Beide staat op tafel.quote:
Ze zei na haar hakken feestje er toch meer mee te willen doenquote:Op donderdag 6 april 2023 19:11 schreef Ilovemyself4fa het volgende:
[..]
nou het stralende middelpunt is ze in ieder geval niet.
Vind dat gewoon asociaal en smerig. Zeker die Isaac is echt ranzig om te zien aan tafel.quote:Op donderdag 6 april 2023 19:12 schreef Harry het volgende:
Interessant, om te zien wie er met een lepel eten: Wendy, Kenzy, Isaac, Marciano.
Schuiven maar!!
JWquote:Op donderdag 6 april 2023 19:12 schreef engine het volgende:
[..]
Vind dat gewoon asociaal en smerig. Zeker die Isaac is echt ranzig om te zien aan tafel.
Ja dit kan, Jw moet dan gewoon overslaan, en aan de couscous gaan of een stuk brood pakken.Net zoals Kenzi de friet kan overslaan omdat ze dit vet vindt.quote:Op donderdag 6 april 2023 19:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
Het zou mij ook mijn neus uitkomen
Die rijst
Daar heb je gelijk inquote:Op donderdag 6 april 2023 19:13 schreef Silves het volgende:
[..]
Ja dit kan, Jw moet dan gewoon overslaan, en aan de couscous gaan of een stuk brood pakken.Net zoals Kenzi de friet kan overslaan omdat ze dit vet vindt.
oh dat vind ik dan wel meevallen.quote:
Hij zit voor de verandering aan tafelquote:
Ah je bedoeld met asociaal? Ja dat op de bank zitten is wat gek. Maar is er niet ook gewoon meer plaats aan tafel inmiddels?quote:Op donderdag 6 april 2023 19:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hij zit voor de verandering aan tafel
En nu tegen Janet klagen..Ess deed altijd mee, en Janet zei, heerlijk dit , het smaakt , heerlijk..quote:Op donderdag 6 april 2023 19:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat is er al een hele poosquote:Op donderdag 6 april 2023 19:17 schreef engine het volgende:
[..]
Ah je bedoeld met asociaal? Ja dat op de bank zitten is wat gek. Maar is er niet ook gewoon meer plaats aan tafel inmiddels?
Hilarisch.....quote:Op donderdag 6 april 2023 19:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat heb ik wel gezien en begrijp ik ook niet. Maar smerig vind ik dat niet.quote:Op donderdag 6 april 2023 19:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat is er al een hele poos
Op de bank schoven ze het bord op de leuning en zo naar binnen
Al dagen krijgen Sas en Jap en ook Mirthe bern de hoofdrol op de streams..alsof ze dit hebben afgedwongen.quote:
Wel als je vervolgens met volle mond hele gesprekken houdtquote:Op donderdag 6 april 2023 19:26 schreef engine het volgende:
[..]
Dat heb ik wel gezien en begrijp ik ook niet. Maar smerig vind ik dat niet.
en achteraf beide met een tandenstoker zit te pulken..quote:Op donderdag 6 april 2023 19:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wel als je vervolgens met volle mond hele gesprekken houdt
Nee beter laat je de resten zitten en ga je een peuk roken...quote:Op donderdag 6 april 2023 19:29 schreef Silves het volgende:
[..]
en achteraf beide met een tandenstoker zit te pulken..
Niets raars aan toch als je 24 uur per dag op elkaars lip zit snap ik wel dat je niet altijd samen gaat zittenquote:Op donderdag 6 april 2023 19:17 schreef engine het volgende:
[..]
Ah je bedoeld met asociaal? Ja dat op de bank zitten is wat gek. Maar is er niet ook gewoon meer plaats aan tafel inmiddels?
Denk ook omdat er nu meer plaats is aan de tafels.quote:Op donderdag 6 april 2023 19:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Niets raars aan toch als je 24 uur per dag op elkaars lip zit snap ik wel dat je niet altijd samen gaat zitten
Ik eet vaak genoeg op de bank. Lekker met de tv aan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |