Ik een 'jeeeej het is weekend rode' .....quote:Op vrijdag 7 april 2023 20:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Een bescheiden "jeeeeeeej het is weekend witje"
Dat is kinderachtig flesquote:Op vrijdag 7 april 2023 19:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
neuken beffen rimmen seks lul kut kont
Zijn allemaal bejaard.quote:Op vrijdag 7 april 2023 20:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beetje alle Eiffelse vrouwen nafluiten en joelen.
quote:Op vrijdag 7 april 2023 19:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik las het wel van die paaseitjes hoor.
Franse?quote:Op vrijdag 7 april 2023 20:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Met wat moeite valt er op zo'n Franse byciclette ook nog wel te fietsen.
De Eifel is Duitslandquote:Op vrijdag 7 april 2023 20:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Met wat moeite valt er op zo'n Franse byciclette ook nog wel te fietsen.
quote:Op vrijdag 7 april 2023 20:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die hadden toch van die archaïsche fietsen met houten zadel en houten wielen?
quote:
Colmar en Riquewihr liggen ook in Frankrijk maar daar ben je met de Franse taal ook niet welkom.quote:
Trek in een gebakjequote:Op vrijdag 7 april 2023 20:19 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
De Eifel aan de moesel, dat noem ik altijd het gebakjes paradijs.
quote:Op vrijdag 7 april 2023 20:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Colmar en Riquewihr liggen ook in Frankrijk maar daar ben je met de Franse taal ook niet welkom.
ze moeten bossche bollen eens vullen met chocolademousse, dan kunnen we lachenquote:
Ja ja lul er maar omheen.quote:Op vrijdag 7 april 2023 20:21 schreef UitStraling het volgende:
En Gustave Eiffel kwam uit Dyon of Lyon
Ja of kiezelsteentjes.quote:Op vrijdag 7 april 2023 20:23 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ze moeten bossche bollen eens vullen met chocolademousse, dan kunnen we lachen
dat jij niet kan genieten van de betere dingen in het leven hoef je ons niet in de strot te douwenquote:
quote:
Probeer eens de Bossche Kus in plaats van de Bossche Bol, dan ben je er.quote:Op vrijdag 7 april 2023 20:27 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
dat jij niet kan genieten van de betere dingen in het leven hoef je ons niet in de strot te douwen
Dat is stiekem een frietje zoute rosbief met een zilveruitje toch?quote:Op vrijdag 7 april 2023 20:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Probeer eens de Bossche Kus in plaats van de Bossche Bol, dan ben je er.
Ga je dan zo plat?quote:Op vrijdag 7 april 2023 19:05 schreef Budapestenaar het volgende:
Gemünder Naturtrüb. Wat een lekker biertje.
Of met gehaktquote:Op vrijdag 7 april 2023 20:23 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ze moeten bossche bollen eens vullen met chocolademousse, dan kunnen we lachen
Eerst nog een beetje kotsen over de receptioniste en pissen op de trap van het kikkerhotel denk ik.quote:
ik had net echt een barrel aged die echt heel goor was.quote:Op vrijdag 7 april 2023 19:05 schreef Budapestenaar het volgende:
Gemünder Naturtrüb. Wat een lekker biertje.
Nouquote:Op vrijdag 7 april 2023 20:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Eerst nog een beetje kotsen over de receptioniste en pissen op de trap van het kikkerhotel denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |