Dit was best een goede vrijdagquote:
Mijn oom is eergisteravond overleden. En ik kom er net achter dat men niet eens de moeite genomen heeft om mijn geëxcommuniceerde zusje even in te lichten.quote:
Morgen wordt het minimaal 88 gradenquote:Op vrijdag 7 april 2023 20:57 schreef UitStraling het volgende:
Ik moest net 8 keer hevig niesen achter elkaar.
Gecondoleerdquote:Op vrijdag 7 april 2023 21:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mijn oom is eergisteravond overleden. En ik kom er net achter dat men niet eens de moeite genomen heeft om mijn geëxcommuniceerde zusje even in te lichten.
Ineens staan we op Venus.quote:Op vrijdag 7 april 2023 21:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Morgen wordt het minimaal 88 graden
Uhmquote:
Aww. Gecondoleerd!quote:Op vrijdag 7 april 2023 21:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mijn oom is eergisteravond overleden. En ik kom er net achter dat men niet eens de moeite genomen heeft om mijn geëxcommuniceerde zusje even in te lichten.
Ja, dat wil echt niemandquote:Op vrijdag 7 april 2023 21:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Overal venusvliegen en venusheuvels.
Gecondoleerdquote:Op vrijdag 7 april 2023 21:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik kan dat niet.quote:Op vrijdag 7 april 2023 21:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik lag plat een podcast te luisteren
Ik ook nietquote:
Had je vandaag dat feestje?quote:Op vrijdag 7 april 2023 21:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ook niet
Ik moet wat te doen hebben en dan vind ik het wel leuk
Precies, ik had vanavond een podcast van een uurtje en toen heb ik de was gedaan en wat gestoft en opgeruimd. Dan gaat het nog net.quote:Op vrijdag 7 april 2023 21:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ook niet
Ik moet wat te doen hebben en dan vind ik het wel leuk
Ik ben dit nog aan het uittekenen in mijn hoofd.quote:Op vrijdag 7 april 2023 21:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja. Ik kan alleen zittend slapen met een kussen onder m'n jetsers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |