Gaan ze dat nu doen?quote:Op dinsdag 4 april 2023 20:19 schreef KinKiJan het volgende:
Echt voor D&D, Isaac wil wel een keer kijken ....
hij is nogal van slag van het wanda vertrekquote:
Dit meen je serieus?quote:Op dinsdag 4 april 2023 20:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wanda?
maar die is al weg
en Kim ook
Ja, of straks, Bern is al voorbereidingen aan het treffenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eliminatieopdracht Imadiddin tegen Esther - 4 april 2023.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Mijn hemel wat een wijfquote:Op dinsdag 4 april 2023 20:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
hij is nogal van slag van het wanda vertrek
je hebt hem gisteren toch ook zien zitten in die kasquote:
Wowquote:
Heel evenquote:Op dinsdag 4 april 2023 20:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
je hebt hem gisteren toch ook zien zitten in die kas![]()
dat hele harde lachen van Kimquote:Op dinsdag 4 april 2023 20:21 schreef engine het volgende:
[..]
Wow
Voor mij is Babbel met afstand de grootste nep lacher daar. Het verbaasd mij dat je meent dat Wanda, Kenzi, Sas en Kim een grotere nep lach hebben.
Is dit omdat je Babette leuk vindt? Soms volg ik het allemaal niet.quote:Op dinsdag 4 april 2023 20:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat hele harde lachen van Kim
Kenzi die je constant hoort maar verder met een chagi smoel loopt
Wanda Smile and wave
Sas is zo nep
quote:Op dinsdag 4 april 2023 20:24 schreef Flow3r het volgende:
Jappie wil spelen om te spelen, niet perse om iemand weg te willen hebben
??quote:Op dinsdag 4 april 2023 20:25 schreef engine het volgende:
[..]
Is dit omdat je Babette leuk vindt? Soms volg ik het allemaal niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |