Kwam deze gisteren ook tegen.quote:Op donderdag 25 mei 2023 14:14 schreef Bluesdude het volgende:
[ twitter ]
Het is weer lachen met Baudet
Er is een groep die denkt dat "we" niet verder kunnen door de "Van Allen radiation belt".quote:Op donderdag 25 mei 2023 15:45 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Kwam deze gisteren ook tegen.
Ik zou dan wel eens van Baudet willen weten hoe hij denkt dat GPS op z'n smartphone werkt. Of Google Earth.
Ah, vandaar. Onze mede-user El_Matador betoogde jaren geleden inderdaad ook zoiets in de 'Fakery in Spacy'-reeks in het BNW-subforum.quote:Op donderdag 25 mei 2023 15:55 schreef BertV het volgende:
[..]
Er is een groep die denkt dat "we" niet verder kunnen door de "Van Allen radiation belt".
2000 tot 5000 km, dus genoeg voor GPS, ISS etc.
Ruimtevaart "bestaat niet", maar ondertussen:quote:Op donderdag 25 mei 2023 14:14 schreef Bluesdude het volgende:
[ twitter ]
Het is weer lachen met Baudet
Wanneer is de volgende aflevering van Rioolratten ontmaskerd? Was wel vermakelijk.quote:Op donderdag 25 mei 2023 19:23 schreef Raw85 het volgende:
Baudet en z’n maten lijken wel een beetje uitgespeeld of niet? Vrij weinig van vernomen de laatste tijd. Niemand kijkt meer op van z’n wartaal en ook zo’n overduidelijk gezocht Gideon-relletje met die primaten was vrijwel iedereen een dag later alweer vergeten.
Die hele maanlading is nep, bullshit. Is niets meer dan anti amerika bullshit. Het is een manier om amerika af te zeiken. Je ziet die onzin op meer plekken, opduiken en vaak de russissche trollen (pro - exit eu, pro trump, neutraal rusland, etc).quote:Op donderdag 25 mei 2023 16:00 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ah, vandaar. Onze mede-user El_Matador betoogde jaren geleden inderdaad ook zoiets in de 'Fakery in Spacy'-reeks in het BNW-subforum.
Blijft natuurlijk een ronduit absurde kijk op zaken, want waarom zou je als regering zo enorm veel werk steken in het faken van een missie die een rover naar Mars stuurt of een sonde langs de manen van Jupiter laat scheren?
Phase 1: Fake space mission
Phase 2: ?
Phase 3: Profit!
Dit gebbetje behoeft wellicht iets meer uitleg. Het gaat hier om een verwijzing naar de Underpants Gnomes uit South Park:
[ afbeelding ]
Alleen sturen nu vooral de Russen nog mensen de ruimte in, zelfs de Amerikanen e.d. (zie Kuipers) gaan via een Russisch ruimteschip. Maar ik vrees dat Baudet helemaal niks van Kuipers moet hebben, dus hem het laten uitleggen heeft geen zin.quote:Op maandag 29 mei 2023 20:39 schreef Korenfok het volgende:
[..]
Die hele maanlading is nep, bullshit. Is niets meer dan anti amerika bullshit. Het is een manier om amerika af te zeiken. Je ziet die onzin op meer plekken, opduiken en vaak de russissche trollen (pro - exit eu, pro trump, neutraal rusland, etc).
Je loopt wat achterquote:Op maandag 29 mei 2023 20:42 schreef Hanca het volgende:
[..]
Alleen sturen nu vooral de Russen nog mensen de ruimte in, zelfs de Amerikanen e.d. (zie Kuipers) gaan via een Russisch ruimteschip. Maar ik vrees dat Baudet helemaal niks van Kuipers moet hebben, dus hem het laten uitleggen heeft geen zin.
3 maand geleden nog kwam er een lege Sojoez capsule aan bij ISS om gestrande ruimtevaarders te redden. Maar veel maakt het niet uit. Fan zijn van Rusland en hun grootste prestatie ontkennen gaat niet echt samen.quote:Op maandag 29 mei 2023 22:46 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Je loopt wat achter, inmiddels heeft SpaceX die rol voor een groot deel overgenomen van de Russen. https://en.wikipedia.org/wiki/SpaceX_Dragon_2#List_of_flights
Mee eens hoor, m'n post was hooguit een aanvulling. Niet om de ruimtevaart van Rusland af te vallen, en al zeker niet de Soyuz.quote:Op maandag 29 mei 2023 22:53 schreef Hanca het volgende:
[..]
3 maand geleden nog kwam er een lege Sojoez capsule aan bij ISS om gestrande ruimtevaarders te redden. Maar veel maakt het niet uit. Fan zijn van Rusland en hun grootste prestatie ontkennen gaat niet echt samen.
Ik ken mensen die hiermee kampen en niet eens meer kunnen werken.quote:
Wat echt diepbedroevend (en dan hou ik mij in bij mijn woordkeuze) is dat deze persoon nog steeds kan rekenen op een aantal zetels bij de volgende verkiezingen.quote:Op woensdag 7 juni 2023 11:39 schreef Gehenna het volgende:
[ afbeelding ]
Jup, dit zit gewoon in de tweede kamer dames en heren....
https://www.groene.nl/art(...)l&utm_source=twitterquote:Merijn Oudenampsen 7 juni 2023 – verschenen in nr. 23
Het begon allemaal met een Facebook-bericht. ‘Ik maak me zorgen over de invoering van een vaccinatieplicht en het doorstomen van een neoliberale QR staat. Mensen experimentele handelingen door de strot duwen die zij niet willen, het doet me ook wel aan Mengele denken, al gaat het nu beschaafd met bureaucratie en in een vals narratief van solidariteit met kwetsbaren. Ronduit misdadig dat deze grote mondiale coronacrisis wordt misbruikt voor het doorduwen van autoritair en totalitair bestuur.’
Voor de mensen die hem van de universiteit kenden (ik ben daar een van) werd al snel duidelijk dat socioloog Laurens Buijs in het rabbit hole van de antivaxx-beweging terecht was gekomen. Allerlei excentrieke complottheorieλn kwamen op zijn wall voorbij, vaak gevolgd door enthousiaste reacties van medestanders, die hem met hartjesemoji’s een hart onder de riem staken.
Rusland is eigenlijk toch ook in alles behalve naam fascistisch?quote:Op donderdag 8 juni 2023 07:32 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Mussert draait zich om in zijn graf. In de jaren 30 voerden de fascisten campagne met ‘Mussert of Moskou’. De hedendaagse fascisten hebben zich juist aan Moskou verkocht.
Deze "lofzang op het kolonialisme" kun je toch bijna niet anders interpreteren als wij Europeanen mochten die mensen koloniseren omdat ze inferieur waren/zijn aan ons?quote:Op woensdag 14 juni 2023 13:12 schreef Bluesdude het volgende:
Tweede Kamer 14 juni lofzang van Baudet op het onderwerpen van de Indonesische volkeren:
quote....om ook hen die door geografie, genetica en geschiedenis niet de zegeningen
van het europees bestaan hebben overgeλrfd gekregen toch deelgenoot daarvan te maken..../quote
-----
Zijn racistische inborst kon hij weer niet verhullen met "genetica" als oorzaak van niet gezegend zijn op te voeren , Waardoor men niet de wetenschappelijke en technologische ontwikkelingen van Europa kon beginnen
Terecht dat hij direct kritiek kreeg van kamerleden en - zoals altijd- bleef hij er om heen draaien
Nee zo ging het niet. De hersentjes van de tandeloze coalitieslaven als Ceder en Brekelmans waren al meteen weer overbelast en ze etaleerden meteen hun eigen projecties Ik wil die man niet beoordelen op zijn gestotter maar dat hij wat meer tijd nodig heeft om er een woord uit te krijgen komt maskeert wel mooi de ondraaglijke traagheid van zijn gedachten.quote:Op woensdag 14 juni 2023 13:12 schreef Bluesdude het volgende:
Tweede Kamer 14 juni lofzang van Baudet op het onderwerpen van de Indonesische volkeren:
quote....om ook hen die door geografie, genetica en geschiedenis niet de zegeningen
van het europees bestaan hebben overgeλrfd gekregen toch deelgenoot daarvan te maken..../quote
-----
Zijn racistische inborst kon hij weer niet verhullen met "genetica" als oorzaak van niet gezegend zijn op te voeren , Waardoor men niet de wetenschappelijke en technologische ontwikkelingen van Europa kon beginnen
Terecht dat hij direct kritiek kreeg van kamerleden en - zoals altijd- bleef hij er om heen draaien
Ze kwamen niet hierheen gezeild om met hun nootmuskaat te leuren, dat had ze veel meer opgeleverd dan alleen maar plukken. De verhouding met culturen die verder waren zoals de Japanse, Chinese, Indiase en Perzische was dan ook heel anders. Het idee dat Indonesie 250 miljoen mensen in leven zouden kunnen houden zonder de vruchten van de Europese 18e, 17e, 18e en 19e eeuw lijkt me niet correct. Dat het zonder Nederlanders vrijheid van godsdienst zou hebben gehad ook niet.quote:Op woensdag 14 juni 2023 21:28 schreef Momo het volgende:
[..]
Deze "lofzang op het kolonialisme" kun je toch bijna niet anders interpreteren als wij Europeanen mochten die mensen koloniseren omdat ze inferieur waren/zijn aan ons?
Interpeteren zorgt juist voor problemen, kijk bv maar naar hoe verschillend moslims en christenen hun boeken zo verschillend interpeteren.quote:Op woensdag 14 juni 2023 21:28 schreef Momo het volgende:
[..]
Deze "lofzang op het kolonialisme" kun je toch bijna niet anders interpreteren als wij Europeanen mochten die mensen koloniseren omdat ze inferieur waren/zijn aan ons?
Zijn er geen inferieure culturen?quote:Op woensdag 14 juni 2023 21:28 schreef Momo het volgende:
[..]
Het is onvervalst racisme.quote:Op woensdag 14 juni 2023 21:28 schreef Momo het volgende:
[..]
Welke zijn dat dan?quote:Op donderdag 15 juni 2023 09:04 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Zijn er geen inferieure culturen?
Definitiequote:
Het maakt nogal wat uit voor de "stamboom" of een volk duizenden jaren heeft kunnen leven in een gebied waar de bananen het hele jaar door aan de bomen hangen of dat er nagedacht moet worden over de aankomende winter. Dat krampachtige altijd...quote:Op woensdag 14 juni 2023 22:36 schreef Sodemieters het volgende:
Het is wel merkwaardig om denigrerend te doen over de Indonesische genetica wanneer je zelf Indonesisch bloed door je aderen hebt stromen.
Daar werd wat groots verricht.quote:Op donderdag 15 juni 2023 17:31 schreef -XOR- het volgende:
"Die kaffers zijn zo lui, zo zeiden de christelijk-gezinde Boeren en zij legden de zweep op de zwarte ruggen der inboorlingen, die zeker de dag niet zullen zegenen, waarop zij in aanraking kwamen met de blanken."
Ja. Werd in het begin getempered door de anderen in de FvD maar die rem is er af.quote:Op donderdag 15 juni 2023 17:51 schreef Zwoerd het volgende:
Hij is er steeds opener over, maar het was van het begint toch al duidelijk dat dit is hoe hij denkt?
Is alweer verwijderd omdat mensen blijkbaar in hun hijgerige hysterie wanneer Baudet aan het woord is spontaan Oost-Indisch doof worden.quote:
De door mij geplaatste link naar een tweet is niet verwjderdquote:Op vrijdag 16 juni 2023 17:30 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Is alweer verwijderd omdat mensen blijkbaar in hun hijgerige hysterie wanneer Baudet aan het woord is spontaan Oost-Indisch doof worden.
We moeten ons toch diep schamen dat die man in de Tweede Kamer zit?quote:
Jaquote:Op zaterdag 17 juni 2023 15:29 schreef miss_sly het volgende:
[..]
We moeten ons toch diep schamen dat die man in de Tweede Kamer zit?
Op zichzelf juist niet natuurlijk.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 15:29 schreef miss_sly het volgende:
[..]
We moeten ons toch diep schamen dat die man in de Tweede Kamer zit?
Dat is het dubbele in deze, inderdaad.quote:
Mist hier een deel? Het is weer het bekende hysterische en dramatische gebazel van die man, maar ik hoor hem hier toch niets zeggen over 'genetische superioriteit'. Desalniettemin is het natuurlijk bijzonder schrikbarend dat iemand op zo een serieuze manier, op een landelijk politiek podium, gewoon even probeert om kolonialisme te romantiseren, wat een fantast.quote:
Blijkbaar niet dus. FVD blijft in de peilingen ook gewoon structureel op die paar zetels kleven. Je vraagt je echt af wat er moet gebeuren willen die op nul komen. Blijkbaar zijn alle schandalen en bizarre, fantasierijk of soms zelfs schokkende uitspraken en tweets niet genoeg om het laatste beetje populariteit weg te krijgen.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 15:43 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dat is het dubbele in deze, inderdaad.
Er zijn wel grenzen, toch? Die hij telkens weer overschrijdt.
Ja, maar met het creλren van die grenzen (als in Kamerlidmaatschap of passief kiesrecht ontnemen) begeef je je wel op ontzettend dun ijs. Zaken als morele verwerpelijkheid zijn soms misschien overduidelijk, maar zodra je daaraan zou beginnen, schep je wel een precedent voor alles wat niet wenselijk is in de ogen van iets anders dan de bevolking die spreekt. Geef die man zijn podium waar hij recht op heeft en de afstraffing volgt gelukkig vanzelf.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 15:43 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Heb je gelijk in, maar dat laatste blijkt dus van niet. Daar zit het probleem.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 15:48 schreef nostra het volgende:
[..]
Ja, maar met het creλren van die grenzen (als in Kamerlidmaatschap of passief kiesrecht ontnemen) begeef je je wel op ontzettend dun ijs. Zaken als morele verwerpelijkheid zijn soms misschien overduidelijk, maar zodra je daaraan zou beginnen, schep je wel een precedent voor alles wat niet wenselijk is in de ogen van iets anders dan de bevolking die spreekt. Geef die man zijn podium waar hij recht op heeft en de afstraffing volgt gelukkig vanzelf.
Nou ja, de man gaat van grootste partij naar 1 of twee zetels. Blijft-ie nog steeds, maar de rest is allang weer weggevlogen, op een paar promille van de bevolking na. Laat dat maar in de openbaarheid gebeuren.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 15:51 schreef HowardRoark het volgende:
Heb je gelijk in, maar dat laatste blijkt dus van niet. Daar zit het probleem.
Ik vind wel dat er bij bepaalde dingen die hij zegt in de kamer een grens moet worden getrokken en hem het woord ontnomen. Daar zou de kamervoorzitter veel strikter bovenop moeten zitten.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 15:48 schreef nostra het volgende:
[..]
Ja, maar met het creλren van die grenzen (als in Kamerlidmaatschap of passief kiesrecht ontnemen) begeef je je wel op ontzettend dun ijs. Zaken als morele verwerpelijkheid zijn soms misschien overduidelijk, maar zodra je daaraan zou beginnen, schep je wel een precedent voor alles wat niet wenselijk is in de ogen van iets anders dan de bevolking die spreekt. Geef die man zijn podium waar hij recht op heeft en de afstraffing volgt gelukkig vanzelf.
Dat is waar, maar de enige kamervoorzitter die ik zijn werk goed heb zien doen is (nota bene!) Bosma.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 15:55 schreef miss_sly het volgende:
Ik vind wel dat er bij bepaalde dingen die hij zegt in de kamer een grens moet worden getrokken en hem het woord ontnomen. Daar zou de kamervoorzitter veel strikter bovenop moeten zitten.
Bosma zal Baudet met deze lofzang op het kolonialisme incluis racistische ondertoon niet vermanen of het zwijgen opleggen. Hij doet gewoon niks, want hij is verwant aan deze denkwijzequote:Op zaterdag 17 juni 2023 15:57 schreef nostra het volgende:
[..]
Dat is waar, maar de enige kamervoorzitter die ik zijn werk goed heb zien doen is (nota bene!) Bosma.
Paul van Meenen (geloof ik) heb ik ook een aantal keer bezig gezien en dat vond ik ook een goede.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 15:57 schreef nostra het volgende:
[..]
Dat is waar, maar de enige kamervoorzitter die ik zijn werk goed heb zien doen is (nota bene!) Bosma.
Het ergste daarvan is dat zo'n vrouw dat niet beseft (of wil beseffen). Prima als je iets probeert en het niet goed blijkt te kunnen, dat overkomt ons allemaal. Maar houd dan de eer aan jezelf.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 16:25 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Paul van Meenen (geloof ik) heb ik ook een aantal keer bezig gezien en dat vond ik ook een goede.
Bosma is inderdaad doorgaans beter dan Bergkamp. Dat is niet zo moeilijk, want Bergkamp is ronduit slecht.
Hij kan inderdaad goed voorzitten, al zie ik hem geen Kamervoorziiter worden, daarvoor kleven er te veel andere nadelen aan hem.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 15:57 schreef nostra het volgende:
[..]
Meer zorgelijk dat er nog zoveel mensen op stemmen dat ie zetels haalt....quote:Op zaterdag 17 juni 2023 15:43 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Joh, de meerderheid van het volk is achterlijk tot zeer achterlijk, niveau hep op feesboek gestaan.quote:Op zondag 18 juni 2023 04:12 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Meer zorgelijk dat er nog zoveel mensen op stemmen dat ie zetels haalt....
Dame blanche ?quote:Op dinsdag 20 juni 2023 12:49 schreef Barbusse het volgende:
Baudet is natuurlijk een onvervalste racist en een complete wap, maar z'n politieke partij verbieden gaat me echt te ver. Laat hem maar lekker door z'n eigen boreale ijs zakken.
Zit warme donkere chocoladesaus op, dat kan natuurlijk nietquote:
Uh?quote:Op zondag 25 juni 2023 20:03 schreef Ringo het volgende:
Als Grote Leider meevaren met je eigen Jugendbewegung, dronken en zeeziek worden, de boot totaal onderkotsen en dan doen alsof het allemaal de schuld van antifa is.
Thierry kan het.
En wat doen we met de 'uberdemocraten' die andere partijen willen verbieden?quote:
Welnee. Antifa bestaat niet eens.quote:Op maandag 26 juni 2023 10:05 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Uh?
Zit Antifa hier niet achter dan?
Nou, wat ik zei dus.quote:
Wat bedoel je met dat Antifa niet bestaat. Wie zijn dat dan, die zich zo noemen?quote:Op dinsdag 27 juni 2023 16:27 schreef Ringo het volgende:
[..]
Nou, wat ik zei dus.
Dat hele bootincident kun je zien als een ironische persiflage.
Wat een raar frame van dit overleg met bijvoorbeeld Hirsch Balin en de AIVD. Met trouwens ook Cliteur.quote:
Hoe de Telegraaf steeds hun eigen nieuws verzint blijft me verbazen. Ik zou op die manier eerder voor een verbod op de Telegraaf zijn (verspreider van nepnieuws) dan op FvD...quote:De democratie is kwetsbaar voor antidemocratisch gedachtegoed en behoeft bescherming. Het doel van dit rondetafelgesprek is om grip te krijgen op het weerbaar houden van de democratie, en de vragen te beantwoorden wat we daarvoor moeten doen en hoe we dat kunnen doen.
Deze algemene probleemstelling wordt gespecificeerd in de volgende deelvragen:
- Wat is een weerbare democratie? Welke dreigingen zijn er voor de weerbare democratie? Waarom is dat nu een probleem?
- Wanneer komt de democratie in gevaar? Waarin schuilt het gevaar voor de democratie?
- Welke groepen vormen een dreiging? Hoe groot? Wat zijn de trends? Wat zijn de achtergronden van die groepen? Waarom en wanneer zijn mensen vatbaar voor ondemocratisch gedachtegoed? En wat doe je eraan om die mensen weer terug te krijgen?
- Welke waarborgen zijn er en welke waarborgen ontbreken nu?
Het is wel ranzig dat de FvD op twitter doet of dat er inderdaad een besluit zal worden besloten of de FvD verboden moet worden of niet, terwijl ze prima weten waar het gesprek over zal gaanquote:Op dinsdag 27 juni 2023 16:33 schreef Hanca het volgende:
[..]
Wat een raar frame van dit overleg met bijvoorbeeld Hirsch Balin en de AIVD. Met trouwens ook Cliteur.
Ze gaan overleggen over hoe het komt dat een deel van de mensen ontvankelijk zijn voor complotten en dat een iets groter deel van de mensen de mensen van nature lijkt te wantrouwen. Daarbij zit ook het onderdeeltje van de Wwp dat partijen als nucleaire optie verboden kunnen worden, daar willen ze de experts ook over horen. Ze gaan niet praten over een verbod op FvD.
Zie hier het gesprek waar het om gaat: https://www.tweedekamer.n(...)etails?id=2023A03067
Van Houwelingen en Baudet zijn ook gewoon aanwezig.
Dit is het onderwerp:
[..]
Hoe de Telegraaf steeds hun eigen nieuws verzint blijft me verbazen. Ik zou op die manier eerder voor een verbod op de Telegraaf zijn (verspreider van nepnieuws) dan op FvD...
Het kan er natuurlijk (hopelijk) wel een gevolg van zijn.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 16:43 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Het is wel ranzig dat de FvD op twitter doet of dat er inderdaad een besluit zal worden besloten of de FvD verboden moet worden of niet, terwijl ze prima weten waar het gesprek over zal gaan
Ik denk zelf dat antifa een fascistische hallucinatie is. Net zoiets als het Joodsche Complot, een kwaadaardig delirium.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 16:28 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Wat bedoel je met dat Antifa niet bestaat. Wie zijn dat dan, die zich zo noemen?
Antifa heeft geen leiders, geen aansturing, geen hoofdkantoor. Wat dat betreft bestaat de organisatie "antifa" niet.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 20:11 schreef Ringo het volgende:
[..]
Ik denk zelf dat antifa een fascistische hallucinatie is. Net zoiets als het Joodsche Complot, een kwaadaardig delirium.
Maar ieder weldenkend wezen is toch tegen fascisten, behalve... fascisten zelf?quote:Op dinsdag 27 juni 2023 20:18 schreef Hanca het volgende:
[..]
Antifa heeft geen leiders, geen aansturing, geen hoofdkantoor. Wat dat betreft bestaat de organisatie "antifa" niet.
Het is meer een leus waar mensen zich onder kunnen verzamelen, een soort strijdkreet. Dat mensen de naam antifa daar voor gebruiken is wel zeker, er zijn mensen die hun betogingen zo noemen. Dat zijn mensen die tegen extreem-rechts en vaak ook tegen kapitalisme zijn.
We hebben in Nederland wel de AFA: https://afanederland.org/
Net iets andere naam, maar grotendeels wel hetzelfde gedachtegoed. En ook zonder hoofdkantoor of leiding. Maar wel ook met geweld en/of het slopen van andermans of publiek eigendom bij betogingen.
AFA is volgens de AIVD geweldadig.quote:Op woensdag 28 juni 2023 04:33 schreef Ringo het volgende:
[..]
Maar ieder weldenkend wezen is toch tegen fascisten, behalve... fascisten zelf?
Die zogenaamde gewelddadigheid van antifa lijkt me bij uitstek een false flag-verzinsel uit de grote hoge hoed van fascistische bewegingen, waar FvD ook deel van uitmaakt.
Het zijn dan waarschijnlijk rechtse infiltranten die het geweld uitlokken.quote:
Wat een onzin. Nee, zowel aan de rechterflank als aan de linkerflink zitten helaas idioten die geweld niet schuwen. De AFA staat bekend als geweldadig: https://www.aivd.nl/actue(...)rgemeesters-over-afaquote:Op woensdag 28 juni 2023 07:55 schreef Ringo het volgende:
[..]
Het zijn dan waarschijnlijk rechtse infiltranten die het geweld uitlokken.
Ik denk juist ook dat dit soort idioterie in ons politieke systeem nog relatief goed wordt ingekapseld. Doordat we geen de facto tweepartijenstelsel kennen zoals in veel andere landen maar proportionele vertegenwoordiging zakken dit soort partijen al snel af naar de marge als ze zich al te idioot gaan gedragen zoals een Baudet ook heeft bewezen.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 12:49 schreef Barbusse het volgende:
Baudet is natuurlijk een onvervalste racist en een complete wap, maar z'n politieke partij verbieden gaat me echt te ver. Laat hem maar lekker door z'n eigen boreaalse ijs zakken.
Het grote gevaar schuilt natuurlijk op rechts.quote:Op woensdag 28 juni 2023 08:51 schreef Hanca het volgende:
Wat een onzin. Nee, zowel aan de rechterflank als aan de linkerflink zitten helaas idioten die geweld niet schuwen. De AFA staat bekend als geweldadig: https://www.aivd.nl/actue(...)rgemeesters-over-afa
Jammer dat het minimale aantal leden dat een motie moet ondersteunen is afgeschaft...quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |