What the fuckquote:Op vrijdag 7 april 2023 17:52 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
in die categorie
https://nos.nl/artikel/24(...)ooms-katholieke-kerk
Komt omdat alle wasmachines sokken etenquote:Op vrijdag 7 april 2023 18:13 schreef CherryLips het volgende:
Heb net de was gevouwen maar mis gewoon weer veel sokken.
Naast het bed.quote:Op vrijdag 7 april 2023 18:13 schreef CherryLips het volgende:
Heb net de was gevouwen maar mis gewoon weer veel sokken.
Ik ken dit soort vrouwen niet hoorquote:Op vrijdag 7 april 2023 18:15 schreef UitStraling het volgende:
Veel vrouwen gebruiken sokken als een soort handdoekje voor hun onderkantje.
Ik wel.quote:Op vrijdag 7 april 2023 18:18 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik ken dit soort vrouwen niet hoor
we do what nowquote:Op vrijdag 7 april 2023 18:15 schreef UitStraling het volgende:
Veel vrouwen gebruiken sokken als een soort handdoekje voor hun onderkantje.
daar heb ik gewoon handdoekjes voorquote:Op vrijdag 7 april 2023 18:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Voor na de seks, scheelt lopen als een kikker en uitglijden op weg naar de badkamer?
Op het nachtkastje?quote:Op vrijdag 7 april 2023 18:25 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
daar heb ik gewoon handdoekjes voor
jaquote:
En dan jezelf vergissen met dat ene handdoekje in de keuken.quote:Op vrijdag 7 april 2023 18:26 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ja
Hema heeft 3 formaten handdoeken
sperma
sport
spa
Meestal jatten ze mijn sokken.quote:Op vrijdag 7 april 2023 18:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat soort vrouwen ken je dus niet.
daar hangt een theedoek, heel ander rasquote:Op vrijdag 7 april 2023 18:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En dan jezelf vergissen met dat ene handdoekje in de keuken.
Die vind ik vies aanvoelen voor de handen.quote:Op vrijdag 7 april 2023 18:28 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
daar hangt een theedoek, heel ander ras
quote:Op vrijdag 7 april 2023 18:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ruikt je onderkantje naar de zweetsok van US
nu wordt het eng terrein want ik heb vandaag mijn mickey mouse sokken aan en jullie blijven er met jullie pieletjes vanafquote:Op vrijdag 7 april 2023 18:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je draagt toch geen donald duck sokken? Dat zou wel extra vreemd zijn.
Katrien Ruck.quote:Op vrijdag 7 april 2023 18:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
Kwik en Kwek op de sokken. Eigenlijk is het niet eens zo vreemd.
quote:Op vrijdag 7 april 2023 18:26 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ja
Hema heeft 3 formaten handdoeken
sperma
sport
spa
Ik vind dit niet zo sexy.quote:Op vrijdag 7 april 2023 18:32 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
nu wordt het eng terrein want ik heb vandaag mijn mickey mouse sokken aan en jullie blijven er met jullie pieletjes vanaf
Met wat voor afvoerputjes ga jij naar bedquote:Op vrijdag 7 april 2023 18:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Van die blubgeluidjes vanaf de gang.
Is na goede seks altijd wel toch?quote:Op vrijdag 7 april 2023 18:39 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Met wat voor afvoerputjes ga jij naar bed
quote:Op vrijdag 7 april 2023 18:14 schreef UitStraling het volgende:
Tweede paasdag heeft mijn gezonde zusje een hoop mensen en catering en een bandje geregeld voor mijn zieke zusje, even nog 't leven vieren zoals de Stralingkjes dat kunnen
M'n menstruatieondergoed komt morgen.quote:Op vrijdag 7 april 2023 19:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik vind jou altijd wel wat leuks te melden hebben juist.
Had wel een enorme blaarquote:Op vrijdag 7 april 2023 18:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Op je schoenen met oranje zooltjes.
Doe het niet, Xi Ping houdt je menstruatie bij.quote:Op vrijdag 7 april 2023 19:04 schreef CherryLips het volgende:
Zit eraan te denken om op tiktok te gaan met geweldige ranzige rauwe eerlijke content.
Dan is er tenminste iemand die dat doet.quote:Op vrijdag 7 april 2023 19:05 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Doe het niet, Xi Ping houdt je menstruatie bij.
Misschien een foto of desnoods een levendige beschrijving voor en na?quote:Op vrijdag 7 april 2023 19:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n menstruatieondergoed komt morgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |