Dat is ook slim van hem bedacht ,maar het kan maar zo zijn dat het anders loopt (hopelijk)quote:Op woensdag 5 april 2023 13:20 schreef spapaars het volgende:
Nu Bern kiezen, kan die smiecht niet meer later (lees finale maand) manager worden.
Op 1 hoor ik alles primaquote:Op woensdag 5 april 2023 13:20 schreef Aggie46 het volgende:
Ligt het aan mij of zijn ze slecht te verstaan?
Zelf doktertje spelen?quote:Op woensdag 5 april 2023 12:59 schreef freaky40 het volgende:
Denk dat Ima last heeft van kriebel in zijn gehemelte, als je last hebt van hooikoorts zijn dat vaak de klachten. Daarom dat ggg steeds...
OP Stream 2 welquote:Op woensdag 5 april 2023 13:20 schreef Aggie46 het volgende:
Ligt het aan mij of zijn ze slecht te verstaan?
Naarmate de groep kleiner wordt, valt hij juist meer op in positieve zin. En dat had ik al voorspelt toen ze nog met een grote groep waren. Hopelijk houdt hij dit vast nu hij geen manager meer is.quote:
In het begin vond ik hem niks maar nu juist steeds meer, zijn opmerkingen en hoe hij doet geweldig!quote:
quote:Op woensdag 5 april 2023 13:38 schreef freaky40 het volgende:
Helemaal niets voor Bern, helemaal niets voor Bern, helemaal nietsssss![]()
![]()
-knip- niet persoonlijk wordenquote:Op woensdag 5 april 2023 13:38 schreef spapaars het volgende:
Best waardeloos en irritant dat ze nooit het scherm laten zien met de uitslagen.
Ja onzinnig want 30 seconden later weten we het alsnog.quote:Op woensdag 5 april 2023 13:38 schreef spapaars het volgende:
Best waardeloos en irritant dat ze nooit het scherm laten zien met de uitslagen.
Ze was de enige die graag wilde en dan zijn twee stemmen idd maar bar weinigquote:Op woensdag 5 april 2023 13:39 schreef Puzzie het volgende:
[..]
ja maar dan nog vind ik dit een rare stemming
Helemaal goed.quote:
Raar jaquote:Op woensdag 5 april 2023 13:40 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ze was de enige die graag wilde en dan zijn twee stemmen idd maar bar weinig
Zelfs Moraima kreeg een stem. Onvoorstelbaarquote:
Figuranten and they know itquote:
Uitzendingen komen door het nieuwe tijdstip en langere uitzendingen wel weer dichter bij de streams. Gaat geen week meer tussen zitten ga ik vanuit.quote:
Ze wilde een grap uithalen door 5 mensen 1 stem te geven...Alleen Kenzy snapte het niet..quote:Op woensdag 5 april 2023 13:40 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ze was de enige die graag wilde en dan zijn twee stemmen idd maar bar weinig
Jeetje even bijkomenquote:
Zin in!!quote:
Of hij iets van humor heeft.quote:
Denk dat het gewoon blijft als het nu is, met die uitbreiding van zendtijd moeten ze nog meer plakken en knippen.quote:Op woensdag 5 april 2023 13:41 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Uitzendingen komen door het nieuwe tijdstip en langere uitzendingen wel weer dichter bij de streams. Gaat geen week meer tussen zitten ga ik vanuit.
Ik ben wel benieuwd. Vorige keer was best een verrassing.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |