SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Plonscaaf, beste caaf.
Oh nice. Probeerde net te kijken of 9f een window seat is maar kon het niet vindenquote:Op vrijdag 7 april 2023 10:45 schreef Recce het volgende:
[..]
Volgens flightaware krijg je eten in het vliegtuig.
[..]
Ja, dat is een window seat.quote:Op vrijdag 7 april 2023 10:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Oh nice. Probeerde net te kijken of 9f een window seat is maar kon het niet vinden
Pg961 is vluchtnummer
Hmz die wil ik nooit maar goed :pquote:Op vrijdag 7 april 2023 10:49 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, dat is een window seat.
https://www.seatguru.com/(...)p?flightno=961&date=
Nee maar toch liever mijn benen in gangpad :pquote:Op vrijdag 7 april 2023 10:52 schreef Recce het volgende:
[..]
Op een korte vlucht maakt dat niet zoveel uit toch?
Ik ga aan de wandel, fijne vluchtenquote:Op vrijdag 7 april 2023 10:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee maar toch liever mijn benen in gangpad :p
Dankjequote:Op vrijdag 7 april 2023 10:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ga aan de wandel, fijne vluchten
[ afbeelding ]
Misschien kun je een been naar voren steken via de raamkant?quote:Op vrijdag 7 april 2023 10:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee maar toch liever mijn benen in gangpad :p
Ja fijn voor de persoon voor mij. K ga het proberen :pquote:Op vrijdag 7 april 2023 10:58 schreef Recce het volgende:
[..]
Misschien kun je een been naar voren steken via de raamkant?
Misschien is het iemand die iets met voeten heeft, net als de paus.quote:Op vrijdag 7 april 2023 10:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja fijn voor de persoon voor mij. K ga het proberen :p
quote:Paus Franciscus heeft op Witte Donderdag een een jeugdgevangenis in Rome bezocht. Als teken van nederigheid heeft hij daar de voeten van twaalf gedetineerden gewassen en gekust.
quote:Op vrijdag 7 april 2023 11:03 schreef Recce het volgende:
[..]
Misschien is het iemand die iets met voeten heeft, net als de paus.
[..]
Dat klinkt ook niet handig. Dan hadden ze de stoelen dus breder kunnen maken?quote:Op vrijdag 7 april 2023 11:03 schreef Crack_ het volgende:
Bij mijn laatste keer stoel bij raam stond die stoel zo ver van het raam af dat je helemaal niet kon hangen
ja ook nog eensquote:Op vrijdag 7 april 2023 11:05 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat klinkt ook niet handig. Dan hadden ze de stoelen dus breder kunnen maken?
OH MY GEEEERRRRDDD!!!quote:Op vrijdag 7 april 2023 11:08 schreef Crack_ het volgende:
MORGEN TUIN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op vrijdag 7 april 2023 11:08 schreef Crack_ het volgende:
MORGEN TUIN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |