Die vind ik er elke week niet zo mooi uitzien.quote:Op zaterdag 12 april 2025 20:49 schreef StephanL het volgende:
Gijs![]()
Chelseaboy vind ik er weer verschrikkelijk uitzien
Ik moest aan Ellen ten Damme denkenquote:
Ik denk Birgit Schuurmanquote:Op zaterdag 12 april 2025 21:16 schreef lojanda het volgende:
Ik dacht dat Super Casy Tamara Elbaz was maar het is Wendy van Dijk
Dat zou ook kunnen, ze leek al verdacht veel op Katjaquote:
Birgit heeft een scheef tandje naast haar voortanden en dat heeft zij niet. Ik denk echt Wendy van Dijk. Ze danste ook heel goed en zij is ook een danseres.quote:
Prisoner, Hel of hotel verwijzing dan.quote:Op zaterdag 19 april 2025 20:54 schreef lojanda het volgende:
Dan blijven er nu nog over.. Dennis Weening en Daniël De Boussevain. Dat denk ik dan
Dat ken ik niet maar ik zie het vooral aan zijn mond.quote:Op zaterdag 19 april 2025 20:58 schreef StephanL het volgende:
[..]
Prisoner, Hel of hotel verwijzing dan.
Op de jurk staat ook het sterrenbeeld teken van tweelingen.quote:Op maandag 21 april 2025 20:23 schreef NailQueen het volgende:
Ik denk bij Goldielocks aan Koen Verweij.
Ah die had ik niet gezien. Ik dacht Goldielocks = Gouden Lokken. Er is maar 1 schaatser die lange lokken heeft. Maar dat is dus een nep-hint.quote:Op zaterdag 26 april 2025 20:02 schreef lojanda het volgende:
[..]
Op de jurk staat ook het sterrenbeeld teken van tweelingen.
Hij is letterlijk goudlokje iddquote:Op zaterdag 26 april 2025 20:06 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ah die had ik niet gezien. Ik dacht Goldielocks = Gouden Lokken. Er is maar 1 schaatser die lange lokken heeft. Maar dat is dus een nep-hint.
Of nikkie plessenquote:Op zaterdag 26 april 2025 20:12 schreef lojanda het volgende:
Super Casy is Wendy van Dijk bedoel ik.
kan iddquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |