Die heeft ook professionele hulp nodig....niet normaal hoe zij doetquote:Op donderdag 6 april 2023 17:01 schreef pingu66 het volgende:
Misschien moet Sasha naar huis gaan ze ligt over alles te klagen....Bern knikt alleen maar
Hoe ze in het begin was en nu is een verschil van dag en nachtquote:Op donderdag 6 april 2023 17:02 schreef humpty het volgende:
[..]
Die heeft ook professionele hulp nodig....niet normaal hoe zij doet
en ze hebben 24 eieren liggen, en ze willen niet hetzelfde eten.....quote:Op donderdag 6 april 2023 17:01 schreef Li0nHeart het volgende:
Sasha : 'Je mag focking blij zijn die je focking iets te eten krijgt in de middag'
is geen ruzie tussen hunquote:Op donderdag 6 april 2023 16:59 schreef humpty het volgende:
[..]
Ging over wasgoed ...je bent toch goddomme niet blind hoorde ik
haar zeggen net voordat ik naar de andere stream ging
Elke fakking secquote:Op donderdag 6 april 2023 17:05 schreef xsaskiax het volgende:
Man man man....... dit is echt Sasha... haar taalgebruik (als ze 'onder ons' is), op alles en iedereen afgeven en tekeer gaan....
ik moet er gewoon om lachen, telkens denk je dat ze klaar is en ja hoor...... dan heeft ze wel weer iets gevonden om over te schelden!
ze maken elkaar alleen maar depressieverquote:Op donderdag 6 april 2023 17:16 schreef juul. het volgende:
Wat een depressief gezwam tussen die twee
Er zit zo weinig gevoel in die gesprekken.quote:Op donderdag 6 april 2023 17:16 schreef juul. het volgende:
Wat een depressief gezwam tussen die twee
Waarom vind je hem een lul de behangerquote:
hij doucht amperquote:Op donderdag 6 april 2023 17:23 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Waarom vind je hem een lul de behanger
Als hij bij dit alles zich fijn voelt, wat is dan het probleemquote:Op donderdag 6 april 2023 17:25 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
hij doucht amper
wast z'n kleding nooit, incl ondergoed
hij likt alles tot den treure uit/af
hij denkt altijd slimmer te zijn
heeft geen humor
is altijd awkward met hem
is saai
Jeff heeft een grote bek, dat voegt iets toe volgens velenquote:
En hij brengt *reuring*quote:Op donderdag 6 april 2023 17:34 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Jeff heeft een grote bek, dat voegt iets toe volgens velen
ja dat lees ik genoeg hierquote:Op donderdag 6 april 2023 17:34 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Jeff heeft een grote bek, dat voegt iets toe volgens velen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |