Of je laat Darwin gewoon zijn werk doenquote:Op vrijdag 7 april 2023 12:58 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja iemand wilde zijn hond los laten lopen dus iemand anders ging alle gif weghalen wat een bedrijf heeft neergelegd.Of je laat gewoon je hond aan de riem ofzo.
Ik wil geen muizen in de kantine dus gif moet blijven liggen.quote:Op vrijdag 7 april 2023 12:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Of je laat Darwin gewoon zijn werk doen
Ik bedoel vooral: als honten zo strontlomp zijn om gif te eten, dan zij dat maar zoquote:Op vrijdag 7 april 2023 13:00 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik wil geen muizen in de kantine dus gif moet blijven liggen.
Oh zo ja maar ja honden moeten gewoon aan de lijn. Ook niet iedereen heeft zin in een hond.quote:Op vrijdag 7 april 2023 13:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik bedoel vooral: als honten zo strontlomp zijn om gif te eten, dan zij dat maar zo
Naja, dat zijn ze sowieso, dus aangelijnd houden.quote:Op vrijdag 7 april 2023 13:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik bedoel vooral: als honten zo strontlomp zijn om gif te eten, dan zij dat maar zo
En dit, check eerst even of de rest zin heeft in ineens een hond in z'n aura.quote:Op vrijdag 7 april 2023 13:03 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh zo ja maar ja honden moeten gewoon aan de lijn. Ook niet iedereen heeft zin in een hond.
Ik hoef die hond niet in mijn buurt te hebben. Ik weet uit wat voor smerig huis dat beest komt.quote:Op vrijdag 7 april 2023 13:04 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En dit, check eerst even of de rest zin heeft in ineens een hond in z'n aura.
Verknipte mensen denken van van een ander dat ze verknipt zijn maar dat komt juist omdat ze zelf verknipt zijn en dat dus totaal niet kunnen beoordelen en inschatten.quote:Op vrijdag 7 april 2023 12:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]
echt wel, dan kun je je eigen verknipte persoonlijkheid verstoppen achter die van iemand anders
Misschien heeft ie wel baat bij een lekker badje pesticidenquote:Op vrijdag 7 april 2023 13:06 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik hoef die hond niet in mijn buurt te hebben. Ik weet uit wat voor smerig huis dat beest komt.
Bah. Vorige keer toen ik daar was ging die mijn hele jas eronder kwijlen.quote:Op vrijdag 7 april 2023 13:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Misschien heeft ie wel baat bij een lekker badje pesticiden
Nee, maar los daarvan zijn er genoeg redenen om liever geen hond in je buurt te willen.quote:Op vrijdag 7 april 2023 13:06 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik hoef die hond niet in mijn buurt te hebben. Ik weet uit wat voor smerig huis dat beest komt.
Zo vermoeiend dat jij altijd maar gewoon ervan maakt wat jij denkt te lezen.quote:Op vrijdag 7 april 2023 13:08 schreef UitStraling het volgende:
Muizenvergif bewaar ik normaal ook in de pot waar ik anders rijst in heb zitten.
je blijft happen, dus snap dat welquote:Op vrijdag 7 april 2023 13:09 schreef Ama het volgende:
[..]
Zo vermoeiend dat jij altijd maar gewoon ervan maakt wat jij denkt te lezen.
Moet ik toch zelf weten?quote:Op vrijdag 7 april 2023 13:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
dus waarom blijf je happen en reageren dan
Dat leer je nog wel als je stiekem toch heel veel van me gaat houdenquote:Op vrijdag 7 april 2023 13:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
dus waarom blijf je happen en reageren dan
sure mateyquote:Op vrijdag 7 april 2023 13:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat leer je nog wel als je stiekem toch heel veel van me gaat houden![]()
Kan een jaar duren maar dan zie je echt het licht en wie ik werkelijk bent en dan gaan de vlindertjes fladderen
Oh bij mij zit het bij de hondenvoer in.quote:Op vrijdag 7 april 2023 13:08 schreef UitStraling het volgende:
Muizenvergif bewaar ik normaal ook in de pot waar ik anders rijst in heb zitten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |