Op zaterdag 8 april 2023 21:40 schreef Ama het volgende:
Ik had gisteren mijn bovenbuurneisje geappt of ze mijn ratten even wat extra eten te geven (want ze heeft mijn sleutel). Zegt ze ja is goed en zal je ook wel foto sturen.
Nu hoor ik al 24 uur niks meer en zie haar steeds online. Denk dat ik morgen toch maar vroeg weg moet gaan dan.Beetje irritant is dit wel.
Vroeg ik net. Kwam ze online en weer geen reactie.quote:Op zaterdag 8 april 2023 21:43 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Hey buuf! Heb je mijn ratten nog eten gegeven?
Echt een persoon waar je van op aan kan dusquote:Op zaterdag 8 april 2023 21:43 schreef Ama het volgende:
[..]
Vroeg ik net. Kwam ze online en weer geen reactie.
IK ZIE JE WELquote:Op zaterdag 8 april 2023 21:43 schreef Ama het volgende:
[..]
Vroeg ik net. Kwam ze online en weer geen reactie.
Nou nou nouquote:Op zaterdag 8 april 2023 21:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
IK ZIE JE WEL
VOER MIJN RATTEN OF JE HEBT MORGEN EEN TUINTJE OP JE BUIK
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |