Ik neem aan dat elke daadwerkelijke Feyenoordsupporter dit ook niet vindt kunnen. Die willen hun club immers steunen in plaats van in de problemen brengen. Jammer dat er ook zoveel van dit soort mongolen zitten.quote:Op woensdag 5 april 2023 21:34 schreef capuchon_jongen het volgende:
Als neutrale supporter vind ik dat echt niet kunnen.
En waar zijn die netten?
Dit lijkt op een bewuste sabotage-actie!quote:Op woensdag 5 april 2023 21:34 schreef capuchon_jongen het volgende:
Als neutrale supporter vind ik dat echt niet kunnen.
En waar zijn die netten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. @Lange_Lans @Coco @Buitendam @Notorious_Roy
Echte supporters hoeven zich niet te schamen, de dader wel....quote:Op woensdag 5 april 2023 21:33 schreef Mestreech1990 het volgende: Wat mogen die Feyenoord supporters zich enorm schamen. Diep en en diep triest.
Ik ga op onderzoek uit in het Feyenoordtopic om deze hypothese te bevestigen.quote:Op woensdag 5 april 2023 21:35 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik neem aan dat elke daadwerkelijke Feyenoordsupporter dit ook niet vindt kunnen. Die willen hun club immers steunen in plaats van in de problemen brengen. Jammer dat er ook zoveel van dit soort mongolen zitten.
Daarom enige wat rest is reglementaire nederlaag Feyenoord.quote:Op woensdag 5 april 2023 21:35 schreef Saekerhett het volgende:
Het is ook niet zo dat er één aansteker gegooid wordt hè, er liggen er tientallen.
Vijf minuten eerder staken, dan was het tijdig geweest!quote:Op woensdag 5 april 2023 21:36 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Blijf geduldig wachten, de wedstrijd is tijdig gestaakt![]()
![]()
Welke van de 50.000?quote:Op woensdag 5 april 2023 21:35 schreef heywoodu het volgende:
"Blijf geduldig wachten, de wedstrijd is tijdig gestaakt."
Is dat geschreven door zo'n hersenloze op de tribune ofzo?
Zekerquote:
Aansteker zo te zienquote:
quote:Op woensdag 5 april 2023 21:35 schreef GGMM het volgende:
Ondertussen drink ik een kopje theeWat een leuke mok.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. @:lange_lans @:coco @:buitendam @:notorious_roy
Heb je die gewonnen?What can change the nature of a man?
Op zich wel, want je moet hem anders maar net door de mazen gooien.quote:Op woensdag 5 april 2023 21:36 schreef Pino112 het volgende:
Alsof een net een aansteker (of iets dergelijks smals) tegenhoudt
Duidelijk, het was Rutte.quote:Op woensdag 5 april 2023 21:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Op zich wel, want je moet hem anders maar net door de mazen gooien.
Ja dan heb je de volgende amoebe die weer wat doetquote:Op woensdag 5 april 2023 21:36 schreef capuchon_jongen het volgende:
Levenslange stadionverbod voor die supporter
Denk niet dat het van één persoon komtquote:Op woensdag 5 april 2023 21:37 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Er lagen er tientallen, dan is het al wat makkelijker.
Voor je het weet komen ze het veld opquote:Op woensdag 5 april 2023 21:35 schreef heywoodu het volgende:
"Blijf geduldig wachten, de wedstrijd is tijdig gestaakt."
Is dat geschreven door zo'n hersenloze op de tribune ofzo?
Ondertussen drink ik een kopje theeLekker, Welke smaak?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. @:lange_lans @:coco @:buitendam @:notorious_royIk ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
Pik gooi eens 50x een aansteker richting een net, die komt er max 1 keer doorheenquote:Op woensdag 5 april 2023 21:36 schreef Pino112 het volgende:
Alsof een net een aansteker (of iets dergelijks smals) tegenhoudt
Ja echt mega grappig dit..dit zorgt er weer voor dat er de komende tien jaar geen supporters bij elkaar aanwezig zijn. Echt ongelofelijk wat is het iq bij die mensen tegenwoordig.quote:
Na een kort kijkje in het feyenoordtopic kan ik dit helaas niet bevestigenquote:Op woensdag 5 april 2023 21:35 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik neem aan dat elke daadwerkelijke Feyenoordsupporter dit ook niet vindt kunnen.
Het is een kleine BIC-aansteker, die past er zo doorheenquote:Op woensdag 5 april 2023 21:38 schreef DaveDave09 het volgende:
[..]
Pik gooi eens 50x een aansteker richting een net, die komt er max 1 keer doorheen
Dat is ook zoiets bij Ajax mag het al jaren niet meer op het Leidseplein en in Rotterdam mogen ze iedere keer de Coolsingel slopen.quote:Op woensdag 5 april 2023 21:38 schreef -XOR- het volgende:
Abou verplaatst het kampioensfeest naar het parkeerdek van de Kuip.
Dat zou zeer terecht zijn, blijkbaar kan de veiligheid niet gegarandeerd worden. Wegwezen daar.quote:Op woensdag 5 april 2023 21:37 schreef Faraday01 het volgende:
Als je een signaal af wilt geven, kun je nu maar 1 ding doen en dat is definitief staken en ze zoeken het maar uit.
In Rotterdam zijn ze gewend dat de stad gesloopt wordt. Stukje 40-45quote:Op woensdag 5 april 2023 21:39 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Dat is ook zoiets bij Ajax mag het al jaren niet meer op het Leidseplein en in Rotterdam mogen ze iedere keer de Coolsingel slopen.
Serieus, die denken "heuh cool, onze club in de problemen, haha, doe dit vaker!"?quote:Op woensdag 5 april 2023 21:38 schreef Coco het volgende:
[..]
Na een kort kijkje in het feyenoordtopic kan ik dit helaas niet bevestigen
Alleen Klaas vindt dat het terecht wasquote:Op woensdag 5 april 2023 21:38 schreef Coco het volgende:
[..]
De versie in de Kuip jaquote:Op woensdag 5 april 2023 21:39 schreef capuchon_jongen het volgende:
De klassieker voortaan zonder supporter.
gras is groen gehaltequote:Op woensdag 5 april 2023 21:38 schreef Coco het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 5 april 2023 21:39 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Dat zou zeer terecht zijn, blijkbaar kan de veiligheid niet gegarandeerd worden. Wegwezen daar.
Zal wel niet gebeuren, maar laat me graag verrassen.
nee, het is elke keer slappe hap. Oerwoudgeluiden, spreekkoren, vuurwerk, zooi op het veld gooien. We gaan uiteindelijk altijd door. Eens moet het afgelopen zijn.quote:Op woensdag 5 april 2023 21:39 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Dat zou zeer terecht zijn, blijkbaar kan de veiligheid niet gegarandeerd worden. Wegwezen daar.
Leert maar 1 persoon wat van. en dat is dan te hopen.quote:Op woensdag 5 april 2023 21:36 schreef capuchon_jongen het volgende:
Levenslange stadionverbod voor die supporter
Of gewoon met American Football pakken gaan spelenquote:Op woensdag 5 april 2023 21:39 schreef AFCNiels het volgende:
Als hij gewoon haar had gehad, dan was het ook niet zo gaan bloeden. Je kunt hemzelf dus ook wel wat verwijten.
Ik lach toch niet.quote:Op woensdag 5 april 2023 21:38 schreef Mestreech1990 het volgende:
[..]
Ja echt mega grappig dit..dit zorgt er weer voor dat er de komende tien jaar geen supporters bij elkaar aanwezig zijn. Echt ongelofelijk wat is het iq bij die mensen tegenwoordig.
Hou jij eens op zegquote:Op woensdag 5 april 2023 21:38 schreef Coco het volgende:
[..]
Ach ja, dat verwacht je toch ook niet.quote:Op woensdag 5 april 2023 21:39 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Serieus, die denken "heuh cool, onze club in de problemen, haha, doe dit vaker!"?
Overwinning weggeven gaan ze niet doen. Ook de knvb niet. Dan komen die hooligans wel even verhaal halen GENOTquote:Op woensdag 5 april 2023 21:40 schreef Mestreech1990 het volgende:
Geef die overwinning maar richting Ajax nu. Straf dit domme gedrag maar af meteen. Eerst het vuurwerk en nu dit.
Ken nog wel een jeugdwedstrijd van een tijdje terug op het complex van Ajax waarbij familieleden van Feyenoord-spelers werden opgejaagd door de aanhang die daar op uitnodiging van Johnny bij een besloten wedstrijd was?quote:Op woensdag 5 april 2023 21:39 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Jij weet ook wel dat er genoeg types zijn die dit gedrag vergoeilijken. Heus niet allemaal. Maar ik zie ze er wel tussen.quote:
Is ook een optie, later uitspelen zonder publiek.quote:Op woensdag 5 april 2023 21:41 schreef Keyos het volgende:
[..]
Ken nog wel een jeugdwedstrijd van een tijdje terug op het complex van Ajax waarbij familieleden van Feyenoord-spelers werden opgejaagd door de aanhang die daar op uitnodiging van Johnny bij een besloten wedstrijd was?
Die werd op een later moment gewoon alsnog uitgespeeld.
Waarom wordt die man nog uitgenodigd?quote:
Je snapt het prima.quote:
Niet woke genoegquote:Op woensdag 5 april 2023 21:42 schreef De_Kraam het volgende:
Spakenburg maar aanwijzen als bekerwinnaar.
Gewoon.
Perez riep ooit kkneger tegen nkufo geloof ik. Gewoonquote:Op woensdag 5 april 2023 21:42 schreef Coco het volgende:
[..]
Waarom wordt die man nog uitgenodigd?
Verloor ooit met 10-0.
Die willen niet in een verblijf met kakkerlakken.quote:Op woensdag 5 april 2023 21:42 schreef monkyyy het volgende:
Feyenoord opheffen, het geld terug geven aan de aandeelhouders en een asielzoekerscentrum van de Kuip maken.
Problem solved.
Mensen die normaliter redelijk normaal zijn en @Scrummie praten dit gewoon goed.quote:Op woensdag 5 april 2023 21:38 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik steun dit planquote:Op woensdag 5 april 2023 21:42 schreef monkyyy het volgende:
Feyenoord opheffen, het geld terug geven aan de aandeelhouders en een asielzoekerscentrum van de Kuip maken.
Problem solved.
DRANKedquote:
Lul niet zo achterlijk.quote:Op woensdag 5 april 2023 21:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mensen die normaliter redelijk normaal zijn en @:scrummie praten dit gewoon goed.
Bizar
Ja ik schrik ervan.quote:Op woensdag 5 april 2023 21:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mensen die normaliter redelijk normaal zijn en @:scrummie praten dit gewoon goed.
Bizar
Sfeerverhogend vanuit een mod hoor, chapeau. (Niet jij.)quote:Op woensdag 5 april 2023 21:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij weet ook wel dat er genoeg types zijn die dit gedrag vergoeilijken. Heus niet allemaal. Maar ik zie ze er wel tussen.
Die scheids kan sowieso beter een ander beroep zoekenquote:Op woensdag 5 april 2023 21:42 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Het was volgens mij Heitinga die iedereen naar binnen riep, de scheids zag het probleem niet zo
Zo ken ik @Scrummie helemaal niet, weet je dit zeker?quote:Op woensdag 5 april 2023 21:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bizar
quote:Op woensdag 5 april 2023 21:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bizar
Ik moest gniffelenquote:Op woensdag 5 april 2023 21:45 schreef GGMM het volgende:
Nee die wedstrijd met die keeper van AZ die aangevallen werd is toen verdergespeeld met alleen kinderen als publiek
Dat was een idee van Marco Borsato
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 5 april 2023 21:45 schreef GGMM het volgende:
Nee die wedstrijd met die keeper van AZ die aangevallen werd is toen verdergespeeld met alleen kinderen als publiek
Hoe is dit de schuld van de scheids?quote:Op woensdag 5 april 2023 21:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
Heeft scheids uberhaupt nog kaarten uitgedeeld aan Tadic en Kokcu of was hij drukker bezig met het uit de hand laten lopen?
quote:Op woensdag 5 april 2023 21:45 schreef GGMM het volgende:
Ik zit daar al!quote:Op woensdag 5 april 2023 21:47 schreef R-woud93 het volgende:
Ik beweeg mij nu toch maar richting de slaapkamer
Alle supporters verslapen zich morgen voor hun sociale werkplaats "baan".quote:
quote:Op woensdag 5 april 2023 21:45 schreef Littlerabbit het volgende:
Ben hier veelte moe voor, staken of doorgaan.
Ik heb gesproken.
Wat ga je daar doen?quote:Op woensdag 5 april 2023 21:47 schreef R-woud93 het volgende:
Woorden, maar verder niks.quote:
Dan hoop ik op een leuke name and shame de aankomende week.quote:Op woensdag 5 april 2023 21:47 schreef capuchon_jongen het volgende:
Die supporter zou vol in beeld zijn
Succes.quote:Op woensdag 5 april 2023 21:47 schreef R-woud93 het volgende:
Ondertussen drink ik een kopje theeJij bent een echte.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. @:lange_lans @:coco @:buitendam @:notorious_royDit, dus.
KAPOET MACHENquote:Op woensdag 5 april 2023 21:48 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dan hoop ik op een leuke name and shame de aankomende week.
Helemaal kapot maken.
Als je het daar van moet hebbenquote:
quote:Op woensdag 5 april 2023 21:47 schreef R-woud93 het volgende:
Werkelijk?quote:Op woensdag 5 april 2023 21:47 schreef Slobeend het volgende:
Tadic met z'n ramadangebaar richting Kokcu is sneu (ja de aansteker is veel erger en debieler).
Schrok alquote:Op woensdag 5 april 2023 21:47 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik zit daar al!
In die van mij dan, niet die van jou.
Tadic is een pauper.quote:Op woensdag 5 april 2023 21:47 schreef Slobeend het volgende:
Tadic met z'n ramadangebaar richting Kokcu is sneu (ja de aansteker is veel erger en debieler).
Jij moet voetbal op de slaapkamer kijken omdat het vrouwtje de tv in de woonkamer DOMINEERT. Cuckedquote:Op woensdag 5 april 2023 21:47 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik zit daar al!
In die van mij dan, niet die van jou.
Geen daden maar woorden dusquote:
Maar het vrouwtje kijkt ook!quote:Op woensdag 5 april 2023 21:49 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Jij moet voetbal op de slaapkamer kijken omdat het vrouwtje de tv in de woonkamer DOMINEERT. Cucked
Stukje huurmoordenaarsquote:Op woensdag 5 april 2023 21:50 schreef Confetti het volgende:
[..]
Serviërs zijn sowieso gestoord. Op het WK deden ze ook al massaal zo raar en agressief.
Dat nemen we dan maar voor lief. Het is tijd om hier eens en voor altijd een einde aan te maken.quote:Op woensdag 5 april 2023 21:49 schreef Van_Poppel het volgende:
Nu definitief staken zal ook wel een paar openbare orde issues geven. Dat kunnen ze nu alvast een paar busjes ME’ers optrommelen.
Ze proberen hier gewoon te demoniseren!quote:Op woensdag 5 april 2023 21:50 schreef GGMM het volgende:
Wat is er triest aan een ramadangebaar
Hij doet toch aan de ramadan
Wat is een ramadangebaar?quote:Op woensdag 5 april 2023 21:47 schreef Slobeend het volgende:
Ik hoor de sirenes al langs komen.quote:Op woensdag 5 april 2023 21:49 schreef Van_Poppel het volgende:
Nu definitief staken zal ook wel een paar openbare orde issues geven. Dat kunnen ze nu alvast een paar busjes ME’ers optrommelen.
Kun je ook doen alsof je niet aan het eten bent, als je aan het eten bent?quote:Op woensdag 5 april 2023 21:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat je net doet alsof je niet aan het eten bent
Dat deed Tadic de hele wedstrijd lang
Hoi Poepiequote:Op woensdag 5 april 2023 21:49 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Jij moet voetbal op de slaapkamer kijken omdat het vrouwtje de tv in de woonkamer DOMINEERT. Cucked
Terwijl dit natuurlijk wel een Feyenoordprobleem is. Er is maar een stadion in NL waar je netten nodig hebt en het toch nog mis gaat:quote:Op woensdag 5 april 2023 21:51 schreef heywoodu het volgende:
Mario vindt het allemaal niet echt een voetbal- of Feyenoordprobleem.
Ja dit is mogelijk.quote:Op woensdag 5 april 2023 21:51 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Kun je ook doen alsof je niet aan het eten bent, als je aan het eten bent?
Gras eten?quote:Op woensdag 5 april 2023 21:52 schreef Slobeend het volgende:
[..]
[ twitter ]
Sorry voor de onnodige tekst maar dit gebaar.
Hoe ziet een ramadangebaar er uberhaupt uit?quote:Op woensdag 5 april 2023 21:50 schreef GGMM het volgende:
Wat is er triest aan een ramadangebaar
Hij doet toch aan de ramadan
Tikkeltje gekleurd.quote:Op woensdag 5 april 2023 21:51 schreef heywoodu het volgende:
Mario vindt het allemaal niet echt een voetbal- of Feyenoordprobleem.
quote:Op woensdag 5 april 2023 21:52 schreef Slobeend het volgende:
[..]
[ twitter ]
Ik snap niet zo goed wat dit met ramadan te maken heeftquote:Op woensdag 5 april 2023 21:52 schreef Slobeend het volgende:
[..]
[ twitter ]
Is ook gewoon rood. Ernstige belediging.quote:Op woensdag 5 april 2023 21:52 schreef Slobeend het volgende:
[..]
[ twitter ]
Feyenoorders lossen kaarten groep maakt ze elk jaar kampioen danquote:Op woensdag 5 april 2023 21:49 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Als je het daar van moet hebben
De KNVB gaat weer slap niets doen maar als bond kun je nu een statement maken door zelf te besluiten de wedstrijd te beëindigen. Feyenoord boete, leeg stadion later uitspelen en duidelijk maken dat vanaf nu elke wedstrijd gestaakt wordt en de supporters die dit doen direct een nederlaag van hun club op het geweten hebben. Daarbij minimaal 5 wedstrijden zonder publiek. Moet je eens opletten hoe snel dit klaar is.
Oh je mag geen grappen maken. Woke actquote:Op woensdag 5 april 2023 21:52 schreef Slobeend het volgende:
[..]
[ twitter ]
Helemaal niksquote:Op woensdag 5 april 2023 21:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik snap niet zo goed wat dit met ramadan te maken heeft
Dat is niet zo netjes van die Servische oorlogsmisdadiger.quote:Op woensdag 5 april 2023 21:52 schreef Slobeend het volgende:
[..]
[ twitter ]
Was jij het?quote:Op woensdag 5 april 2023 21:52 schreef Casual-T het volgende:
Dader zojuist van de tribune gehaald trouwens. Groetjes uit De Kuip...
Ja, gejank? Ben benieuwd hoe jij door zou gaan met werken als je aangevallen zou worden en met een bloedend hoofd op de werkvloer staat.quote:Op woensdag 5 april 2023 21:48 schreef PSVCL het volgende:
wat een gejank allemaal.
klaassen wisselen en door met de wedstrijd
Klopt, laten we religie als iets normaals zienquote:Op woensdag 5 april 2023 21:52 schreef Slobeend het volgende:
[..]
[ twitter ]
Kutje helemaal woest.quote:Op woensdag 5 april 2023 21:52 schreef Slobeend het volgende:
[..]
[ twitter ]
Knielen en eten zoals ze in de korte pauze deden.quote:Op woensdag 5 april 2023 21:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik snap niet zo goed wat dit met ramadan te maken heeft
I have a dream.quote:Op woensdag 5 april 2023 21:54 schreef koffiekoekjes het volgende:
John de Wolf gaat spreken
Nou dat zullen vast wijze woorden zijn
Hondenvoer?quote:Op woensdag 5 april 2023 21:54 schreef Coco het volgende:
[ afbeelding ]
Volgens @:Slobeend is dit een ramadangebaar.
Lachen manquote:Op woensdag 5 april 2023 21:54 schreef Coco het volgende:
[ afbeelding ]
Oh.quote:Op woensdag 5 april 2023 21:54 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Knielen en eten zoals ze in de korte pauze deden.
Er lagen vier aanstekers, beetje zoals bij het vuurpeloton weet je nooit wie het heeft gedaanquote:Op woensdag 5 april 2023 21:52 schreef Casual-T het volgende:
Dader zojuist van de tribune gehaald trouwens. Groetjes uit De Kuip...
Wat een grote baasquote:Op woensdag 5 april 2023 21:54 schreef Littlerabbit het volgende:
John de Wolf gaat het even regelen @:tong80
quote:Op woensdag 5 april 2023 21:53 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Is ook gewoon rood. Ernstige belediging.
Had eerder in NWS gelezen dat Ramadan een periode is om jezelf en de wereld een stukje beter te maken. Kutje faalt keihard.quote:Op woensdag 5 april 2023 21:54 schreef Coco het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |