Ben ik deels met jou eens. Tijdens het manager zijn van Jeff was Jap nog echt de rechterhand in alles van Jeff. Die deed helemaal mee met Jeff. Toen was hij al net zo onuitstaanbaar als dat hij later kon zijnquote:Op dinsdag 4 april 2023 20:43 schreef engine het volgende:
[..]
Niet mee eens. Dat is door Jeff gekomen die behoorlijk door begon te slaan en Jasper wou daar weg van. Jeff heeft Jappie zelf naar Wanda gedreven.....dat Jap daarna verliefd is geworden is toeval.
Dat is hem toch goed geluktquote:Op dinsdag 4 april 2023 20:43 schreef engine het volgende:
Eerst was het nog het grote masterplan...Jappie ging zich inlikken bij Wanda en co.
Letterlijk zelfs als ik Morrie mag gelovenquote:
quote:Op dinsdag 4 april 2023 20:53 schreef Puzzie het volgende:
Zoe heeft minder make-up op en wil dat Ice dat ziet
Smekt en altijd de randen van zijn lippen vol eten.quote:
Toch wel bijzonder, ik kan me herinneren hoe graag zij koste wat kost Martin op de stip wilde hebben na het hele Mexx gebeuren, hoe zou ze dat dan kwalificeren?quote:Op dinsdag 4 april 2023 20:25 schreef Puzzie het volgende:
De meesten stemmen puur emotioneel , wat nergens op slaat dat Sas dat zegt
Daarom ook hypocriet gezeverquote:Op dinsdag 4 april 2023 21:02 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Toch wel bijzonder, ik kan me herinneren hoe graag zij koste wat kost Martin op de stip wilde hebben na het hele Mexx gebeuren, hoe zou ze dat dan kwalificeren?
Ik denk dat voor Eunice het spelletje van JW verleiden ook een beetje gespeeld is met het vertrek van Esther. Geen uitdaging meer in....op naar het volgende doelquote:Op dinsdag 4 april 2023 21:02 schreef Sociologica het volgende:
Hey evening
Shit. Heb een bewogen dag gemist. Maar hier is goed verslag gedaan, mooie cos dag. Blij dat Jeff er nog is, qua vertrek had ik een lichte voorkeur voor Imi boven Esther (en een rits namen boven beiden als Kenzy, Mirthe, Bern, Zoe). Ze was krankjorum maar wel vermakelijk.
Eunice werkt verder aan haar biljartskills met Willem. Is kijken of ze nu net zo geïnteresseerd in elkaar blijven. Denk dat JW de gesprekken met crazyEs nog gaat missen die brachten toch wel heel veel tijd dagelijks samen door.
Icequote:Op dinsdag 4 april 2023 21:05 schreef engine het volgende:
[..]
Ik denk dat voor Eunice het spelletje van JW verleiden ook een beetje gespeeld is met het vertrek van Esther. Geen uitdaging meer in....op naar het volgende doel
Zou maar zo kunnen, maar JW laat haar denk ik nu niet meer met rust. Die heeft wel echt wat kriebels voor haar gekregen.quote:Op dinsdag 4 april 2023 21:05 schreef engine het volgende:
[..]
Ik denk dat voor Eunice het spelletje van JW verleiden ook een beetje gespeeld is met het vertrek van Esther. Geen uitdaging meer in....op naar het volgende doel
Aub niet zegquote:
Ik denk niet dat dat hem gaat helpen om er nu nog meer aandacht aan te gaan geven. Maar we gaan het zienquote:Op dinsdag 4 april 2023 21:08 schreef Seattle het volgende:
[..]
Zou maar zo kunnen, maar JW laat haar denk ik nu niet meer met rust. Die heeft wel echt wat kriebels voor haar gekregen.
Wat is D&D? Hoor daar vaker over.quote:Op dinsdag 4 april 2023 20:19 schreef KinKiJan het volgende:
Echt voor D&D, Isaac wil wel een keer kijken ....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |