Tja, dat is pech.quote:Op donderdag 6 april 2023 08:54 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Aan dat wijzen naar anderen hebben we niet zoveel vind ik. Het gebeurd inderdaad overal en structureel, maar zelden wordt er echt een speler daadwerkelijk geraakt, en zelfs tot bloedens toe.
Klopt. Het is niet per se veiliger in een ander stadion (de aRENa) of de Kuip.quote:Op donderdag 6 april 2023 09:00 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Berghuis werd toen geraakt toch? Als hij net zo'n kale knar had gehad als Klaassen was het misschien ook wel gaan bloeden.
Het gooien van projectielen is dom, jammer dat dat gebeurt. Koste ons in 2005 een straf van de UEFA dus kennelijk in al die tijd niet opgelost.
Nee, daar moet men om lachen omdat het zo belachelijk absurd is.quote:Op donderdag 6 april 2023 08:52 schreef Tarado het volgende:
Iedereen moest lachen om een man die een katheter met pis naar een trainer gooit, dat schijnt ludiek te zijn en er allemaal bij te horen.
Deze gek kunnen ze gelukkig aanwijzen en dat zouden ze overal moeten doen, ook als diegene mist en wat ze gooien moet niet uitmaken, ook bier is natuurlijk absurd.quote:Op donderdag 6 april 2023 09:02 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Klopt. Het is niet per se veiliger in een ander stadion (de aRENa) of de Kuip.
Maar heeft die man een stadionverbod gekregen? Denk het niet.quote:Op donderdag 6 april 2023 09:04 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee, daar moet men om lachen omdat het zo belachelijk absurd is.
Ik heb geen flauw idee.quote:Op donderdag 6 april 2023 09:05 schreef Tarado het volgende:
[..]
Maar heeft die man een stadionverbod gekregen? Denk het niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Yep.. en is de aanhang van Feyenoord zoveel anders als die van andere topclubs? Bij al die clubs zijn er probleemgevallen. De fakkels en het wangedrag tijdens de bekerfinale in 2014 waren ook een grootschalige vooropgezette actie. Ik denk niet dat je het probleem kan oplossen, misschien door invoering van een voetbalwet. Maar dat schijnt op de een of andere manier niet te lukken.quote:Op donderdag 6 april 2023 09:02 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Klopt. Het is niet per se veiliger in een ander stadion (de aRENa) of de Kuip.
Wtf die man is toch gearresteerd? Wat wil je nog meer? Dit is puur om te scoren in de media. Feyenoord zou zich niet mee moeten laten slepen door het hysterische gekrijs van Jan Joost van Gangelen & Co.quote:
Lezen is moeilijk, godsamme zeg. Ik geef ajax helemaal niet de schuld, ik zeg juist dat ze het spel slim hebben gespeeld. Heb het over het voetbal niet over de randzaken.quote:Op donderdag 6 april 2023 08:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
Geef Ajax maar de schuld, dat is het makkelijkste.
Het probleem is dat het niet 1 persoon is.quote:Op donderdag 6 april 2023 09:09 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Wtf die man is toch gearresteerd? Wat wil je nog meer? Dit is puur om te scoren in de media. Feyenoord zou zich niet mee moeten laten slepen door het hysterische gekrijs van Jan Joost van Gangelen & Co.
Dat had eigenlijk al gemoeten na Feyenoord - Lazio.quote:Op donderdag 6 april 2023 09:05 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat was wel te verwachten natuurlijk. En logisch ook.
quote:Op donderdag 6 april 2023 09:07 schreef onlogisch het volgende:
Wordt tijd dat ze dat oude liedje weer van stal halen. Hoe ging dat ook alweer??In 1999 was mijn eerste jaar seizoenkaart op Z. Was toen een beetje stil kneusjesvak.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, dit is om een signaal af te geven. Als er tegen Roma iets gebeurt kunnen we de CL vergeten.quote:Op donderdag 6 april 2023 09:09 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Wtf die man is toch gearresteerd? Wat wil je nog meer? Dit is puur om te scoren in de media. Feyenoord zou zich niet mee moeten laten slepen door het hysterische gekrijs van Jan Joost van Gangelen & Co.
Bloed, overduidelijk zichtbaar op Klaassen zijn witte, kale hoofd is inderdaad wel de reden dat dit zo groot wordt.quote:Op donderdag 6 april 2023 09:00 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Berghuis werd toen geraakt toch? Als hij net zo'n kale knar had gehad als Klaassen was het misschien ook wel gaan bloeden.
Het gooien van projectielen is dom, jammer dat dat gebeurt. Koste ons in 2005 een straf van de UEFA dus kennelijk in al die tijd niet opgelost.
Feyenoord was na die staking de grip kwijt, die 4 wissels brachten het verschil niet al begreep ik nog wel dat Slot de boel wakker wilde krijgen.quote:Op donderdag 6 april 2023 09:09 schreef alopio het volgende:
[..]
Lezen is moeilijk, godsamme zeg. Ik geef ajax helemaal niet de schuld, ik zeg juist dat ze het spel slim hebben gespeeld. Heb het over het voetbal niet over de randzaken.
Je zal maar zo de focus hebben op Feyenoord supporters zeg, sneu
In onze parterrevakken zitten helaas bovengemiddeld veel kneuzen van hetzelfde allooi. Dus dit risico blijft altijd bestaan zolang we dergelijk publiek toelaten in de parterrevakken.quote:Op donderdag 6 april 2023 09:09 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Aquariums van maken.quote:Op donderdag 6 april 2023 09:14 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
In onze parterrevakken zitten helaas bovengemiddeld veel kneuzen van hetzelfde allooi. Dus dit risico blijft altijd bestaan zolang we dergelijk publiek toelaten in de parterrevakken.
Ik denk dat je het verst komt met een combi van zo'n wet op Engelse leest plus een schoonveegactie binnen de clubs én een offensief vanuit de KNVB door hysterisch opgefokt gedrag op het veld meteen met een kaart te belonen.quote:Op donderdag 6 april 2023 09:07 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Yep.. en is de aanhang van Feyenoord zoveel anders als die van andere topclubs? Bij al die clubs zijn er probleemgevallen. De fakkels en het wangedrag tijdens de bekerfinale in 2014 waren ook een grootschalige vooropgezette actie. Ik denk niet dat je het probleem kan oplossen, misschien door invoering van een voetbalwet. Maar dat schijnt op de een of andere manier niet te lukken.
Z is een vak waar altijd ellende vandaan komt (de banaan tegen Roma). Feyenoord beschermt zichzelf en het overgrote deel van de supporters door dit gewoon preventief te doen. Van de UEFA mogen er geen netten aan de Olympiazijde hangen ivm de camera's. Z bevindt zich aan de Olympiazijde en het allerlaatste wat Feyenoord wil is dat er straks Europese uitsluiting komt vanwege items die het veld op vliegen. Al met al gewoon een heel logisch gevolg n.a.v. de meest recente ontwikkelingen.quote:Op donderdag 6 april 2023 09:09 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Je ridiculiseert de boel.quote:Op donderdag 6 april 2023 09:14 schreef Pleun2011 het volgende:
Misschien moeten Ajax en Feyenoord maar een tijdje niet meer tegen elkaar spelen. De uitslag wordt door loting bepaald.
Scheelt ook weer wat ergernis.
Ik heb er jaren gestaan en waarschijnlijk sta ik er volgend jaar weer. Er staan een hoop ventjes met geldingsdrang.quote:Op donderdag 6 april 2023 09:11 schreef alopio het volgende:
[..]
In 1999 was mijn eerste jaar seizoenkaart op Z. Was toen een beetje stil kneusjesvak.
quote:Op donderdag 6 april 2023 09:09 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |