Ik woog post corona 84kg. Nu 76. Rond de 80 beginnen ze bij de keuring te koeren.quote:Op vrijdag 7 april 2023 17:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
vgs mij ben jij iemand die zich totaal niet druk zou moeten hoeven maken over zijn figuur
Als dat IETS bewijst is het dat ik NIET bij NS werk. Zou geen directe link naar mijn werkgever in mijn Fok! UI / profiel gebruiken oid. Lijkt me nou gewoon zomaar een bijzonder onverstandig plan.quote:Op vrijdag 7 april 2023 17:22 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
i dunno, je profiel foto is een hond, thats all i know
En sowieso een hondquote:Op vrijdag 7 april 2023 17:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als dat IETS bewijst is het dat ik NIET bij NS werk. Zou geen directe link naar mijn wergever in mijn Fok! UI / profiel gebruiken oid. Lijkt me nou gewoon zomaar een bijzonder onverstandig plan.
Volgens mij zou jij best wel content en uitermate gelukkig zijn als treinbestuurdertje.quote:Op vrijdag 7 april 2023 17:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als dat IETS bewijst is het dat ik NIET bij NS werk. Zou geen directe link naar mijn wergever in mijn Fok! UI / profiel gebruiken oid. Lijkt me nou gewoon zomaar een bijzonder onverstandig plan.
En dat kun je niet AI'enquote:Op vrijdag 7 april 2023 17:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee straatjesmakers zijn mensen die echt wat DOEN.
Dat is wat andersquote:Op vrijdag 7 april 2023 17:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Volgens mij zou jij best wel content en uitermate gelukkig zijn als treinbestuurdertje.
Ze hebben gewoon al jarenlang van die straatleg machines, kwestie van even programmeren en klaarquote:
Mat '54 aka Hondekop.quote:
Je kunt een AI wel vragen hoeveel steentjes per dag de gemiddelde straatjesmaker kan leggen, zit hij eronder dan kun je die ontslaan.quote:
Allemaal voor haar tijd.quote:Op vrijdag 7 april 2023 17:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mat '54 aka Hondekop.
Voor intimi Hond.
EN hoeveel sneller is je straat dan klaar?quote:Op vrijdag 7 april 2023 17:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je kunt een AI wel vragen hoeveel steentjes per dag de gemiddelde straatjesmaker kan leggen, zit hij eronder dan kun je die ontslaan.
Wat? Hoezo zitten die mannetjes daar dan altijd tegels te hameren?quote:Op vrijdag 7 april 2023 17:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ze hebben gewoon al jarenlang van die straatleg machines, kwestie van even programmeren en klaar
Neem je de volgende straatjesmaker aan.quote:Op vrijdag 7 april 2023 17:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
EN hoeveel sneller is je straat dan klaar?
Ja kopdicht. Mogen alleen erudiete alleswetes zoals jij niewaarquote:Op vrijdag 7 april 2023 17:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En dan toch overtal een mening over hebben.
geen airco, gewoon afzien op plastic plakbanken in de zomerquote:Op vrijdag 7 april 2023 17:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mat '54 aka Hondekop.
Voor intimi Hond.
Wel uitermate geschikt om op FOK! te posten dan.quote:Op vrijdag 7 april 2023 17:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En dan toch overtal een mening over hebben.
Je hebt meningkjes en meningen.quote:Op vrijdag 7 april 2023 17:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja kopdicht. Mogen alleen erudiete alleswetes zoals jij niewaar
Gejank van draaistroommotorenquote:Op vrijdag 7 april 2023 17:28 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
geen airco, gewoon afzien op plastic plakbanken in de zomer
nu gaat een trein uit de dienstregeling als de airco kaduuk is, ook als dat in april gebeurd
Hey, hij heeft er hard genoeg op moeten lopen om de kikkers te ontvluchtenquote:Op vrijdag 7 april 2023 17:30 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
een 8 voor het uitzicht.
Een 2 voor je schoenen
quote:Op vrijdag 7 april 2023 17:30 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
een 8 voor het uitzicht.
Een 2 voor je schoenen
quote:Op vrijdag 7 april 2023 17:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lokpost, soort brave equivalent van de dickpic is dit.
Wel ruig zo met die rode zolenquote:Op vrijdag 7 april 2023 17:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik vind ze ook best tof hoor. Prima voor niet te modderige loopjes
[ afbeelding ]
Rood hoorquote:
Lang geleden. Had ze het overleefd zou ze inmiddels een kleinkind of twee (hele) gehad.quote:Op vrijdag 7 april 2023 16:59 schreef UitStraling het volgende: Iemand dat filmpje gezien van die blote mevrouw hangende uit een rijdende auto en die lantaarnpaal?
In tweeën.quote:Op vrijdag 7 april 2023 17:40 schreef Dven het volgende:
[..]
Lang geleden. Had ze het overleefd zou ze inmiddels een kleinkind of twee (hele) gehad.
heftigquote:Op vrijdag 7 april 2023 17:52 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
in die categorie
https://nos.nl/artikel/24(...)ooms-katholieke-kerk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |