Dat nemen we dan maar voor lief. Het is tijd om hier eens en voor altijd een einde aan te maken.quote:Op woensdag 5 april 2023 21:49 schreef Van_Poppel het volgende:
Nu definitief staken zal ook wel een paar openbare orde issues geven. Dat kunnen ze nu alvast een paar busjes ME’ers optrommelen.
Ze proberen hier gewoon te demoniseren!quote:Op woensdag 5 april 2023 21:50 schreef GGMM het volgende:
Wat is er triest aan een ramadangebaar
Hij doet toch aan de ramadan
Wat is een ramadangebaar?quote:Op woensdag 5 april 2023 21:47 schreef Slobeend het volgende:
Tadic met z'n ramadangebaar richting Kokcu is sneu (ja de aansteker is veel erger en debieler).
Ik hoor de sirenes al langs komen.quote:Op woensdag 5 april 2023 21:49 schreef Van_Poppel het volgende:
Nu definitief staken zal ook wel een paar openbare orde issues geven. Dat kunnen ze nu alvast een paar busjes ME’ers optrommelen.
Kun je ook doen alsof je niet aan het eten bent, als je aan het eten bent?quote:Op woensdag 5 april 2023 21:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat je net doet alsof je niet aan het eten bent
Dat deed Tadic de hele wedstrijd lang
Hoi Poepiequote:Op woensdag 5 april 2023 21:49 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Jij moet voetbal op de slaapkamer kijken omdat het vrouwtje de tv in de woonkamer DOMINEERT. Cucked
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |