Waarom wordt die man nog uitgenodigd?quote:
Je snapt het prima.quote:
Niet woke genoegquote:Op woensdag 5 april 2023 21:42 schreef De_Kraam het volgende:
Spakenburg maar aanwijzen als bekerwinnaar.
Gewoon.
Perez riep ooit kkneger tegen nkufo geloof ik. Gewoonquote:Op woensdag 5 april 2023 21:42 schreef Coco het volgende:
[..]
Waarom wordt die man nog uitgenodigd?
Verloor ooit met 10-0.
Die willen niet in een verblijf met kakkerlakken.quote:Op woensdag 5 april 2023 21:42 schreef monkyyy het volgende:
Feyenoord opheffen, het geld terug geven aan de aandeelhouders en een asielzoekerscentrum van de Kuip maken.
Problem solved.
Mensen die normaliter redelijk normaal zijn en @Scrummie praten dit gewoon goed.quote:Op woensdag 5 april 2023 21:38 schreef Coco het volgende:
[..]
Na een kort kijkje in het feyenoordtopic kan ik dit helaas niet bevestigen
Ik steun dit planquote:Op woensdag 5 april 2023 21:42 schreef monkyyy het volgende:
Feyenoord opheffen, het geld terug geven aan de aandeelhouders en een asielzoekerscentrum van de Kuip maken.
Problem solved.
DRANKedquote:
Lul niet zo achterlijk.quote:Op woensdag 5 april 2023 21:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mensen die normaliter redelijk normaal zijn en @:scrummie praten dit gewoon goed.
Bizar
Ja ik schrik ervan.quote:Op woensdag 5 april 2023 21:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mensen die normaliter redelijk normaal zijn en @:scrummie praten dit gewoon goed.
Bizar
Sfeerverhogend vanuit een mod hoor, chapeau. (Niet jij.)quote:Op woensdag 5 april 2023 21:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij weet ook wel dat er genoeg types zijn die dit gedrag vergoeilijken. Heus niet allemaal. Maar ik zie ze er wel tussen.
Die scheids kan sowieso beter een ander beroep zoekenquote:Op woensdag 5 april 2023 21:42 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Het was volgens mij Heitinga die iedereen naar binnen riep, de scheids zag het probleem niet zo
Zo ken ik @Scrummie helemaal niet, weet je dit zeker?quote:Op woensdag 5 april 2023 21:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bizar
quote:Op woensdag 5 april 2023 21:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bizar
Ik moest gniffelenquote:Op woensdag 5 april 2023 21:45 schreef GGMM het volgende:
Nee die wedstrijd met die keeper van AZ die aangevallen werd is toen verdergespeeld met alleen kinderen als publiek
Dat was een idee van Marco Borsato
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |