zou je jezelf omschrijven als echte alfa man?quote:Op vrijdag 7 april 2023 12:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Voor de vanille gezeikjes een zachte vrouwentong, voor het traantje in de ooghoek de echte alfa man.
Ken hem eigenlijk alleen andersom.. Hij zit in een band en o ja.. hij acteertquote:Op vrijdag 7 april 2023 12:22 schreef Ama het volgende:
Wel mooi dat er nog steeds mensen zijn die niet weten dat Jared Leto ook in een band zit. 😂
Op afroep, ik ben geen simpele one trick pony, ik ben wel dominant en aanwezig qua voorkomen en aanwezigheid in welke setting dan ook maar dan op een hele leuke manier.quote:Op vrijdag 7 april 2023 12:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
zou je jezelf omschrijven als echte alfa man?
quote:Op vrijdag 7 april 2023 12:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Op afroep, ik ben geen simpele one trick pony, ik ben wel dominant en aanwezig qua voorkomen en aanwezigheid in welke setting dan ook maar dan op een hele leuke manier.
Soort natuurlijke alfa man dan denk ik?
Maar ik kan ook super zachtaardig, erudiet en begripvol zijn, ik denk dat ik wel tot de 2 procent leukste mensen behoor
rip bokitoquote:Op vrijdag 7 april 2023 12:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Voor de vanille gezeikjes een zachte vrouwentong, voor het traantje in de ooghoek de echte alfa man.
Dat is iets anders dan een kerk. HEEL iets anders. Ik lachquote:Op vrijdag 7 april 2023 12:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
NIET LACHEN, dit is een veilige omgeving
ja dit is inderdaad geen kerk, huhquote:Op vrijdag 7 april 2023 12:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is iets anders dan een kerk. HEEL iets anders. Ik lach![]()
Hieroquote:Op vrijdag 7 april 2023 12:37 schreef UitStraling het volgende:
Waarom kun je jezelf geen like geven godverdomme.
ja zoe die ook de dochters van de ambassadeur van Artis alle hoeken van het regenwoud hebben laten zien?quote:Op vrijdag 7 april 2023 12:39 schreef Karzai het volgende:
Schijnt wel dat hij een zachtaardige familieman was
het regenwoud.. in nederland?quote:Op vrijdag 7 april 2023 12:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja zoe die ook de dochters van de ambassadeur van Artis alle hoeken van het regenwoud hebben laten zien?
Die van dinsdag was Portugees en die zou ik totaal niet vertrouwen met beestjes.quote:Op vrijdag 7 april 2023 12:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja zoe die ook de dochters van de ambassadeur van Artis alle hoeken van het regenwoud hebben laten zien?
Gewoon zo'n vlindertuin.quote:
Wie? @Haagsquote:Op vrijdag 7 april 2023 12:29 schreef Ama het volgende:
[..]
Je weet niet wie Jared Leto is? Hij speelt ook in één van mijn favoriete films: Requiem for a Dream.
Al die discussies moet je ook niet willen voeren.quote:Op vrijdag 7 april 2023 12:44 schreef UitStraling het volgende:
Veel mensen vinden zichzelf deugen maar dan is dat vaak in andermans ogen toch net anders.
Alleen maar vermoeiend.quote:Op vrijdag 7 april 2023 12:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Al die discussies moet je ook niet willen voeren.
echt wel, dan kun je je eigen verknipte persoonlijkheid verstoppen achter die van iemand andersquote:Op vrijdag 7 april 2023 12:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Al die discussies moet je ook niet willen voeren.
hoi vriendjequote:
ok master vrouwenverslinderquote:Op vrijdag 7 april 2023 12:47 schreef Lospedrosa het volgende:
Tegenwoordig zoeken meisjes een respectvolle DOM (Dominant in de SLK zacht in het leven)
Je bent er wel druk mee he, de SM terminologie.quote:Op vrijdag 7 april 2023 12:47 schreef Lospedrosa het volgende:
Tegenwoordig zoeken meisjes een respectvolle DOM (Dominant in de SLK zacht in het leven)
Ik zat er net een stuk over te lezen jaquote:Op vrijdag 7 april 2023 12:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je bent er wel druk mee he, de SM terminologie.
neem je wel een keer mee met een rondje over de wallen, kan je het zelf meemakenquote:Op vrijdag 7 april 2023 12:53 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik zat er net een stuk over te lezen ja
"voor de lol"quote:Op vrijdag 7 april 2023 12:55 schreef Ama het volgende:
Jezus domme vraag weer in de werk app. Ja waarom ligt er anti muizen gif in de keuken.
Nou wat denk je.!
"Waarschijnlijk omdat we het antikrokodillengif niet konden vinden"quote:Op vrijdag 7 april 2023 12:55 schreef Ama het volgende:
Jezus domme vraag weer in de werk app. Ja waarom ligt er anti muizen gif in de keuken.
Nou wat denk je.!
Ja iemand wilde zijn hond los laten lopen dus iemand anders ging alle gif weghalen wat een bedrijf heeft neergelegd.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |