Dacht ik ookquote:Op zaterdag 13 april 2024 22:23 schreef Magica het volgende:
Olof![]()
Ik dacht ook tineke Schouten net als Ilse.
Die andere die door is geen idee..
Ik was naar die tattoo aan het zoeken maar kon niks vindebquote:Op zondag 14 april 2024 07:25 schreef douche-eendje het volgende:
Luna is Manuel vanderbos. De tattoo die doorscheen bij zijn arm was iets te duidelijk
Watvoor tattoo was dat?quote:Op zondag 14 april 2024 07:25 schreef douche-eendje het volgende:
Luna is Manuel vanderbos. De tattoo die doorscheen bij zijn arm was iets te duidelijk
Yes, die zag ik meteenquote:
Was ook zo te herkennen. De Drag uit de eerste show met dat rare mondje zag je ook gelijk dat het Ruben van de Meer is.quote:
Nu zie ik het ook! Die gele.quote:Op zaterdag 20 april 2024 19:20 schreef lojanda het volgende:
Ze laten net bij Boulevard een voorstukje zien wie er vanavond in het programma zit en je ziet gelijk al dat het Gijs Rademaker is. Ze zijn zo makkelijk te herkennen dit seizoen..
Ja je ziet het zo goed dat hij het isquote:
Die Amerikaanse is Nicky Nicole.. een Drag die al heel lang in Nederland woont.quote:Op zaterdag 20 april 2024 20:41 schreef Cirilico het volgende:
Die Vanessa is wel echt typisch Belg. En die andere echt een Amerikaan (neem ik aan). Die twee stemmen minder vaak op de beste om de ander te gunnen.
Ohja, zo heet ze.quote:Op zaterdag 20 april 2024 20:43 schreef lojanda het volgende:
[..]
Die Amerikaanse is Nicky Nicole.. een Drag die al heel lang in Nederland woont.
quote:Op zaterdag 20 april 2024 20:12 schreef Cirilico het volgende:
Is dit die krullenbol uit Divorce?
Maar wat heeft die met sigaretten te maken?
Ik denk nu dat je gelijk hebt.quote:
Deed vorig seizoen al mee volgens mij.quote:Op zaterdag 20 april 2024 20:54 schreef lojanda het volgende:
Dit is volgens mij Jeroen Spitzenberg of hoe hij dan ook heet.
Dan kan het nietquote:Op zaterdag 20 april 2024 20:55 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Deed vorig seizoen al mee volgens mij.
Klopt.. was het al weer vergetenquote:Op zaterdag 20 april 2024 20:57 schreef Cirilico het volgende:
[..]
https://images.app.goo.gl/TybnHMVVsNs6LLm88
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |