ik vind de groene eigenlijk veel lekkerder dan de wittequote:Op vrijdag 7 april 2023 11:39 schreef Crack_ het volgende:
Asperges zijn wel echt mega lekker, ga ze van de week ook maken![]()
blokker kom ik een of twee keer per jaarquote:Op vrijdag 7 april 2023 11:39 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ohhhh, respect.Ik doe echt alles met een dunschiller juist, aardappelschilmesjes gebruik ik om te snijden
[..]
ook eerste keer in de blokker?
Er was een blokker hier in het dorp, maar die is een stille dood gestorven nadat er ook een hema opende.quote:Op vrijdag 7 april 2023 11:41 schreef Karzai het volgende:
[..]
blokker kom ik een of twee keer per jaar
heerlijk dat sappige kopje er vanaf zuigenquote:Op vrijdag 7 april 2023 11:39 schreef Crack_ het volgende:
Asperges zijn wel echt mega lekker, ga ze van de week ook maken![]()
ik allebei wel, eet groene ook anders dan wittequote:Op vrijdag 7 april 2023 11:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik vind de groene eigenlijk veel lekkerder dan de witte
had je die dunschiller niet tweedehands kunnen halenquote:Op vrijdag 7 april 2023 11:41 schreef Karzai het volgende:
[..]
blokker kom ik een of twee keer per jaar
quote:Op vrijdag 7 april 2023 11:44 schreef Karzai het volgende:
[..]
heerlijk dat sappige kopje er vanaf zuigen
beide passen wel prima bij een zalmquote:Op vrijdag 7 april 2023 11:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik allebei wel, eet groene ook anders dan witteandere bijgerechten
[..]
had je die dunschiller niet tweedehands kunnen halen
kom ze zelden tegen in de kringloop eigenlijkquote:Op vrijdag 7 april 2023 11:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik allebei wel, eet groene ook anders dan witteandere bijgerechten
[..]
had je die dunschiller niet tweedehands kunnen halen
is ook echt zo'n typisch product wat je één keer in je leven koopt en wat 30 jaar meegaat tot het kapot gaatquote:Op vrijdag 7 april 2023 11:45 schreef Karzai het volgende:
[..]
kom ze zelden tegen in de kringloop eigenlijk
Als ik bij de kringloop ben kijk ik wel altijd even bij de koksmessen en de pannen of er iets duurs tussen zit, maar da tis nooit het geval. Ik zal vast niet de enige zijn die daar op let.quote:Op vrijdag 7 april 2023 11:45 schreef Karzai het volgende:
[..]
kom ze zelden tegen in de kringloop eigenlijk
DAA BALLIE, GROETJEESSquote:
ik zoek nog een heel klein steelpannetjequote:Op vrijdag 7 april 2023 11:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Als ik bij de kringloop ben kijk ik wel altijd even bij de koksmessen en de pannen of er iets duurs tussen zit, maar da tis nooit het geval. Ik zal vast niet de enige zijn die daar op let.
Die Afrikanen kopen alle pannen op bij ons maakt niet uit hoeveel je er neerlegtquote:Op vrijdag 7 april 2023 11:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Als ik bij de kringloop ben kijk ik wel altijd even bij de koksmessen en de pannen of er iets duurs tussen zit, maar da tis nooit het geval. Ik zal vast niet de enige zijn die daar op let.
echt, huh hoezoquote:Op vrijdag 7 april 2023 11:47 schreef Karzai het volgende:
[..]
Die Afrikanen kopen alle pannen op bij ons makt niet uit hoeveel je er neerlegt
En hoeveel aandacht heeft een Crack_ nodig?quote:Op vrijdag 7 april 2023 11:45 schreef Crack_ het volgende:
Heb geen zin meer in date want hij geeft me te weinig aandacht
Niet zo veel maar als ik vanavond met iemand ga afspreken vind ik het wel leuk om te merken dat de ander daar ook zin in heeft. Ben zelf ook niet heel actief met mobiel maar het is nu een dag stil en we zouden elkaar vanavond gaan zien, tijd is ook nog onbekend want wacht nog op bevestigingquote:Op vrijdag 7 april 2023 11:49 schreef kwiwi het volgende:
[..]
En hoeveel aandacht heeft een Crack_ nodig?
En hoeveel aandacht geef jij hem? Of is het geven en nemen met strikte taakverdeling?quote:Op vrijdag 7 april 2023 11:45 schreef Crack_ het volgende:
Heb geen zin meer in date want hij geeft me te weinig aandacht
Wat, nee natuurlijk niet?quote:Op vrijdag 7 april 2023 11:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En hoeveel aandacht geef jij hem? Of is het geven en nemen met strikte taakverdeling?
Ja dag hoorquote:
Samequote:Op vrijdag 7 april 2023 11:48 schreef Karzai het volgende:
ja snap het ook niet, ik koop zoiets niet tweede hands
schoenen ook niet, ik heb er een broek gekocht. maar neem weinig meequote:Op vrijdag 7 april 2023 12:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Same
Net als ondergoed en sokken.
Oh ja en schoenen inderdaad ook nietquote:Op vrijdag 7 april 2023 12:08 schreef Karzai het volgende:
[..]
schoenen ook niet, ik heb er een broek gekocht. maar neem weinig mee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |