Ja die dusquote:Op zaterdag 8 april 2023 20:21 schreef Pierre_Ranja het volgende:
2e was denk ik Stefano Keijzers ofzo
Die hysterische act is echt walgelijk.quote:Op zaterdag 8 april 2023 21:02 schreef Cupfighter het volgende:
Ik kan hier niet naar kijken, ik kan die Carlo niet meer zien , ben die man op TV echt zat
Idem, mijn vrouw heeft het opstaan en ik hoor continue die vreselijke aanstellerige nepvent in mijn linkerhoek.quote:Op zaterdag 8 april 2023 21:02 schreef Cupfighter het volgende:
Ik kan hier niet naar kijken, ik kan die Carlo niet meer zien , ben die man op TV echt zat
Ja ik trek dat echt niet meerquote:Op zaterdag 8 april 2023 21:17 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Die hysterische act is echt walgelijk.
En het wordt altijd nog viezer omdat hij de verkleedde BN'er vaak persoonlijk kent. En dat hij hem niet herkend heeft is dat helemaal een dingetje. Ze hebben het vast heel gezellig daar in de studio, maar als kijker word je eigenlijk helemaal buitengesloten. Het is kijken naar een feestje waarop je zelf niet bent uitgenodigd.quote:
quote:Op zaterdag 8 april 2023 21:02 schreef Cupfighter het volgende:
quote:Op zaterdag 8 april 2023 21:17 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 8 april 2023 21:18 schreef Mubassie het volgende:
[..]
Idem, mijn vrouw heeft het opstaan en ik hoor continue die vreselijke aanstellerige nepvent in mijn linkerhoek.
quote:Op zondag 9 april 2023 09:26 schreef superniger het volgende:
[..]
[..]
[..]
[ afbeelding ]
https://www.mediacourant.(...)kritiek-hou-je-mond/
Ik vind hem bij Masked Singer vele malen irritanter samen met die Lorettazepam Schrijver. En natuurlijk weet Carlo wie de dragqueens zijn, hij zit toch niet in het panel? 😆quote:Op zaterdag 8 april 2023 21:17 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Let ook maar eens op Huub Stapel, dat kun je ook niet meer ont-zienquote:Op zaterdag 15 april 2023 20:34 schreef eponine het volgende:
Nu ik weet dat dit Ruben is kan ik het niet meer ont-zien
Ik ga zo goed kijken!quote:Op zaterdag 15 april 2023 20:41 schreef Mrmime het volgende:
[..]
Let ook maar eens op Huub Stapel, dat kun je ook niet meer ont-zien
quote:Op zaterdag 15 april 2023 20:41 schreef Mrmime het volgende:
[..]
Let ook maar eens op Huub Stapel, dat kun je ook niet meer ont-zien
Ik kijk terug, want teveel reclames.quote:Op zaterdag 15 april 2023 20:31 schreef Mrmime het volgende:
Dit is Ruben Nicolai. Kijkt er nog iemand?
Haha dat zou best kennen want ik dacht ik ken dat gebit en volgens mij heeft Kees die inderdaad.quote:Op zaterdag 29 april 2023 20:19 schreef Bamba het volgende:
Die tweede is Kees van der Spek denken wij
Z’n mond gaf het bij ons weg iddquote:Op zaterdag 29 april 2023 20:24 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Haha dat zou best kennen want ik dacht ik ken dat gebit en volgens mij heeft Kees die inderdaad.
Nee een man die bij Eva jinek mee presenteerdquote:Op zaterdag 29 april 2023 20:26 schreef Cirilico het volgende:
Was nummer vier een vrouw? Doet me denken aan die presentatrice. Ben haar naam kwijt. Iets met Anneke?
Oh, Roelof bedoel je? 😮quote:Op zaterdag 29 april 2023 20:27 schreef wolffie het volgende:
[..]
Nee een man die bij Eva jinek mee presenteerd
Ja waarom zo lelijkquote:Op zaterdag 29 april 2023 20:33 schreef Cirilico het volgende:
De allerlelijkste transformatie meteen eruit. Ja sorry, maar die outfit, make-up en "pruik" waren niks.
Denkt mijn man ookquote:Op zaterdag 29 april 2023 20:19 schreef Bamba het volgende:
Die tweede is Kees van der Spek denken wij
Godsamme heb ik het nu weer geedit in plaats van gequoot. Nou staat ie er echt.quote:Op zaterdag 29 april 2023 20:33 schreef Cirilico het volgende:
Ik zie Charly nu wel maar twijfel wel over die Hugo hoor. Oh nvm, hij deed z'n wenkbrauwen optrekken tijdens het glimlachen, dat is zijn ding.Al weet ik niet wat Raffaella Carrà of A far l'amore comencia tu (of hoe je dat schrijft) met Hugo te maken hebben.
Oeps dit moest een nieuwe post zijn maar ik heb een vorige post vervangen kennelijk.
Ja kloptquote:Op zaterdag 29 april 2023 20:59 schreef scrub_nurse het volgende:
Dit is toch zeker kees van der spek? Was deze oorspronkelijk de 2e?
Niet echt dus.quote:Op zaterdag 29 april 2023 21:31 schreef superniger het volgende:
Gaat hij ook Peter R. als argument gebruiken?
Ik was er van overtuigd dat dit Martien Meiland wasquote:Op zaterdag 29 april 2023 21:51 schreef Cirilico het volgende:
Duh. Rudolph is de banketbakker. Wat dom dat ik niemand kon bedenken in de zoete hoek.
Rinus G. te Den H.?quote:Op zondag 10 september 2023 00:49 schreef Nizno het volgende:
Niet RTL, maar de Belgische versie
en toch wil ik hem even delen
[ afbeelding ]
Wie is het?quote:Op zondag 10 september 2023 00:49 schreef Nizno het volgende:
Niet RTL, maar de Belgische versie
en toch wil ik hem even delen
[ afbeelding ]
Dat is ook waarom ik de screenshot deeldequote:Op zondag 10 september 2023 23:29 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Oh wauw. Hij ziet er keurig uit als dame!
En Gerard niet vergeten. Hoewel die wel overduidelijk was trouwensquote:Op zondag 24 maart 2024 15:18 schreef casita het volgende:
Ja was erg leuk ! Jeroen Pauw 🤭 en Diederik Jekel 😁
Die heeft een andere bouw. Een vriend hier dacht aan die advocate die weleens aanschuift.quote:Op zondag 24 maart 2024 21:10 schreef casita het volgende:
Michiel Vos, werd al geroepen die Amerika verslaggever van rtlboulevard met het logo op zijn rug. Denk dat het goed is. of te voor de hand liggend ?
Jaaaa die zag ik echt niet aankomenquote:
Ik herkende haar wel maar duurde even voor ik erop kon komen.quote:Op zondag 7 april 2024 00:58 schreef Magica het volgende:
Angela herkende ik niet, ze leek op mireille bekooy
Rob zag ik ook meteen. Bloemenvrouw weet ik echt niet. Ik ben er eigenlijk zeker van dat de bij Jurre isquote:Op zondag 7 april 2024 19:43 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Ik herkende haar wel maar duurde even voor ik erop kon komen.![]()
Die wielrenner en Rob had ik totaal niet herkend.
Bij die 🐝 dacht ik aan een bioloog. Matyas of Floris?
En die met bloemen leek aanvankelijk op Gordon, maar is denk ik toch een vrouw. Karin Bloemen, Angela Groothuizen, Catherine Keyl?
quote:Op dinsdag 9 april 2024 19:33 schreef Vicky het volgende:
Show Bee is Jurre Geluk
Toxic verwijst volgens mij naar steken en prikken en spuiten en slikken.
In de sprietjes zaten klavertjes 4
Blijkbaar heeft hij in musicals gespeeld en afgestudeerd aan Lucia Marthas, dat had ik ook even gemist. Wat supertof en natuurlijk enorm goed, denk dat niemand hem gaat radenquote:
Dacht ik ookquote:Op zaterdag 13 april 2024 22:23 schreef Magica het volgende:
Olof![]()
Ik dacht ook tineke Schouten net als Ilse.
Die andere die door is geen idee..
Ik was naar die tattoo aan het zoeken maar kon niks vindebquote:Op zondag 14 april 2024 07:25 schreef douche-eendje het volgende:
Luna is Manuel vanderbos. De tattoo die doorscheen bij zijn arm was iets te duidelijk
Watvoor tattoo was dat?quote:Op zondag 14 april 2024 07:25 schreef douche-eendje het volgende:
Luna is Manuel vanderbos. De tattoo die doorscheen bij zijn arm was iets te duidelijk
Yes, die zag ik meteenquote:
Was ook zo te herkennen. De Drag uit de eerste show met dat rare mondje zag je ook gelijk dat het Ruben van de Meer is.quote:
Nu zie ik het ook! Die gele.quote:Op zaterdag 20 april 2024 19:20 schreef lojanda het volgende:
Ze laten net bij Boulevard een voorstukje zien wie er vanavond in het programma zit en je ziet gelijk al dat het Gijs Rademaker is. Ze zijn zo makkelijk te herkennen dit seizoen..
Ja je ziet het zo goed dat hij het isquote:
Die Amerikaanse is Nicky Nicole.. een Drag die al heel lang in Nederland woont.quote:Op zaterdag 20 april 2024 20:41 schreef Cirilico het volgende:
Die Vanessa is wel echt typisch Belg. En die andere echt een Amerikaan (neem ik aan). Die twee stemmen minder vaak op de beste om de ander te gunnen.
Ohja, zo heet ze.quote:Op zaterdag 20 april 2024 20:43 schreef lojanda het volgende:
[..]
Die Amerikaanse is Nicky Nicole.. een Drag die al heel lang in Nederland woont.
quote:Op zaterdag 20 april 2024 20:12 schreef Cirilico het volgende:
Is dit die krullenbol uit Divorce?
Maar wat heeft die met sigaretten te maken?
Ik denk nu dat je gelijk hebt.quote:
Deed vorig seizoen al mee volgens mij.quote:Op zaterdag 20 april 2024 20:54 schreef lojanda het volgende:
Dit is volgens mij Jeroen Spitzenberg of hoe hij dan ook heet.
Dan kan het nietquote:Op zaterdag 20 april 2024 20:55 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Deed vorig seizoen al mee volgens mij.
Klopt.. was het al weer vergetenquote:Op zaterdag 20 april 2024 20:57 schreef Cirilico het volgende:
[..]
https://images.app.goo.gl/TybnHMVVsNs6LLm88
Jaaaaaaaaaaaaaaa😄😄😄😄😄quote:Op zaterdag 20 april 2024 20:52 schreef Cirilico het volgende:
[..]
[..]
Ik denk nu dat je gelijk hebt.
Rio is denk ik Valerio.quote:
Ik vond het deze keer best moeilijk moet ik zeggen. Vaak herken ik er wel meer.quote:Op zaterdag 20 april 2024 21:39 schreef Cirilico het volgende:
Ik ben hier echt slecht in.![]()
Altijd knap als ik één iemand weet.
Het korte antwoord is "nee".quote:Op zaterdag 20 april 2024 21:40 schreef Cirilico het volgende:
Is deze man van de Maxima serie die ene die de Hollander speelde in The Serpent?
Ik google het intussen ff.
Je bedoelt die in de serie Máxima Speelt? Hij speelde ook in Oorlogswinter.. Martijn Lakemeierquote:Op zaterdag 20 april 2024 21:40 schreef Cirilico het volgende:
Is deze man van de Maxima serie die ene die de Hollander speelde in The Serpent?
Ik google het intussen ff.
Ohja, daar ken ik m van.quote:Op zaterdag 20 april 2024 21:44 schreef lojanda het volgende:
[..]
Je bedoelt die in de serie Máxima Speelt? Hij speelde ook in Oorlogswinter.. Martijn Lakemeier
Dit zei ik ook net hier thuis, maar niet helemaal zeker. Martijn en Gijs had ik hier gelezen toen zag ik het ook haha. Gijs is wel een mooie vrouw trouwensquote:
Caroline Tensen had ik echt niet herkend.quote:Op zaterdag 20 april 2024 21:58 schreef Magica het volgende:
[..]
Dit zei ik ook net hier thuis, maar niet helemaal zeker. Martijn en Gijs had ik hier gelezen toen zag ik het ook haha. Gijs is wel een mooie vrouw trouwens![]()
Corry zag ik ook![]()
Caroline tensen dacht ik lone van Roosendaal
Linda is volgens mij een wat voller..quote:Op zaterdag 27 april 2024 20:59 schreef AgnesGru het volgende:
Zou Luna Linda Wagenmakers kunnen zijn?
Hij gaf nog een goede sneer naar Knevel en de EOquote:Op zaterdag 27 april 2024 21:18 schreef StephanL het volgende:
Dacht die die heel gelovig was vanwege EO verleden, maar valt mee.
Ik had er echt wel naartoe gewild maar de prijzen van die kaarten waren echt veel te hoogquote:Op zaterdag 27 april 2024 21:42 schreef RipCity het volgende:
Lol dat concert van ze in Zigg*dome afgelast wegens gebrek aan bestelling. Goed voor greedy zender die denkt na elk programma maar de Zigggo uit te verkopen.
Leuke aflevering wel vandaag verder!
Mwah, hij heeft al eens bewezen het huwelijk en het begrip Trouw niet heel erg serieus te nemen he😅quote:Op zaterdag 27 april 2024 21:18 schreef StephanL het volgende:
Dacht die die heel gelovig was vanwege EO verleden, maar valt mee.
Die herkende ik absoluut niet.quote:Op zaterdag 27 april 2024 20:30 schreef lojanda het volgende:
Margriet valt als eerste af..die herkende ik duidelijk)k
Er is ook een show voor de Masked Singer. Wat moet je daar nou.quote:Op zaterdag 27 april 2024 21:42 schreef RipCity het volgende:
Lol dat concert van ze in Zigg*dome afgelast wegens gebrek aan bestelling. Goed voor greedy zender die denkt na elk programma maar de Zigggo uit te verkopen.
Leuke aflevering wel vandaag verder!
Ohja bij die dacht ik ook aanvankelijk dat hij het moest zijn vanwege de huwelijkshints (Carlo, Ron en Linda vielen af). Maar ik dacht hij lijkt er totaal niet op, dus dat is hem niet. Uiteindelijk dus maar niks 'ingevuld'.quote:
Nikkie die Angela de Jong had opgeschrevenquote:Op zaterdag 4 mei 2024 21:19 schreef lojanda het volgende:
Ja hoor Harm EdensGladiola valt als derde af.
Jaquote:Op zaterdag 4 mei 2024 21:23 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Nikkie die Angela de Jong had opgeschreven
Tygo ja? Die herken ik er helemaal niet in.quote:
quote:
Ja ik ook.. gek is dat dan wel gelijk ziet.quote:
Ah joh kom nou, was toch een keertje leuk, omdat het de finale was. De gimmick had niet langer moeten duren, maar voor één aflevering is het een leuke aanvulling.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 22:07 schreef lojanda het volgende:
Die Linda Wagenmakers hoeft voor mij niet want slaat helemaal nergens op. En het leidt ook alleen maar van de Drags af.
Het was de eerste keer dat je haar zag leuk maar daarna werd het flauw en ik vond het af doen aan het laatste catwalk momentje van elke afvaller.quote:Op zondag 5 mei 2024 22:36 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ah joh kom nou, was toch een keertje leuk, omdat het de finale was. De gimmick had niet langer moeten duren, maar voor één aflevering is het een leuke aanvulling.
normaal deed het publieke gezwaai ook al afbreuk.quote:Op zondag 5 mei 2024 23:17 schreef lojanda het volgende:
[..]
Het was de eerste keer dat je haar zag leuk maar daarna werd het flauw en ik vond het af doen aan het laatste catwalk momentje van elke afvaller.
Ben het met je eens.quote:Op maandag 6 mei 2024 18:43 schreef ArnieAlberts het volgende:
De enige die ik iets too much vond was die op het toilet. Voor de rest had ze gewoon een gastoptreden moeten geven, nét voor de allerlaatste exit. Volledige nummer, een compilatie van de onthullingen van dit seizoen, en bij het laatste refrein het uitzwaaien van de laatst onthulde queen.
Ik snap het dus wel, maar zoals het nu gedaan was kon het ook
Ik merk dat ik wel echt klaar ben met de hysterie van Fred van Leer.quote:Op dinsdag 31 december 2024 23:46 schreef Cirilico het volgende:
Was een leuke aflevering. Ik had alleen Katja goed.
quote:Op donderdag 2 januari 2025 08:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik merk dat ik wel echt klaar ben met de hysterie van Fred van Leer.
Zo gemaakt.
Nog steeds een aansteller, en die nikky kan der ook wat vanquote:Op donderdag 2 januari 2025 08:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik merk dat ik wel echt klaar ben met de hysterie van Fred van Leer.
Zo gemaakt.
Dit is dé reden dat ik niet live kijk, nu kan ik tenminste een heleboel doorspoelen.quote:Op zondag 16 maart 2025 13:48 schreef Mubassie het volgende:
Het draait inderdaad vooral om de juryleden. Net zoals bij Masked Singer.
Groot icoon in de LGBTQIA+ community, en ik geloof dat ze ook wat verstand heeft van make up?quote:Op maandag 17 maart 2025 09:13 schreef NailQueen het volgende:
Fred is idd wat hysterisch. Maar ik heb ook nooit begrepen dat Nikkie daar doet.
Ik een programma wat MAKE UP you mind heet, kan ik me heel goed voorstellen dat ze een van de grootste make up artiesten ter wereld vragen, als die ook nog eens tot de community behoort EN uit Nederland komtquote:Op maandag 17 maart 2025 19:06 schreef NailQueen het volgende:
Nou ja goed ik ben niet zo fan van Nikkie. Ik denk dat je wel betere mensen kan krijgen in de jury.
En Nikkie was de beste gastjury die Dragrace Holland gekend heeft. Zij heeft echt wel kennis van drag. Wat mij betreft de meest gekwalificeerde panellid bij Make Up Your Mind.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 12:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik een programma wat MAKE UP you mind heet, kan ik me heel goed voorstellen dat ze een van de grootste make up artiesten ter wereld vragen, als die ook nog eens tot de community behoort EN uit Nederland komt
Wat je er persoonlijk ook van vindt, ze is wel een geschikt jurylid hiervoor.
En Fred was de host van Dragrace Holland en hoofd jury daar. Met hem heb ik danw eer persoonlijk he-le-maal niks. Maar snap wel dat ie daar zit.
Hoe vond je haar bij het ESF trouwens?quote:Op maandag 17 maart 2025 19:06 schreef NailQueen het volgende:
Nou ja goed ik ben niet zo fan van Nikkie. Ik denk dat je wel betere mensen kan krijgen in de jury.
Echt ja, Loiza zag ik ook direct! Ik zag ook Toine van Peperstraten, maar kon echt pas op zijn naam komen 1 seconde voordat zijn naam werd genoemd, net op tijd dusquote:Op zaterdag 29 maart 2025 22:32 schreef Magica het volgende:
Die pam je haar danst is heel duidelijk loiza. En die icequeen joh, nog nooit gehoord van die acteur
Die vind ik er elke week niet zo mooi uitzien.quote:Op zaterdag 12 april 2025 20:49 schreef StephanL het volgende:
Gijs![]()
Chelseaboy vind ik er weer verschrikkelijk uitzien
Ik moest aan Ellen ten Damme denkenquote:
Ik denk Birgit Schuurmanquote:Op zaterdag 12 april 2025 21:16 schreef lojanda het volgende:
Ik dacht dat Super Casy Tamara Elbaz was maar het is Wendy van Dijk
Dat zou ook kunnen, ze leek al verdacht veel op Katjaquote:
Birgit heeft een scheef tandje naast haar voortanden en dat heeft zij niet. Ik denk echt Wendy van Dijk. Ze danste ook heel goed en zij is ook een danseres.quote:
Prisoner, Hel of hotel verwijzing dan.quote:Op zaterdag 19 april 2025 20:54 schreef lojanda het volgende:
Dan blijven er nu nog over.. Dennis Weening en Daniël De Boussevain. Dat denk ik dan
Dat ken ik niet maar ik zie het vooral aan zijn mond.quote:Op zaterdag 19 april 2025 20:58 schreef StephanL het volgende:
[..]
Prisoner, Hel of hotel verwijzing dan.
Op de jurk staat ook het sterrenbeeld teken van tweelingen.quote:Op maandag 21 april 2025 20:23 schreef NailQueen het volgende:
Ik denk bij Goldielocks aan Koen Verweij.
Ah die had ik niet gezien. Ik dacht Goldielocks = Gouden Lokken. Er is maar 1 schaatser die lange lokken heeft. Maar dat is dus een nep-hint.quote:Op zaterdag 26 april 2025 20:02 schreef lojanda het volgende:
[..]
Op de jurk staat ook het sterrenbeeld teken van tweelingen.
Hij is letterlijk goudlokje iddquote:Op zaterdag 26 april 2025 20:06 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ah die had ik niet gezien. Ik dacht Goldielocks = Gouden Lokken. Er is maar 1 schaatser die lange lokken heeft. Maar dat is dus een nep-hint.
Of nikkie plessenquote:Op zaterdag 26 april 2025 20:12 schreef lojanda het volgende:
Super Casy is Wendy van Dijk bedoel ik.
kan iddquote:
Ik zag het aan zijn tandenquote:Op zaterdag 26 april 2025 21:55 schreef DilanoNirvana het volgende:
Zou goed kunnen Humberto Tan ja dus😄
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |