Man man man.quote:Op donderdag 6 april 2023 09:22 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Nou ja, als die koekenbakker een eigen speler geraakt had dan was het drama helemaal compleet geweest. Nu heb je er iig nog een beetje plezier van.
Van mij mogen al die parterre vakken weg. Paupers galore.quote:
*aansteker bounced zonder consequenties van de weelderige haardos van Lokale _Notabele af, waarna deze weer overgaat tot de orde van de dag.quote:Op donderdag 6 april 2023 09:25 schreef Scrummie het volgende:
* Scrummie gooit een aansteker op Lokale_Notabele's hoofd.
Een hersenschudding kan jij niet oplopen.quote:Op donderdag 6 april 2023 09:28 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
*aansteker bounced zonder consequenties van de weelderige haardos van Lokale _Notabele af, waarna deze weer overgaat tot de orde van de dag.
Klopt, je hebt als Feyenoord zijnde nu net de pech dat het flink bloedt. Maar ja, vroeg of laat zou dat toch wel een keer gebeuren. Hopelijk leidt het ergens toe, maar de voetbalwereld en de overheid kennende is dat ijdele hoop.quote:Op donderdag 6 april 2023 09:18 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Het enige verschil is dus het bloed. Iedereen weet toch dat je makkelijk gaat bloeden als je op je hoofd wordt geraakt..uiteindelijk valt het wel mee vaak.
dan zit er niets anders op om delen van FOK! te sluitenquote:Op donderdag 6 april 2023 09:25 schreef Scrummie het volgende:
Prijzen omhoog gooien.quote:Op donderdag 6 april 2023 09:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Van mij mogen al die parterre vakken weg. Paupers galore.
is inderdaad ijdele hoop, zeker als je het zo vaag houdtquote:Op donderdag 6 april 2023 09:29 schreef NY_Giant het volgende:
[..]
Klopt, je hebt als Feyenoord zijnde nu net de pech dat het flink bloedt. Maar ja, vroeg of laat zou dat toch wel een keer gebeuren. Hopelijk leidt het ergens toe, maar de voetbalwereld en de overheid kennende is dat ijdele hoop.
Wat wil je doen dan? Er is geen magische "oplossing". Als je 45000 man bij elkaar zet dan zit daar volk van allerlei pluimage tussen. Het enige wat zou kunnen helpen is als voetballers minder theater zouden maken en minder zouden provoceren zodat de gemoederen niet oplopen.quote:Op donderdag 6 april 2023 09:29 schreef NY_Giant het volgende:
[..]
Klopt, je hebt als Feyenoord zijnde nu net de pech dat het flink bloedt. Maar ja, vroeg of laat zou dat toch wel een keer gebeuren. Hopelijk leidt het ergens toe, maar de voetbalwereld en de overheid kennende is dat ijdele hoop.
eerste paar jaar tussen die gekken staan als puber met een goedkope seizoenkaart is mooi manquote:Op donderdag 6 april 2023 09:31 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het is sowieso een unicum dat bij Feyenoord de goedkoopste plekken die aan het veld zijn.
quote:Op donderdag 6 april 2023 09:31 schreef aTypisch het volgende:
[..]
is inderdaad ijdele hoop, zeker als je het zo vaag houdt
denk niet rutte, te kloese of de KNVB aanstekers kan weren uit de kuip
Je kunt inderdaad nooit alles voorkomen, maar lik-op-stukbeleid en werkende stadionverboden kunnen wel degelijk een effect hebben. Alleen zijn we in Nederland blijkbaar niet in staat dat goed voor elkaar te krijgen.quote:Op donderdag 6 april 2023 09:34 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Wat wil je doen dan? Er is geen magische "oplossing". Als je 45000 man bij elkaar zet dan zit daar volk van allerlei pluimage tussen. Het enige wat zou kunnen helpen is als voetballers minder theater zouden maken en minder zouden provoceren zodat de gemoederen niet oplopen.
Gooi het Feyenoord-topic maar weer dicht.quote:Op donderdag 6 april 2023 09:25 schreef Scrummie het volgende:
Netten voor de computerschermen hangen.quote:Op donderdag 6 april 2023 09:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Gooi het Feyenoord-topic maar weer dicht.
Weer een user die zich niet kan gedragen.
Zo is dat net als die wijven van die korte rokjes dragen ze vragen er echt zelf omquote:Op donderdag 6 april 2023 09:34 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Wat wil je doen dan? Er is geen magische "oplossing". Als je 45000 man bij elkaar zet dan zit daar volk van allerlei pluimage tussen. Het enige wat zou kunnen helpen is als voetballers minder theater zouden maken en minder zouden provoceren zodat de gemoederen niet oplopen.
Dus dit ja. Forumgebruiker @Lokale_Notabele snapt er echt helemaal niks van. Wat een druif.quote:Op donderdag 6 april 2023 09:40 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Zo is dat net als die wijven van die korte rokjes dragen ze vragen er echt zelf om
Anders leg jij even uit hoe het zit? Het is gewoon een feit dat het Servische amateurtoneel van de heer Tadic irritatie opwekt. Oorzaak - gevolg.quote:Op donderdag 6 april 2023 09:41 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dus dit ja. Forumgebruiker @:Lokale_Notabele snapt er echt helemaal niks van. Wat een druif.
Zeker! En andersom ook. Kijk eens naar deze interactie en vergelijk dit met het gedrag van Kökçü of een Gimenez die krijsend om een kaart aan kwam rennen in een sprint over tientallen meters. Dat is toch genant als je dit ziet?quote:Op donderdag 6 april 2023 09:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
Rugby is uiteraard wel een hele andere sport maar het respect naar de scheidsrechter kan het voetbal nog wel wat van leren.
nee dat is onderdeel van het spelquote:Op donderdag 6 april 2023 09:49 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Zeker! En andersom ook. Kijk eens naar deze interactie en vergelijk dit met het gedrag van Kökçü of een Gimenez die krijsend om een kaart aan kwam rennen in een sprint over tientallen meters. Dat is toch genant als je dit ziet?
https://www.dumpert.nl/item/100016217_72ec1bae
Orrie moet niet zo happen.quote:Op donderdag 6 april 2023 09:48 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Anders leg jij even uit hoe het zit? Het is gewoon een feit dat het Servische amateurtoneel van de heer Tadic irritatie opwekt. Oorzaak - gevolg.
En terecht. Niet eens omdat dit echt antisemitisme is, maar omdat het geschift en naar gedoe is dat geen enkel positief nut dient. Laat zo'n gladiool maar eens in de schijnwerpers uitleggen waarom hij dacht dat dit kon.quote:
Niet helemaal mee eens. De spelers moeten wat dat betreft ook wel het goede voorbeeld op het veld geven, dat kan je hier niet bepaald zeggen. Ik heb mij echt heel erg geërgerd aan het gedrag van spelers op het veld, ook van bepaalde Feyenoorders trouwens. Dat staat los van het gedrag van het publiek.quote:Op donderdag 6 april 2023 09:40 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Zo is dat net als die wijven van die korte rokjes dragen ze vragen er echt zelf om
hij kan nog wel wat leren van tadic qua vuurtje opstokenquote:Op donderdag 6 april 2023 09:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Orrie moet niet zo happen.
En ja, Tadic is een zuigerd.
daar zijn gele en rode kaarten voorquote:Op donderdag 6 april 2023 09:51 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Nee, dat is de onterechte ruimte die deze kleuters veel te lang hebben gekregen.
Dat noemen ze victim blamingquote:Op donderdag 6 april 2023 09:51 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Niet helemaal mee eens. De spelers moeten wat dat betreft ook wel het goede voorbeeld op het veld geven, dat kan je hier niet bepaald zeggen. Ik heb mij echt heel erg geërgerd aan het gedrag van spelers op het veld, ook van bepaalde Feyenoorders trouwens. Dat staat los van het gedrag van het publiek.
Als je niet hapt, dan zijn de gevolgen voor hemzelf. Tadic is een slimme gast die precies weet wanneer hij dit in moet zetten en alle ruimte pakt die hij krijgt. Schijtirritant en het laat je bloed koken, maar hij bereikt het doel gewoon weer hè? Het is niet alsof dit heel verrassend gedrag is van zijn kant waar je je niet op voor kunt bereiden.quote:Op donderdag 6 april 2023 09:48 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Anders leg jij even uit hoe het zit? Het is gewoon een feit dat het Servische amateurtoneel van de heer Tadic irritatie opwekt. Oorzaak - gevolg.
Juist!quote:Op donderdag 6 april 2023 09:54 schreef aTypisch het volgende:
[..]
daar zijn gele en rode kaarten voor
Nee joh.quote:
Als hij zijn doel bereikt door iemands geloofsovertuiging belachelijk te maken dan moet hij daar vooral enorm trots op zijnquote:Op donderdag 6 april 2023 09:58 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Als je niet hapt, dan zijn de gevolgen voor hemzelf. Tadic is een slimme gast die precies weet wanneer hij dit in moet zetten en alle ruimte pakt die hij krijgt. Schijtirritant en het laat je bloed koken, maar hij bereikt het doel gewoon weer hè? Het is niet alsof dit heel verrassend gedrag is van zijn kant waar je je niet op voor kunt bereiden.
hoorde dat de Witte de With deels afgesloten wordt na catcalling vanuit NRCquote:Op donderdag 6 april 2023 10:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nee joh.
Jij impliceert nu dat slachtoffers van seksueel misbruik hetzelfde zijn als voetballers die zich op het veld gewoon ontzettend vervelend gedragen. Die vergelijking gaat sowieso mank.
Daarom begint het wat mij betreft al bij de KNVB die een of andere lamme tak als scheidsrechter stuurt naar een potje waarvan je op je vingers kan natellen dat het verhit gaat worden. Die laat het op het veld volledig uit de hand lopen en dat slaat over naar de tribune, waar helaas dan een paar tokkies zitten die getriggerd worden en aanstekers gaan gooien. Stel een fatsoenlijke scheidsrechter aan en dit gebeurt niet durf ik wel te stellen.quote:Op donderdag 6 april 2023 09:54 schreef aTypisch het volgende:
[..]
daar zijn gele en rode kaarten voor
Ik haat die gast zo enorm. Wat een walgelijk ventje is dat zeg.quote:Op donderdag 6 april 2023 10:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Als hij zijn doel bereikt door iemands geloofsovertuiging belachelijk te maken dan moet hij daar vooral enorm trots op zijn
Mwah, vond dat toen met Shanice wel een stuk vervelender eigenlijkquote:Op donderdag 6 april 2023 10:09 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik haat die gast zo enorm. Wat een walgelijk ventje is dat zeg.
Het is ook wel echt een jankteam geworden dat Ajax. Mi gado.
Er wordt toch voortdurend van alles gezegd tussen spelers?quote:Op donderdag 6 april 2023 10:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Als hij zijn doel bereikt door iemands geloofsovertuiging belachelijk te maken dan moet hij daar vooral enorm trots op zijn
heb wel eens verhalen gehoord over Mathijssen die de meest gruwelijke dingen zei tegen spitsenquote:Op donderdag 6 april 2023 10:11 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Er wordt toch voortdurend van alles gezegd tussen spelers?
Ik ben altijd voor Tadic zwaar bestraffen omdat het een verschrikkelijk persoon is, maar ik vind deze ophef eigenlijk een beetje overtrokken. En Kökcü zelf ook schijnbaar.
quote:Op donderdag 6 april 2023 10:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nee joh.
Jij impliceert nu dat slachtoffers van seksueel misbruik hetzelfde zijn als voetballers die zich op het veld gewoon ontzettend vervelend gedragen. Die vergelijking gaat sowieso mank.
Ik hoop niet dat dat voortdurend racistische drek is eigenlijk. Ga ik ook niet vanuitquote:Op donderdag 6 april 2023 10:11 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Er wordt toch voortdurend van alles gezegd tussen spelers?
Volgens mij is dat al ontkracht door Kökçü zelf en al was het zo: laat het bij die idioot inderdaad. Dat hij er trots op is zegt dan alles over zo'n figuur.quote:Op donderdag 6 april 2023 10:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja ik kan daar zelf ook moeilijk slecht tegen. Alhoewel ik ietsje teveel Feyenoorders in dit team ook dit soort trekjes zie vertonen, in mindere mate maar bijvoorbeeld Hancko, Szymanski, Alireza en Paixao hebben wel eens vervelend aanstelgedrag.quote:Op donderdag 6 april 2023 10:09 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik haat die gast zo enorm. Wat een walgelijk ventje is dat zeg.
Het is ook wel echt een jankteam geworden dat Ajax. Mi gado.
Dat vroeg ik me ook altijd af, maar nu zat ik er een keer vlak naast en kon ik het zien. Er hangen warmtelampen die een rode gloed afgevenquote:Op donderdag 6 april 2023 10:14 schreef Jeroboam het volgende:
Waarom lijken jullie skyboxen plekken voor broedkippen met die gekke lampen?
Ook al heeft ie gelijk, corrupte pseudodictator Infantino die clubs de les gaat lezenquote:Op donderdag 6 april 2023 10:13 schreef bbuddybb het volgende:
We hebben het tot de stories van de baas van de FIFA geschopt…
[ afbeelding ]
Neuh, die wilde er gewoon geen woorden meer aan vuil maken.quote:Op donderdag 6 april 2023 10:14 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Volgens mij is dat al ontkracht door Kökçü zelf
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |