Ik had eerlijkgezegd wel meer verwacht voor Lieve Tante Pollewop Manager start ja...quote:Op donderdag 6 april 2023 15:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wat verwacht je van de FEBO
Geloof dat Rupie 2000,- ( in die buurt) had in een maand
Aan het niveau van de grote spelshow van het jaar spelletjes te zien mag je niet veel meer verwachten van de FEBOquote:Op donderdag 6 april 2023 15:44 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik had eerlijkgezegd wel meer verwacht voor Lieve Tante Pollewop Manager start ja...
Ik gun Wendie ook wel het Schrale Maandscenarioquote:Op donderdag 6 april 2023 15:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
Aan het niveau van de grote spelshow van het jaar spelletjes te zien mag je niet veel meer verwachten van de FEBO
Dat wordt blokjes hout verstoppenquote:
Het is juist Wendy die een klein budget kan handelen, en mss ook nog gek doet en de pot aanbreekt voor boodschappen..quote:Op donderdag 6 april 2023 15:47 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik gun Wendie ook wel het Schrale MaandscenarioZe wilde zo graag
Durft ze niet..quote:Op donderdag 6 april 2023 15:48 schreef Silves het volgende:
[..]
Het is juist Wendy die een klein budget kan handelen, en mss ook nog gek doet en de pot aanbreekt voor boodschappen..
En een frikandellen paasei als hoofdmaal.quote:Op donderdag 6 april 2023 15:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat wordt blokjes hout verstoppen
kan ze niet in haar eentje doen, moet over gestemd worden.quote:Op donderdag 6 april 2023 15:48 schreef Silves het volgende:
[..]
Het is juist Wendy die een klein budget kan handelen, en mss ook nog gek doet en de pot aanbreekt voor boodschappen..
Dan 9 tegen 9 en ze mag beslissen..kom op dit moet ooit eens gebeuren, ik wacht er al maanden op.quote:Op donderdag 6 april 2023 15:50 schreef Verida het volgende:
[..]
kan ze niet in haar eentje doen, moet over gestemd worden.
Geef ze dan 2 of 3 tanks helium, hebben we nog wat te lachenquote:Op donderdag 6 april 2023 15:48 schreef 5thencounter het volgende:
Ook weer klaar.. morgen maar weer ballonnen blazen om het goed te maken
Ze heeft gewenst dat ze wil winnen zei ze.. ook dát snapt ze nietquote:Op donderdag 6 april 2023 15:55 schreef Silves het volgende:
Mirthe euhhh mag ik maar 1 wens doen, niet normaal rupsje nooit genoeg.
Te laat, er staat al een enorme bottenknagerquote:Op donderdag 6 april 2023 16:03 schreef Sestra666 het volgende:
waar is erik, moet hij niet botten likken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |