Ja die dusquote:Op zaterdag 8 april 2023 20:21 schreef Pierre_Ranja het volgende:
2e was denk ik Stefano Keijzers ofzo
Die hysterische act is echt walgelijk.quote:Op zaterdag 8 april 2023 21:02 schreef Cupfighter het volgende:
Ik kan hier niet naar kijken, ik kan die Carlo niet meer zien , ben die man op TV echt zat
Idem, mijn vrouw heeft het opstaan en ik hoor continue die vreselijke aanstellerige nepvent in mijn linkerhoek.quote:Op zaterdag 8 april 2023 21:02 schreef Cupfighter het volgende:
Ik kan hier niet naar kijken, ik kan die Carlo niet meer zien , ben die man op TV echt zat
Ja ik trek dat echt niet meerquote:Op zaterdag 8 april 2023 21:17 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Die hysterische act is echt walgelijk.
En het wordt altijd nog viezer omdat hij de verkleedde BN'er vaak persoonlijk kent. En dat hij hem niet herkend heeft is dat helemaal een dingetje. Ze hebben het vast heel gezellig daar in de studio, maar als kijker word je eigenlijk helemaal buitengesloten. Het is kijken naar een feestje waarop je zelf niet bent uitgenodigd.quote:
quote:Op zaterdag 8 april 2023 21:02 schreef Cupfighter het volgende:
quote:Op zaterdag 8 april 2023 21:17 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 8 april 2023 21:18 schreef Mubassie het volgende:
[..]
Idem, mijn vrouw heeft het opstaan en ik hoor continue die vreselijke aanstellerige nepvent in mijn linkerhoek.
quote:Op zondag 9 april 2023 09:26 schreef superniger het volgende:
[..]
[..]
[..]
[ afbeelding ]
https://www.mediacourant.(...)kritiek-hou-je-mond/
Ik vind hem bij Masked Singer vele malen irritanter samen met die Lorettazepam Schrijver. En natuurlijk weet Carlo wie de dragqueens zijn, hij zit toch niet in het panel? 😆quote:Op zaterdag 8 april 2023 21:17 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Let ook maar eens op Huub Stapel, dat kun je ook niet meer ont-zienquote:Op zaterdag 15 april 2023 20:34 schreef eponine het volgende:
Nu ik weet dat dit Ruben is kan ik het niet meer ont-zien
Ik ga zo goed kijken!quote:Op zaterdag 15 april 2023 20:41 schreef Mrmime het volgende:
[..]
Let ook maar eens op Huub Stapel, dat kun je ook niet meer ont-zien
quote:Op zaterdag 15 april 2023 20:41 schreef Mrmime het volgende:
[..]
Let ook maar eens op Huub Stapel, dat kun je ook niet meer ont-zien
Ik kijk terug, want teveel reclames.quote:Op zaterdag 15 april 2023 20:31 schreef Mrmime het volgende:
Dit is Ruben Nicolai. Kijkt er nog iemand?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |