totdat breedsmoelkikker het op zijn heupen krijgt , die gooit er dan wel weer stelling in, die moet en zal peuken hebben en andere ookquote:Op woensdag 5 april 2023 11:29 schreef 5thencounter het volgende:
Elke week potten tabak kopen gaat er bij Isaac niet in.. anders gooit 'ie de de hele shitzooi om... Aldus Isaac De Baas
Zeker, alhoewel er maar 7 rokers zijn tegen de restquote:Op woensdag 5 april 2023 11:30 schreef cinsan het volgende:
[..]
totdat breedsmoelkikker het op zijn heupen krijgt , die gooit er dan wel weer stelling in, die moet en zal peuken hebben en andere ook
yep die zit in k5 af te dwingen ik moet en zal op tijd mijn peukkie en drank hebben of ik ben pleitequote:Op woensdag 5 april 2023 11:31 schreef freaky40 het volgende:
Jeff nog niet gezien. Script bespreking in 5?
Aannamequote:Op woensdag 5 april 2023 11:32 schreef cinsan het volgende:
[..]
yep die zit in k5 af te dwingen ik moet en zal op tijd mijn peukkie en drank hebben of ik ben pleite
Welnee, zoals ie zich met een kluitje het riet in liet sturen na die pitches met 'de manager-tank' zal het ook gaan als hij op kantoor zit. Eerst wat roepen en dan meteen weer om als ie weerwoord krijgt, net zoals Sas met gemak over hem heen loopt.quote:
Mirthe klaagt nooit...alleen achter de rug om, nooit direct in je gezicht..gevaarlijk meisje.quote:Op woensdag 5 april 2023 11:35 schreef Puzzie het volgende:
Mirthe vond het haske leuk , wat klaagt ze nu dan
Het feit dat ze gebeurtenissen overdreven uitvergroot vind ik wel gevaarlijk ja , qua roddelen is ze net als de restquote:Op woensdag 5 april 2023 11:38 schreef Silves het volgende:
[..]
Mirthe klaagt nooit...alleen achter de rug om, nooit direct in je gezicht..gevaarlijk meisje.
dat plan hadden ze welquote:Op woensdag 5 april 2023 11:37 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Welnee, zoals ie zich met een kluitje het riet in liet sturen na die pitches met 'de manager-tank' zal het ook gaan als hij op kantoor zit. Eerst wat roepen en dan meteen weer om als ie weerwoord krijgt, net zoals Sas met gemak over hem heen loopt.
Ook zijn plan om eens uit te pluizen wat managers die de loods al lang uit zijn hebben uitgegeven slaat als een tang op een varken. De enige goeie reden om hem nu manager te maken is om te voorkomen dat hij het in de een na laatste maand wordt vind ik.
Trol confirmed.quote:Op woensdag 5 april 2023 11:35 schreef cinsan het volgende:
[..]
kan , kan niet , aannames heb ik van u geleerd
Voor de Arabische nachtenquote:
Dat mag wel dan....en boeken kenzy biljart voetbal dart. Waarom altijd zeuren over sigarettenquote:Op woensdag 5 april 2023 11:35 schreef Silves het volgende:
Ze leven daar gewoon op pillen, poeders en shakes en redbull..
Ja precies, Kenzy is hypocrietquote:Op woensdag 5 april 2023 11:45 schreef Thorelf het volgende:
[..]
Dat mag wel dan....en boeken kenzy biljart voetbal dart. Waarom altijd zeuren over sigaretten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |