Nou ja, de enige ober waar ik vrij zeker van weet waar hij vandaan komt komt toevallig uit Barcelonaquote:Op vrijdag 7 april 2023 12:17 schreef Strani het volgende:
[..]Omdat ik Spaans spreek ga je er automatisch vanuit dat ik bedienend personeel ben!?
Ja, terecht punt wel.quote:Op vrijdag 7 april 2023 12:20 schreef H_T het volgende:
[..]
Nou ja, de enige ober waar ik vrij zeker van weet waar hij vandaan komt komt toevallig uit Barcelona
Maar die wist dan weer niks. Dus daar had je niet zoveel aan.quote:Op vrijdag 7 april 2023 12:20 schreef H_T het volgende:
[..]
Nou ja, de enige ober waar ik vrij zeker van weet waar hij vandaan komt komt toevallig uit Barcelona
Had je niet vorige week óók al pannenkoeken?quote:Op vrijdag 7 april 2023 12:28 schreef H_T het volgende:
En dan nu: pannenkoekenWel pre-fab, maar toch lekker
Was dat niet Billy?quote:Op vrijdag 7 april 2023 12:30 schreef Strani het volgende:
[..]
Had je niet vorige week óók al pannenkoeken?Of was jij dat niet?
Ook ja, maar toen reageerde iemand met dat hij de vorige dag of zo ook pannenkoeken had gehad en ik dácht dat dat @H_T was.quote:
Even 0800-KLIKLIJN bellen maar, voor de zekerheid. Dan kunnen de instanties het een beetje in de gaten houden.quote:Op vrijdag 7 april 2023 12:30 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh, daar heb ik geen actieve herinnering aan.quote:Op vrijdag 7 april 2023 12:38 schreef Strani het volgende:
[..]
Ook ja, maar toen reageerde iemand met dat hij de vorige dag of zo ook pannenkoeken had gehad en ik dácht dat dat @:H_T was.
Die man glijdt helemaal af inderdaad, triestquote:Op vrijdag 7 april 2023 12:38 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Even 0800-KLIKLIJN bellen maar, voor de zekerheid. Dan kunnen de instanties het een beetje in de gaten houden.
Maandag, maar dit is nog van dezelfde batchquote:Op vrijdag 7 april 2023 12:30 schreef Strani het volgende:
[..]
Hmm oké. Hebben ze gewoon al die tijd open op een bord op de salontafel gestaan? Want dán vind ik het wel acceptabel voor een man die alleen woont.quote:Op vrijdag 7 april 2023 12:43 schreef H_T het volgende:
[..]
Maandag, maar dit is nog van dezelfde batch
Je bent gewoon jaloersquote:Op vrijdag 7 april 2023 12:42 schreef Strani het volgende:
[..]
Die man glijdt helemaal af inderdaad, triest
Neuh, gewoon in de koelkastquote:Op vrijdag 7 april 2023 12:43 schreef Strani het volgende:
[..]
Hmm oké. Hebben ze gewoon al die tijd open op een bord op de salontafel gestaan? Want dán vind ik het wel acceptabel voor een man die alleen woont.
Telefoon ook meteen weer oververhit zeker?quote:Op vrijdag 7 april 2023 12:45 schreef BillDauterive het volgende:
Ik krijg het een beetje benauwd van de TT
Nog beter.quote:Op vrijdag 7 april 2023 12:45 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja, maar de mijne waren niet prefab
Ja, die ligt even in de koelkastquote:Op vrijdag 7 april 2023 12:46 schreef Strani het volgende:
[..]
Telefoon ook meteen weer oververhit zeker?
Ze zijn nu op, ik zal voorlopig zwijgen over pannenkoekenquote:
Zwijgen over je verslaving lost niks op, je moet er juist over praten.quote:Op vrijdag 7 april 2023 12:50 schreef H_T het volgende:
[..]
Ze zijn nu op, ik zal voorlopig zwijgen over pannenkoeken
Ik wel, maar Grease dan weer nietquote:
Die was al gezonken voor ze geboren was.quote:
Vrijdagen zijn altijd lastig ja.quote:Op vrijdag 7 april 2023 12:45 schreef BillDauterive het volgende:
Ik krijg het een beetje benauwd van de TT
quote:Op vrijdag 7 april 2023 13:53 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Maar wel in het publiek zitten van Op zoek naar Danny en Sandy?
Het viel meequote:Op vrijdag 7 april 2023 15:49 schreef BillDauterive het volgende:
Ai. Is het water nu rood of valt de schade mee?
Hè jammer, daar had ik net zin in.quote:Op vrijdag 7 april 2023 15:20 schreef H_T het volgende:
Ik kan afraden om tijdens het afwassen flink in een aardappelschilmesje te grijpen
In de Badedasquote:Op vrijdag 7 april 2023 15:55 schreef H_T het volgende:
[..]
Het viel meeDeed ook helemaal niet zoveel pijn eigenlijk, dus wat dat betreft heb ik geluk gehad. Desondanks raad ik het van harte af
Heb ik niet in huisquote:
Diep in je vinger snijden met een echt goed scherp mes doet ook vrijwel geen pijn, kan ik uit ervaring vertellen.quote:Op vrijdag 7 april 2023 15:55 schreef H_T het volgende:
[..]
Het viel meeDeed ook helemaal niet zoveel pijn eigenlijk, dus wat dat betreft heb ik geluk gehad. Desondanks raad ik het van harte af
Ik denk dat ze Biotex bedoeltquote:Op vrijdag 7 april 2023 16:15 schreef H_T het volgende:
[..]
Heb ik niet in huisMag een ander merk douchegel of iets anders ook?
quote:Op vrijdag 7 april 2023 08:34 schreef Meke het volgende: [..] En dan naar het Nederlandse equivalent Oss moeten, arme beer
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |