Maarja we kennen Mirthe inmiddels..quote:
Mja maar als iemand telkens dingen zo vreselijk verdraait en overdreven uitvergroot vind ik dat wel 'gevaarlijk'quote:
Dat dus..quote:Op dinsdag 4 april 2023 19:33 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Mja maar als iemand telkens dingen zo vreselijk verdraait en overdreven uitvergroot vind ik dat wel 'gevaarlijk'
Niet okay
Ja snap dat ook niet hoor..quote:Op dinsdag 4 april 2023 19:34 schreef Juud79 het volgende:
Waarom eten ze deze troep weer, ze hebben toch geld verdiend?
Ik ben allergisch voor die stemquote:Op dinsdag 4 april 2023 19:35 schreef greysbones het volgende:
Je hoort vooral constant Kenzi tetteren
Expres irritant doen.quote:Op dinsdag 4 april 2023 19:35 schreef greysbones het volgende:
quote:Op dinsdag 4 april 2023 19:29 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Oooh omg is dat het![]()
Dan maakt Mirthe er wel een heel triest verhaal van![]()
Daty stukje heb ik gezien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Misschien is dat haren trekken een ander incident ?quote:Op dinsdag 4 april 2023 19:33 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Mja maar als iemand telkens dingen zo vreselijk verdraait en overdreven uitvergroot vind ik dat wel 'gevaarlijk'
Niet okay
quote:Op dinsdag 4 april 2023 19:41 schreef Flow3r het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Thinking is difficult, that’s why most people judge
Die mag er wel uit van mij. Samen met saaie saschaquote:Op dinsdag 4 april 2023 19:35 schreef greysbones het volgende:
ja het schiet nu lekker op hequote:Op dinsdag 4 april 2023 19:42 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Die mag er wel uit van mij. Samen met saaie sascha
quote:Op dinsdag 4 april 2023 19:41 schreef Flow3r het volgende:
[..]Behoorlijk jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
My age is very
Inappropriate
for my behavior
dat is voor dat Arabische feest bestemd. Rupi laat geen stuiver over voor de volgende managerquote:Op dinsdag 4 april 2023 19:34 schreef Juud79 het volgende:
Waarom eten ze deze troep weer, ze hebben toch geld verdiend?
Nee dat denk ik niet , nu ik dit heb gezienquote:Op dinsdag 4 april 2023 19:41 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Misschien is dat haren trekken een ander incident ?
Ik heb zelf niks gehoord over haren, dat heeft ze echt gezegd ?quote:Op dinsdag 4 april 2023 19:43 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nee dat denk ik niet , nu ik dit heb gezien
Ja vanmorgen ging het daar over , Eunice zei datquote:Op dinsdag 4 april 2023 19:45 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ik heb zelf niks gehoord over haren, dat heeft ze echt gezegd ?
Niemand mag aan jou zittenquote:
Tot ziensquote:Op dinsdag 4 april 2023 19:48 schreef Puzzie het volgende:
Zo koud ging het afscheid ,precoes zoals Esther de afgelopen maanden ook deed
[ afbeelding ]
ja en?quote:Op dinsdag 4 april 2023 19:49 schreef Flow3r het volgende:
Eunice vond het sneu, niemand liet een traantje bij het vertrek van Esther
[ afbeelding ]
Ben wel benieuwd wat hij nu gaat doenquote:Op dinsdag 4 april 2023 19:45 schreef chufi het volgende:
Wel een hele verandering zo voor JW... Nu moet ie weer alles zelf doen ..
is ze ookquote:Op dinsdag 4 april 2023 19:50 schreef Flow3r het volgende:
Sas helemaal vereerd dat Isaac met haar wil praten, ze doet haar best om interessant te lullen![]()
vind haar zo fake![]()
Ik ook , en helemaal nu ze sinds een week een compleet andere persoonlijkheid probeert te laten zienquote:Op dinsdag 4 april 2023 19:50 schreef Flow3r het volgende:
Sas helemaal vereerd dat Isaac met haar wil praten, ze doet haar best om interessant te lullen![]()
vind haar zo fake![]()
Ben wel benieuwd wie het wordquote:Op dinsdag 4 april 2023 19:56 schreef Puzzie het volgende:
Sas vindt dat dit de kans voor Wendy is om het te doen
die gaat zo pissig doen tegen Bernquote:Op dinsdag 4 april 2023 19:56 schreef Puzzie het volgende:
Sas vindt dat dit de kans voor Wendy is om het te doen
Dat zou maar zo kunnenquote:Op dinsdag 4 april 2023 19:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
die gaat zo pissig doen tegen Bern![]()
Echt een man die zegt wat hij doet he?quote:Op dinsdag 4 april 2023 19:54 schreef utopia2.0 het volgende:
Alles nagelezen en alle filmpjes bekeken. Jeff die blijft en Esther die vertrokken is. Volgens mij was het een heftige streamdag. Eindelijk van die vervelende Esther af. Jeff, ach, daar hadden we van verwacht dat die zou blijven.
Hij heeft gezichtsverlies geleden, dat moge duidelijk wezenquote:Op dinsdag 4 april 2023 19:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Echt een man die zegt wat hij doet he?
I wishquote:Op dinsdag 4 april 2023 20:01 schreef Flow3r het volgende:
Vogelpoep, ze is op haar kop gescheten![]()
[ afbeelding ]
Dat zeer zeker.quote:Op dinsdag 4 april 2023 20:00 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Hij heeft gezichtsverlies geleden, dat moge duidelijk wezen
Dat hadden ze al gezegd, dat ze een manager willen hebben, die aan hun kant staatquote:
Zo jammer dat ze deze macht krijgenquote:Op dinsdag 4 april 2023 20:04 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dat hadden ze al gezegd, dat ze een manager willen hebben, die aan hun kant staat
Die riep een tijd terug wat over de lach van Kim, maar haar eigen gemaakte lach gaat ook door merg en beenquote:Op dinsdag 4 april 2023 20:08 schreef Puzzie het volgende:
Sas hoopt dat Jeff het volhoudt om te blijven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
die vreselijke neplach met uithalenquote:Op dinsdag 4 april 2023 20:05 schreef Puzzie het volgende:
Sas lacht, probeert te lachen
maar ze is blij met die keuze
quote:Op dinsdag 4 april 2023 20:10 schreef Flow3r het volgende:
Oh jeeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My age is very
Inappropriate
for my behavior
Moet ik je anders ff op je faklking smoel stompen hihiquote:
Zou zweren dat dit commentaar maar over één persoon kon gaanquote:
Kenzi?quote:Op dinsdag 4 april 2023 20:16 schreef engine het volgende:
[..]
Zou zweren dat dit commentaar maar over één persoon kon gaan
Bern moet opgepept wordenquote:Op dinsdag 4 april 2023 20:17 schreef KinKiJan het volgende:
Nice, de Disney club komt er ook bij in de kas. Allerlei zooi bij, laat me raden D&D kas-edition
Wanda?quote:Op dinsdag 4 april 2023 20:17 schreef engine het volgende:
[..]
Geen koelkast voor greysie![]()
Lijkt mij zo duidelijk
Gaan ze dat nu doen?quote:Op dinsdag 4 april 2023 20:19 schreef KinKiJan het volgende:
Echt voor D&D, Isaac wil wel een keer kijken ....
hij is nogal van slag van het wanda vertrekquote:
Dit meen je serieus?quote:Op dinsdag 4 april 2023 20:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wanda?
maar die is al weg
en Kim ook
Ja, of straks, Bern is al voorbereidingen aan het treffenquote:
Eliminatieopdracht Imadiddin tegen Esther - 4 april 2023.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Mijn hemel wat een wijfquote:Op dinsdag 4 april 2023 20:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
hij is nogal van slag van het wanda vertrek
je hebt hem gisteren toch ook zien zitten in die kasquote:
Wowquote:
Heel evenquote:Op dinsdag 4 april 2023 20:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
je hebt hem gisteren toch ook zien zitten in die kas![]()
dat hele harde lachen van Kimquote:Op dinsdag 4 april 2023 20:21 schreef engine het volgende:
[..]
Wow
Voor mij is Babbel met afstand de grootste nep lacher daar. Het verbaasd mij dat je meent dat Wanda, Kenzi, Sas en Kim een grotere nep lach hebben.
Is dit omdat je Babette leuk vindt? Soms volg ik het allemaal niet.quote:Op dinsdag 4 april 2023 20:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat hele harde lachen van Kim
Kenzi die je constant hoort maar verder met een chagi smoel loopt
Wanda Smile and wave
Sas is zo nep
quote:Op dinsdag 4 april 2023 20:24 schreef Flow3r het volgende:
Jappie wil spelen om te spelen, niet perse om iemand weg te willen hebben
??quote:Op dinsdag 4 april 2023 20:25 schreef engine het volgende:
[..]
Is dit omdat je Babette leuk vindt? Soms volg ik het allemaal niet.
de man die zijn (maar niet echt zijnquote:Op dinsdag 4 april 2023 20:27 schreef Puzzie het volgende:
En weer een probleem over de tabak![]()
[ afbeelding ]
Dat jij de voorbeelden die je noemt nepper vindt als Babette haar lach. Wellicht zoek ik zo nog een gifje als voorbeeld maar ik kan het mij zo moeilijk voorstellen. Is het dan omdat je Babette een leuk persoon vind dat je er anders tegenaan kijkt?quote:
Ja heel; erg kinderachtigquote:Op dinsdag 4 april 2023 20:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
de man die zijn (maar niet echt zijn) motor in de loods had
jouw vraag was over wie het kon gaanquote:Op dinsdag 4 april 2023 20:28 schreef engine het volgende:
[..]
Dat jij de voorbeelden die je noemt nepper vindt als Babette haar lach. Wellicht zoek ik zo nog een gifje als voorbeeld maar ik kan het mij zo moeilijk voorstellen. Is het dan omdat je Babette een leuk persoon vind dat je er anders tegenaan kijkt?
Misschien een leuk polletje: wie heeft de hardste neplachquote:Op dinsdag 4 april 2023 20:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
jouw vraag was over wie het kon gaan
ik gaf de naam die als eerste bij mij opkwam
dat was niet genoeg
de andere namen ook niet
het moet van jou Babs zijn
prima
maar mijn mening daarin is anders
ik vind Kenzi degene die je overal bovenuit hoort neplachen
lacht babs hard
ja
is het wel eens nep
vast wel
quote:Op dinsdag 4 april 2023 20:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
jouw vraag was over wie het kon gaan
ik gaf de naam die als eerste bij mij opkwam
dat was niet genoeg
de andere namen ook niet
het moet van jou Babs zijn
prima
maar mijn mening daarin is anders
ik vind Kenzi degene die je overal bovenuit hoort neplachen
lacht babs hard
ja
is het wel eens nep
vast wel
quote:Op dinsdag 4 april 2023 20:33 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Dat zijn dan toch ook namen die eerder bij jou opkomen als Babette?
Maar sorry als ik je weer aangevallen heb. Dat was niet mijn bedoeling.
het scheelt dat Sas Jeff vaak wel kan waarderenquote:Op dinsdag 4 april 2023 20:37 schreef Seattle het volgende:
Ik zie Jeff en Jap wel weer banjeren met zijn twee de komende periode
Stream verpest.quote:
Die verwijdering tussen Jeff en Jap is idd echt gekomen door Wanda. En de verkering van Jeff met Kim heeft Jap in de klauwen armen van Wanda gedrevenquote:Op dinsdag 4 april 2023 20:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
het scheelt dat Sas Jeff vaak wel kan waarderen
waar wanda dat absoluut niet kon
Jap heeft ook niet echt een eigen mening
Alles liever als Ice.quote:
Niet mee eens. Dat is door Jeff gekomen die behoorlijk door begon te slaan en Jasper wou daar weg van. Jeff heeft Jappie zelf naar Wanda gedreven.....dat Jap daarna verliefd is geworden is toeval.quote:Op dinsdag 4 april 2023 20:39 schreef Seattle het volgende:
[..]
Die verwijdering tussen Jeff en Jap is idd echt gekomen door Wanda. En de verkering van Jeff met Kim heeft Jap in de klauwen armen van Wanda gedreven
Toevoeging: vrouwen hé![]()
Ben ik deels met jou eens. Tijdens het manager zijn van Jeff was Jap nog echt de rechterhand in alles van Jeff. Die deed helemaal mee met Jeff. Toen was hij al net zo onuitstaanbaar als dat hij later kon zijnquote:Op dinsdag 4 april 2023 20:43 schreef engine het volgende:
[..]
Niet mee eens. Dat is door Jeff gekomen die behoorlijk door begon te slaan en Jasper wou daar weg van. Jeff heeft Jappie zelf naar Wanda gedreven.....dat Jap daarna verliefd is geworden is toeval.
Dat is hem toch goed geluktquote:Op dinsdag 4 april 2023 20:43 schreef engine het volgende:
Eerst was het nog het grote masterplan...Jappie ging zich inlikken bij Wanda en co.
Letterlijk zelfs als ik Morrie mag gelovenquote:
quote:Op dinsdag 4 april 2023 20:53 schreef Puzzie het volgende:
Zoe heeft minder make-up op en wil dat Ice dat ziet
Smekt en altijd de randen van zijn lippen vol eten.quote:
Toch wel bijzonder, ik kan me herinneren hoe graag zij koste wat kost Martin op de stip wilde hebben na het hele Mexx gebeuren, hoe zou ze dat dan kwalificeren?quote:Op dinsdag 4 april 2023 20:25 schreef Puzzie het volgende:
De meesten stemmen puur emotioneel , wat nergens op slaat dat Sas dat zegt
Daarom ook hypocriet gezeverquote:Op dinsdag 4 april 2023 21:02 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Toch wel bijzonder, ik kan me herinneren hoe graag zij koste wat kost Martin op de stip wilde hebben na het hele Mexx gebeuren, hoe zou ze dat dan kwalificeren?
Ik denk dat voor Eunice het spelletje van JW verleiden ook een beetje gespeeld is met het vertrek van Esther. Geen uitdaging meer in....op naar het volgende doelquote:Op dinsdag 4 april 2023 21:02 schreef Sociologica het volgende:
Hey evening
Shit. Heb een bewogen dag gemist. Maar hier is goed verslag gedaan, mooie cos dag. Blij dat Jeff er nog is, qua vertrek had ik een lichte voorkeur voor Imi boven Esther (en een rits namen boven beiden als Kenzy, Mirthe, Bern, Zoe). Ze was krankjorum maar wel vermakelijk.
Eunice werkt verder aan haar biljartskills met Willem. Is kijken of ze nu net zo geïnteresseerd in elkaar blijven. Denk dat JW de gesprekken met crazyEs nog gaat missen die brachten toch wel heel veel tijd dagelijks samen door.
Icequote:Op dinsdag 4 april 2023 21:05 schreef engine het volgende:
[..]
Ik denk dat voor Eunice het spelletje van JW verleiden ook een beetje gespeeld is met het vertrek van Esther. Geen uitdaging meer in....op naar het volgende doel
Zou maar zo kunnen, maar JW laat haar denk ik nu niet meer met rust. Die heeft wel echt wat kriebels voor haar gekregen.quote:Op dinsdag 4 april 2023 21:05 schreef engine het volgende:
[..]
Ik denk dat voor Eunice het spelletje van JW verleiden ook een beetje gespeeld is met het vertrek van Esther. Geen uitdaging meer in....op naar het volgende doel
Aub niet zegquote:
Ik denk niet dat dat hem gaat helpen om er nu nog meer aandacht aan te gaan geven. Maar we gaan het zienquote:Op dinsdag 4 april 2023 21:08 schreef Seattle het volgende:
[..]
Zou maar zo kunnen, maar JW laat haar denk ik nu niet meer met rust. Die heeft wel echt wat kriebels voor haar gekregen.
Wat is D&D? Hoor daar vaker over.quote:Op dinsdag 4 april 2023 20:19 schreef KinKiJan het volgende:
Echt voor D&D, Isaac wil wel een keer kijken ....
Dungeons and Dragons. Een spelletje.quote:
Er is niets te zuipenquote:Op dinsdag 4 april 2023 21:18 schreef Judiwi het volgende:
Babet komt niet in beeld. Maar ik hoor haar wel. Zeker een wijntje gekregen voor de spanning die ze vanmorgen had.
Dan hebben ze het wel echt heel slecht.quote:
Rupie jeweetogquote:Op dinsdag 4 april 2023 21:20 schreef engine het volgende:
[..]
Dan hebben ze het wel echt heel slecht.
Crępepapier volgens mijquote:Op dinsdag 4 april 2023 21:20 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Zijn ze nu alle wol van Esther aan het verknippen ?
Jammer van die twee erbij..quote:
Geniet nog maar ff van de maan , over ruim 4 miljard jaar is het allemaal wegquote:
Dat zekerquote:Op dinsdag 4 april 2023 21:33 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Geniet nog maar ff van de maan , over ruim 4 miljard jaar is het allemaal weg
Mogelijk testvluchtquote:
Idd mogelijke testvluchtquote:
Jezusquote:Op dinsdag 4 april 2023 21:44 schreef KinKiJan het volgende:
Ah daarom was Bern down, ze moesten naar achter komen want ze mogen maar 2 uur in de week D&D spelen
Ja ik weet niet met hoeveel man ze dat spelen. Geen idee verder, maar misschien heeft dat er iets mee te makenquote:Op dinsdag 4 april 2023 21:46 schreef Puzzie het volgende:
[..]
JezusBiljarten of kaarten is geen probleem ook zo raar
Ik vind dit echt belachelijk. Laat Bern dan ook zijn lol hebben.quote:Op dinsdag 4 april 2023 21:46 schreef Puzzie het volgende:
[..]
JezusBiljarten of kaarten is geen probleem ook zo raar
Ik snap al die spelletjes niet , tenminste niet de hele dag door , en vaak zitten ze alleen maar spelletjes te doenquote:Op dinsdag 4 april 2023 21:47 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ja ik weet niet met hoeveel man ze dat spelen. Geen idee verder, maar misschien heeft dat er iets mee te maken
Biljarten doe je met twee. Darten ook. Bern speelt dit niet in zijn eentje.quote:Op dinsdag 4 april 2023 21:47 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ja ik weet niet met hoeveel man ze dat spelen. Geen idee verder, maar misschien heeft dat er iets mee te maken
Ik snap die regel ook niet helemaalquote:Op dinsdag 4 april 2023 21:48 schreef engine het volgende:
[..]
Ik vind dit echt belachelijk. Laat Bern dan ook zijn lol hebben.
Ja dat snap ik, en dat is meteen mijn punt, er doen er hoevel, 5/6 mee aan dat gedoe?quote:Op dinsdag 4 april 2023 21:48 schreef engine het volgende:
[..]
Biljarten doe je met twee. Darten ook. Bern speelt dit niet in zijn eentje.
Zoiets ja , ik denk dat ik snap wat je bedoeltquote:Op dinsdag 4 april 2023 21:52 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ja dat snap ik, en dat is meteen mijn punt, er doen er hoevel, 5/6 mee aan dat gedoe?
Dat weet ik ook niet precies. Ik heb ze wel een paar keer bezig gehoord. Bern en Mirthe laatst nog een hele tijd over hun personages geloof ik. Ik ken het vaag dus kan het ook niet helemaal volgen als ze het er over hebben. Misschien is dat het probleem.quote:Op dinsdag 4 april 2023 21:52 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ja dat snap ik, en dat is meteen mijn punt, er doen er hoevel, 5/6 mee aan dat gedoe?
Het spel gaat best ver en kost heel veel tijdquote:Op dinsdag 4 april 2023 21:54 schreef engine het volgende:
[..]
Dat weet ik ook niet precies. Ik heb ze wel een paar keer bezig gehoord. Bern en Mirthe laatst nog een hele tijd over hun personages geloof ik. Ik ken het vaag dus kan het ook niet helemaal volgen als ze het er over hebben. Misschien is dat het probleem.
Dat weet ik maar ik heb het nooit gespeeld. Maar het punt was ook meer dat het vreemd is dat dit spelletje maar twee uur per week gespeeld mag worden.quote:Op dinsdag 4 april 2023 21:55 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Het spel gaat best ver en kost heel veel tijd
Dacht dat Martin er ook aan meedeed, Kenzy, Bern, Sas en Mirthe en geloof dat Marciano er ook wel eens bij gezeten heeft?quote:Op dinsdag 4 april 2023 21:54 schreef engine het volgende:
[..]
Dat weet ik ook niet precies. Ik heb ze wel een paar keer bezig gehoord. Bern en Mirthe laatst nog een hele tijd over hun personages geloof ik. Ik ken het vaag dus kan het ook niet helemaal volgen als ze het er over hebben. Misschien is dat het probleem.
Nou ik denk dus om de reden die ik geefquote:Op dinsdag 4 april 2023 21:57 schreef engine het volgende:
[..]
Dat weet ik maar ik heb het nooit gespeeld. Maar het punt was ook meer dat het vreemd is dat dit spelletje maar twee uur per week gespeeld mag worden.
denk ik ookquote:Op dinsdag 4 april 2023 21:05 schreef engine het volgende:
[..]
Ik welquote:
Maar hij zegt ook ik heb hem gezegd afstand van hem te nemen? Dat heb ik nergens gezien/gelezen?quote:Op dinsdag 4 april 2023 22:06 schreef Flow3r het volgende:
Marciano zeurt dat mensen niet echt zijn, dat Jeff een show heeft opgezet, zeur zeur
Wat verwacht hij dan in een spel dat over een miljoen gaat
Ja, ben al een paar keer bij hun weg gegaan, Mirthe en Jeff kunnen lang door zeveren en herhalen, maar die 2 kunnen er ook wat vanquote:Op dinsdag 4 april 2023 22:06 schreef Flow3r het volgende:
Marciano zeurt dat mensen niet echt zijn, dat Jeff een show heeft opgezet, zeur zeur
Wat verwacht hij dan in een spel dat over een miljoen gaat
Kunnen ze beter gewoon zeggen dat het helemaal niet mag.quote:Op dinsdag 4 april 2023 21:59 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nou ik denk dus om de reden die ik geef
Nee dat vind ik ook wel een beetje raar van Jeff, aangezien hij het wel de hele dag over zinloos geweld heeft , niet okayquote:Op dinsdag 4 april 2023 22:08 schreef Flow3r het volgende:
Jeff heeft niet in de groep gezegd dat ie een goed gesprek met Marciano heeft gehad waarin Marciano sorry had gezegd
Dat zit Marciano dwars
quote:Op dinsdag 4 april 2023 22:08 schreef engine het volgende:
[..]
Kunnen ze beter gewoon zeggen dat het helemaal niet mag.
Hij heeft vooral gehamerd op dat zinloos geweldquote:Op dinsdag 4 april 2023 22:09 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nee dat vind ik ook wel een beetje raar van Jeff, aangezien hij het wel de hele dag over zinloos geweld heeft , niet okay
Dat vind ik wel kwalijk, en zeker als Marciano sorry heeft gezegdquote:Op dinsdag 4 april 2023 22:10 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Hij heeft vooral gehamerd op dat zinloos geweld
Die weet overal wat aan te lullen. Ik neem geen woord wat hij zegt nog serieus.quote:Op dinsdag 4 april 2023 22:10 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Hij heeft vooral gehamerd op dat zinloos geweld
Dit..quote:Op dinsdag 4 april 2023 22:11 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat vind ik wel kwalijk, en zeker als Marciano sorry heeft gezegd
Dat is waarquote:Op dinsdag 4 april 2023 22:13 schreef engine het volgende:
[..]
Die weet overal wat aan te lullen. Ik neem geen woord wat hij zegt nog serieus.
Nee iddquote:Op dinsdag 4 april 2023 22:14 schreef mangalie het volgende:
[..]
Dit..
Marciano heeft het goed door dat het de grote Jeffrey show is..Ook het gedoe met die koffer... Achter wist het ook al want er stond geen uur op aftellen op de klok.
Er is nooit 24 uur aangevraagd....dit is de ene act op de andere act en achter kunnen ze hun eigen regels niet eens meer bijhouden.quote:Op dinsdag 4 april 2023 22:14 schreef mangalie het volgende:
[..]
Dit..
Marciano heeft het goed door dat het de grote Jeffrey show is..Ook het gedoe met die koffer... Achter wist het ook al want er stond geen uur op aftellen op de klok.
Die gaat ook altijd pas lopen nadat de manager als de koffer er is nog 1 laatste vraagt of de aanvrager het zeker weetquote:Op dinsdag 4 april 2023 22:14 schreef mangalie het volgende:
[..]
Dit..
Nee iddquote:Op dinsdag 4 april 2023 22:16 schreef engine het volgende:
[..]
Er is nooit 24 aangevraagd....dit is de ene act op de andere act en achter kunnen ze hun eigen regels niet eens meer bijhouden.
Natuurlijk is het een aanname, maar wel een logische, ook omdat je 's avonds laat geen 24 uur aan kan vragen in het weekend.quote:Op dinsdag 4 april 2023 22:17 schreef KinKiJan het volgende:
Nooit aanvraag gedaan? Lijkt me een dikke aanname
Febo mag het gaan laten zien in de tv uitzending. In het weekend kan het niet dus moet hij dat maandagochtend gedaan hebben....buiten beeld. We worden voor de gek gehouden.quote:Op dinsdag 4 april 2023 22:17 schreef KinKiJan het volgende:
Nooit aanvraag gedaan? Lijkt me een dikke aanname
Dat hij toch tegen Jeff gaat spelen zoietsquote:Op dinsdag 4 april 2023 22:20 schreef Sociologica het volgende:
Wat bedoeld Marciano met ik denk dat ik mijn woord ga breken en het spel ga spelen?
Ik denk dat hij dit wel heeft gedaan. Ook als het een act is en we voor de gek worden gehouden, is het een kleine moeite om voor de show en om het geloofwaardiger te maken wel ff aan te vragenquote:Op dinsdag 4 april 2023 22:19 schreef engine het volgende:
[..]
Febo mag het gaan laten zien in de tv uitzending. In het weekend kan het niet dus moet hij dat maandagochtend gedaan hebben....buiten beeld. We worden voor de gek gehouden.
Tegen Jeffrey zei hij, dus dat zou betekenen dat hij zich aansluit bij de andere groep, denk ik.quote:Op dinsdag 4 april 2023 22:20 schreef Sociologica het volgende:
Wat bedoeld Marciano met ik denk dat ik mijn woord ga breken en het spel ga spelen?
Maar dat is dan ook tegen Ice toch? Of volg ik ook niet goed meer bij wie Ice hoortquote:Op dinsdag 4 april 2023 22:21 schreef HopScotch het volgende:
[..]
Tegen Jeffrey zei hij, dus dat zou betekenen dat hij zich aansluit bij de andere groep, denk ik.
Ja klopt. Ik moet ook nog zien of hij dat echt gaat doen. Hij wilde er nog een nachtje over slapen zei hij.quote:Op dinsdag 4 april 2023 22:21 schreef Sociologica het volgende:
[..]
Maar dat is dan ook tegen Ice toch? Of volg ik ook niet goed meer bij wie Ice hoort
Dit heeft denk ik niet met groepjes te maken maar meer op het persoonlijke vlakquote:Op dinsdag 4 april 2023 22:21 schreef Sociologica het volgende:
[..]
Maar dat is dan ook tegen Ice toch? Of volg ik ook niet goed meer bij wie Ice hoort
Rupert heeft vrijdag die mail van 'm moeten versturen, dan gaat maandagochtend die 24u lopen. Dit hebben we eerder gezien bij Bert en Maddy. Maar snap het wel, het gaat om Jeff, dan is alles andersquote:Op dinsdag 4 april 2023 22:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Natuurlijk is het een aanname, maar wel een logische, ook omdat je 's avonds laat geen 24 uur aan kan vragen in het weekend.
prima bye marcioquote:Op dinsdag 4 april 2023 22:21 schreef HopScotch het volgende:
[..]
Tegen Jeffrey zei hij, dus dat zou betekenen dat hij zich aansluit bij de andere groep, denk ik.
Klopt, dat heb ik ze daar ook vaker horen zeggen. Al wel aangevraagd in die nacht maar zou dan maandag pas in gaan.quote:Op dinsdag 4 april 2023 22:22 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Rupert heeft vrijdag die mail van 'm moeten versturen, dan gaat maandagochtend die 24u lopen. Dit hebben we eerder gezien bij Bert en Maddy. Maar snap het wel, het gaat om Jeff, dan is alles anders
Zo kan je het natuurlijk ook zien , ik hoop dat Marciano nog lang blijftquote:
Het is niet te zien geweest op stream. En wat ze er in de tv aflevering van gaan maken interesseert mij dan ook niet meer.quote:Op dinsdag 4 april 2023 22:21 schreef Sociologica het volgende:
[..]
Ik denk dat hij dit wel heeft gedaan. Ook als het een act is en we voor de gek worden gehouden, is het een kleine moeite om voor de show en om het geloofwaardiger te maken wel ff aan te vragen
Het in zijn microfoon roepen was al genoeg, aldus Jeffrey...quote:Op dinsdag 4 april 2023 22:19 schreef engine het volgende:
[..]
Febo mag het gaan laten zien in de tv uitzending. In het weekend kan het niet dus moet hij dat maandagochtend gedaan hebben....buiten beeld. We worden voor de gek gehouden.
Ja, maar als je je dan niet aansluit bij een van de groepen als die zo blijven bestaan als nu, win je 't nooit natuurlijk.quote:Op dinsdag 4 april 2023 22:22 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dit heeft denk ik niet met groepjes te maken maar meer op het persoonlijke vlak
soms denk ik dat marcio jaloers is op de band die ice en jeff hebben!quote:Op dinsdag 4 april 2023 22:22 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dit heeft denk ik niet met groepjes te maken maar meer op het persoonlijke vlak
Alleen dat slaat al nergens op natuurlijkquote:Op dinsdag 4 april 2023 22:24 schreef HopScotch het volgende:
[..]
Ja, maar als je je dan niet aansluit bij een van de groepen als die zo blijven bestaan als nu, win je 't nooit natuurlijk.
Ik denk dat dat er niks mee te maken heeft. Marciano houdt niet van het provocerende en treiterende gedrag van Jeff (in het spel). Hij ging eerder deze week ook al met Zoe in gesprek over haar pestgedrag.quote:Op dinsdag 4 april 2023 22:25 schreef Thorelf het volgende:
[..]
soms denk ik dat marcio jaloers is op de band die ice en jeff hebben!
Ik denk dat je dingen door elkaar haaltquote:Op dinsdag 4 april 2023 22:25 schreef Thorelf het volgende:
[..]
Ja denk dat soms ook maar eigenlijk pas echt na Martins vertrek. Niet dat het hem daarvoor wel aanstond maar toen had hij zijn eigen beste maat en zat het hem minder in de weg.quote:Op dinsdag 4 april 2023 22:25 schreef Thorelf het volgende:
[..]
Uiteraard.quote:Op dinsdag 4 april 2023 22:26 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Alleen dat slaat al nergens op natuurlijk, en de keuze is aan jou of jij daar in meegaat
Wat rancuneus weer dit. Had je handen gewoon thuis gehouden, idioot!quote:Op dinsdag 4 april 2023 22:30 schreef Flow3r het volgende:
Marciano wil tegen Jeff en het dan uitvechten op de stip
maar dat duurt nog een maand![]()
Er wordt hier altijd van alles in twijfel getrokken, dus ja ook over Jeff.quote:Op dinsdag 4 april 2023 22:22 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Rupert heeft vrijdag die mail van 'm moeten versturen, dan gaat maandagochtend die 24u lopen. Dit hebben we eerder gezien bij Bert en Maddy. Maar snap het wel, het gaat om Jeff, dan is alles anders
Klopt, en alles op een rustige manier..Alleen zo jammer dat hij zich zo liet gaan tegenover Jeffrey, al zal het maar een klein duwtje zijn geweest (mijn aanname) wordt het zo uivergroot. Hopelijk zien we het nog in de uitzending.quote:Op dinsdag 4 april 2023 22:26 schreef HopScotch het volgende:
[..]
Ik denk dat dat er niks mee te maken heeft. Marciano houdt niet van het provocerende en treiterende gedrag van Jeff (in het spel). Hij ging eerder deze week ook al met Zoe in gesprek over haar pestgedrag.
Dan ga ik toch voor Marciano for the winquote:Op dinsdag 4 april 2023 22:35 schreef Flow3r het volgende:
Marciano nog steeds gefrustreerd dus
jammer dat er net een eliminatie is geweest, had hem wel willen zien tegen jeff
Geen idee, die eliminatie vandaag was gewoon geluk , ik hoop dan wel op een eerlijke eliminatie, niet dat de éen afhankelijk is van de fout van een anderquote:Op dinsdag 4 april 2023 22:36 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dan ga ik toch voor Marciano for the win
Yeah rightquote:Op dinsdag 4 april 2023 22:39 schreef woxxel het volgende:
Die mensen praten sllemaal raar met al die pauzes in hun zinnen. Marciano en bsbet ook steeds.
Zouden ze soms hun tekst ingefluisterd krijgen ofzo.
'Een pestkop die het slachtoffer uithangt'quote:Op dinsdag 4 april 2023 22:26 schreef HopScotch het volgende:
[..]
Ik denk dat dat er niks mee te maken heeft. Marciano houdt niet van het provocerende en treiterende gedrag van Jeff (in het spel). Hij ging eerder deze week ook al met Zoe in gesprek over haar pestgedrag.
Dat zei ze idd treffendquote:Op dinsdag 4 april 2023 22:40 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
'Een pestkop die het slachtoffer uithangt'
Heb niks met Kenzy maar ze verwoordde het goed
Ja, sowieso stom en ontzettend jammer dat een eliminatie een soort van gokfestijn is. Ik vond het vandaag een farce.quote:Op dinsdag 4 april 2023 22:40 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Geen idee, die eliminatie vandaag was gewoon geluk , ik hoop dan wel op een eerlijke eliminatie, niet dat de éen afhankelijk is van de fout van een ander
zoals ook bij Eunice / leila
Wellicht het script niet goed van buiten geleerdquote:Op dinsdag 4 april 2023 22:39 schreef woxxel het volgende:
Die mensen praten sllemaal raar met al die pauzes in hun zinnen. Marciano en bsbet ook steeds.
Zouden ze soms hun tekst ingefluisterd krijgen ofzo.
Wauw , dat slaat werkelijk nergens opquote:Op dinsdag 4 april 2023 22:42 schreef chufi het volgende:
Tiano is ook stiekem gewoon een macho man ... maar ja kimK is weg dus die zien we nu wat minder in hem ... maar als je al zo bent kun je je al gauw frustreren aan andermans gedrag .. In mijn ogen blijft Tiano een Promesje in de loods
Dus de kans is groot dat hij straks gaat steken?quote:Op dinsdag 4 april 2023 22:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Hij is al 2 keer uit zn plaat gegaan ... 3e keer zou zo maar kunnen
wat is een promesje ?quote:Op dinsdag 4 april 2023 22:42 schreef chufi het volgende:
Tiano is ook stiekem gewoon een macho man ... maar ja kimK is weg dus die zien we nu wat minder in hem ... maar als je al zo bent kun je je al gauw frustreren aan andermans gedrag .. In mijn ogen blijft Tiano een Promesje in de loods
Eens, onvoorspelbaar agressief.quote:Op dinsdag 4 april 2023 22:42 schreef chufi het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |