Inflatuencer?quote:Op vrijdag 7 april 2023 19:04 schreef CherryLips het volgende:
Zit eraan te denken om op tiktok te gaan met geweldige ranzige rauwe eerlijke content.
Waar ben je?quote:Op vrijdag 7 april 2023 19:05 schreef Budapestenaar het volgende:
Gemünder Naturtrüb. Wat een lekker biertje.
Ik vermoed dat Fles dit ook wel al jarenlang bij aan het houden is.quote:Op vrijdag 7 april 2023 19:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan is er tenminste iemand die dat doet.
"Het echte leven - wat social media je niet laat zien kinders".quote:Op vrijdag 7 april 2023 19:04 schreef CherryLips het volgende:
Zit eraan te denken om op tiktok te gaan met geweldige ranzige rauwe eerlijke content.
Echte leven van een ZZP'er?quote:Op vrijdag 7 april 2023 19:04 schreef CherryLips het volgende:
"Groetjes, de kale rauwe schrale kut des levens"quote:Op vrijdag 7 april 2023 19:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]
"Het echte leven - Wat social media je niet laat zien kinders".
Ja en matje is in orde, van Aert is zich aan het verschuilen of echt niet fit. Hoe dan ook zal het een spannende koers wordenquote:
Ik las het wel van die paaseitjes hoor.quote:Op vrijdag 7 april 2023 19:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]
"Het echte leven - wat social media je niet laat zien kinders".
Nee heb ik al.quote:Op vrijdag 7 april 2023 19:10 schreef Fogel het volgende:
Iemand een torpedolanceerinrichting kopen? https://forsvaretsforum.n(...)orpedobatteri/317213
Krijg je ook 97000 m2 grond erbij, en ca 40 bunkers. 400 meter met kustlijn.
Te koud en guur om Foqueville te stichten.quote:Op vrijdag 7 april 2023 19:10 schreef Fogel het volgende:
Iemand een torpedolanceerinrichting kopen? https://forsvaretsforum.n(...)orpedobatteri/317213
"woord van de dag met CherryLips"quote:Op vrijdag 7 april 2023 19:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat is dus het lastige, want heb niks te melden.
Zou kijkenquote:Op vrijdag 7 april 2023 19:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
"woord van de dag met CherryLips"
"de leukste vertaalfouten met CherryLips"
"irritatie van de dag met CherryLips"
"dessert van de dag met CherryLips"
Je was net snel weer wegquote:Op vrijdag 7 april 2023 19:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
"woord van de dag met CherryLips"
"de leukste vertaalfouten met CherryLips"
"irritatie van de dag met CherryLips"
"dessert van de dag met CherryLips"
quote:Op vrijdag 7 april 2023 19:23 schreef UitStraling het volgende:
Crack ----> mag ik in mijn blootje dansen op die torpedolanceerinrichting, moet echt kunnen vind ik.
Bitterbal -----> kun je dat eten zo'n grote torpedolanceerinrichting?
Kwiwi ----> Kan ik best sierlijk vanaf skiën hoor.
Dimmy ----> mij te zwart zo'n torpedolanceerinrichting, dat is eng en verdacht.
4E ----> Goorlel met je torpedolanceerinrichting.
Fles ----> lanceren die hap op die domme neukfouten allemaal![]()
Los ----> eindelijk wat mannelijks hier.
CL ----> even voorzichtig aan likken of die torpedolanceerinrichting naar chocolade smaakt.
Buda ----> boeiend ding uit de oorlog, kom snel kijken US.
CE ----> kan ik deze antieke torpedolanceerinrichting ophangen in mijn eclectische woonkamer?
Bos ----> ik ben even headbangen op de torpedolanceerinrichting.
Qua oppervlakte wel geschikt voor Foquevillequote:Op vrijdag 7 april 2023 19:10 schreef Fogel het volgende:
quote:Op vrijdag 7 april 2023 19:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
neuken beffen rimmen seks lul kut kont
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Is van Fogel.quote:Op vrijdag 7 april 2023 19:41 schreef Dr_Flash het volgende:
zeg US hoeveel biljetjes kost die torpedolanceerinrichting van je?
30 miljoen kronenquote:
Gelijk teruggeflotenquote:
Noorse kronen om specifiek te zijn.quote:
Ja dat leek me wel duidelijkquote:
Weegt teveel.quote:
quote:Op vrijdag 7 april 2023 19:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je hebt ook van die diamanten kurken voor in de cloaca van je poes toch?
Rode wijn, een Primitivo.quote:Op vrijdag 7 april 2023 19:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat voor wijn drinkt een paddestoel?
Rood?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |