Wat is minder schokkend, zijn allemaal absurde voorvallen die niet in een stadion thuis horen, het ene wat erger dan het ander.quote:Op donderdag 6 april 2023 08:45 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Dat niet, maar dat overdreven uitmelken in de media van dit voorval wordt dan hopelijk iets minder. Ik vond die aansteker minder schokkend dan supporters van Ajax en PSV die het veld opkomen en een speler aanvallen. En ik vond het ook niet schokkender dan de aansteker die Berghuis op zijn knar kreeg.
Ajax speelde het spel slim, die waren bang en wisten dat ze voetballend niet konden winnen. Die waren vanaf het begin aan het irriteren, tijdrekken. Dan hebben ze geluk dat er een rare bal invliegt. Maar na de 1-1 had ik totaal niet het idee dat we gingen verliezen.quote:Op donderdag 6 april 2023 08:33 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
RKC maar kapoetmaken om weer een beter gevoel te krijgen.
Ben eigenlijk van mening dat Feyenoord het op het veld in de hand heeft gewerkt dat het zo uit de hand liep. Maak je gewoon je kansen en verdedig je fatsoenlijk, dan is de sfeer niet zo opgefokt. Was er dan geen aansteker gegooid? Waarschijnlijk wel maar niet zoveel. Omdat het altijd en overal gebeurt is de uitkomst nu ook wel een beetje pech.
Slot vond het tot het incident 'best een leuke wedstrijd' Ik niet, wat eerder aan Feyenoord lag dan aan die vervelende tegenstander.
Psv werdt wel gedownplayed als een eenling. Werdt niet zoveel moord en brand geschreeuwdquote:Op donderdag 6 april 2023 08:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wat is minder schokkend, zijn allemaal absurde voorvallen die niet in een stadion thuis horen, het ene wat erger dan het ander.
Iedereen moest lachen om een man die een katheter met pis naar een trainer gooit, dat schijnt ludiek te zijn en er allemaal bij te horen.
Precies, Roma beheerst dit spelletje nog een stuk beter dan Ajax denk ik.quote:Op donderdag 6 april 2023 08:51 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Zeker waar. Perfect zelfs.
Maak mij nu nog meer zorgen om die pot trouwens.
Geef Ajax maar de schuld, dat is het makkelijkste.quote:Op donderdag 6 april 2023 08:52 schreef alopio het volgende:
[..]
Ajax speelde het spel slim, die waren bang en wisten dat ze voetballend niet konden winnen. Die waren vanaf het begin aan het irriteren, tijdrekken. Dan hebben ze geluk dat er een rare bal invliegt. Maar na de 1-1 had ik totaal niet het idee dat we gingen verliezen.
Dan scoren ze weer die 1-2, nog niks aan de hand. Ajax bleef lekker zuigen natuurlijk. Dat het dan zo afloopt had zelf Ajax niet verwacht en ik geloof stiekem dat het het wel fijn vonden dat het uit de hand liep. Was ideaal voor hun
Aan dat wijzen naar anderen hebben we niet zoveel vind ik. Het gebeurd inderdaad overal en structureel, maar zelden wordt er echt een speler daadwerkelijk geraakt, en zelfs tot bloedens toe.quote:Op donderdag 6 april 2023 08:51 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ja die zien graag bloed..nou dat hebben ze gekregen. Heb me wezenloos geërgerd aan ESPN. Hoe lang duurde de ophef toen supporters van Ajax en PSV zich misdroegen? Niet zo lang volgens mij.
Nou, toen lag de wedstrijd ook stil en werd er ook gewoon commentaar geleverd en werkte dit na in de media, toch?quote:Op donderdag 6 april 2023 08:51 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ja die zien graag bloed..nou dat hebben ze gekregen. Heb me wezenloos geërgerd aan ESPN. Hoe lang duurde de ophef toen supporters van Ajax en PSV zich misdroegen? Niet zo lang volgens mij.
Berghuis werd toen geraakt toch? Als hij net zo'n kale knar had gehad als Klaassen was het misschien ook wel gaan bloeden.quote:Op donderdag 6 april 2023 08:54 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Aan dat wijzen naar anderen hebben we niet zoveel vind ik. Het gebeurd inderdaad overal en structureel, maar zelden wordt er echt een speler daadwerkelijk geraakt, en zelfs tot bloedens toe.
Ja was ideale positie voor hen natuurlijk. Maximaal uitmelken. Als Feyenoord alsnog had gewonnen was hier nog weken over doorgemekkerd (met wellicht opnieuw spelen) dus misschien wel goed dat het nu klaar is.quote:Op donderdag 6 april 2023 08:52 schreef alopio het volgende:
[..]
Ajax speelde het spel slim, die waren bang en wisten dat ze voetballend niet konden winnen. Die waren vanaf het begin aan het irriteren, tijdrekken. Dan hebben ze geluk dat er een rare bal invliegt. Maar na de 1-1 had ik totaal niet het idee dat we gingen verliezen.
Dan scoren ze weer die 1-2, nog niks aan de hand. Ajax bleef lekker zuigen natuurlijk. Dat het dan zo afloopt had zelf Ajax niet verwacht en ik geloof stiekem dat het het wel fijn vonden dat het uit de hand liep. Was ideaal voor hun
Tja, dat is pech.quote:Op donderdag 6 april 2023 08:54 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Aan dat wijzen naar anderen hebben we niet zoveel vind ik. Het gebeurd inderdaad overal en structureel, maar zelden wordt er echt een speler daadwerkelijk geraakt, en zelfs tot bloedens toe.
Klopt. Het is niet per se veiliger in een ander stadion (de aRENa) of de Kuip.quote:Op donderdag 6 april 2023 09:00 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Berghuis werd toen geraakt toch? Als hij net zo'n kale knar had gehad als Klaassen was het misschien ook wel gaan bloeden.
Het gooien van projectielen is dom, jammer dat dat gebeurt. Koste ons in 2005 een straf van de UEFA dus kennelijk in al die tijd niet opgelost.
Nee, daar moet men om lachen omdat het zo belachelijk absurd is.quote:Op donderdag 6 april 2023 08:52 schreef Tarado het volgende:
Iedereen moest lachen om een man die een katheter met pis naar een trainer gooit, dat schijnt ludiek te zijn en er allemaal bij te horen.
Deze gek kunnen ze gelukkig aanwijzen en dat zouden ze overal moeten doen, ook als diegene mist en wat ze gooien moet niet uitmaken, ook bier is natuurlijk absurd.quote:Op donderdag 6 april 2023 09:02 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Klopt. Het is niet per se veiliger in een ander stadion (de aRENa) of de Kuip.
Maar heeft die man een stadionverbod gekregen? Denk het niet.quote:Op donderdag 6 april 2023 09:04 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee, daar moet men om lachen omdat het zo belachelijk absurd is.
Ik heb geen flauw idee.quote:Op donderdag 6 april 2023 09:05 schreef Tarado het volgende:
[..]
Maar heeft die man een stadionverbod gekregen? Denk het niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Yep.. en is de aanhang van Feyenoord zoveel anders als die van andere topclubs? Bij al die clubs zijn er probleemgevallen. De fakkels en het wangedrag tijdens de bekerfinale in 2014 waren ook een grootschalige vooropgezette actie. Ik denk niet dat je het probleem kan oplossen, misschien door invoering van een voetbalwet. Maar dat schijnt op de een of andere manier niet te lukken.quote:Op donderdag 6 april 2023 09:02 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Klopt. Het is niet per se veiliger in een ander stadion (de aRENa) of de Kuip.
Wtf die man is toch gearresteerd? Wat wil je nog meer? Dit is puur om te scoren in de media. Feyenoord zou zich niet mee moeten laten slepen door het hysterische gekrijs van Jan Joost van Gangelen & Co.quote:
Lezen is moeilijk, godsamme zeg. Ik geef ajax helemaal niet de schuld, ik zeg juist dat ze het spel slim hebben gespeeld. Heb het over het voetbal niet over de randzaken.quote:Op donderdag 6 april 2023 08:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
Geef Ajax maar de schuld, dat is het makkelijkste.
Het probleem is dat het niet 1 persoon is.quote:Op donderdag 6 april 2023 09:09 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Wtf die man is toch gearresteerd? Wat wil je nog meer? Dit is puur om te scoren in de media. Feyenoord zou zich niet mee moeten laten slepen door het hysterische gekrijs van Jan Joost van Gangelen & Co.
Dat had eigenlijk al gemoeten na Feyenoord - Lazio.quote:Op donderdag 6 april 2023 09:05 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat was wel te verwachten natuurlijk. En logisch ook.
quote:Op donderdag 6 april 2023 09:07 schreef onlogisch het volgende:
Wordt tijd dat ze dat oude liedje weer van stal halen. Hoe ging dat ook alweer??In 1999 was mijn eerste jaar seizoenkaart op Z. Was toen een beetje stil kneusjesvak.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, dit is om een signaal af te geven. Als er tegen Roma iets gebeurt kunnen we de CL vergeten.quote:Op donderdag 6 april 2023 09:09 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Wtf die man is toch gearresteerd? Wat wil je nog meer? Dit is puur om te scoren in de media. Feyenoord zou zich niet mee moeten laten slepen door het hysterische gekrijs van Jan Joost van Gangelen & Co.
Bloed, overduidelijk zichtbaar op Klaassen zijn witte, kale hoofd is inderdaad wel de reden dat dit zo groot wordt.quote:Op donderdag 6 april 2023 09:00 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Berghuis werd toen geraakt toch? Als hij net zo'n kale knar had gehad als Klaassen was het misschien ook wel gaan bloeden.
Het gooien van projectielen is dom, jammer dat dat gebeurt. Koste ons in 2005 een straf van de UEFA dus kennelijk in al die tijd niet opgelost.
Feyenoord was na die staking de grip kwijt, die 4 wissels brachten het verschil niet al begreep ik nog wel dat Slot de boel wakker wilde krijgen.quote:Op donderdag 6 april 2023 09:09 schreef alopio het volgende:
[..]
Lezen is moeilijk, godsamme zeg. Ik geef ajax helemaal niet de schuld, ik zeg juist dat ze het spel slim hebben gespeeld. Heb het over het voetbal niet over de randzaken.
Je zal maar zo de focus hebben op Feyenoord supporters zeg, sneu
In onze parterrevakken zitten helaas bovengemiddeld veel kneuzen van hetzelfde allooi. Dus dit risico blijft altijd bestaan zolang we dergelijk publiek toelaten in de parterrevakken.quote:Op donderdag 6 april 2023 09:09 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Aquariums van maken.quote:Op donderdag 6 april 2023 09:14 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
In onze parterrevakken zitten helaas bovengemiddeld veel kneuzen van hetzelfde allooi. Dus dit risico blijft altijd bestaan zolang we dergelijk publiek toelaten in de parterrevakken.
Ik denk dat je het verst komt met een combi van zo'n wet op Engelse leest plus een schoonveegactie binnen de clubs én een offensief vanuit de KNVB door hysterisch opgefokt gedrag op het veld meteen met een kaart te belonen.quote:Op donderdag 6 april 2023 09:07 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Yep.. en is de aanhang van Feyenoord zoveel anders als die van andere topclubs? Bij al die clubs zijn er probleemgevallen. De fakkels en het wangedrag tijdens de bekerfinale in 2014 waren ook een grootschalige vooropgezette actie. Ik denk niet dat je het probleem kan oplossen, misschien door invoering van een voetbalwet. Maar dat schijnt op de een of andere manier niet te lukken.
Z is een vak waar altijd ellende vandaan komt (de banaan tegen Roma). Feyenoord beschermt zichzelf en het overgrote deel van de supporters door dit gewoon preventief te doen. Van de UEFA mogen er geen netten aan de Olympiazijde hangen ivm de camera's. Z bevindt zich aan de Olympiazijde en het allerlaatste wat Feyenoord wil is dat er straks Europese uitsluiting komt vanwege items die het veld op vliegen. Al met al gewoon een heel logisch gevolg n.a.v. de meest recente ontwikkelingen.quote:Op donderdag 6 april 2023 09:09 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Je ridiculiseert de boel.quote:Op donderdag 6 april 2023 09:14 schreef Pleun2011 het volgende:
Misschien moeten Ajax en Feyenoord maar een tijdje niet meer tegen elkaar spelen. De uitslag wordt door loting bepaald.
Scheelt ook weer wat ergernis.
Ik heb er jaren gestaan en waarschijnlijk sta ik er volgend jaar weer. Er staan een hoop ventjes met geldingsdrang.quote:Op donderdag 6 april 2023 09:11 schreef alopio het volgende:
[..]
In 1999 was mijn eerste jaar seizoenkaart op Z. Was toen een beetje stil kneusjesvak.
quote:Op donderdag 6 april 2023 09:09 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Rugby is uiteraard wel een hele andere sport maar het respect naar de scheidsrechter kan het voetbal nog wel wat van leren.quote:Op donderdag 6 april 2023 09:15 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ik denk dat je het verst komt met een combi van zo'n wet op Engelse leest plus een schoonveegactie binnen de clubs én een offensief vanuit de KNVB door hysterisch opgefokt gedrag op het veld meteen met een kaart te belonen.
Kökçu/Tadic/Kramer die krijsend om kaarten vragen, neusje neusje gaan staan, niet buiten de lijnen willen of er weer in rollen, massale opstootjes of weet ik het: kaart.
Voor shirt uittrekken kan er ook geel vanaf, waarom bij dit veel schadelijker gedrag dan niet?
En anders maar à la AZ de volgende wedstrijd(en) alleen met kinderen op de tribune. Als 7-jarigen zich beter weten te gedragen dan is het dieptepunt ook wel bereikt lijkt me. Kampioen worden voor tienduizenden turfjes met opa en oma lijkt me het beste statement.
Dat zegt genoeg over het niveau in dat vak inderdaad.quote:Op donderdag 6 april 2023 09:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik heb er jaren gestaan en waarschijnlijk sta ik er volgend jaar weer. Er staan een hoop ventjes met geldingsdrang.
Het enige verschil is dus het bloed. Iedereen weet toch dat je makkelijk gaat bloeden als je op je hoofd wordt geraakt..uiteindelijk valt het wel mee vaak.quote:Op donderdag 6 april 2023 09:14 schreef NY_Giant het volgende:
[..]
Bloed, overduidelijk zichtbaar op Klaassen zijn witte, kale hoofd is inderdaad wel de reden dat dit zo groot wordt.
Gooien gebeurt zo vaak. Gooien én raken geeft wat verontwaardiging. Gooien én raken én bloed, dan is er echt stront aan de knikker. Zonder bloed had Klaassen eigenlijk niet eens kunnen bewijzen dat hij geraakt werd, want de scheidsrechter had het überhaupt niet gezien. Dan was er waarschijnlijk gewoon verder gespeeld.
Zo werkt het nu eenmaal. Hoe groter de gevolgen, hoe groter de verontwaardiging/straf/consequenties. Hoe meer gewond je slachtoffer is, hoe zwaarder je de lul bent. Eigenlijk net als dat doodslag zwaarder bestraft wordt dan poging tot doodslag, ondanks dat de intentie hetzelfde is.
Ach natuurlijk blijft er met publiek gespeeld worden. Laten we het ook weer niet overdrijven zeg.quote:Op donderdag 6 april 2023 09:16 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Je ridiculiseert de boel.
Maar ik denk wel dat er serieus een risico bestaat dat wedstrijden tussen Feyenoord en Ajax überhaupt niet meer met publiek worden afgewerkt ja.
Well done zeg ik dan tegen onder andere al het stoere FRFC tuig en alle anderen die dergelijke "ruwe randjes" cultiveren en bagatelliseren.
Je mag het denken maar het daadwerkelijk uiten in het openbaar is niet verstandig.quote:Op donderdag 6 april 2023 09:20 schreef TweedeKlum het volgende:
Maar het eerste is echt een grapje hoor.![]()
[ twitter ]
Nou ja, als die koekenbakker een eigen speler geraakt had dan was het drama helemaal compleet geweest. Nu heb je er iig nog een beetje plezier van.quote:Op donderdag 6 april 2023 09:20 schreef TweedeKlum het volgende:
Maar het eerste is echt een grapje hoor.![]()
[ twitter ]
Plezier.quote:Op donderdag 6 april 2023 09:22 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Nou ja, als die koekenbakker een eigen speler geraakt had dan was het drama helemaal compleet geweest. Nu heb je er iig nog een beetje plezier van.
Man man man.quote:Op donderdag 6 april 2023 09:22 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Nou ja, als die koekenbakker een eigen speler geraakt had dan was het drama helemaal compleet geweest. Nu heb je er iig nog een beetje plezier van.
Van mij mogen al die parterre vakken weg. Paupers galore.quote:
*aansteker bounced zonder consequenties van de weelderige haardos van Lokale _Notabele af, waarna deze weer overgaat tot de orde van de dag.quote:Op donderdag 6 april 2023 09:25 schreef Scrummie het volgende:
* Scrummie gooit een aansteker op Lokale_Notabele's hoofd.
Een hersenschudding kan jij niet oplopen.quote:Op donderdag 6 april 2023 09:28 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
*aansteker bounced zonder consequenties van de weelderige haardos van Lokale _Notabele af, waarna deze weer overgaat tot de orde van de dag.
Klopt, je hebt als Feyenoord zijnde nu net de pech dat het flink bloedt. Maar ja, vroeg of laat zou dat toch wel een keer gebeuren. Hopelijk leidt het ergens toe, maar de voetbalwereld en de overheid kennende is dat ijdele hoop.quote:Op donderdag 6 april 2023 09:18 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Het enige verschil is dus het bloed. Iedereen weet toch dat je makkelijk gaat bloeden als je op je hoofd wordt geraakt..uiteindelijk valt het wel mee vaak.
dan zit er niets anders op om delen van FOK! te sluitenquote:Op donderdag 6 april 2023 09:25 schreef Scrummie het volgende:
Prijzen omhoog gooien.quote:Op donderdag 6 april 2023 09:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Van mij mogen al die parterre vakken weg. Paupers galore.
is inderdaad ijdele hoop, zeker als je het zo vaag houdtquote:Op donderdag 6 april 2023 09:29 schreef NY_Giant het volgende:
[..]
Klopt, je hebt als Feyenoord zijnde nu net de pech dat het flink bloedt. Maar ja, vroeg of laat zou dat toch wel een keer gebeuren. Hopelijk leidt het ergens toe, maar de voetbalwereld en de overheid kennende is dat ijdele hoop.
Wat wil je doen dan? Er is geen magische "oplossing". Als je 45000 man bij elkaar zet dan zit daar volk van allerlei pluimage tussen. Het enige wat zou kunnen helpen is als voetballers minder theater zouden maken en minder zouden provoceren zodat de gemoederen niet oplopen.quote:Op donderdag 6 april 2023 09:29 schreef NY_Giant het volgende:
[..]
Klopt, je hebt als Feyenoord zijnde nu net de pech dat het flink bloedt. Maar ja, vroeg of laat zou dat toch wel een keer gebeuren. Hopelijk leidt het ergens toe, maar de voetbalwereld en de overheid kennende is dat ijdele hoop.
eerste paar jaar tussen die gekken staan als puber met een goedkope seizoenkaart is mooi manquote:Op donderdag 6 april 2023 09:31 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het is sowieso een unicum dat bij Feyenoord de goedkoopste plekken die aan het veld zijn.
quote:Op donderdag 6 april 2023 09:31 schreef aTypisch het volgende:
[..]
is inderdaad ijdele hoop, zeker als je het zo vaag houdt
denk niet rutte, te kloese of de KNVB aanstekers kan weren uit de kuip
Je kunt inderdaad nooit alles voorkomen, maar lik-op-stukbeleid en werkende stadionverboden kunnen wel degelijk een effect hebben. Alleen zijn we in Nederland blijkbaar niet in staat dat goed voor elkaar te krijgen.quote:Op donderdag 6 april 2023 09:34 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Wat wil je doen dan? Er is geen magische "oplossing". Als je 45000 man bij elkaar zet dan zit daar volk van allerlei pluimage tussen. Het enige wat zou kunnen helpen is als voetballers minder theater zouden maken en minder zouden provoceren zodat de gemoederen niet oplopen.
Gooi het Feyenoord-topic maar weer dicht.quote:Op donderdag 6 april 2023 09:25 schreef Scrummie het volgende:
Netten voor de computerschermen hangen.quote:Op donderdag 6 april 2023 09:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Gooi het Feyenoord-topic maar weer dicht.
Weer een user die zich niet kan gedragen.
Zo is dat net als die wijven van die korte rokjes dragen ze vragen er echt zelf omquote:Op donderdag 6 april 2023 09:34 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Wat wil je doen dan? Er is geen magische "oplossing". Als je 45000 man bij elkaar zet dan zit daar volk van allerlei pluimage tussen. Het enige wat zou kunnen helpen is als voetballers minder theater zouden maken en minder zouden provoceren zodat de gemoederen niet oplopen.
Dus dit ja. Forumgebruiker @Lokale_Notabele snapt er echt helemaal niks van. Wat een druif.quote:Op donderdag 6 april 2023 09:40 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Zo is dat net als die wijven van die korte rokjes dragen ze vragen er echt zelf om
Anders leg jij even uit hoe het zit? Het is gewoon een feit dat het Servische amateurtoneel van de heer Tadic irritatie opwekt. Oorzaak - gevolg.quote:Op donderdag 6 april 2023 09:41 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dus dit ja. Forumgebruiker @:Lokale_Notabele snapt er echt helemaal niks van. Wat een druif.
Zeker! En andersom ook. Kijk eens naar deze interactie en vergelijk dit met het gedrag van Kökçü of een Gimenez die krijsend om een kaart aan kwam rennen in een sprint over tientallen meters. Dat is toch genant als je dit ziet?quote:Op donderdag 6 april 2023 09:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
Rugby is uiteraard wel een hele andere sport maar het respect naar de scheidsrechter kan het voetbal nog wel wat van leren.
nee dat is onderdeel van het spelquote:Op donderdag 6 april 2023 09:49 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Zeker! En andersom ook. Kijk eens naar deze interactie en vergelijk dit met het gedrag van Kökçü of een Gimenez die krijsend om een kaart aan kwam rennen in een sprint over tientallen meters. Dat is toch genant als je dit ziet?
https://www.dumpert.nl/item/100016217_72ec1bae
Orrie moet niet zo happen.quote:Op donderdag 6 april 2023 09:48 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Anders leg jij even uit hoe het zit? Het is gewoon een feit dat het Servische amateurtoneel van de heer Tadic irritatie opwekt. Oorzaak - gevolg.
En terecht. Niet eens omdat dit echt antisemitisme is, maar omdat het geschift en naar gedoe is dat geen enkel positief nut dient. Laat zo'n gladiool maar eens in de schijnwerpers uitleggen waarom hij dacht dat dit kon.quote:
Niet helemaal mee eens. De spelers moeten wat dat betreft ook wel het goede voorbeeld op het veld geven, dat kan je hier niet bepaald zeggen. Ik heb mij echt heel erg geërgerd aan het gedrag van spelers op het veld, ook van bepaalde Feyenoorders trouwens. Dat staat los van het gedrag van het publiek.quote:Op donderdag 6 april 2023 09:40 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Zo is dat net als die wijven van die korte rokjes dragen ze vragen er echt zelf om
hij kan nog wel wat leren van tadic qua vuurtje opstokenquote:Op donderdag 6 april 2023 09:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Orrie moet niet zo happen.
En ja, Tadic is een zuigerd.
daar zijn gele en rode kaarten voorquote:Op donderdag 6 april 2023 09:51 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Nee, dat is de onterechte ruimte die deze kleuters veel te lang hebben gekregen.
Dat noemen ze victim blamingquote:Op donderdag 6 april 2023 09:51 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Niet helemaal mee eens. De spelers moeten wat dat betreft ook wel het goede voorbeeld op het veld geven, dat kan je hier niet bepaald zeggen. Ik heb mij echt heel erg geërgerd aan het gedrag van spelers op het veld, ook van bepaalde Feyenoorders trouwens. Dat staat los van het gedrag van het publiek.
Als je niet hapt, dan zijn de gevolgen voor hemzelf. Tadic is een slimme gast die precies weet wanneer hij dit in moet zetten en alle ruimte pakt die hij krijgt. Schijtirritant en het laat je bloed koken, maar hij bereikt het doel gewoon weer hè? Het is niet alsof dit heel verrassend gedrag is van zijn kant waar je je niet op voor kunt bereiden.quote:Op donderdag 6 april 2023 09:48 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Anders leg jij even uit hoe het zit? Het is gewoon een feit dat het Servische amateurtoneel van de heer Tadic irritatie opwekt. Oorzaak - gevolg.
Juist!quote:Op donderdag 6 april 2023 09:54 schreef aTypisch het volgende:
[..]
daar zijn gele en rode kaarten voor
Nee joh.quote:
Als hij zijn doel bereikt door iemands geloofsovertuiging belachelijk te maken dan moet hij daar vooral enorm trots op zijnquote:Op donderdag 6 april 2023 09:58 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Als je niet hapt, dan zijn de gevolgen voor hemzelf. Tadic is een slimme gast die precies weet wanneer hij dit in moet zetten en alle ruimte pakt die hij krijgt. Schijtirritant en het laat je bloed koken, maar hij bereikt het doel gewoon weer hè? Het is niet alsof dit heel verrassend gedrag is van zijn kant waar je je niet op voor kunt bereiden.
hoorde dat de Witte de With deels afgesloten wordt na catcalling vanuit NRCquote:Op donderdag 6 april 2023 10:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nee joh.
Jij impliceert nu dat slachtoffers van seksueel misbruik hetzelfde zijn als voetballers die zich op het veld gewoon ontzettend vervelend gedragen. Die vergelijking gaat sowieso mank.
Daarom begint het wat mij betreft al bij de KNVB die een of andere lamme tak als scheidsrechter stuurt naar een potje waarvan je op je vingers kan natellen dat het verhit gaat worden. Die laat het op het veld volledig uit de hand lopen en dat slaat over naar de tribune, waar helaas dan een paar tokkies zitten die getriggerd worden en aanstekers gaan gooien. Stel een fatsoenlijke scheidsrechter aan en dit gebeurt niet durf ik wel te stellen.quote:Op donderdag 6 april 2023 09:54 schreef aTypisch het volgende:
[..]
daar zijn gele en rode kaarten voor
Ik haat die gast zo enorm. Wat een walgelijk ventje is dat zeg.quote:Op donderdag 6 april 2023 10:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Als hij zijn doel bereikt door iemands geloofsovertuiging belachelijk te maken dan moet hij daar vooral enorm trots op zijn
Mwah, vond dat toen met Shanice wel een stuk vervelender eigenlijkquote:Op donderdag 6 april 2023 10:09 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik haat die gast zo enorm. Wat een walgelijk ventje is dat zeg.
Het is ook wel echt een jankteam geworden dat Ajax. Mi gado.
Er wordt toch voortdurend van alles gezegd tussen spelers?quote:Op donderdag 6 april 2023 10:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Als hij zijn doel bereikt door iemands geloofsovertuiging belachelijk te maken dan moet hij daar vooral enorm trots op zijn
heb wel eens verhalen gehoord over Mathijssen die de meest gruwelijke dingen zei tegen spitsenquote:Op donderdag 6 april 2023 10:11 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Er wordt toch voortdurend van alles gezegd tussen spelers?
Ik ben altijd voor Tadic zwaar bestraffen omdat het een verschrikkelijk persoon is, maar ik vind deze ophef eigenlijk een beetje overtrokken. En Kökcü zelf ook schijnbaar.
quote:Op donderdag 6 april 2023 10:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nee joh.
Jij impliceert nu dat slachtoffers van seksueel misbruik hetzelfde zijn als voetballers die zich op het veld gewoon ontzettend vervelend gedragen. Die vergelijking gaat sowieso mank.
Ik hoop niet dat dat voortdurend racistische drek is eigenlijk. Ga ik ook niet vanuitquote:Op donderdag 6 april 2023 10:11 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Er wordt toch voortdurend van alles gezegd tussen spelers?
Volgens mij is dat al ontkracht door Kökçü zelf en al was het zo: laat het bij die idioot inderdaad. Dat hij er trots op is zegt dan alles over zo'n figuur.quote:Op donderdag 6 april 2023 10:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja ik kan daar zelf ook moeilijk slecht tegen. Alhoewel ik ietsje teveel Feyenoorders in dit team ook dit soort trekjes zie vertonen, in mindere mate maar bijvoorbeeld Hancko, Szymanski, Alireza en Paixao hebben wel eens vervelend aanstelgedrag.quote:Op donderdag 6 april 2023 10:09 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik haat die gast zo enorm. Wat een walgelijk ventje is dat zeg.
Het is ook wel echt een jankteam geworden dat Ajax. Mi gado.
Dat vroeg ik me ook altijd af, maar nu zat ik er een keer vlak naast en kon ik het zien. Er hangen warmtelampen die een rode gloed afgevenquote:Op donderdag 6 april 2023 10:14 schreef Jeroboam het volgende:
Waarom lijken jullie skyboxen plekken voor broedkippen met die gekke lampen?
Ook al heeft ie gelijk, corrupte pseudodictator Infantino die clubs de les gaat lezenquote:Op donderdag 6 april 2023 10:13 schreef bbuddybb het volgende:
We hebben het tot de stories van de baas van de FIFA geschopt…
[ afbeelding ]
Neuh, die wilde er gewoon geen woorden meer aan vuil maken.quote:Op donderdag 6 april 2023 10:14 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Volgens mij is dat al ontkracht door Kökçü zelf
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |