SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Plonscaaf, beste caaf.
Oh nice. Probeerde net te kijken of 9f een window seat is maar kon het niet vindenquote:Op vrijdag 7 april 2023 10:45 schreef Recce het volgende:
[..]
Volgens flightaware krijg je eten in het vliegtuig.
[..]
Ja, dat is een window seat.quote:Op vrijdag 7 april 2023 10:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Oh nice. Probeerde net te kijken of 9f een window seat is maar kon het niet vinden
Pg961 is vluchtnummer
Hmz die wil ik nooit maar goed :pquote:Op vrijdag 7 april 2023 10:49 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, dat is een window seat.
https://www.seatguru.com/(...)p?flightno=961&date=
Nee maar toch liever mijn benen in gangpad :pquote:Op vrijdag 7 april 2023 10:52 schreef Recce het volgende:
[..]
Op een korte vlucht maakt dat niet zoveel uit toch?
Ik ga aan de wandel, fijne vluchtenquote:Op vrijdag 7 april 2023 10:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee maar toch liever mijn benen in gangpad :p
Dankjequote:Op vrijdag 7 april 2023 10:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ga aan de wandel, fijne vluchten
[ afbeelding ]
Misschien kun je een been naar voren steken via de raamkant?quote:Op vrijdag 7 april 2023 10:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee maar toch liever mijn benen in gangpad :p
Ja fijn voor de persoon voor mij. K ga het proberen :pquote:Op vrijdag 7 april 2023 10:58 schreef Recce het volgende:
[..]
Misschien kun je een been naar voren steken via de raamkant?
Misschien is het iemand die iets met voeten heeft, net als de paus.quote:Op vrijdag 7 april 2023 10:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja fijn voor de persoon voor mij. K ga het proberen :p
quote:Paus Franciscus heeft op Witte Donderdag een een jeugdgevangenis in Rome bezocht. Als teken van nederigheid heeft hij daar de voeten van twaalf gedetineerden gewassen en gekust.
quote:Op vrijdag 7 april 2023 11:03 schreef Recce het volgende:
[..]
Misschien is het iemand die iets met voeten heeft, net als de paus.
[..]
Dat klinkt ook niet handig. Dan hadden ze de stoelen dus breder kunnen maken?quote:Op vrijdag 7 april 2023 11:03 schreef Crack_ het volgende:
Bij mijn laatste keer stoel bij raam stond die stoel zo ver van het raam af dat je helemaal niet kon hangen
ja ook nog eensquote:Op vrijdag 7 april 2023 11:05 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat klinkt ook niet handig. Dan hadden ze de stoelen dus breder kunnen maken?
OH MY GEEEERRRRDDD!!!quote:Op vrijdag 7 april 2023 11:08 schreef Crack_ het volgende:
MORGEN TUIN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op vrijdag 7 april 2023 11:08 schreef Crack_ het volgende:
MORGEN TUIN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11
aj ben je der nog steeds, misschien een gans in de propellorquote:Op vrijdag 7 april 2023 11:20 schreef bitterbal het volgende:
Oké ze brachten ons in karretjes naar vliegveld. Daar stonden we tijd stil en nu gaan we terug naar de vertrek hal
Zuipen doe ik niet.quote:Op vrijdag 7 april 2023 11:17 schreef Karzai het volgende:
[..]
Enkele nog maar luieren sexen vreten en zuipen
Gadver drugs.quote:Op vrijdag 7 april 2023 11:20 schreef Karzai het volgende:
ik misschien nog een vijver aanleggen voor de padden waar je aan kan likken,gratis drugs!
had je die nog niet of kapot gegaan?quote:Op vrijdag 7 april 2023 11:31 schreef Karzai het volgende:
ik ben bij de blokker geweest om een dunschiller te halen voor de asperges vanavond
Ohhhh, respectquote:Op vrijdag 7 april 2023 11:35 schreef Karzai het volgende:
[..]
die had ik nog niet, deed alles met een aardappelschil mesje
ook eerste keer in de blokker?quote:
ik vind de groene eigenlijk veel lekkerder dan de wittequote:Op vrijdag 7 april 2023 11:39 schreef Crack_ het volgende:
Asperges zijn wel echt mega lekker, ga ze van de week ook maken![]()
blokker kom ik een of twee keer per jaarquote:Op vrijdag 7 april 2023 11:39 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ohhhh, respect.Ik doe echt alles met een dunschiller juist, aardappelschilmesjes gebruik ik om te snijden
[..]
ook eerste keer in de blokker?
Er was een blokker hier in het dorp, maar die is een stille dood gestorven nadat er ook een hema opende.quote:Op vrijdag 7 april 2023 11:41 schreef Karzai het volgende:
[..]
blokker kom ik een of twee keer per jaar
heerlijk dat sappige kopje er vanaf zuigenquote:Op vrijdag 7 april 2023 11:39 schreef Crack_ het volgende:
Asperges zijn wel echt mega lekker, ga ze van de week ook maken![]()
ik allebei wel, eet groene ook anders dan wittequote:Op vrijdag 7 april 2023 11:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik vind de groene eigenlijk veel lekkerder dan de witte
had je die dunschiller niet tweedehands kunnen halenquote:Op vrijdag 7 april 2023 11:41 schreef Karzai het volgende:
[..]
blokker kom ik een of twee keer per jaar
quote:Op vrijdag 7 april 2023 11:44 schreef Karzai het volgende:
[..]
heerlijk dat sappige kopje er vanaf zuigen
beide passen wel prima bij een zalmquote:Op vrijdag 7 april 2023 11:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik allebei wel, eet groene ook anders dan witteandere bijgerechten
[..]
had je die dunschiller niet tweedehands kunnen halen
kom ze zelden tegen in de kringloop eigenlijkquote:Op vrijdag 7 april 2023 11:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik allebei wel, eet groene ook anders dan witteandere bijgerechten
[..]
had je die dunschiller niet tweedehands kunnen halen
is ook echt zo'n typisch product wat je één keer in je leven koopt en wat 30 jaar meegaat tot het kapot gaatquote:Op vrijdag 7 april 2023 11:45 schreef Karzai het volgende:
[..]
kom ze zelden tegen in de kringloop eigenlijk
Als ik bij de kringloop ben kijk ik wel altijd even bij de koksmessen en de pannen of er iets duurs tussen zit, maar da tis nooit het geval. Ik zal vast niet de enige zijn die daar op let.quote:Op vrijdag 7 april 2023 11:45 schreef Karzai het volgende:
[..]
kom ze zelden tegen in de kringloop eigenlijk
DAA BALLIE, GROETJEESSquote:
ik zoek nog een heel klein steelpannetjequote:Op vrijdag 7 april 2023 11:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Als ik bij de kringloop ben kijk ik wel altijd even bij de koksmessen en de pannen of er iets duurs tussen zit, maar da tis nooit het geval. Ik zal vast niet de enige zijn die daar op let.
Die Afrikanen kopen alle pannen op bij ons maakt niet uit hoeveel je er neerlegtquote:Op vrijdag 7 april 2023 11:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Als ik bij de kringloop ben kijk ik wel altijd even bij de koksmessen en de pannen of er iets duurs tussen zit, maar da tis nooit het geval. Ik zal vast niet de enige zijn die daar op let.
echt, huh hoezoquote:Op vrijdag 7 april 2023 11:47 schreef Karzai het volgende:
[..]
Die Afrikanen kopen alle pannen op bij ons makt niet uit hoeveel je er neerlegt
En hoeveel aandacht heeft een Crack_ nodig?quote:Op vrijdag 7 april 2023 11:45 schreef Crack_ het volgende:
Heb geen zin meer in date want hij geeft me te weinig aandacht
Niet zo veel maar als ik vanavond met iemand ga afspreken vind ik het wel leuk om te merken dat de ander daar ook zin in heeft. Ben zelf ook niet heel actief met mobiel maar het is nu een dag stil en we zouden elkaar vanavond gaan zien, tijd is ook nog onbekend want wacht nog op bevestigingquote:Op vrijdag 7 april 2023 11:49 schreef kwiwi het volgende:
[..]
En hoeveel aandacht heeft een Crack_ nodig?
En hoeveel aandacht geef jij hem? Of is het geven en nemen met strikte taakverdeling?quote:Op vrijdag 7 april 2023 11:45 schreef Crack_ het volgende:
Heb geen zin meer in date want hij geeft me te weinig aandacht
Wat, nee natuurlijk niet?quote:Op vrijdag 7 april 2023 11:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En hoeveel aandacht geef jij hem? Of is het geven en nemen met strikte taakverdeling?
Ja dag hoorquote:
Samequote:Op vrijdag 7 april 2023 11:48 schreef Karzai het volgende:
ja snap het ook niet, ik koop zoiets niet tweede hands
schoenen ook niet, ik heb er een broek gekocht. maar neem weinig meequote:Op vrijdag 7 april 2023 12:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Same
Net als ondergoed en sokken.
Oh ja en schoenen inderdaad ook nietquote:Op vrijdag 7 april 2023 12:08 schreef Karzai het volgende:
[..]
schoenen ook niet, ik heb er een broek gekocht. maar neem weinig mee
Welke kledingstukken gaan het hardste?quote:
dameskleding er is maar een lullig rekje met herenkeldingquote:Op vrijdag 7 april 2023 12:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Welke kledingstukken gaan het hardste?
hoe is verhouding man/vrouw in klanten?quote:Op vrijdag 7 april 2023 12:11 schreef Karzai het volgende:
[..]
dameskleding er is maar een lullig rekje met herenkelding
is het ook, maar ik werk er, dus kijk elke dag even of er iets tussen hangt,quote:Op vrijdag 7 april 2023 12:11 schreef Crack_ het volgende:
Oh ik wel, mits prima staat. Maar broeken vind ik echt super lastig om tweedehands te vinden, pannen ook.
ongeveer hetzelfdequote:Op vrijdag 7 april 2023 12:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
hoe is verhouding man/vrouw in klanten?
Lijkt mij een verstandige keuzequote:
hier is dames ook echt super veelquote:Op vrijdag 7 april 2023 12:12 schreef Karzai het volgende:
[..]
is het ook, maar ik werk er, dus kijk elke dag even of er iets tussen hangt,
maar we hebben wel een stuk of 15 rekken met dameskleding
interessantquote:
Echt een gemis als je dit niet weetquote:Op vrijdag 7 april 2023 12:22 schreef Ama het volgende:
Wel mooi dat er nog steeds mensen zijn die niet weten dat Jared Leto ook in een band zit. 😂
Half tiktok is in shock dat hij ook muzikant blijkt te zijn. 😂quote:
echt ongelofelijkquote:Op vrijdag 7 april 2023 12:24 schreef Ama het volgende:
[..]
Half tiktok is in shock dat hij ook muzikant blijkt te zijn. 😂
Wat vervelend voor je dat je geen wasmachine hebt zeg.quote:Op vrijdag 7 april 2023 12:25 schreef UitStraling het volgende:
Ik ga serieus nog liever gillend dood dan 2e hands kleding dragen, zou gewoon volcontinue kotsend rondlopen
Wie?quote:Op vrijdag 7 april 2023 12:22 schreef Ama het volgende:
Wel mooi dat er nog steeds mensen zijn die niet weten dat Jared Leto ook in een band zit. 😂
Heb jij weleens een pan uitgelikt?quote:Op vrijdag 7 april 2023 12:11 schreef Crack_ het volgende:
Oh ik wel, mits prima staat. Maar broeken vind ik echt super lastig om tweedehands te vinden, pannen ook.
weleens!?!?!?!?quote:Op vrijdag 7 april 2023 12:28 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Heb jij weleens een pan uitgelikt?
Ok deal, trek jij toch lekker een 2e hands onderbroek aan met onuitwasbare gele pisvlekken van Mevrouw Pieterse uit Ziekikzee aan.quote:Op vrijdag 7 april 2023 12:26 schreef Ama het volgende:
[..]
Wat vervelend voor je dat je geen wasmachine hebt zeg.
Je weet niet wie Jared Leto is? Hij speelt ook in één van mijn favoriete films: Requiem for a Dream.quote:
Want alle tweedehands kleding is idd smerig....quote:Op vrijdag 7 april 2023 12:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ok deal, trek jij toch lekker een 2e hands onderbroek aan met onuitwasbare gele pisvlekken van Mevrouw Pieterse uit Ziekikzee aan.
ooooooh die panquote:
hehe ja het ruikt wel typischquote:Op vrijdag 7 april 2023 12:30 schreef Lospedrosa het volgende:
Was laatst wel bij een kringloop want die tulp stekkertjes hebben ze er voor 0,50¤
Die kleding afdeling ruikt wel echt naar bejaardenhuis/crematorium hoor
Waarom koop je niet gewoon goed spul van Oehlbach?quote:Op vrijdag 7 april 2023 12:30 schreef Lospedrosa het volgende:
Was laatst wel bij een kringloop want die tulp stekkertjes hebben ze er voor 0,50¤![]()
Die kleding afdeling ruikt wel echt naar bejaardenhuis/crematorium hoor
Nee, al vind ze mooie vrouwen ook wel lekker ja.quote:
Heb ik beneden wel.quote:Op vrijdag 7 april 2023 12:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Waarom koop je niet gewoon goed spul van Oehlbach?
Voor de vanille gezeikjes een zachte vrouwentong, voor het traantje in de ooghoek de echte alfa man.quote:Op vrijdag 7 april 2023 12:31 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee, al vind ze mooie vrouwen ook wel lekker ja.
Maar uiteindelijk willen ze toch gewoon die dikke pik van Tommyboy
zou je jezelf omschrijven als echte alfa man?quote:Op vrijdag 7 april 2023 12:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Voor de vanille gezeikjes een zachte vrouwentong, voor het traantje in de ooghoek de echte alfa man.
Ken hem eigenlijk alleen andersom.. Hij zit in een band en o ja.. hij acteertquote:Op vrijdag 7 april 2023 12:22 schreef Ama het volgende:
Op afroep, ik ben geen simpele one trick pony, ik ben wel dominant en aanwezig qua voorkomen en aanwezigheid in welke setting dan ook maar dan op een hele leuke manier.quote:Op vrijdag 7 april 2023 12:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
zou je jezelf omschrijven als echte alfa man?
quote:Op vrijdag 7 april 2023 12:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Op afroep, ik ben geen simpele one trick pony, ik ben wel dominant en aanwezig qua voorkomen en aanwezigheid in welke setting dan ook maar dan op een hele leuke manier.
Soort natuurlijke alfa man dan denk ik?
Maar ik kan ook super zachtaardig, erudiet en begripvol zijn, ik denk dat ik wel tot de 2 procent leukste mensen behoor
rip bokitoquote:Op vrijdag 7 april 2023 12:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Voor de vanille gezeikjes een zachte vrouwentong, voor het traantje in de ooghoek de echte alfa man.
Dat is iets anders dan een kerk. HEEL iets anders. Ik lachquote:Op vrijdag 7 april 2023 12:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
NIET LACHEN, dit is een veilige omgeving
ja dit is inderdaad geen kerk, huhquote:Op vrijdag 7 april 2023 12:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is iets anders dan een kerk. HEEL iets anders. Ik lach![]()
Hieroquote:Op vrijdag 7 april 2023 12:37 schreef UitStraling het volgende:
Waarom kun je jezelf geen like geven godverdomme.
ja zoe die ook de dochters van de ambassadeur van Artis alle hoeken van het regenwoud hebben laten zien?quote:Op vrijdag 7 april 2023 12:39 schreef Karzai het volgende:
Schijnt wel dat hij een zachtaardige familieman was
het regenwoud.. in nederland?quote:Op vrijdag 7 april 2023 12:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja zoe die ook de dochters van de ambassadeur van Artis alle hoeken van het regenwoud hebben laten zien?
Die van dinsdag was Portugees en die zou ik totaal niet vertrouwen met beestjes.quote:Op vrijdag 7 april 2023 12:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja zoe die ook de dochters van de ambassadeur van Artis alle hoeken van het regenwoud hebben laten zien?
Gewoon zo'n vlindertuin.quote:
Wie? @Haagsquote:Op vrijdag 7 april 2023 12:29 schreef Ama het volgende:
[..]
Je weet niet wie Jared Leto is? Hij speelt ook in één van mijn favoriete films: Requiem for a Dream.
Al die discussies moet je ook niet willen voeren.quote:Op vrijdag 7 april 2023 12:44 schreef UitStraling het volgende:
Veel mensen vinden zichzelf deugen maar dan is dat vaak in andermans ogen toch net anders.
Alleen maar vermoeiend.quote:Op vrijdag 7 april 2023 12:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Al die discussies moet je ook niet willen voeren.
echt wel, dan kun je je eigen verknipte persoonlijkheid verstoppen achter die van iemand andersquote:Op vrijdag 7 april 2023 12:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Al die discussies moet je ook niet willen voeren.
hoi vriendjequote:
ok master vrouwenverslinderquote:Op vrijdag 7 april 2023 12:47 schreef Lospedrosa het volgende:
Tegenwoordig zoeken meisjes een respectvolle DOM (Dominant in de SLK zacht in het leven)
Je bent er wel druk mee he, de SM terminologie.quote:Op vrijdag 7 april 2023 12:47 schreef Lospedrosa het volgende:
Tegenwoordig zoeken meisjes een respectvolle DOM (Dominant in de SLK zacht in het leven)
Ik zat er net een stuk over te lezen jaquote:Op vrijdag 7 april 2023 12:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je bent er wel druk mee he, de SM terminologie.
neem je wel een keer mee met een rondje over de wallen, kan je het zelf meemakenquote:Op vrijdag 7 april 2023 12:53 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik zat er net een stuk over te lezen ja
"voor de lol"quote:Op vrijdag 7 april 2023 12:55 schreef Ama het volgende:
Jezus domme vraag weer in de werk app. Ja waarom ligt er anti muizen gif in de keuken.
Nou wat denk je.!
"Waarschijnlijk omdat we het antikrokodillengif niet konden vinden"quote:Op vrijdag 7 april 2023 12:55 schreef Ama het volgende:
Jezus domme vraag weer in de werk app. Ja waarom ligt er anti muizen gif in de keuken.
Nou wat denk je.!
Ja iemand wilde zijn hond los laten lopen dus iemand anders ging alle gif weghalen wat een bedrijf heeft neergelegd.quote:
Of je laat Darwin gewoon zijn werk doenquote:Op vrijdag 7 april 2023 12:58 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja iemand wilde zijn hond los laten lopen dus iemand anders ging alle gif weghalen wat een bedrijf heeft neergelegd.Of je laat gewoon je hond aan de riem ofzo.
Ik wil geen muizen in de kantine dus gif moet blijven liggen.quote:Op vrijdag 7 april 2023 12:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Of je laat Darwin gewoon zijn werk doen
Ik bedoel vooral: als honten zo strontlomp zijn om gif te eten, dan zij dat maar zoquote:Op vrijdag 7 april 2023 13:00 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik wil geen muizen in de kantine dus gif moet blijven liggen.
Oh zo ja maar ja honden moeten gewoon aan de lijn. Ook niet iedereen heeft zin in een hond.quote:Op vrijdag 7 april 2023 13:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik bedoel vooral: als honten zo strontlomp zijn om gif te eten, dan zij dat maar zo
Naja, dat zijn ze sowieso, dus aangelijnd houden.quote:Op vrijdag 7 april 2023 13:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik bedoel vooral: als honten zo strontlomp zijn om gif te eten, dan zij dat maar zo
En dit, check eerst even of de rest zin heeft in ineens een hond in z'n aura.quote:Op vrijdag 7 april 2023 13:03 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh zo ja maar ja honden moeten gewoon aan de lijn. Ook niet iedereen heeft zin in een hond.
Ik hoef die hond niet in mijn buurt te hebben. Ik weet uit wat voor smerig huis dat beest komt.quote:Op vrijdag 7 april 2023 13:04 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En dit, check eerst even of de rest zin heeft in ineens een hond in z'n aura.
Verknipte mensen denken van van een ander dat ze verknipt zijn maar dat komt juist omdat ze zelf verknipt zijn en dat dus totaal niet kunnen beoordelen en inschatten.quote:Op vrijdag 7 april 2023 12:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]
echt wel, dan kun je je eigen verknipte persoonlijkheid verstoppen achter die van iemand anders
Misschien heeft ie wel baat bij een lekker badje pesticidenquote:Op vrijdag 7 april 2023 13:06 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik hoef die hond niet in mijn buurt te hebben. Ik weet uit wat voor smerig huis dat beest komt.
Bah. Vorige keer toen ik daar was ging die mijn hele jas eronder kwijlen.quote:Op vrijdag 7 april 2023 13:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Misschien heeft ie wel baat bij een lekker badje pesticiden
Nee, maar los daarvan zijn er genoeg redenen om liever geen hond in je buurt te willen.quote:Op vrijdag 7 april 2023 13:06 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik hoef die hond niet in mijn buurt te hebben. Ik weet uit wat voor smerig huis dat beest komt.
Zo vermoeiend dat jij altijd maar gewoon ervan maakt wat jij denkt te lezen.quote:Op vrijdag 7 april 2023 13:08 schreef UitStraling het volgende:
Muizenvergif bewaar ik normaal ook in de pot waar ik anders rijst in heb zitten.
je blijft happen, dus snap dat welquote:Op vrijdag 7 april 2023 13:09 schreef Ama het volgende:
[..]
Zo vermoeiend dat jij altijd maar gewoon ervan maakt wat jij denkt te lezen.
Moet ik toch zelf weten?quote:Op vrijdag 7 april 2023 13:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
dus waarom blijf je happen en reageren dan
Dat leer je nog wel als je stiekem toch heel veel van me gaat houdenquote:Op vrijdag 7 april 2023 13:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
dus waarom blijf je happen en reageren dan
sure mateyquote:Op vrijdag 7 april 2023 13:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat leer je nog wel als je stiekem toch heel veel van me gaat houden![]()
Kan een jaar duren maar dan zie je echt het licht en wie ik werkelijk bent en dan gaan de vlindertjes fladderen
Oh bij mij zit het bij de hondenvoer in.quote:Op vrijdag 7 april 2023 13:08 schreef UitStraling het volgende:
Muizenvergif bewaar ik normaal ook in de pot waar ik anders rijst in heb zitten.
Maar maandag moet ik naar mijn pa.quote:Op vrijdag 7 april 2023 13:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Gelukkig komt er eerst nog een zaterdag en zondag
Hier ook door het rattenvoer maar het werkt niet zo goed.quote:Op vrijdag 7 april 2023 13:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh bij mij zit het bij de hondenvoer in.
Ook als we niet happen hoor.quote:
dan wordt het geen 15 gradenquote:Op vrijdag 7 april 2023 13:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Gelukkig komt er eerst nog een zaterdag en zondag
Kom je hier nu achterquote:
zijn er bordspellen? wordt er chinees gehaald?quote:Op vrijdag 7 april 2023 13:16 schreef Ama het volgende:
[..]
Zou wel gezellig zijn. Allemaal naar mijn pa.
Komt vast van al die versgebakken boterkoek die erin zitquote:Op vrijdag 7 april 2023 13:17 schreef Ama het volgende:
Damn er komt toch een wietlucht uit mijn tas.
Nee en kans is aanwezig.quote:Op vrijdag 7 april 2023 13:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zijn er bordspellen? wordt er chinees gehaald?
quote:Op vrijdag 7 april 2023 13:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Komt vast van al die versgebakken boterkoek die erin zit
mijn vroegere hond had ooit eens muizenvergif op dat mijn moeder ergens op een schaaltje neergelegd had, wat was ik kwaad, hond had het gelukkig overleefd na dierenartsbezoekquote:Op vrijdag 7 april 2023 13:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, dit.quote:Op vrijdag 7 april 2023 12:58 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja iemand wilde zijn hond los laten lopen dus iemand anders ging alle gif weghalen wat een bedrijf heeft neergelegd.Of je laat gewoon je hond aan de riem ofzo.
Zelfverzekerdheid is wel de basis van zowat elk feromoonmolecuul.quote:Op vrijdag 7 april 2023 13:17 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Kom je hier nu achterben gewoon lekker wijf he, dan krijg je dat
Dus reageer niet/laat het los. Als je weet dat iets doorgaat is het zonde om je daar continu aan te blijven irriteren, lijkt mij danquote:
Misschien moet ik dit ook eens aan Nina Poekie uitleggen.quote:Op vrijdag 7 april 2023 13:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Wat heeft een hond sowieso in een kantine te zoeken ?
ok, nou wens je veel succes om dat te bereiken!quote:Op vrijdag 7 april 2023 13:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zelfverzekerdheid is wel de basis van zowat elk feromoonmolecuul.
Oh, maar hij gaat sowieso wel door met zuigposts hoor, de enige remedie daartegen is de blockfunctie.quote:Op vrijdag 7 april 2023 13:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dus reageer niet/laat het los. Als je weet dat iets doorgaat is het zonde om je daar continu aan te blijven irriteren, lijkt mij danen ook wel beetje hypocriet, een negatieve reactie op een irritante post is net zo irritant
Muilkorfje omquote:Op vrijdag 7 april 2023 13:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Misschien moet ik dit ook eens aan Nina Poekie uitleggen.
of gewoon niet caren, zo boeiend is het niet hoorquote:Op vrijdag 7 april 2023 13:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, maar hij gaat sowieso wel door met zuigposts hoor, de enige remedie daartegen is de blockfunctie.
quote:Op vrijdag 7 april 2023 13:18 schreef Yevgeuni het volgende:
[..]
mijn vroegere hond had ooit eens muizenvergif op dat mijn moeder ergens op een schaaltje neergelegd had, wat was ik kwaad, hond had het gelukkig overleefd na dierenartsbezoek
daaaagquote:Op vrijdag 7 april 2023 13:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Tijd voor opa's middagdutje hoor jongens en meisjes![]()
Hij wil nu nog in je broekje, da's een groot verschil.quote:Op vrijdag 7 april 2023 13:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
of gewoon niet caren, zo boeiend is het niet hoor
Ligt echt aan jezelf hoeveel aandacht je iets wil geven en hoeveel je het met je laat doenquote:Op vrijdag 7 april 2023 13:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hij wil nu nog in je broekje, da's een groot verschil.
Ja en dan zo'n kindertekening van een kat met een rode streep erdoorheenquote:Op vrijdag 7 april 2023 13:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Staart afknippen en een bordje op de keukendeur "verboden voor poesen".
helaas werkt die nog steeds niet door in quote, maar het helpt wel een heel stukquote:Op vrijdag 7 april 2023 13:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, maar hij gaat sowieso wel door met zuigposts hoor, de enige remedie daartegen is de blockfunctie.
Je hebt hier zo'n verkeerdsbord met 'verboden te voetballen' en daaronder een plaatje van een hond met een kruisquote:Op vrijdag 7 april 2023 13:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja en dan zo'n kindertekening van een kat met een rode streep erdoorheen
Verschil zit hem slechts in kutkarakter of leuk karakter, simpeler gaat het leven echt niet wordenquote:Op vrijdag 7 april 2023 13:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hij wil nu nog in je broekje, da's een groot verschil.
quote:Op vrijdag 7 april 2023 13:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja en dan zo'n kindertekening van een kat met een rode streep erdoorheen
maar jij vindt mensen een kutkarakter hebben als ze jou niet leuk vindenquote:Op vrijdag 7 april 2023 13:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Verschil zit hem slechts in kutkarakter of leuk karakter, simpeler gaat het leven echt niet worden
quote:Op vrijdag 7 april 2023 13:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
helaas werkt die nog steeds niet door in quote, maar het helpt wel een heel stuk
quote:Op vrijdag 7 april 2023 13:25 schreef Karzai het volgende:
maar ondertussen wel 24/7 op fok, dus ik kan het niet echt serieus nemen
Nee joh, slechts 100 uur per dag.quote:Op vrijdag 7 april 2023 13:25 schreef Karzai het volgende:
maar ondertussen wel 24/7 op fok, dus ik kan het niet echt serieus nemen
ik bedoel hoezo kun je fok niet serieus nemenquote:Op vrijdag 7 april 2023 13:27 schreef Karzai het volgende:
[..]
Dat uitstraling vooral een grote mond op Fok heeft
Dit kun je zo navragen als je goed leest.quote:Op vrijdag 7 april 2023 13:27 schreef Karzai het volgende:
[..]
Dat uitstraling vooral een grote mond op Fok heeft
Nou jaquote:Op vrijdag 7 april 2023 13:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik bedoel hoezo kun je fok niet serieus nemen
Jij wel, dat merk je aan alles, ik zie en merk dat duidelijk in ieder geval.quote:Op vrijdag 7 april 2023 13:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
zitten toch super veel hogeropgeleiden hier?
Sensatiezoekerquote:
quote:Op vrijdag 7 april 2023 13:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jij wel, dat merk je aan alles, ik zie en merk dat duidelijk in ieder geval.
Referentie: UitStraling uit Foqueville vind me slim.quote:Op vrijdag 7 april 2023 13:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
zal het op mn cv neerzetten als referentie
??????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????quote:Op vrijdag 7 april 2023 13:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Referentie: UitStraling uit Foqueville vind me slim.
Dat zijn een hoop vraagtekens.quote:Op vrijdag 7 april 2023 13:33 schreef Crack_ het volgende:
[..]
??????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????
quote:Op vrijdag 7 april 2023 13:34 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Vlindertuin is dat hoe we de preut van het dinnetje van @:ettovanbelgie noemen?
Ik had echt 0 inspiratie in de supermarktquote:Op vrijdag 7 april 2023 13:31 schreef Crack_ het volgende:
OKEEEEE, wat gaan we vanavond eten?!En mensen nog leuke dingen op de planning met Pasen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |