Moet alleen nog even chambreren want hij is veel te koud nuquote:
wat snack je erbij?quote:Op vrijdag 7 april 2023 17:12 schreef Dr_Flash het volgende:
Voor alle gedeformeerde gruwelaars en andere alcoholisten hier: https://vanmollcraftbeer.(...)ffalo-trace/?lang=en gaat het worden![]()
[ afbeelding ]
Is dat die bv die jij draaiende houdt soms? Klunsquote:Op vrijdag 7 april 2023 17:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bosch bier, beste bier.
https://brouwerijboegbeeld.nl/over/
quote:Service Unavailable
The server is temporarily unable to service your request due to maintenance downtime or capacity problems. Please try again later.
Daar heeft mijn vriendin een hele goede manier voorquote:Op vrijdag 7 april 2023 17:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Moet alleen nog even chambreren want hij is veel te koud nu
Ik heb al 100 jaar geledenquote:Op vrijdag 7 april 2023 17:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Goed denkwerk
[..]
"Hee, er staat iets afwijkends in de OP."
Zoiets ?
Net al een bordje friet en twee frikandellen opquote:
Die website kan niet meer dan drie hits per uur aan denk ik.quote:Op vrijdag 7 april 2023 17:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Is dat die bv die jij draaiende houdt soms? Kluns
[..]
lekker manquote:Op vrijdag 7 april 2023 17:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Net al een bordje friet en twee frikandellen op
quote:Op vrijdag 7 april 2023 17:16 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik heb al 100 jaar geleden
Uitstraling - flierefluiter en praatjesmaker
in de OP gezet. Is ook nooit opgevallen
Stelt niet teleurquote:Op vrijdag 7 april 2023 17:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die website kan niet meer dan drie hits per uur aan denk ik.
Waarschijnlijk omdat dit ook wel kloptquote:Op vrijdag 7 april 2023 17:16 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik heb al 100 jaar geleden
Uitstraling - flierefluiter en praatjesmaker
in de OP gezet. Is ook nooit opgevallen
Klopt kut!quote:Op vrijdag 7 april 2023 17:18 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
hey die ken ik, uit Den Bosch toch?
* gooit 10 babycavia's tegen de intercity richting Eindje aan.quote:Op vrijdag 7 april 2023 17:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat dit ook wel klopt
werk jij bij de NS? en zo ja ken de Jasper de schrijver en oud machinist de Meester?quote:
Picnic komt straks (ca 21:00 pasquote:Op vrijdag 7 april 2023 17:17 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
lekker man
mn lokale frietkot is een shoarma tent geworden.. jammer dit.
serieusquote:Op vrijdag 7 april 2023 17:19 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
werk jij bij de NS? en zo ja ken de Jasper de schrijver en oud machinist de Meester?
Staan geen onwaarheden in toch.quote:Op vrijdag 7 april 2023 17:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat dit ook wel klopt
i dunno, je profiel foto is een hond, thats all i knowquote:
ik snack alleen in t weekend*quote:Op vrijdag 7 april 2023 17:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Picnic komt straks (ca 21:00 pas) nog wat borrelkazen brengen. Maar daar gaan we niet op wachten.
Nee straatjesmakers zijn mensen die echt wat DOEN.quote:Op vrijdag 7 april 2023 17:22 schreef UitStraling het volgende:
Oooh wacht er staat praatjesmaker in plaats van straatjesmaker, dan valt het wel mee nog de boude belediging.
vgs mij ben jij iemand die zich totaal niet druk zou moeten hoeven maken over zijn figuurquote:Op vrijdag 7 april 2023 17:22 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik snack alleen in t weekend*
ben dit jaar al 4kg afgevallen. Ben nu op mn pre corona gewicht. En als 't zo door gaat voor de zomer weer op mn gewenste gewicht.
*Gelukkig heb ik 8 maanden per jaar weekend
Fles is al bezet, die gaat met Crack trouwen gij vulvaanse veelvraatquote:Op vrijdag 7 april 2023 17:22 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
i dunno, je profiel foto is een hond, thats all i know
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |