SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Plonscaaf, beste caaf.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Mij welquote:Op vrijdag 7 april 2023 17:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb dus al een tijdje: Plonscaaf, beste caaf in de OP gezet, maar dat is dus niemand echt opgevallen?
Jawel, maar ik was het er mee eens dus lekker laten staanquote:Op vrijdag 7 april 2023 17:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb dus al een tijdje: Plonscaaf, beste caaf in de OP gezet, maar dat is dus niemand echt opgevallen?
Ik zit al aan de sauvignon hoorquote:Op vrijdag 7 april 2023 17:07 schreef UitStraling het volgende:
Bijna weekend jongens jongens [ link | afbeelding ]
Jawel net en ik was hier dus al dagenlang over na aan het denken.quote:Op vrijdag 7 april 2023 17:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Jawel hoor. Maar wat wil je dat we daarover zeggen dan?quote:Op vrijdag 7 april 2023 17:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik zal eens even een barrel aged imperial stout of iets langs die lijnen uit de kast halenquote:Op vrijdag 7 april 2023 17:08 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik zit al aan de sauvignon hoor
Ik doe met je meeheequote:Op vrijdag 7 april 2023 17:08 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik zit al aan de sauvignon hoor
Goed denkwerkquote:Op vrijdag 7 april 2023 17:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jawel net en ik was hier dus al dagenlang over na aan het denken.
"Hee, er staat iets afwijkends in de OP."quote:Op vrijdag 7 april 2023 17:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jawel hoor. Maar wat wil je dat we daarover zeggen dan?
lekker manquote:Op vrijdag 7 april 2023 17:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik zal eens even een barrel aged imperial stout of iets langs die lijnen uit de kast halen
IQ van 346, dan kredde da.quote:Op vrijdag 7 april 2023 17:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Goed denkwerk
[..]
"Hee, er staat iets afwijkends in de OP."
Zoiets ?
Meid, wat vervelendddddddquote:
Imperial stoutquote:Op vrijdag 7 april 2023 17:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik zal eens even een barrel aged imperial stout of iets langs die lijnen uit de kast halen
Echt een lijdensweg, ik hoor het alquote:Op vrijdag 7 april 2023 17:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik leer hier langzaam mee leven en nu doe je zo.
Eindhoven's finestquote:Op vrijdag 7 april 2023 17:12 schreef Dr_Flash het volgende:
Voor alle gedeformeerde gruwelaars en andere alcoholisten hier: https://vanmollcraftbeer.(...)ffalo-trace/?lang=en gaat het worden![]()
[ afbeelding ]
Als dansen met een verbrijzeld beentje.quote:Op vrijdag 7 april 2023 17:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Echt een lijdensweg, ik hoor het al
Ziet eruit als een prima bierquote:Op vrijdag 7 april 2023 17:12 schreef Dr_Flash het volgende:
Voor alle gedeformeerde gruwelaars en andere alcoholisten hier: https://vanmollcraftbeer.(...)ffalo-trace/?lang=en gaat het worden![]()
[ afbeelding ]
Lilakquote:Op vrijdag 7 april 2023 17:09 schreef loveislikeakiss het volgende:
ik heb even thee gezet want ik hoorde dat ik een heeeeeeel spannend seks leven had volgens dit forum, what did i miss?
[ afbeelding ]
Bosch bier, beste bier.quote:Op vrijdag 7 april 2023 17:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
Moet alleen nog even chambreren want hij is veel te koud nuquote:
wat snack je erbij?quote:Op vrijdag 7 april 2023 17:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
Is dat die bv die jij draaiende houdt soms? Klunsquote:Op vrijdag 7 april 2023 17:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bosch bier, beste bier.
https://brouwerijboegbeeld.nl/over/
quote:Service Unavailable
The server is temporarily unable to service your request due to maintenance downtime or capacity problems. Please try again later.
Daar heeft mijn vriendin een hele goede manier voorquote:Op vrijdag 7 april 2023 17:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Moet alleen nog even chambreren want hij is veel te koud nu
Ik heb al 100 jaar geledenquote:Op vrijdag 7 april 2023 17:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Goed denkwerk
[..]
"Hee, er staat iets afwijkends in de OP."
Zoiets ?
Net al een bordje friet en twee frikandellen opquote:
Die website kan niet meer dan drie hits per uur aan denk ik.quote:Op vrijdag 7 april 2023 17:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Is dat die bv die jij draaiende houdt soms? Kluns
[..]
lekker manquote:Op vrijdag 7 april 2023 17:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Net al een bordje friet en twee frikandellen op
quote:Op vrijdag 7 april 2023 17:16 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik heb al 100 jaar geleden
Uitstraling - flierefluiter en praatjesmaker
in de OP gezet. Is ook nooit opgevallen
Stelt niet teleurquote:Op vrijdag 7 april 2023 17:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die website kan niet meer dan drie hits per uur aan denk ik.
Waarschijnlijk omdat dit ook wel kloptquote:Op vrijdag 7 april 2023 17:16 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik heb al 100 jaar geleden
Uitstraling - flierefluiter en praatjesmaker
in de OP gezet. Is ook nooit opgevallen
Klopt kut!quote:Op vrijdag 7 april 2023 17:18 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
hey die ken ik, uit Den Bosch toch?
* gooit 10 babycavia's tegen de intercity richting Eindje aan.quote:Op vrijdag 7 april 2023 17:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat dit ook wel klopt
werk jij bij de NS? en zo ja ken de Jasper de schrijver en oud machinist de Meester?quote:
Picnic komt straks (ca 21:00 pasquote:Op vrijdag 7 april 2023 17:17 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
lekker man
mn lokale frietkot is een shoarma tent geworden.. jammer dit.
serieusquote:Op vrijdag 7 april 2023 17:19 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
werk jij bij de NS? en zo ja ken de Jasper de schrijver en oud machinist de Meester?
Staan geen onwaarheden in toch.quote:Op vrijdag 7 april 2023 17:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat dit ook wel klopt
i dunno, je profiel foto is een hond, thats all i knowquote:
ik snack alleen in t weekend*quote:Op vrijdag 7 april 2023 17:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Picnic komt straks (ca 21:00 pas) nog wat borrelkazen brengen. Maar daar gaan we niet op wachten.
Nee straatjesmakers zijn mensen die echt wat DOEN.quote:Op vrijdag 7 april 2023 17:22 schreef UitStraling het volgende:
Oooh wacht er staat praatjesmaker in plaats van straatjesmaker, dan valt het wel mee nog de boude belediging.
vgs mij ben jij iemand die zich totaal niet druk zou moeten hoeven maken over zijn figuurquote:Op vrijdag 7 april 2023 17:22 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik snack alleen in t weekend*
ben dit jaar al 4kg afgevallen. Ben nu op mn pre corona gewicht. En als 't zo door gaat voor de zomer weer op mn gewenste gewicht.
*Gelukkig heb ik 8 maanden per jaar weekend
Fles is al bezet, die gaat met Crack trouwen gij vulvaanse veelvraatquote:Op vrijdag 7 april 2023 17:22 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
i dunno, je profiel foto is een hond, thats all i know
Ik woog post corona 84kg. Nu 76. Rond de 80 beginnen ze bij de keuring te koeren.quote:Op vrijdag 7 april 2023 17:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
vgs mij ben jij iemand die zich totaal niet druk zou moeten hoeven maken over zijn figuur
Als dat IETS bewijst is het dat ik NIET bij NS werk. Zou geen directe link naar mijn werkgever in mijn Fok! UI / profiel gebruiken oid. Lijkt me nou gewoon zomaar een bijzonder onverstandig plan.quote:Op vrijdag 7 april 2023 17:22 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
i dunno, je profiel foto is een hond, thats all i know
En sowieso een hondquote:Op vrijdag 7 april 2023 17:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als dat IETS bewijst is het dat ik NIET bij NS werk. Zou geen directe link naar mijn wergever in mijn Fok! UI / profiel gebruiken oid. Lijkt me nou gewoon zomaar een bijzonder onverstandig plan.
Volgens mij zou jij best wel content en uitermate gelukkig zijn als treinbestuurdertje.quote:Op vrijdag 7 april 2023 17:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als dat IETS bewijst is het dat ik NIET bij NS werk. Zou geen directe link naar mijn wergever in mijn Fok! UI / profiel gebruiken oid. Lijkt me nou gewoon zomaar een bijzonder onverstandig plan.
En dat kun je niet AI'enquote:Op vrijdag 7 april 2023 17:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee straatjesmakers zijn mensen die echt wat DOEN.
Dat is wat andersquote:Op vrijdag 7 april 2023 17:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Volgens mij zou jij best wel content en uitermate gelukkig zijn als treinbestuurdertje.
Ze hebben gewoon al jarenlang van die straatleg machines, kwestie van even programmeren en klaarquote:
Mat '54 aka Hondekop.quote:
Je kunt een AI wel vragen hoeveel steentjes per dag de gemiddelde straatjesmaker kan leggen, zit hij eronder dan kun je die ontslaan.quote:
Allemaal voor haar tijd.quote:Op vrijdag 7 april 2023 17:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mat '54 aka Hondekop.
Voor intimi Hond.
EN hoeveel sneller is je straat dan klaar?quote:Op vrijdag 7 april 2023 17:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je kunt een AI wel vragen hoeveel steentjes per dag de gemiddelde straatjesmaker kan leggen, zit hij eronder dan kun je die ontslaan.
Wat? Hoezo zitten die mannetjes daar dan altijd tegels te hameren?quote:Op vrijdag 7 april 2023 17:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ze hebben gewoon al jarenlang van die straatleg machines, kwestie van even programmeren en klaar
Neem je de volgende straatjesmaker aan.quote:Op vrijdag 7 april 2023 17:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
EN hoeveel sneller is je straat dan klaar?
Ja kopdicht. Mogen alleen erudiete alleswetes zoals jij niewaarquote:Op vrijdag 7 april 2023 17:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En dan toch overtal een mening over hebben.
geen airco, gewoon afzien op plastic plakbanken in de zomerquote:Op vrijdag 7 april 2023 17:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mat '54 aka Hondekop.
Voor intimi Hond.
Wel uitermate geschikt om op FOK! te posten dan.quote:Op vrijdag 7 april 2023 17:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En dan toch overtal een mening over hebben.
Je hebt meningkjes en meningen.quote:Op vrijdag 7 april 2023 17:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja kopdicht. Mogen alleen erudiete alleswetes zoals jij niewaar
Gejank van draaistroommotorenquote:Op vrijdag 7 april 2023 17:28 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
geen airco, gewoon afzien op plastic plakbanken in de zomer
nu gaat een trein uit de dienstregeling als de airco kaduuk is, ook als dat in april gebeurd
Hey, hij heeft er hard genoeg op moeten lopen om de kikkers te ontvluchtenquote:Op vrijdag 7 april 2023 17:30 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
een 8 voor het uitzicht.
Een 2 voor je schoenen
quote:Op vrijdag 7 april 2023 17:30 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
een 8 voor het uitzicht.
Een 2 voor je schoenen
quote:Op vrijdag 7 april 2023 17:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lokpost, soort brave equivalent van de dickpic is dit.
Wel ruig zo met die rode zolenquote:Op vrijdag 7 april 2023 17:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik vind ze ook best tof hoor. Prima voor niet te modderige loopjes
[ afbeelding ]
Rood hoorquote:
Lang geleden. Had ze het overleefd zou ze inmiddels een kleinkind of twee (hele) gehad.quote:Op vrijdag 7 april 2023 16:59 schreef UitStraling het volgende: Iemand dat filmpje gezien van die blote mevrouw hangende uit een rijdende auto en die lantaarnpaal?
In tweeën.quote:Op vrijdag 7 april 2023 17:40 schreef Dven het volgende:
[..]
Lang geleden. Had ze het overleefd zou ze inmiddels een kleinkind of twee (hele) gehad.
heftigquote:Op vrijdag 7 april 2023 17:52 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
in die categorie
https://nos.nl/artikel/24(...)ooms-katholieke-kerk
What the fuckquote:Op vrijdag 7 april 2023 17:52 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
in die categorie
https://nos.nl/artikel/24(...)ooms-katholieke-kerk
Komt omdat alle wasmachines sokken etenquote:Op vrijdag 7 april 2023 18:13 schreef CherryLips het volgende:
Heb net de was gevouwen maar mis gewoon weer veel sokken.
Naast het bed.quote:Op vrijdag 7 april 2023 18:13 schreef CherryLips het volgende:
Heb net de was gevouwen maar mis gewoon weer veel sokken.
Ik ken dit soort vrouwen niet hoorquote:Op vrijdag 7 april 2023 18:15 schreef UitStraling het volgende:
Veel vrouwen gebruiken sokken als een soort handdoekje voor hun onderkantje.
Ik wel.quote:Op vrijdag 7 april 2023 18:18 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik ken dit soort vrouwen niet hoor
we do what nowquote:Op vrijdag 7 april 2023 18:15 schreef UitStraling het volgende:
Veel vrouwen gebruiken sokken als een soort handdoekje voor hun onderkantje.
daar heb ik gewoon handdoekjes voorquote:Op vrijdag 7 april 2023 18:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Voor na de seks, scheelt lopen als een kikker en uitglijden op weg naar de badkamer?
Op het nachtkastje?quote:Op vrijdag 7 april 2023 18:25 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
daar heb ik gewoon handdoekjes voor
jaquote:
En dan jezelf vergissen met dat ene handdoekje in de keuken.quote:Op vrijdag 7 april 2023 18:26 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ja
Hema heeft 3 formaten handdoeken
sperma
sport
spa
Meestal jatten ze mijn sokken.quote:Op vrijdag 7 april 2023 18:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat soort vrouwen ken je dus niet.
daar hangt een theedoek, heel ander rasquote:Op vrijdag 7 april 2023 18:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En dan jezelf vergissen met dat ene handdoekje in de keuken.
Die vind ik vies aanvoelen voor de handen.quote:Op vrijdag 7 april 2023 18:28 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
daar hangt een theedoek, heel ander ras
quote:Op vrijdag 7 april 2023 18:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ruikt je onderkantje naar de zweetsok van US
nu wordt het eng terrein want ik heb vandaag mijn mickey mouse sokken aan en jullie blijven er met jullie pieletjes vanafquote:Op vrijdag 7 april 2023 18:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je draagt toch geen donald duck sokken? Dat zou wel extra vreemd zijn.
Katrien Ruck.quote:Op vrijdag 7 april 2023 18:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
Kwik en Kwek op de sokken. Eigenlijk is het niet eens zo vreemd.
quote:Op vrijdag 7 april 2023 18:26 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ja
Hema heeft 3 formaten handdoeken
sperma
sport
spa
Ik vind dit niet zo sexy.quote:Op vrijdag 7 april 2023 18:32 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
nu wordt het eng terrein want ik heb vandaag mijn mickey mouse sokken aan en jullie blijven er met jullie pieletjes vanaf
Met wat voor afvoerputjes ga jij naar bedquote:Op vrijdag 7 april 2023 18:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Van die blubgeluidjes vanaf de gang.
Is na goede seks altijd wel toch?quote:Op vrijdag 7 april 2023 18:39 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Met wat voor afvoerputjes ga jij naar bed
quote:Op vrijdag 7 april 2023 18:14 schreef UitStraling het volgende:
Tweede paasdag heeft mijn gezonde zusje een hoop mensen en catering en een bandje geregeld voor mijn zieke zusje, even nog 't leven vieren zoals de Stralingkjes dat kunnen
M'n menstruatieondergoed komt morgen.quote:Op vrijdag 7 april 2023 19:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik vind jou altijd wel wat leuks te melden hebben juist.
Had wel een enorme blaarquote:Op vrijdag 7 april 2023 18:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Op je schoenen met oranje zooltjes.
Doe het niet, Xi Ping houdt je menstruatie bij.quote:Op vrijdag 7 april 2023 19:04 schreef CherryLips het volgende:
Zit eraan te denken om op tiktok te gaan met geweldige ranzige rauwe eerlijke content.
Dan is er tenminste iemand die dat doet.quote:Op vrijdag 7 april 2023 19:05 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Doe het niet, Xi Ping houdt je menstruatie bij.
Misschien een foto of desnoods een levendige beschrijving voor en na?quote:Op vrijdag 7 april 2023 19:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n menstruatieondergoed komt morgen.
Inflatuencer?quote:Op vrijdag 7 april 2023 19:04 schreef CherryLips het volgende:
Zit eraan te denken om op tiktok te gaan met geweldige ranzige rauwe eerlijke content.
Waar ben je?quote:Op vrijdag 7 april 2023 19:05 schreef Budapestenaar het volgende:
Gemünder Naturtrüb. Wat een lekker biertje.
Ik vermoed dat Fles dit ook wel al jarenlang bij aan het houden is.quote:Op vrijdag 7 april 2023 19:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan is er tenminste iemand die dat doet.
"Het echte leven - wat social media je niet laat zien kinders".quote:Op vrijdag 7 april 2023 19:04 schreef CherryLips het volgende:
Echte leven van een ZZP'er?quote:Op vrijdag 7 april 2023 19:04 schreef CherryLips het volgende:
"Groetjes, de kale rauwe schrale kut des levens"quote:Op vrijdag 7 april 2023 19:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]
"Het echte leven - Wat social media je niet laat zien kinders".
Ja en matje is in orde, van Aert is zich aan het verschuilen of echt niet fit. Hoe dan ook zal het een spannende koers wordenquote:
Ik las het wel van die paaseitjes hoor.quote:Op vrijdag 7 april 2023 19:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]
"Het echte leven - wat social media je niet laat zien kinders".
Nee heb ik al.quote:Op vrijdag 7 april 2023 19:10 schreef Fogel het volgende:
Iemand een torpedolanceerinrichting kopen? https://forsvaretsforum.n(...)orpedobatteri/317213
Krijg je ook 97000 m2 grond erbij, en ca 40 bunkers. 400 meter met kustlijn.
Te koud en guur om Foqueville te stichten.quote:Op vrijdag 7 april 2023 19:10 schreef Fogel het volgende:
Iemand een torpedolanceerinrichting kopen? https://forsvaretsforum.n(...)orpedobatteri/317213
"woord van de dag met CherryLips"quote:Op vrijdag 7 april 2023 19:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat is dus het lastige, want heb niks te melden.
Zou kijkenquote:Op vrijdag 7 april 2023 19:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
"woord van de dag met CherryLips"
"de leukste vertaalfouten met CherryLips"
"irritatie van de dag met CherryLips"
"dessert van de dag met CherryLips"
Je was net snel weer wegquote:Op vrijdag 7 april 2023 19:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
"woord van de dag met CherryLips"
"de leukste vertaalfouten met CherryLips"
"irritatie van de dag met CherryLips"
"dessert van de dag met CherryLips"
quote:Op vrijdag 7 april 2023 19:23 schreef UitStraling het volgende:
Crack ----> mag ik in mijn blootje dansen op die torpedolanceerinrichting, moet echt kunnen vind ik.
Bitterbal -----> kun je dat eten zo'n grote torpedolanceerinrichting?
Kwiwi ----> Kan ik best sierlijk vanaf skiën hoor.
Dimmy ----> mij te zwart zo'n torpedolanceerinrichting, dat is eng en verdacht.
4E ----> Goorlel met je torpedolanceerinrichting.
Fles ----> lanceren die hap op die domme neukfouten allemaal![]()
Los ----> eindelijk wat mannelijks hier.
CL ----> even voorzichtig aan likken of die torpedolanceerinrichting naar chocolade smaakt.
Buda ----> boeiend ding uit de oorlog, kom snel kijken US.
CE ----> kan ik deze antieke torpedolanceerinrichting ophangen in mijn eclectische woonkamer?
Bos ----> ik ben even headbangen op de torpedolanceerinrichting.
Qua oppervlakte wel geschikt voor Foquevillequote:Op vrijdag 7 april 2023 19:10 schreef Fogel het volgende:
quote:Op vrijdag 7 april 2023 19:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
neuken beffen rimmen seks lul kut kont
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Is van Fogel.quote:Op vrijdag 7 april 2023 19:41 schreef Dr_Flash het volgende:
zeg US hoeveel biljetjes kost die torpedolanceerinrichting van je?
30 miljoen kronenquote:
Gelijk teruggeflotenquote:
Noorse kronen om specifiek te zijn.quote:
Ja dat leek me wel duidelijkquote:
Weegt teveel.quote:
quote:Op vrijdag 7 april 2023 19:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je hebt ook van die diamanten kurken voor in de cloaca van je poes toch?
Rode wijn, een Primitivo.quote:Op vrijdag 7 april 2023 19:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat voor wijn drinkt een paddestoel?
Rood?quote:
Ik een 'jeeeej het is weekend rode' .....quote:Op vrijdag 7 april 2023 20:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Een bescheiden "jeeeeeeej het is weekend witje"
Dat is kinderachtig flesquote:Op vrijdag 7 april 2023 19:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
neuken beffen rimmen seks lul kut kont
Zijn allemaal bejaard.quote:Op vrijdag 7 april 2023 20:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beetje alle Eiffelse vrouwen nafluiten en joelen.
quote:Op vrijdag 7 april 2023 19:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik las het wel van die paaseitjes hoor.
Franse?quote:Op vrijdag 7 april 2023 20:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Met wat moeite valt er op zo'n Franse byciclette ook nog wel te fietsen.
De Eifel is Duitslandquote:Op vrijdag 7 april 2023 20:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Met wat moeite valt er op zo'n Franse byciclette ook nog wel te fietsen.
quote:Op vrijdag 7 april 2023 20:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die hadden toch van die archaïsche fietsen met houten zadel en houten wielen?
quote:
Colmar en Riquewihr liggen ook in Frankrijk maar daar ben je met de Franse taal ook niet welkom.quote:
Trek in een gebakjequote:Op vrijdag 7 april 2023 20:19 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
De Eifel aan de moesel, dat noem ik altijd het gebakjes paradijs.
quote:Op vrijdag 7 april 2023 20:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Colmar en Riquewihr liggen ook in Frankrijk maar daar ben je met de Franse taal ook niet welkom.
ze moeten bossche bollen eens vullen met chocolademousse, dan kunnen we lachenquote:
Ja ja lul er maar omheen.quote:Op vrijdag 7 april 2023 20:21 schreef UitStraling het volgende:
En Gustave Eiffel kwam uit Dyon of Lyon
Ja of kiezelsteentjes.quote:Op vrijdag 7 april 2023 20:23 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ze moeten bossche bollen eens vullen met chocolademousse, dan kunnen we lachen
dat jij niet kan genieten van de betere dingen in het leven hoef je ons niet in de strot te douwenquote:
quote:
Probeer eens de Bossche Kus in plaats van de Bossche Bol, dan ben je er.quote:Op vrijdag 7 april 2023 20:27 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
dat jij niet kan genieten van de betere dingen in het leven hoef je ons niet in de strot te douwen
Dat is stiekem een frietje zoute rosbief met een zilveruitje toch?quote:Op vrijdag 7 april 2023 20:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Probeer eens de Bossche Kus in plaats van de Bossche Bol, dan ben je er.
Ga je dan zo plat?quote:Op vrijdag 7 april 2023 19:05 schreef Budapestenaar het volgende:
Of met gehaktquote:Op vrijdag 7 april 2023 20:23 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ze moeten bossche bollen eens vullen met chocolademousse, dan kunnen we lachen
Eerst nog een beetje kotsen over de receptioniste en pissen op de trap van het kikkerhotel denk ik.quote:
ik had net echt een barrel aged die echt heel goor was.quote:Op vrijdag 7 april 2023 19:05 schreef Budapestenaar het volgende:
Nouquote:Op vrijdag 7 april 2023 20:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Eerst nog een beetje kotsen over de receptioniste en pissen op de trap van het kikkerhotel denk ik.
Dit was best een goede vrijdagquote:
Mijn oom is eergisteravond overleden. En ik kom er net achter dat men niet eens de moeite genomen heeft om mijn geëxcommuniceerde zusje even in te lichten.quote:
Morgen wordt het minimaal 88 gradenquote:Op vrijdag 7 april 2023 20:57 schreef UitStraling het volgende:
Ik moest net 8 keer hevig niesen achter elkaar.
Gecondoleerdquote:Op vrijdag 7 april 2023 21:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mijn oom is eergisteravond overleden. En ik kom er net achter dat men niet eens de moeite genomen heeft om mijn geëxcommuniceerde zusje even in te lichten.
Ineens staan we op Venus.quote:Op vrijdag 7 april 2023 21:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Morgen wordt het minimaal 88 graden
Uhmquote:
Aww. Gecondoleerd!quote:Op vrijdag 7 april 2023 21:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mijn oom is eergisteravond overleden. En ik kom er net achter dat men niet eens de moeite genomen heeft om mijn geëxcommuniceerde zusje even in te lichten.
Ja, dat wil echt niemandquote:Op vrijdag 7 april 2023 21:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Overal venusvliegen en venusheuvels.
Gecondoleerdquote:Op vrijdag 7 april 2023 21:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik kan dat niet.quote:Op vrijdag 7 april 2023 21:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik lag plat een podcast te luisteren
Ik ook nietquote:
Had je vandaag dat feestje?quote:Op vrijdag 7 april 2023 21:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ook niet
Ik moet wat te doen hebben en dan vind ik het wel leuk
Precies, ik had vanavond een podcast van een uurtje en toen heb ik de was gedaan en wat gestoft en opgeruimd. Dan gaat het nog net.quote:Op vrijdag 7 april 2023 21:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ook niet
Ik moet wat te doen hebben en dan vind ik het wel leuk
Ik ben dit nog aan het uittekenen in mijn hoofd.quote:Op vrijdag 7 april 2023 21:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja. Ik kan alleen zittend slapen met een kussen onder m'n jetsers.
quote:
Dat is wel heel veel gevraagd.quote:Op vrijdag 7 april 2023 21:11 schreef CherryLips het volgende:
Hopelijk schijnt de zon morgen een uurtje.
NOU EHHHHHHquote:Op vrijdag 7 april 2023 21:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ga je aangeschoten slowen met schoonloe?
Ik hoopte dat ook voor mezelfquote:Op vrijdag 7 april 2023 21:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
OwwwIk hoopte voor je dat het achter de rug was
Ik snap ook niet waarom ik altijd zoveel hoop koester.quote:Op vrijdag 7 april 2023 21:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat is wel heel veel gevraagd.
Je zou ondertussen wel beter moeten weten enzoquote:Op vrijdag 7 april 2023 21:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik snap ook niet waarom ik altijd zoveel hoop koester.
Gecondoleerd.quote:Op vrijdag 7 april 2023 21:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dank jequote:Op vrijdag 7 april 2023 21:03 schreef Puala het volgende:
[..]
Gecondoleerd![]()
En wat vervelend dat ze je zusje zo hard buitensluiten. Je zou toch zeggen dat er een menswaardige omgang zou moeten zijn in dit soort situaties, maar helaas blijkt dat lastig
Ik word altijd toch maar teleurgesteldquote:Op vrijdag 7 april 2023 21:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je zou ondertussen wel beter moeten weten enzo
@Cocoquote:Op vrijdag 7 april 2023 21:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ga mijn overgebleven Skyr pakken
4E zachtjes grommen.quote:Op vrijdag 7 april 2023 21:14 schreef UitStraling het volgende:
Zie schoonloe al trots aan de lange gezellige Brabantse koffietafel zitten "da ben me schoondochtert Ans, kek dan"
Jij hebt er zelfs 2 hihahoquote:Op vrijdag 7 april 2023 21:16 schreef CherryLips het volgende:
Nee wacht, de Bossche bol is geen teleurstelling.
Waarom is je zusje ook alweer geëxcommuniceerd?quote:Op vrijdag 7 april 2023 21:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dank je![]()
Ja heel bijzonder. Twee jaar geleden overleed de man van de zus van mijn vader, daar is wel een (vrij steriel, okee) mailtje aan gewijd. Maar nu is ze dus helemaal overgeslagen. Dat neem ik mijn moeder wel kwalijk ja. Maar goed. Ik weet niet of ik er volgende week ruzie over ga lopen maken. Waarschijnlijk wel.
Hoop het!quote:Op vrijdag 7 april 2023 21:11 schreef CherryLips het volgende:
Hopelijk schijnt de zon morgen een uurtje.
Gewoon in je adamskostuum tochquote:Op vrijdag 7 april 2023 21:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
Zo maar even een nieuw zwembroek uitzoeken
Omdat ze een vriend heeft die 20 jaar ouder is.quote:Op vrijdag 7 april 2023 21:17 schreef Recce het volgende:
[..]
Waarom is je zusje ook alweer geëxcommuniceerd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |