hoe kan dat al op zijn terwijl Kenzi dat van de prijzenpot kon bestellenquote:Op woensdag 5 april 2023 11:22 schreef KinKiJan het volgende:
Wendy: "Wc-papier is erg belangrijk, want zelfs dat heeft Rupert niet mee besteld terwijl hij wist dat het op was"Had ie gewoon schijt aan!
Dat geloof ik maar de grond is nog wel koudquote:Op woensdag 5 april 2023 11:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
in de zon uit de wind is het nu al heerlijk
Kunstgras wordt erg snel warmquote:Op woensdag 5 april 2023 11:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat geloof ik maar de grond is nog wel koud
Ik heb geen idee, veel schijtvolk daarquote:Op woensdag 5 april 2023 11:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
hoe kan dat al op zijn terwijl Kenzi dat van de prijzenpot kon bestellen
heeft ze niet genoeg besteld dus
dom besteldquote:Op woensdag 5 april 2023 11:25 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, veel schijtvolk daar
Straksquote:Op woensdag 5 april 2023 11:25 schreef Sestra666 het volgende:
is er al gekozen dan? En tussen wie gaat/ging het nu?
Niet gekozen en het ging tussen alle bewoners behalve de oud managersquote:Op woensdag 5 april 2023 11:25 schreef Sestra666 het volgende:
is er al gekozen dan? En tussen wie gaat/ging het nu?
Volgens mij gaat dat wel mee vallen met Wendy. Zou ook niet weten over wie uit 'die groep van Kenzy' ze niet gewoon heen zouden walsen. Dus wat dat betreft maakt het niks uit.quote:Op woensdag 5 april 2023 11:23 schreef cinsan het volgende:
en de bro s en co wrijven in hun handen , weer manager uit hun kamp die ze kunnen sturen naar hun zin
oja is ook zoquote:Op woensdag 5 april 2023 11:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Niet gekozen en het ging tussen alle bewoners behalve de oud managers
denk ook wel aan bern danquote:Op woensdag 5 april 2023 11:28 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Volgens mij gaat dat wel mee vallen met Wendy. Zou ook niet weten over wie uit 'die groep van Kenzy' ze niet gewoon heen zouden walsen. Dus wat dat betreft maakt het niks uit.
Denk dat ze alleen aan Erik een zware kluif zouden krijgen mocht ie manager worden.
totdat breedsmoelkikker het op zijn heupen krijgt , die gooit er dan wel weer stelling in, die moet en zal peuken hebben en andere ookquote:Op woensdag 5 april 2023 11:29 schreef 5thencounter het volgende:
Elke week potten tabak kopen gaat er bij Isaac niet in.. anders gooit 'ie de de hele shitzooi om... Aldus Isaac De Baas
Zeker, alhoewel er maar 7 rokers zijn tegen de restquote:Op woensdag 5 april 2023 11:30 schreef cinsan het volgende:
[..]
totdat breedsmoelkikker het op zijn heupen krijgt , die gooit er dan wel weer stelling in, die moet en zal peuken hebben en andere ook
yep die zit in k5 af te dwingen ik moet en zal op tijd mijn peukkie en drank hebben of ik ben pleitequote:Op woensdag 5 april 2023 11:31 schreef freaky40 het volgende:
Jeff nog niet gezien. Script bespreking in 5?
Aannamequote:Op woensdag 5 april 2023 11:32 schreef cinsan het volgende:
[..]
yep die zit in k5 af te dwingen ik moet en zal op tijd mijn peukkie en drank hebben of ik ben pleite
Welnee, zoals ie zich met een kluitje het riet in liet sturen na die pitches met 'de manager-tank' zal het ook gaan als hij op kantoor zit. Eerst wat roepen en dan meteen weer om als ie weerwoord krijgt, net zoals Sas met gemak over hem heen loopt.quote:
Mirthe klaagt nooit...alleen achter de rug om, nooit direct in je gezicht..gevaarlijk meisje.quote:Op woensdag 5 april 2023 11:35 schreef Puzzie het volgende:
Mirthe vond het haske leuk , wat klaagt ze nu dan
Het feit dat ze gebeurtenissen overdreven uitvergroot vind ik wel gevaarlijk ja , qua roddelen is ze net als de restquote:Op woensdag 5 april 2023 11:38 schreef Silves het volgende:
[..]
Mirthe klaagt nooit...alleen achter de rug om, nooit direct in je gezicht..gevaarlijk meisje.
dat plan hadden ze welquote:Op woensdag 5 april 2023 11:37 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Welnee, zoals ie zich met een kluitje het riet in liet sturen na die pitches met 'de manager-tank' zal het ook gaan als hij op kantoor zit. Eerst wat roepen en dan meteen weer om als ie weerwoord krijgt, net zoals Sas met gemak over hem heen loopt.
Ook zijn plan om eens uit te pluizen wat managers die de loods al lang uit zijn hebben uitgegeven slaat als een tang op een varken. De enige goeie reden om hem nu manager te maken is om te voorkomen dat hij het in de een na laatste maand wordt vind ik.
Trol confirmed.quote:Op woensdag 5 april 2023 11:35 schreef cinsan het volgende:
[..]
kan , kan niet , aannames heb ik van u geleerd
Voor de Arabische nachtenquote:
Dat mag wel dan....en boeken kenzy biljart voetbal dart. Waarom altijd zeuren over sigarettenquote:Op woensdag 5 april 2023 11:35 schreef Silves het volgende:
Ze leven daar gewoon op pillen, poeders en shakes en redbull..
Ja precies, Kenzy is hypocrietquote:Op woensdag 5 april 2023 11:45 schreef Thorelf het volgende:
[..]
Dat mag wel dan....en boeken kenzy biljart voetbal dart. Waarom altijd zeuren over sigaretten
Hoop voor de rokers dat er tabak komt, het is ls of ze op de knieeen moeten zitten bij de niet rokers..quote:Op woensdag 5 april 2023 11:45 schreef Thorelf het volgende:
[..]
Dat mag wel dan....en boeken kenzy biljart voetbal dart. Waarom altijd zeuren over sigaretten
quote:Op woensdag 5 april 2023 11:48 schreef Deisyy het volgende:
Mirthe: Hoe kan een vliegtuig zo stijl gaan, dan stort je toch neer?
Of niet.
Gele rijstquote:Op woensdag 5 april 2023 11:47 schreef Deisyy het volgende:
Eunice: Heb je zelf iets gezonds besteld dan?
quote:Op woensdag 5 april 2023 11:49 schreef Deisyy het volgende:
Eunice: Mij maakt het niet uit.
Het is besmettelijk
Net als Facking.quote:Op woensdag 5 april 2023 11:49 schreef Deisyy het volgende:
Eunice: Mij maakt het niet uit.
Het is besmettelijk
Vroeg ik me ook al af. Zo ziet het er wel uitquote:Op woensdag 5 april 2023 11:50 schreef Sestra666 het volgende:
mogen ze gewoon muziek luisteren met die koptelefoon , die janet op heeft?
Is dat niet de podcast?quote:Op woensdag 5 april 2023 11:50 schreef Sestra666 het volgende:
mogen ze gewoon muziek luisteren met die koptelefoon , die janet op heeft?
quote:Op woensdag 5 april 2023 11:54 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dacht ik ook, voor haar lag Erik te luisteren
En Erik zit er ook wat verloren bijquote:Op woensdag 5 april 2023 11:57 schreef Puzzie het volgende:
JW wil Eunice wel zien in een doorzichtig jurkje
Gelukkig is hij dat gewendquote:Op woensdag 5 april 2023 11:58 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
En Erik zit er ook wat verloren bij
quote:Op woensdag 5 april 2023 11:51 schreef Seattle het volgende:
[..]
Net als Facking.
Ik zal er op letten dat ik thuis niet ineens ‘Maakt mij niet uit’ ga zeggen. Dan stop ik acuut met kijken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
quote:Op woensdag 5 april 2023 11:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
My age is very
Inappropriate
for my behavior
Lult ook als de loods CEO die wel even gaat regelen hoe de manager het moet doenquote:Op woensdag 5 april 2023 12:03 schreef Puzzie het volgende:
Nou dan gaat Ice toch lekker de andere kant op
Nee helemaal niet, Isaac speelt een dubbelrolquote:Op woensdag 5 april 2023 12:04 schreef xsaskiax het volgende:
Kenzy ja......ja......ja....... als Isaac aan het oreren is over rokerswaren en dat hij anders weleens..... bla bla bla
Gaat hij nu moeilijk lopen doen over zijn eigen keuze Wendy????
Gestuurdquote:Op woensdag 5 april 2023 12:07 schreef Deisyy het volgende:
Wordt Wendy alvast geïnstrueerd door Isaac?
Hij probeert het....... niet omdat HIJ het wil hoor..... maar anderen zeggen........quote:
Dat denk ik ook , zij heeft helemaal geen sturing nodig van kerelsquote:Op woensdag 5 april 2023 12:08 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Hij probeert het....... niet omdat HIJ het wil hoor..... maar anderen zeggen........
Volgens mij gaat Wendy doen wat zij wil
Zo jammer weerquote:
Ik mag toch hopen van nietquote:Op woensdag 5 april 2023 12:10 schreef juul. het volgende:
Volgens Kenzy heeft Bern last van Wendy en Babs, niet met JW en Erik
Bern ziet zich zelf heel ver komen
Daarom alle ballen op Bern om hem te dumpen volgende keer.quote:Op woensdag 5 april 2023 12:10 schreef juul. het volgende:
Volgens Kenzy heeft Bern last van Wendy en Babs, niet van JW en Erik
Bern ziet zich zelf heel ver komen
Die mag wmb ook wegquote:Op woensdag 5 april 2023 12:12 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Daarom alle ballen op Bern om hem te dumpen volgende keer.
Tiano mag datquote:Op woensdag 5 april 2023 12:15 schreef juul. het volgende:
Marciano verklapt de grap aan Kenzy die ze willen uithalen met de managerverkiezingen
Zat even aan de tel, wat is de grap die ze uitwillen halen?quote:Op woensdag 5 april 2023 12:15 schreef juul. het volgende:
Marciano verklapt de grap aan Kenzy die ze willen uithalen met de managerverkiezingen
Zie hem ervoor aan om dan na eerst dagen met z'n ziel onder z'n arm gelopen te hebben uit rancune frikandellen te frituren. That'll teach 'em!quote:Op woensdag 5 april 2023 12:15 schreef Silves het volgende:
Hoop dat Wendy, iedereen verplicht in de keuken laat staan, bewoners zoals JW en een luie Bern iedereen die klaagt over het eten.iedergeval 1 dag koken met een flut budget.
Op 5 verschillende personen stemmen dan heeft Rupie het laatste woord hier inquote:Op woensdag 5 april 2023 12:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zat even aan de tel, wat is de grap die ze uitwillen halen?
wrm vroeg ze dan gisteren aan bep op wie moet ik nu stemmen , dus niks eigen meningquote:Op woensdag 5 april 2023 12:08 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Hij probeert het....... niet omdat HIJ het wil hoor..... maar anderen zeggen........
Volgens mij gaat Wendy doen wat zij wil
thnx, Ben benieuwd, Rupert zal wel o Wendy gaan helaasquote:Op woensdag 5 april 2023 12:18 schreef juul. het volgende:
[..]
Op 5 verschillende personen stemmen dan heeft Rupie het laatste woord hier in
Waarom helaas?quote:Op woensdag 5 april 2023 12:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
thnx, Ben benieuwd, Rupert zal wel o Wendy gaan helaas
Liever niet een die onder de vleugels van Babs zitquote:
Wendy wordt erg onderschatquote:Op woensdag 5 april 2023 12:21 schreef Puzzie het volgende:
Er wordt soms net gedaan alsof Wendy een verstandelijk beperkte is , terwijl ze voor twee kinderen zorgt en ook alles moet regelen thuis
Wendy is geen dommie
is nogal gebeurd , toen opnieuw stemmenquote:Op woensdag 5 april 2023 12:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
thnx, Ben benieuwd, Rupert zal wel o Wendy gaan helaas
Ik denk dat je van sommige mensen niet moet willen dat ze in de keuken staanquote:Op woensdag 5 april 2023 12:15 schreef Silves het volgende:
Hoop dat Wendy, iedereen verplicht in de keuken laat staan, bewoners zoals JW en een luie Bern iedereen die klaagt over het eten.iedergeval 1 dag koken met een flut budget.
O ja klopt is ale eens gelijke stand geweest met iets.quote:Op woensdag 5 april 2023 12:22 schreef cinsan het volgende:
[..]
is nogal gebeurd , toen opnieuw stemmen
Snap dat ook niet zo, enige min punt is wat mij betreft haar gedrag met drank op, maar het is niet zo alsof zij daar de enige in is (kotsen, vreemdgaan, ruziemaken, slopen en weet ik wat nog meer van anderen gezien hebben).quote:Op woensdag 5 april 2023 12:21 schreef Puzzie het volgende:
Er wordt soms net gedaan alsof Wendy een verstandelijk beperkte is , terwijl ze voor twee kinderen zorgt en ook alles moet regelen thuis
was ook bij managersverkiezingquote:Op woensdag 5 april 2023 12:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ja klopt is ale eens gelijke stand geweest met iets.
Dat is dus wat er eens moet gebeuren, dat ze zoveel klachten krijgen, dat ze mss eens weten hoe dit voelt.quote:Op woensdag 5 april 2023 12:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk dat je van sommige mensen niet moet willen dat ze in de keuken staan
Ik vind Wendy leukquote:Op woensdag 5 april 2023 12:21 schreef Puzzie het volgende:
Wendy is geen dommie
quote:Op woensdag 5 april 2023 12:26 schreef Silves het volgende:
[..]
Dat is dus wat er eens moet gebeuren, dat ze zoveel klachten krijgen, dat ze mss eens weten hoe dit voelt.
Ik vind het niet eens zo rare vraag, als je je als groep sterk wil maken is het handig om je stemgedrag op elkaar af te stemmen.quote:Op woensdag 5 april 2023 12:25 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Snap dat ook niet zo, enige min punt is wat mij betreft haar gedrag met drank op, maar het is niet zo alsof zij daar de enige in is (kotsen, vreemdgaan, ruziemaken, slopen en weet ik wat nog meer van anderen gezien hebben).
Geen eigen mening omdat ze vroeg op wie ze moest stemmen vind ik ook zo'n dom argument. Alsof bijvoorbeeld JW niet tegen zijn eigen plan om op Babs te stemmen inging om met de meute mee te gaan op Imi. Die snappen beiden heus wel dat een enkele stem op een persoon geen invloed zal hebben.
Och zijn inmiddels wel wat gewend, de harige sperti spaghetti van Martin ging erin als koekquote:Op woensdag 5 april 2023 12:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk dat je van sommige mensen niet moet willen dat ze in de keuken staan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Mooi dan wacht ik nog ff en blijf ik op de andere streamquote:
quote:Op woensdag 5 april 2023 12:36 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Mooi dan wacht ik nog ff en blijf ik op de andere stream
Daar zeg je wat , vorige week was er wel iemand bij de pitchesquote:Op woensdag 5 april 2023 12:41 schreef freaky40 het volgende:
Is er nou altijd iemand aanwezig van de Febo tijdens de managersverkiezing?
quote:Op woensdag 5 april 2023 12:44 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Daar zeg je wat , vorige week was er wel iemand bij de pitches
door de pooort: GAME VERquote:Op woensdag 5 april 2023 12:03 schreef Puzzie het volgende:
Nou dan gaat Ice toch lekker de andere kant op
Ze hebben al 2 dagen gewerkt deze week dus die zitten weer paar dagen thuisquote:Op woensdag 5 april 2023 12:44 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Daar zeg je wat , vorige week was er wel iemand bij de pitches
waarom kijkt die man altijd of hij moet poepenquote:
Politiek correct en deugen are his middle names...quote:Op woensdag 5 april 2023 12:55 schreef mangalie het volgende:
[..]
Politiek correcte antwoorden van Bern..
quote:Op woensdag 5 april 2023 12:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
waarom kijkt die man altijd of hij moet poepen
Het is gewoon een hoop stront...van huis uit..quote:Op woensdag 5 april 2023 12:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
waarom kijkt die man altijd of hij moet poepen
Febo heeft alles opgepot dus ik verwacht Jeff-achtige bedragen.quote:Op woensdag 5 april 2023 13:06 schreef 5thencounter het volgende:
Ik heb het gevoel dat Febo voor Wendie een vette maand in petto heeft.. na die magere Rupie-Maand
Ja, alles voor Vrouwtje Theelepel met gluiperige kantjesquote:Op woensdag 5 april 2023 13:08 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Febo heeft alles opgepot dus ik verwacht Jeff-achtige bedragen.
Zijn nog druk aan het manipuleren, of ze zijn nu zelf met lunch pauze daar.quote:Op woensdag 5 april 2023 13:08 schreef KinKiJan het volgende:
Kom maar op met die stemming. Stippen waren er even geleden al zei Wendy. Slome loempas
Wat een rare opmerking.quote:Op woensdag 5 april 2023 12:58 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Het is gewoon een hoop stront...van huis uit..
Ja tenminste dat meende ik te horen... geen 134 of 129 of maar een mooi getal.. volgende maand vermoed ik 125..quote:Op woensdag 5 april 2023 13:06 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ah.. ik begreep dat er nog Ī150 schuld open stond bij Rupie
Presentquote:
Verrek, dat kloptquote:Op woensdag 5 april 2023 13:15 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Die is weggestemd , de anderen kregen een brief
Sas eigenlijk ook maar die al dat ze het niet wordtquote:Op woensdag 5 april 2023 13:19 schreef 5thencounter het volgende:
Heel goed.. geen gezeik..
Alleen Wendie wil
Dat is ook slim van hem bedacht ,maar het kan maar zo zijn dat het anders loopt (hopelijk)quote:Op woensdag 5 april 2023 13:20 schreef spapaars het volgende:
Nu Bern kiezen, kan die smiecht niet meer later (lees finale maand) manager worden.
Op 1 hoor ik alles primaquote:Op woensdag 5 april 2023 13:20 schreef Aggie46 het volgende:
Ligt het aan mij of zijn ze slecht te verstaan?
Zelf doktertje spelen?quote:Op woensdag 5 april 2023 12:59 schreef freaky40 het volgende:
Denk dat Ima last heeft van kriebel in zijn gehemelte, als je last hebt van hooikoorts zijn dat vaak de klachten. Daarom dat ggg steeds...
OP Stream 2 welquote:Op woensdag 5 april 2023 13:20 schreef Aggie46 het volgende:
Ligt het aan mij of zijn ze slecht te verstaan?
Naarmate de groep kleiner wordt, valt hij juist meer op in positieve zin. En dat had ik al voorspelt toen ze nog met een grote groep waren. Hopelijk houdt hij dit vast nu hij geen manager meer is.quote:
In het begin vond ik hem niks maar nu juist steeds meer, zijn opmerkingen en hoe hij doet geweldig!quote:
quote:Op woensdag 5 april 2023 13:38 schreef freaky40 het volgende:
Helemaal niets voor Bern, helemaal niets voor Bern, helemaal nietsssss![]()
![]()
-knip- niet persoonlijk wordenquote:Op woensdag 5 april 2023 13:38 schreef spapaars het volgende:
Best waardeloos en irritant dat ze nooit het scherm laten zien met de uitslagen.
Ja onzinnig want 30 seconden later weten we het alsnog.quote:Op woensdag 5 april 2023 13:38 schreef spapaars het volgende:
Best waardeloos en irritant dat ze nooit het scherm laten zien met de uitslagen.
Ze was de enige die graag wilde en dan zijn twee stemmen idd maar bar weinigquote:Op woensdag 5 april 2023 13:39 schreef Puzzie het volgende:
[..]
ja maar dan nog vind ik dit een rare stemming
Helemaal goed.quote:
Raar jaquote:Op woensdag 5 april 2023 13:40 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ze was de enige die graag wilde en dan zijn twee stemmen idd maar bar weinig
Zelfs Moraima kreeg een stem. Onvoorstelbaarquote:
Figuranten and they know itquote:
Uitzendingen komen door het nieuwe tijdstip en langere uitzendingen wel weer dichter bij de streams. Gaat geen week meer tussen zitten ga ik vanuit.quote:
Ze wilde een grap uithalen door 5 mensen 1 stem te geven...Alleen Kenzy snapte het niet..quote:Op woensdag 5 april 2023 13:40 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ze was de enige die graag wilde en dan zijn twee stemmen idd maar bar weinig
Jeetje even bijkomenquote:
Zin in!!quote:
Of hij iets van humor heeft.quote:
Denk dat het gewoon blijft als het nu is, met die uitbreiding van zendtijd moeten ze nog meer plakken en knippen.quote:Op woensdag 5 april 2023 13:41 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Uitzendingen komen door het nieuwe tijdstip en langere uitzendingen wel weer dichter bij de streams. Gaat geen week meer tussen zitten ga ik vanuit.
Ik ben wel benieuwd. Vorige keer was best een verrassing.quote:
Eens!! Hij was een van de weinige mensen die zijn best ook had gedaan en erg grappig was met de roastquote:Op woensdag 5 april 2023 13:45 schreef engine het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd. Vorige keer was best een verrassing.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |