Niet te doenquote:Op donderdag 6 april 2023 17:59 schreef HappyCharly het volgende:
Wat is het energieslurpend, die gesprekken tussen bern en sas
Wanneer? mag ze wel eerst 10- 15 kilo afvallenquote:Op donderdag 6 april 2023 18:07 schreef Puzzie het volgende:
Kenzy over de officieren opleiding die ze gaat doen
bummer, net gemistquote:Op donderdag 6 april 2023 18:07 schreef Puzzie het volgende:
Ze zei dat die opleiding 2,5 jaar duurt maar die duurt 4 jaar. De eerste 4 maand is ontzettend zwaar, in de lichamelijke conditie waar ze nu is gaat ze dat niet redden.quote:Op donderdag 6 april 2023 18:07 schreef Puzzie het volgende:
Mag ze eerst proberen op tijd uit haar bed te komen.quote:Op donderdag 6 april 2023 18:29 schreef HappyCharly het volgende:
waarom wil Kenzy die officieren opleiding doen, zei ze dat?
ookquote:Op donderdag 6 april 2023 18:38 schreef Judiwi het volgende:
[..]
Mag ze eerst proberen op tijd uit haar bed te komen.
Ik weet niet of Kenzy een HBO-diploma heeft, want als je na je VWO instroomt, duurt deze opleiding ongeveer 4 jaar. Met een HBO- of WO-diploma duurt de opleiding meestal zo’n 1,5 jaar.quote:Op donderdag 6 april 2023 18:24 schreef HopScotch het volgende:
[..]
Ze zei dat die opleiding 2,5 jaar duurt maar die duurt 4 jaar. De eerste 4 maand is ontzettend zwaar, in de lichamelijke conditie waar ze nu is gaat ze dat niet redden.
Oké, dat kan inderdaad ook nog. Ik weet ook niet of ze een HBO of WO diploma heeft, maar waarschijnlijk wel dan.quote:Op donderdag 6 april 2023 18:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik weet niet of Kenzy een HBO-diploma heeft, want als je na je VWO instroomt, duurt deze opleiding ongeveer 4 jaar. Met een HBO- of WO-diploma duurt de opleiding meestal zo’n 1,5 jaar.
Daarnaast denk ik dat Kenzy heel goed weet waar ze aan begint, en ze is idd afgestudeerdquote:Op donderdag 6 april 2023 18:42 schreef HappyCharly het volgende:
Volgens mij heeft ze al een HBO opleiding, hospitality en eventmanagement
Ja wellicht. Ze is in elk geval begonnen met sporten/bewegen en ik zag haar vanochtend bezig met dr studieboeken. Goed begin.quote:Op donderdag 6 april 2023 18:45 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Daarnaast denk ik dat Kenzy heel goed weet waar ze aan begint, en ze is idd afgestudeerd
Ja als tiano die gele kaart niet had gekregen kon je daar heel wat filmavonden voor kijkenquote:Op donderdag 6 april 2023 18:42 schreef Silves het volgende:
Heeft Marcia het nu over een film marathon? 3 films en hij vraagt aan Bern of hij erom heen een evenement wil maken...Zag Bern alleen denken , zoveel geld weer..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |