hoe kan dat al op zijn terwijl Kenzi dat van de prijzenpot kon bestellenquote:Op woensdag 5 april 2023 11:22 schreef KinKiJan het volgende:
Wendy: "Wc-papier is erg belangrijk, want zelfs dat heeft Rupert niet mee besteld terwijl hij wist dat het op was"Had ie gewoon schijt aan!
Dat geloof ik maar de grond is nog wel koudquote:Op woensdag 5 april 2023 11:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
in de zon uit de wind is het nu al heerlijk
Kunstgras wordt erg snel warmquote:Op woensdag 5 april 2023 11:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat geloof ik maar de grond is nog wel koud
Ik heb geen idee, veel schijtvolk daarquote:Op woensdag 5 april 2023 11:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
hoe kan dat al op zijn terwijl Kenzi dat van de prijzenpot kon bestellen
heeft ze niet genoeg besteld dus
dom besteldquote:Op woensdag 5 april 2023 11:25 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, veel schijtvolk daar
Straksquote:Op woensdag 5 april 2023 11:25 schreef Sestra666 het volgende:
is er al gekozen dan? En tussen wie gaat/ging het nu?
Niet gekozen en het ging tussen alle bewoners behalve de oud managersquote:Op woensdag 5 april 2023 11:25 schreef Sestra666 het volgende:
is er al gekozen dan? En tussen wie gaat/ging het nu?
Volgens mij gaat dat wel mee vallen met Wendy. Zou ook niet weten over wie uit 'die groep van Kenzy' ze niet gewoon heen zouden walsen. Dus wat dat betreft maakt het niks uit.quote:Op woensdag 5 april 2023 11:23 schreef cinsan het volgende:
en de bro s en co wrijven in hun handen , weer manager uit hun kamp die ze kunnen sturen naar hun zin
oja is ook zoquote:Op woensdag 5 april 2023 11:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Niet gekozen en het ging tussen alle bewoners behalve de oud managers
denk ook wel aan bern danquote:Op woensdag 5 april 2023 11:28 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Volgens mij gaat dat wel mee vallen met Wendy. Zou ook niet weten over wie uit 'die groep van Kenzy' ze niet gewoon heen zouden walsen. Dus wat dat betreft maakt het niks uit.
Denk dat ze alleen aan Erik een zware kluif zouden krijgen mocht ie manager worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |