Ik had eerlijkgezegd wel meer verwacht voor Lieve Tante Pollewop Manager start ja...quote:Op donderdag 6 april 2023 15:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wat verwacht je van de FEBO
Geloof dat Rupie 2000,- ( in die buurt) had in een maand
Aan het niveau van de grote spelshow van het jaar spelletjes te zien mag je niet veel meer verwachten van de FEBOquote:Op donderdag 6 april 2023 15:44 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik had eerlijkgezegd wel meer verwacht voor Lieve Tante Pollewop Manager start ja...
Ik gun Wendie ook wel het Schrale Maandscenarioquote:Op donderdag 6 april 2023 15:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
Aan het niveau van de grote spelshow van het jaar spelletjes te zien mag je niet veel meer verwachten van de FEBO
Het is juist Wendy die een klein budget kan handelen, en mss ook nog gek doet en de pot aanbreekt voor boodschappen..quote:Op donderdag 6 april 2023 15:47 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik gun Wendie ook wel het Schrale MaandscenarioZe wilde zo graag
Durft ze niet..quote:Op donderdag 6 april 2023 15:48 schreef Silves het volgende:
[..]
Het is juist Wendy die een klein budget kan handelen, en mss ook nog gek doet en de pot aanbreekt voor boodschappen..
En een frikandellen paasei als hoofdmaal.quote:Op donderdag 6 april 2023 15:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat wordt blokjes hout verstoppen
kan ze niet in haar eentje doen, moet over gestemd worden.quote:Op donderdag 6 april 2023 15:48 schreef Silves het volgende:
[..]
Het is juist Wendy die een klein budget kan handelen, en mss ook nog gek doet en de pot aanbreekt voor boodschappen..
Dan 9 tegen 9 en ze mag beslissen..kom op dit moet ooit eens gebeuren, ik wacht er al maanden op.quote:Op donderdag 6 april 2023 15:50 schreef Verida het volgende:
[..]
kan ze niet in haar eentje doen, moet over gestemd worden.
Geef ze dan 2 of 3 tanks helium, hebben we nog wat te lachenquote:Op donderdag 6 april 2023 15:48 schreef 5thencounter het volgende:
Ook weer klaar.. morgen maar weer ballonnen blazen om het goed te maken
Ze heeft gewenst dat ze wil winnen zei ze.. ook dát snapt ze nietquote:Op donderdag 6 april 2023 15:55 schreef Silves het volgende:
Mirthe euhhh mag ik maar 1 wens doen, niet normaal rupsje nooit genoeg.
Te laat, er staat al een enorme bottenknagerquote:Op donderdag 6 april 2023 16:03 schreef Sestra666 het volgende:
waar is erik, moet hij niet botten likken
Maakt het kijken niet leukerquote:Op donderdag 6 april 2023 16:34 schreef pingu66 het volgende:
Doodmoe word je van Eunice haar theoretisch boek en zweef gezever.
Morgen cabaretquote:Op donderdag 6 april 2023 16:32 schreef spapaars het volgende:
Zit ook geen greintje humor in die Bern.
ben je fan van Bernquote:Op donderdag 6 april 2023 16:37 schreef Dutchrealitytv het volgende:
Stukje bern en sasha 15.42 @:hoempah 🙏
Inderdaad!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoe: "Wat ga je doehoen?!"
Babette tegen Jeff: "Jeffrey! Jeffrey, mag ik even een sigaretje?"
Zoe: "Babette!
Rupert: "Kom hier met dat ding"
Zoe: "Ik wil helpen! Babette! Wat ga je doen zei je?!"is toch treurig!
“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Ging over wasgoed ...je bent toch goddomme niet blind hoorde ikquote:
Dikke snikkel kunnen ze krijgen van haarquote:Op donderdag 6 april 2023 16:59 schreef humpty het volgende:
[..]
Ging over wasgoed ...je bent toch goddomme niet blind hoorde ik
haar zeggen net voordat ik naar de andere stream ging
quote:
Zou het dan toch?quote:Op donderdag 6 april 2023 17:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Dikke snikkel kunnen ze krijgen van haar
Die heeft ook professionele hulp nodig....niet normaal hoe zij doetquote:Op donderdag 6 april 2023 17:01 schreef pingu66 het volgende:
Misschien moet Sasha naar huis gaan ze ligt over alles te klagen....Bern knikt alleen maar
Hoe ze in het begin was en nu is een verschil van dag en nachtquote:Op donderdag 6 april 2023 17:02 schreef humpty het volgende:
[..]
Die heeft ook professionele hulp nodig....niet normaal hoe zij doet
en ze hebben 24 eieren liggen, en ze willen niet hetzelfde eten.....quote:Op donderdag 6 april 2023 17:01 schreef Li0nHeart het volgende:
Sasha : 'Je mag focking blij zijn die je focking iets te eten krijgt in de middag'
is geen ruzie tussen hunquote:Op donderdag 6 april 2023 16:59 schreef humpty het volgende:
[..]
Ging over wasgoed ...je bent toch goddomme niet blind hoorde ik
haar zeggen net voordat ik naar de andere stream ging
Elke fakking secquote:Op donderdag 6 april 2023 17:05 schreef xsaskiax het volgende:
Man man man....... dit is echt Sasha... haar taalgebruik (als ze 'onder ons' is), op alles en iedereen afgeven en tekeer gaan....
ik moet er gewoon om lachen, telkens denk je dat ze klaar is en ja hoor...... dan heeft ze wel weer iets gevonden om over te schelden!
ze maken elkaar alleen maar depressieverquote:Op donderdag 6 april 2023 17:16 schreef juul. het volgende:
Wat een depressief gezwam tussen die twee
Er zit zo weinig gevoel in die gesprekken.quote:Op donderdag 6 april 2023 17:16 schreef juul. het volgende:
Wat een depressief gezwam tussen die twee
Waarom vind je hem een lul de behangerquote:
hij doucht amperquote:Op donderdag 6 april 2023 17:23 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Waarom vind je hem een lul de behanger
Als hij bij dit alles zich fijn voelt, wat is dan het probleemquote:Op donderdag 6 april 2023 17:25 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
hij doucht amper
wast z'n kleding nooit, incl ondergoed
hij likt alles tot den treure uit/af
hij denkt altijd slimmer te zijn
heeft geen humor
is altijd awkward met hem
is saai
Jeff heeft een grote bek, dat voegt iets toe volgens velenquote:
En hij brengt *reuring*quote:Op donderdag 6 april 2023 17:34 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Jeff heeft een grote bek, dat voegt iets toe volgens velen
ja dat lees ik genoeg hierquote:Op donderdag 6 april 2023 17:34 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Jeff heeft een grote bek, dat voegt iets toe volgens velen
Niet te doenquote:Op donderdag 6 april 2023 17:59 schreef HappyCharly het volgende:
Wat is het energieslurpend, die gesprekken tussen bern en sas
Wanneer? mag ze wel eerst 10- 15 kilo afvallenquote:Op donderdag 6 april 2023 18:07 schreef Puzzie het volgende:
Kenzy over de officieren opleiding die ze gaat doen
bummer, net gemistquote:Op donderdag 6 april 2023 18:07 schreef Puzzie het volgende:
Ze zei dat die opleiding 2,5 jaar duurt maar die duurt 4 jaar. De eerste 4 maand is ontzettend zwaar, in de lichamelijke conditie waar ze nu is gaat ze dat niet redden.quote:Op donderdag 6 april 2023 18:07 schreef Puzzie het volgende:
Mag ze eerst proberen op tijd uit haar bed te komen.quote:Op donderdag 6 april 2023 18:29 schreef HappyCharly het volgende:
waarom wil Kenzy die officieren opleiding doen, zei ze dat?
ookquote:Op donderdag 6 april 2023 18:38 schreef Judiwi het volgende:
[..]
Mag ze eerst proberen op tijd uit haar bed te komen.
Ik weet niet of Kenzy een HBO-diploma heeft, want als je na je VWO instroomt, duurt deze opleiding ongeveer 4 jaar. Met een HBO- of WO-diploma duurt de opleiding meestal zo’n 1,5 jaar.quote:Op donderdag 6 april 2023 18:24 schreef HopScotch het volgende:
[..]
Ze zei dat die opleiding 2,5 jaar duurt maar die duurt 4 jaar. De eerste 4 maand is ontzettend zwaar, in de lichamelijke conditie waar ze nu is gaat ze dat niet redden.
Oké, dat kan inderdaad ook nog. Ik weet ook niet of ze een HBO of WO diploma heeft, maar waarschijnlijk wel dan.quote:Op donderdag 6 april 2023 18:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik weet niet of Kenzy een HBO-diploma heeft, want als je na je VWO instroomt, duurt deze opleiding ongeveer 4 jaar. Met een HBO- of WO-diploma duurt de opleiding meestal zo’n 1,5 jaar.
Daarnaast denk ik dat Kenzy heel goed weet waar ze aan begint, en ze is idd afgestudeerdquote:Op donderdag 6 april 2023 18:42 schreef HappyCharly het volgende:
Volgens mij heeft ze al een HBO opleiding, hospitality en eventmanagement
Ja wellicht. Ze is in elk geval begonnen met sporten/bewegen en ik zag haar vanochtend bezig met dr studieboeken. Goed begin.quote:Op donderdag 6 april 2023 18:45 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Daarnaast denk ik dat Kenzy heel goed weet waar ze aan begint, en ze is idd afgestudeerd
Ja als tiano die gele kaart niet had gekregen kon je daar heel wat filmavonden voor kijkenquote:Op donderdag 6 april 2023 18:42 schreef Silves het volgende:
Heeft Marcia het nu over een film marathon? 3 films en hij vraagt aan Bern of hij erom heen een evenement wil maken...Zag Bern alleen denken , zoveel geld weer..
Maar dan nog zal ze lichamelijk zware oefeningen krijgen. En hoop ik voor haar dat ze de keuring door komt.quote:Op donderdag 6 april 2023 18:42 schreef HopScotch het volgende:
[..]
Oké, dat kan inderdaad ook nog. Ik weet ook niet of ze een HBO of WO diploma heeft, maar waarschijnlijk wel dan.
Ja kreeg geen duidelijk antwoord van Bern, zoiets van ik kijk wel..ja 10.000 ben ook benieuwd of Marcia dit durft te vragen.quote:Op donderdag 6 april 2023 18:50 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Ja als tiano die gele kaart niet had gekregen kon je daar heel wat filmavonden voor kijken
quote:Op donderdag 6 april 2023 18:54 schreef Snensie het volgende:
Hoe weinig hadden ze nu gewonnen? Ik heb het gemist.
Maandag weerquote:
Kenzy heeft hbo opleiding iets met evenement gedoequote:Op donderdag 6 april 2023 18:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik weet niet of Kenzy een HBO-diploma heeft, want als je na je VWO instroomt, duurt deze opleiding ongeveer 4 jaar. Met een HBO- of WO-diploma duurt de opleiding meestal zo’n 1,5 jaar.
De mondhoeken staan al standaard naar benedenquote:
quote:
zie 119quote:Op donderdag 6 april 2023 19:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
Kenzy heeft hbo opleiding iets met evenement gedoe
Het zou mij ook mijn neus uitkomenquote:Op donderdag 6 april 2023 19:07 schreef Silves het volgende:
Jw weer klagen over het eten..voor de 5de dag op rij..rijst
Het is wel veel van hetzelfde. Gekookte rijst met drap. Kunt er ook wel meer mee dan dat.quote:Op donderdag 6 april 2023 19:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
Het zou mij ook mijn neus uitkomen
Die rijst
Het is veel hetzelfde jaquote:Op donderdag 6 april 2023 19:09 schreef engine het volgende:
[..]
Het is wel veel van hetzelfde. Gekookte rijst met drap. Kunt er ook wel meer mee dan dat.
Opgeruimdquote:Op donderdag 6 april 2023 19:09 schreef schizolientje het volgende:
Lekkere mopperkonten, ze hebben niets anders te doen. Het begin volgde ik niet en op tv ook niet en vanmiddag op videoland afl 1 gezien. Heel verschil met hoe ze er nu uitzien. Is ff leuk om te kijken
het is couscousquote:Op donderdag 6 april 2023 19:07 schreef Silves het volgende:
Jw weer klagen over het eten..voor de 5de dag op rij..rijst
nou het stralende middelpunt is ze in ieder geval niet.quote:Op donderdag 6 april 2023 19:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
Kenzy heeft hbo opleiding iets met evenement gedoe
Beide staat op tafel.quote:
Ze zei na haar hakken feestje er toch meer mee te willen doenquote:Op donderdag 6 april 2023 19:11 schreef Ilovemyself4fa het volgende:
[..]
nou het stralende middelpunt is ze in ieder geval niet.
Vind dat gewoon asociaal en smerig. Zeker die Isaac is echt ranzig om te zien aan tafel.quote:Op donderdag 6 april 2023 19:12 schreef Harry het volgende:
Interessant, om te zien wie er met een lepel eten: Wendy, Kenzy, Isaac, Marciano.
Schuiven maar!!
JWquote:Op donderdag 6 april 2023 19:12 schreef engine het volgende:
[..]
Vind dat gewoon asociaal en smerig. Zeker die Isaac is echt ranzig om te zien aan tafel.
Ja dit kan, Jw moet dan gewoon overslaan, en aan de couscous gaan of een stuk brood pakken.Net zoals Kenzi de friet kan overslaan omdat ze dit vet vindt.quote:Op donderdag 6 april 2023 19:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
Het zou mij ook mijn neus uitkomen
Die rijst
Daar heb je gelijk inquote:Op donderdag 6 april 2023 19:13 schreef Silves het volgende:
[..]
Ja dit kan, Jw moet dan gewoon overslaan, en aan de couscous gaan of een stuk brood pakken.Net zoals Kenzi de friet kan overslaan omdat ze dit vet vindt.
oh dat vind ik dan wel meevallen.quote:
Ah je bedoeld met asociaal? Ja dat op de bank zitten is wat gek. Maar is er niet ook gewoon meer plaats aan tafel inmiddels?quote:Op donderdag 6 april 2023 19:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hij zit voor de verandering aan tafel
En nu tegen Janet klagen..Ess deed altijd mee, en Janet zei, heerlijk dit , het smaakt , heerlijk..quote:Op donderdag 6 april 2023 19:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat is er al een hele poosquote:Op donderdag 6 april 2023 19:17 schreef engine het volgende:
[..]
Ah je bedoeld met asociaal? Ja dat op de bank zitten is wat gek. Maar is er niet ook gewoon meer plaats aan tafel inmiddels?
Hilarisch.....quote:Op donderdag 6 april 2023 19:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat heb ik wel gezien en begrijp ik ook niet. Maar smerig vind ik dat niet.quote:Op donderdag 6 april 2023 19:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat is er al een hele poos
Op de bank schoven ze het bord op de leuning en zo naar binnen
Al dagen krijgen Sas en Jap en ook Mirthe bern de hoofdrol op de streams..alsof ze dit hebben afgedwongen.quote:
Wel als je vervolgens met volle mond hele gesprekken houdtquote:Op donderdag 6 april 2023 19:26 schreef engine het volgende:
[..]
Dat heb ik wel gezien en begrijp ik ook niet. Maar smerig vind ik dat niet.
en achteraf beide met een tandenstoker zit te pulken..quote:Op donderdag 6 april 2023 19:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wel als je vervolgens met volle mond hele gesprekken houdt
Nee beter laat je de resten zitten en ga je een peuk roken...quote:Op donderdag 6 april 2023 19:29 schreef Silves het volgende:
[..]
en achteraf beide met een tandenstoker zit te pulken..
Niets raars aan toch als je 24 uur per dag op elkaars lip zit snap ik wel dat je niet altijd samen gaat zittenquote:Op donderdag 6 april 2023 19:17 schreef engine het volgende:
[..]
Ah je bedoeld met asociaal? Ja dat op de bank zitten is wat gek. Maar is er niet ook gewoon meer plaats aan tafel inmiddels?
Denk ook omdat er nu meer plaats is aan de tafels.quote:Op donderdag 6 april 2023 19:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Niets raars aan toch als je 24 uur per dag op elkaars lip zit snap ik wel dat je niet altijd samen gaat zitten
Ik eet vaak genoeg op de bank. Lekker met de tv aan
Dan was Wanda de meest positieve van de 2..zelfs Wanda lachte meer, en ook de haat naar alles was Wanda dan 2de, wat een depri oud wijf is die sas.quote:
Behalve zijn condooms, die kan Jappie wel gebruiken.quote:
Als je dit zo hoort welquote:
quote:Op donderdag 6 april 2023 19:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Behalve zijn condooms, die kan Jappie wel gebruiken.
Zijn die condooms al niet over de datumquote:Op donderdag 6 april 2023 19:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Behalve zijn condooms, die kan Jappie wel gebruiken.
quote:
Sas is gepaperclippedquote:Op donderdag 6 april 2023 19:52 schreef Silves het volgende:
Serieus kan die Jappie nu echt niet zonder een meid, plakker nr 1.
Waar is dat voor?quote:
Babette, Zoë en Wendy.quote:
Babette Zoë en Wendyquote:
zijn droomquote:Op donderdag 6 april 2023 20:02 schreef Silves het volgende:
Marcia doet ook echt niks meer met dat tatoeëren..
die snaait voorlopig meteen op kantoor als er iets is, was voorspelbaar. Babette en Wendy gaan er veel samen zitten en Zoe is de storende kleuter die overal doorheen schreeuwt loopt en aandacht vraagtquote:Op donderdag 6 april 2023 19:59 schreef greysbones het volgende:
Zoe wil de trui van Esther
zegt ze tegen Wendy
Babs heeft er nog niet veel gezetenquote:Op donderdag 6 april 2023 20:03 schreef schizolientje het volgende:
[..]
die snaait voorlopig meteen op kantoor als er iets is, was voorspelbaar. Babette en Wendy gaan er veel samen zitten en Zoe is de storende kleuter die overal doorheen schreeuwt loopt en aandacht vraagt
hetgeen hij het allerliefste wilde, zijn persoonlijke doelendroomquote:Op donderdag 6 april 2023 20:02 schreef Silves het volgende:
die broo ookquote:Op donderdag 6 april 2023 20:02 schreef Silves het volgende:
Weer 1tje die alles wil hebben en er snel is op uitgekeken, Kimw was er ook eentje..was hij al in een week mee klaar.alleen zij niet met hem.quote:
quote:Op donderdag 6 april 2023 20:06 schreef Silves het volgende:
[..]
Weer 1tje die alles wil hebben en er snel is op uitgekeken, Kimw was er ook eentje..was hij al in een week mee klaar.alleen zij niet met hem.
Hier staat regen op de planningquote:Op donderdag 6 april 2023 20:07 schreef Silves het volgende:
[..]
En ze hebben jammer genoeg droog weer..paasmarkt en om 18.00 het festival.
Oh dan is er hoop, ik keek net het weerbericht "Maastricht"..Grijze Witte Donderdag met vanavond (mot)regen, morgen buien, in lange paasweekeinde zo goed als droogquote:
Zo korte ze de namen af als die drie aan het praten zijn.quote:
Ik dacht dat jij dit bedacht had????quote:Op donderdag 6 april 2023 20:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zo korte ze de namen af als die drie aan het praten zijn.
Nee was niet van mijquote:Op donderdag 6 april 2023 20:14 schreef mangalie het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij dit bedacht had????
quote:Op donderdag 6 april 2023 20:21 schreef ledn81 het volgende:
Rupi : Jasmin has grown a little bit, she is a emotinal eater[ afbeelding ]
Er is nog feest?quote:
Rupi : Jasmin has grown a little bit, she is a emotional eater[ afbeelding ]
Rupi : Jasmin has grown a little bit, she is a emotional eater[ afbeelding ]
Nou ja een budget afscheid op het vliegende tapijt?quote:
Ik hoor nu wel muziek. Snap het nog niet helemaal.quote:Op donderdag 6 april 2023 20:24 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nou ja een budget afscheid op het vliegende tapijt?
heerlijk die vrouw, scheit aan de hele wereld en gaan!!quote:
Heerlijk mensquote:Op donderdag 6 april 2023 20:34 schreef schizolientje het volgende:
[..]
heerlijk die vrouw, scheit aan de hele wereld en gaan!!
quote:
Marciano voor een lege zaal aan het draaien.quote:
Dat welquote:Op donderdag 6 april 2023 20:58 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
maar beter dan niks
en dit is een lekker nummer
is geen echt feest, is het afscheid van manager..eten en muziek en een drankje..de zure andere groep de ima stemmers gunnen Rup helemaal niks.Zoals Ruppie net zegt, wat een droeftoeters.quote:
Ook Rupert (gisteren): "Droef droef! Toet! Droef toet! Toet Toet! Droef!"quote:Op donderdag 6 april 2023 21:00 schreef Silves het volgende:
[..]
is geen echt feest, is het afscheid van manager..eten en muziek en een drankje..de zure andere groep de ima stemmers gunnen Rup helemaal niks.Zoals Ruppie net zegt, wat een droeftoeters.
Het was dus WEL waar en Jeffrey heeft er echt niet over gelogenquote:Op donderdag 6 april 2023 21:03 schreef Silves het volgende:
Euni over de kus achter het rokershok tegen Mirthe..het bestaat niet het was een fout..
zou ook niet weten wat zijn voordeel zou zijn geweest dat te verzinnenquote:Op donderdag 6 april 2023 21:04 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Het was dus WEL waar en Jeffrey heeft er echt niet over gelogen
nahhhhh er was hier genoeg commentaar over en ongeloofquote:Op donderdag 6 april 2023 21:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
zou ook niet weten wat zijn voordeel zou zijn geweest dat te verzinnen
aha!quote:Op donderdag 6 april 2023 21:04 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
I knowquote:Op donderdag 6 april 2023 21:06 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
nahhhhh er was hier genoeg commentaar over en ongeloof
want?quote:Op donderdag 6 april 2023 21:06 schreef xsaskiax het volgende:
Ik hoor al een paar keer lui klagen over buikpijn na het eten..
Vanmiddag in de kas zeiden ze ook dat de kip stonk, dan had ik 't niet gegeten ook.quote:Op donderdag 6 april 2023 21:06 schreef xsaskiax het volgende:
Ik hoor al een paar keer lui klagen over buikpijn na het eten..
Kenzi dacht dat de kip niet goed wasquote:Op donderdag 6 april 2023 21:08 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
geen idee, het zal wel toeval zijn, of ze hebben teveel zitten eten
neeeeee echt waar??? jemig zeg, dan vertrouw je het toch nietquote:Op donderdag 6 april 2023 21:08 schreef HopScotch het volgende:
[..]
Vanmiddag in de kas zeiden ze ook dat de kip stonk, dan had ik 't niet gegeten ook.
ja gisteren aan het aanrecht zei Babs tegen Euini, nou ik weet wel een plek waar je het kunt doen..omdat Babs het ook weet, het was dus een duidelijke hint, nadat ze bleef volhouden om hier geen sex te hebben.quote:Op donderdag 6 april 2023 21:04 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Omdat het niet waar was...Anders hadden we het wel gezien in de uitzendingquote:Op donderdag 6 april 2023 21:06 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
nahhhhh er was hier genoeg commentaar over en ongeloof
Net zei Eunice het zelf...quote:Op donderdag 6 april 2023 21:09 schreef mangalie het volgende:
[..]
Omdat het niet waar was...Anders hadden we het wel gezien in de uitzending
je hebt gelijk....... en daarom verzint Eunice het nu natuurlijk ook, is allemaal gelogenquote:Op donderdag 6 april 2023 21:09 schreef mangalie het volgende:
[..]
SBS^smult van dit soort dingen. Jap en Wanda mochten we ook zien. Raar dat ze dit niet laten zien danquote:
Ze heeft kinderen, en weet zeker dat dat de reden is, ze zegt het ook elke keer, anders had Jef en Ice dit wel echt voor haar voeten gegooid.quote:Op donderdag 6 april 2023 21:09 schreef mangalie het volgende:
[..]
Wat zei ze dan?quote:Op donderdag 6 april 2023 21:11 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
je hebt gelijk....... en daarom verzint Eunice het nu natuurlijk ook, is allemaal gelogen![]()
komop, ze zegt het zelf tegen Mirthe...
Mori blij met een dode musquote:Op donderdag 6 april 2023 21:13 schreef KinKiJan het volgende:
Erik vond Esthers appeltjes van oranje een rare actie.
E: "Dan ga je sommige mensen in het zonnetje zetten en anderen mensen niet"
Moraima: "Maar ik ben superblij met mijn appeltje van oranje!"
E: "Mag je trots op zijn"
M: "Jahaa die ga ik bewaren! De 27e ... poempedoem! Appel van oranje.... De geven ze de 27e toch?"
E: "Ja, nou eigenlijk eh, lintjesregen is de 26e he"
M: "Oh ja, maar de appel van oranje, wanneer krijg je dat?"
E: "Appel van oranje is iets wat zij zelf verzonnen heeft"
M: "Oh, ik dacht dat is ook een lintje van oranje.. Ooooh die heeft zelf verzonnen.."
Ik vind het eigenlijk wel netjes dat Jeffrey en de anderen die ervan wisten er niets over hebben gezegd (geen bommetje hebben gegooid)quote:Op donderdag 6 april 2023 21:12 schreef Silves het volgende:
[..]
Ze heeft kinderen, en weet zeker dat dat de reden is, ze zegt het ook elke keer, anders had Jef en Ice dit wel echt voor haar voeten gegooid.
quote:Op donderdag 6 april 2023 21:15 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk wel netjes dat Jeffrey en de anderen die ervan wisten er niets over hebben gezegd (geen bommetje hebben gegooid)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |