abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator zaterdag 17 juni 2023 @ 15:29:44 #251
5428 crew  miss_sly
pi_209543615
quote:
18s.gif Op zaterdag 17 juni 2023 15:27 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
We moeten ons toch diep schamen dat die man in de Tweede Kamer zit?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  zaterdag 17 juni 2023 @ 15:30:19 #252
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_209543618
quote:
7s.gif Op zaterdag 17 juni 2023 15:29 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Ja
pi_209543665
quote:
7s.gif Op zaterdag 17 juni 2023 15:29 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Op zichzelf juist niet natuurlijk.
When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Friedman on Donahue
  Moderator zaterdag 17 juni 2023 @ 15:43:54 #254
5428 crew  miss_sly
pi_209543684
quote:
7s.gif Op zaterdag 17 juni 2023 15:41 schreef nostra het volgende:

[..]
Op zichzelf juist niet natuurlijk.
Dat is het dubbele in deze, inderdaad.

Er zijn wel grenzen, toch? Die hij telkens weer overschrijdt.
  zaterdag 17 juni 2023 @ 15:48:08 #255
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_209543715
quote:
0s.gif Op donderdag 15 juni 2023 14:24 schreef ipa84 het volgende:
[ twitter ]
Mist hier een deel? Het is weer het bekende hysterische en dramatische gebazel van die man, maar ik hoor hem hier toch niets zeggen over 'genetische superioriteit'. Desalniettemin is het natuurlijk bijzonder schrikbarend dat iemand op zo een serieuze manier, op een landelijk politiek podium, gewoon even probeert om kolonialisme te romantiseren, wat een fantast.
quote:
7s.gif Op zaterdag 17 juni 2023 15:43 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Blijkbaar niet dus. FVD blijft in de peilingen ook gewoon structureel op die paar zetels kleven. Je vraagt je echt af wat er moet gebeuren willen die op nul komen. Blijkbaar zijn alle schandalen en bizarre, fantasierijk of soms zelfs schokkende uitspraken en tweets niet genoeg om het laatste beetje populariteit weg te krijgen.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_209543717
quote:

[..]

Ja, maar met het creëren van die grenzen (als in Kamerlidmaatschap of passief kiesrecht ontnemen) begeef je je wel op ontzettend dun ijs. Zaken als morele verwerpelijkheid zijn soms misschien overduidelijk, maar zodra je daaraan zou beginnen, schep je wel een precedent voor alles wat niet wenselijk is in de ogen van iets anders dan de bevolking die spreekt. Geef die man zijn podium waar hij recht op heeft en de afstraffing volgt gelukkig vanzelf.
When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Friedman on Donahue
  zaterdag 17 juni 2023 @ 15:51:57 #257
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_209543741
quote:
7s.gif Op zaterdag 17 juni 2023 15:48 schreef nostra het volgende:

[..]
Ja, maar met het creëren van die grenzen (als in Kamerlidmaatschap of passief kiesrecht ontnemen) begeef je je wel op ontzettend dun ijs. Zaken als morele verwerpelijkheid zijn soms misschien overduidelijk, maar zodra je daaraan zou beginnen, schep je wel een precedent voor alles wat niet wenselijk is in de ogen van iets anders dan de bevolking die spreekt. Geef die man zijn podium waar hij recht op heeft en de afstraffing volgt gelukkig vanzelf.
Heb je gelijk in, maar dat laatste blijkt dus van niet. Daar zit het probleem.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_209543759
quote:
14s.gif Op zaterdag 17 juni 2023 15:51 schreef HowardRoark het volgende:
Heb je gelijk in, maar dat laatste blijkt dus van niet. Daar zit het probleem.
Nou ja, de man gaat van grootste partij naar 1 of twee zetels. Blijft-ie nog steeds, maar de rest is allang weer weggevlogen, op een paar promille van de bevolking na. Laat dat maar in de openbaarheid gebeuren.
Friedman on Donahue
  Moderator zaterdag 17 juni 2023 @ 15:55:29 #259
5428 crew  miss_sly
pi_209543765
quote:
7s.gif Op zaterdag 17 juni 2023 15:48 schreef nostra het volgende:

[..]
Ik vind wel dat er bij bepaalde dingen die hij zegt in de kamer een grens moet worden getrokken en hem het woord ontnomen. Daar zou de kamervoorzitter veel strikter bovenop moeten zitten.
pi_209543774
quote:
7s.gif Op zaterdag 17 juni 2023 15:55 schreef miss_sly het volgende:
Ik vind wel dat er bij bepaalde dingen die hij zegt in de kamer een grens moet worden getrokken en hem het woord ontnomen. Daar zou de kamervoorzitter veel strikter bovenop moeten zitten.
Dat is waar, maar de enige kamervoorzitter die ik zijn werk goed heb zien doen is (nota bene!) Bosma.
Friedman on Donahue
  zaterdag 17 juni 2023 @ 16:00:37 #261
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_209543801
Bij Thierry heb ik het idee dat hij zo ver gaat, zo ver het kan per wet. Anders komt hij natuurlijk wel in de problemen. Zelfs als Kamerlid kun je natuurlijk eventueel veroordeeld worden voor bijvoorbeeld tot oproep tot geweld. Al heeft hij natuurlijk wel ermee geflirt eerder. Weet niet wat een verbod op FvD als gevolg zou hebben, je sluit eventueel 200.000 mensen helemaal af dan. Maar er zou wel een grens moeten zijn.
pi_209543914
quote:
7s.gif Op zaterdag 17 juni 2023 15:57 schreef nostra het volgende:

[..]
Dat is waar, maar de enige kamervoorzitter die ik zijn werk goed heb zien doen is (nota bene!) Bosma.
Bosma zal Baudet met deze lofzang op het kolonialisme incluis racistische ondertoon niet vermanen of het zwijgen opleggen. Hij doet gewoon niks, want hij is verwant aan deze denkwijze
  Moderator zaterdag 17 juni 2023 @ 16:25:31 #263
5428 crew  miss_sly
pi_209543979
quote:

[..]
Paul van Meenen (geloof ik) heb ik ook een aantal keer bezig gezien en dat vond ik ook een goede.
Bosma is inderdaad doorgaans beter dan Bergkamp. Dat is niet zo moeilijk, want Bergkamp is ronduit slecht.
pi_209544020
quote:
7s.gif Op zaterdag 17 juni 2023 16:25 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Paul van Meenen (geloof ik) heb ik ook een aantal keer bezig gezien en dat vond ik ook een goede.
Bosma is inderdaad doorgaans beter dan Bergkamp. Dat is niet zo moeilijk, want Bergkamp is ronduit slecht.
Het ergste daarvan is dat zo'n vrouw dat niet beseft (of wil beseffen). Prima als je iets probeert en het niet goed blijkt te kunnen, dat overkomt ons allemaal. Maar houd dan de eer aan jezelf.
Friedman on Donahue
  zaterdag 17 juni 2023 @ 17:20:37 #265
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_209544445
Het ergste aan Bergkamp, buiten haar sloomheid, onoplettendheid en nonchalance, vind ik haar totale gebrek aan originaliteit. Ze praat en vermaant in de meest zouteloze clichés, als een doodvermoeide juf die uitziet naar het weekend en haar pensioen.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
  zaterdag 17 juni 2023 @ 18:26:22 #266
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_209544856
quote:

[..]
Hij kan inderdaad goed voorzitten, al zie ik hem geen Kamervoorziiter worden, daarvoor kleven er te veel andere nadelen aan hem.

Arib deed het als Kamervoorzitter m.i. ook niet beroerd, en zéker stukken beter dan Bergkamp en Van Miltenburg. Ze greep in indien nodig.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_209550461
quote:

[..]

Meer zorgelijk dat er nog zoveel mensen op stemmen dat ie zetels haalt....
Honey ! Take me drunk, i am home !
  zondag 18 juni 2023 @ 11:05:52 #268
477768 TweedeKlum
Hang In Boom
pi_209552067
quote:
0s.gif Op zondag 18 juni 2023 04:12 schreef LangeTabbetje het volgende:

[..]
Meer zorgelijk dat er nog zoveel mensen op stemmen dat ie zetels haalt....
Joh, de meerderheid van het volk is achterlijk tot zeer achterlijk, niveau hep op feesboek gestaan. :')

Dan vallen zijn zetels alleszins mee.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_209565409
Sneller: "We hebben in de Kamer bijvoorbeeld regels voor het openbaar maken van nevenfuncties van een Kamerlid, zodat mensen weten dat er geen verborgen belangen zijn. Nu is het zo dat na een straf het Kamerlid weer aan het werk mag, zonder dat de nevenfuncties openbaar zijn gemaakt."

Na afloop van de schorsing hoeft het gestrafte Kamerlid zich dus niet alsnog aan de regels te houden. En daardoor werken de sancties niet
-----
D66 wil strenge straffen voor Kamerleden die regels negeren
Baudet is een voorbeeld van kamerlid die niet transparant alle nevenfuncties registreert en laatst een flauwekulsanctie kreeg. Daar lacht hij om
pi_209578211
Baudet is natuurlijk een onvervalste racist en een complete wap, maar z'n politieke partij verbieden gaat me echt te ver. Laat hem maar lekker door z'n eigen boreaalse ijs zakken.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_209578289
quote:
Op dinsdag 20 juni 2023 12:49 schreef Barbusse het volgende:
Baudet is natuurlijk een onvervalste racist en een complete wap, maar z'n politieke partij verbieden gaat me echt te ver. Laat hem maar lekker door z'n eigen boreale ijs zakken.
Dame blanche ? 11.gif
pi_209578727
quote:
6s.gif Op dinsdag 20 juni 2023 12:56 schreef Treinhomo het volgende:

[..]
Dame blanche ? 11.gif
Zit warme donkere chocoladesaus op, dat kan natuurlijk niet :{w
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  dinsdag 20 juni 2023 @ 15:47:52 #273
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_209580536
Ik volg FvD nog op facebook maar ik zie dat ze de laatste tijd erg veel artikelen van de NOS delen... :?
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
  zondag 25 juni 2023 @ 20:03:06 #274
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_209646151
Als Grote Leider meevaren met je eigen Jugendbewegung, dronken en zeeziek worden, de boot totaal onderkotsen en dan doen alsof het allemaal de schuld van antifa is.

Thierry kan het :').

[ Bericht 8% gewijzigd door Ringo op 25-06-2023 22:48:07 ]
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_209651303
quote:
10s.gif Op zondag 25 juni 2023 20:03 schreef Ringo het volgende:
Als Grote Leider meevaren met je eigen Jugendbewegung, dronken en zeeziek worden, de boot totaal onderkotsen en dan doen alsof het allemaal de schuld van antifa is.

Thierry kan het :').
Uh?

Zit Antifa hier niet achter dan?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')