ik vind de groene eigenlijk veel lekkerder dan de wittequote:Op vrijdag 7 april 2023 11:39 schreef Crack_ het volgende:
Asperges zijn wel echt mega lekker, ga ze van de week ook maken![]()
blokker kom ik een of twee keer per jaarquote:Op vrijdag 7 april 2023 11:39 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ohhhh, respect.Ik doe echt alles met een dunschiller juist, aardappelschilmesjes gebruik ik om te snijden
[..]
ook eerste keer in de blokker?
Er was een blokker hier in het dorp, maar die is een stille dood gestorven nadat er ook een hema opende.quote:Op vrijdag 7 april 2023 11:41 schreef Karzai het volgende:
[..]
blokker kom ik een of twee keer per jaar
heerlijk dat sappige kopje er vanaf zuigenquote:Op vrijdag 7 april 2023 11:39 schreef Crack_ het volgende:
Asperges zijn wel echt mega lekker, ga ze van de week ook maken![]()
ik allebei wel, eet groene ook anders dan wittequote:Op vrijdag 7 april 2023 11:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik vind de groene eigenlijk veel lekkerder dan de witte
had je die dunschiller niet tweedehands kunnen halenquote:Op vrijdag 7 april 2023 11:41 schreef Karzai het volgende:
[..]
blokker kom ik een of twee keer per jaar
quote:Op vrijdag 7 april 2023 11:44 schreef Karzai het volgende:
[..]
heerlijk dat sappige kopje er vanaf zuigen
beide passen wel prima bij een zalmquote:Op vrijdag 7 april 2023 11:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik allebei wel, eet groene ook anders dan witteandere bijgerechten
[..]
had je die dunschiller niet tweedehands kunnen halen
kom ze zelden tegen in de kringloop eigenlijkquote:Op vrijdag 7 april 2023 11:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik allebei wel, eet groene ook anders dan witteandere bijgerechten
[..]
had je die dunschiller niet tweedehands kunnen halen
is ook echt zo'n typisch product wat je één keer in je leven koopt en wat 30 jaar meegaat tot het kapot gaatquote:Op vrijdag 7 april 2023 11:45 schreef Karzai het volgende:
[..]
kom ze zelden tegen in de kringloop eigenlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |