Maar maandag moet ik naar mijn pa.quote:Op vrijdag 7 april 2023 13:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Gelukkig komt er eerst nog een zaterdag en zondag
Hier ook door het rattenvoer maar het werkt niet zo goed.quote:Op vrijdag 7 april 2023 13:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh bij mij zit het bij de hondenvoer in.
Ook als we niet happen hoor.quote:
dan wordt het geen 15 gradenquote:Op vrijdag 7 april 2023 13:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Gelukkig komt er eerst nog een zaterdag en zondag
Kom je hier nu achterquote:
zijn er bordspellen? wordt er chinees gehaald?quote:Op vrijdag 7 april 2023 13:16 schreef Ama het volgende:
[..]
Zou wel gezellig zijn. Allemaal naar mijn pa.
Komt vast van al die versgebakken boterkoek die erin zitquote:Op vrijdag 7 april 2023 13:17 schreef Ama het volgende:
Damn er komt toch een wietlucht uit mijn tas.
Nee en kans is aanwezig.quote:Op vrijdag 7 april 2023 13:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zijn er bordspellen? wordt er chinees gehaald?
quote:Op vrijdag 7 april 2023 13:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Komt vast van al die versgebakken boterkoek die erin zit
mijn vroegere hond had ooit eens muizenvergif op dat mijn moeder ergens op een schaaltje neergelegd had, wat was ik kwaad, hond had het gelukkig overleefd na dierenartsbezoekquote:Op vrijdag 7 april 2023 13:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik bedoel vooral: als honten zo strontlomp zijn om gif te eten, dan zij dat maar zo
Ja, dit.quote:Op vrijdag 7 april 2023 12:58 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja iemand wilde zijn hond los laten lopen dus iemand anders ging alle gif weghalen wat een bedrijf heeft neergelegd.Of je laat gewoon je hond aan de riem ofzo.
Zelfverzekerdheid is wel de basis van zowat elk feromoonmolecuul.quote:Op vrijdag 7 april 2023 13:17 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Kom je hier nu achterben gewoon lekker wijf he, dan krijg je dat
Dus reageer niet/laat het los. Als je weet dat iets doorgaat is het zonde om je daar continu aan te blijven irriteren, lijkt mij danquote:
Misschien moet ik dit ook eens aan Nina Poekie uitleggen.quote:Op vrijdag 7 april 2023 13:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Wat heeft een hond sowieso in een kantine te zoeken ?
ok, nou wens je veel succes om dat te bereiken!quote:Op vrijdag 7 april 2023 13:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zelfverzekerdheid is wel de basis van zowat elk feromoonmolecuul.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |