What the fuckquote:Op vrijdag 7 april 2023 17:52 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
in die categorie
https://nos.nl/artikel/24(...)ooms-katholieke-kerk
Komt omdat alle wasmachines sokken etenquote:Op vrijdag 7 april 2023 18:13 schreef CherryLips het volgende:
Heb net de was gevouwen maar mis gewoon weer veel sokken.
Naast het bed.quote:Op vrijdag 7 april 2023 18:13 schreef CherryLips het volgende:
Heb net de was gevouwen maar mis gewoon weer veel sokken.
Ik ken dit soort vrouwen niet hoorquote:Op vrijdag 7 april 2023 18:15 schreef UitStraling het volgende:
Veel vrouwen gebruiken sokken als een soort handdoekje voor hun onderkantje.
Ik wel.quote:Op vrijdag 7 april 2023 18:18 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik ken dit soort vrouwen niet hoor
we do what nowquote:Op vrijdag 7 april 2023 18:15 schreef UitStraling het volgende:
Veel vrouwen gebruiken sokken als een soort handdoekje voor hun onderkantje.
daar heb ik gewoon handdoekjes voorquote:Op vrijdag 7 april 2023 18:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Voor na de seks, scheelt lopen als een kikker en uitglijden op weg naar de badkamer?
Op het nachtkastje?quote:Op vrijdag 7 april 2023 18:25 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
daar heb ik gewoon handdoekjes voor
jaquote:
En dan jezelf vergissen met dat ene handdoekje in de keuken.quote:Op vrijdag 7 april 2023 18:26 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ja
Hema heeft 3 formaten handdoeken
sperma
sport
spa
Meestal jatten ze mijn sokken.quote:Op vrijdag 7 april 2023 18:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat soort vrouwen ken je dus niet.
daar hangt een theedoek, heel ander rasquote:Op vrijdag 7 april 2023 18:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En dan jezelf vergissen met dat ene handdoekje in de keuken.
Die vind ik vies aanvoelen voor de handen.quote:Op vrijdag 7 april 2023 18:28 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
daar hangt een theedoek, heel ander ras
quote:Op vrijdag 7 april 2023 18:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ruikt je onderkantje naar de zweetsok van US
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |