Het is ingedikte olie, dat is over 6 maanden ook nog wel goedquote:
Talg.quote:Op zondag 9 april 2023 10:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het is ingedikte olie, dat is over 6 maanden ook nog wel goed
Kun je mooi taarten bakken voor de 16e of is het vloeibaar?quote:
nee tis nog goed :pquote:Op zondag 9 april 2023 10:09 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Kun je mooi taarten bakken voor de 16e of is het vloeibaar?
In Nederland?quote:Op zondag 9 april 2023 10:08 schreef bitterbal het volgende:
ligt het aan mij? het lijkt het alsof er de laatste tijd zo veel haat en agressie is tegen mensen?
nee in algemeen. lees nu 9gag en schijnbaar is er iets met een zwemster en transgenders gaande in amerika. wordt ze onder begeleiding weg gehaald omdat die groep haar aanvalt. Ken het verhaal niet maar lijkt wel alsof iedereen maar zo boos is?quote:
Had dat een paar jaar geleden tegen mij gezegdquote:Op zondag 9 april 2023 10:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee maar dacht als ik nu de dagen al ga cancelen blijft de schade beperkt
je kan er nu nog mee beginnenquote:Op zondag 9 april 2023 10:12 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Had dat een paar jaar geleden tegen mij gezegd
Vrouwen voelen zich meestal niet zo prettig in hun blootje onder de openbare douche met een transgender.quote:Op zondag 9 april 2023 10:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee in algemeen. lees nu 9gag en schijnbaar is er iets met een zwemster en transgenders gaande in amerika. wordt ze onder begeleiding weg gehaald omdat die groep haar aanvalt. Ken het verhaal niet maar lijkt wel alsof iedereen maar zo boos is?
Teleurgesteld zijn veel mensen. En dan gaan ze beetje bozig naar anderen doen.quote:Op zondag 9 april 2023 10:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee in algemeen. lees nu 9gag en schijnbaar is er iets met een zwemster en transgenders gaande in amerika. wordt ze onder begeleiding weg gehaald omdat die groep haar aanvalt. Ken het verhaal niet maar lijkt wel alsof iedereen maar zo boos is?
ja weet niet wie wat heeft gezegd en zo maar je ziet steeds meer van dit soort reacties lijkt het. Ook al die steekpartijen hier of aanslagen.quote:Op zondag 9 april 2023 10:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vrouwen voelen zich meestal niet zo prettig in hun blootje onder de openbare douche met een transgender.
Toch maar snel terug weer naar het vredige gekkieseiland dan maar.quote:Op zondag 9 april 2023 10:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja weet niet wie wat heeft gezegd en zo maar je ziet steeds meer van dit soort reacties lijkt het. Ook al die steekpartijen hier of aanslagen.
Vind jij van niet? Misschien denk ik dat het ineens toeneemt en is dat niet zoquote:Op zondag 9 april 2023 10:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Toch maar snel terug weer naar het vredige gekkieseiland dan maar.
Gekkies hebben wel een stem en een plek gekregen in de openbare ruimte, voorheen zaten die opgesloten in inrichtingen.quote:Op zondag 9 april 2023 10:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Vind jij van niet? Misschien denk ik dat het ineens toeneemt en is dat niet zo
Altijd al geweest. Alles krijgt nu meer aandacht.quote:Op zondag 9 april 2023 10:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Vind jij van niet? Misschien denk ik dat het ineens toeneemt en is dat niet zo
ja misschien is dat wel zoquote:Op zondag 9 april 2023 10:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Altijd al geweest. Alles krijgt nu meer aandacht.
Of wat dacht je hiervan?quote:Op zondag 9 april 2023 10:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja weet niet wie wat heeft gezegd en zo maar je ziet steeds meer van dit soort reacties lijkt het. Ook al die steekpartijen hier of aanslagen.
wtfquote:Op zondag 9 april 2023 10:19 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Of wat dacht je hiervan?
https://nos.nl/artikel/24(...)ec-zwolle-supporters
Okee het gaat om mensen die naar een voetbalwedstrijd gaan. Die deugen al niet snel
Dat was geen keeper, maar een veldspeler. Maar dan nogquote:Op zondag 9 april 2023 10:21 schreef bitterbal het volgende:
of die aansteker die naar die ene keeper was gegooid
vind het echt raar gedragquote:Op zondag 9 april 2023 10:23 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dat was geen keeper, maar een veldspeler. Maar dan nog![]()
![]()
Gisteren werd er bij PSV ook vooraf geroepen om niks op het veld te gooien, bij het minst of geringste werd dan het spel stil gelegd...
Vind ik ook hoor. Doet mij ook erg twijfelen om nog door te gaan met mijn Seizoenskaart...quote:
hoeveel merk je er zelf van als je daar bent?quote:Op zondag 9 april 2023 10:25 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Vind ik ook hoor. Doet mij ook erg twijfelen om nog door te gaan met mijn Seizoenskaart...
eetsequote:Op zondag 9 april 2023 10:27 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik ga naar beneden, we hebben eerst koffiemoment en daarna brunch![]()
![]()
Dit lukt jou precies 9 seconden.quote:Op zondag 9 april 2023 10:24 schreef bitterbal het volgende:
misschien maar kijken of ik de nieuwssites komende tijd beetje kan negeren
Ik ken een meisje en die kijkt al 20 jaar geen nieuws meer, dat levert wel bijzondere gesprekken op.quote:
Waarom niet? Ik begrijp gewoon niet hoe je niet nieuwsgierig kan zijn naar de dingen die gebeurenquote:Op zondag 9 april 2023 10:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ken een meisje en die kijkt al 20 jaar geen nieuws meer, dat levert wel bijzondere gesprekken op.
Ik kan het ook totaal niet maar zij is overgevoelig en trekt zich leed en onrecht enorm zwaar aan dus lost ze het maar op door in haar eigen wereldje te smurfen.quote:Op zondag 9 april 2023 10:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Waarom niet? Ik begrijp gewoon niet hoe je niet nieuwsgierig kan zijn naar de dingen die gebeuren
Dan moet je geen nieuwssites bekijken; maar abonnement op een echte krant nemen.quote:Op zondag 9 april 2023 10:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Waarom niet? Ik begrijp gewoon niet hoe je niet nieuwsgierig kan zijn naar de dingen die gebeuren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |