Kunnen ze beter gewoon zeggen dat het helemaal niet mag.quote:Op dinsdag 4 april 2023 21:59 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nou ik denk dus om de reden die ik geef
Nee dat vind ik ook wel een beetje raar van Jeff, aangezien hij het wel de hele dag over zinloos geweld heeft , niet okayquote:Op dinsdag 4 april 2023 22:08 schreef Flow3r het volgende:
Jeff heeft niet in de groep gezegd dat ie een goed gesprek met Marciano heeft gehad waarin Marciano sorry had gezegd
Dat zit Marciano dwars
quote:Op dinsdag 4 april 2023 22:08 schreef engine het volgende:
[..]
Kunnen ze beter gewoon zeggen dat het helemaal niet mag.
Hij heeft vooral gehamerd op dat zinloos geweldquote:Op dinsdag 4 april 2023 22:09 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nee dat vind ik ook wel een beetje raar van Jeff, aangezien hij het wel de hele dag over zinloos geweld heeft , niet okay
Dat vind ik wel kwalijk, en zeker als Marciano sorry heeft gezegdquote:Op dinsdag 4 april 2023 22:10 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Hij heeft vooral gehamerd op dat zinloos geweld
Die weet overal wat aan te lullen. Ik neem geen woord wat hij zegt nog serieus.quote:Op dinsdag 4 april 2023 22:10 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Hij heeft vooral gehamerd op dat zinloos geweld
Dit..quote:Op dinsdag 4 april 2023 22:11 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat vind ik wel kwalijk, en zeker als Marciano sorry heeft gezegd
Dat is waarquote:Op dinsdag 4 april 2023 22:13 schreef engine het volgende:
[..]
Die weet overal wat aan te lullen. Ik neem geen woord wat hij zegt nog serieus.
Nee iddquote:Op dinsdag 4 april 2023 22:14 schreef mangalie het volgende:
[..]
Dit..
Marciano heeft het goed door dat het de grote Jeffrey show is..Ook het gedoe met die koffer... Achter wist het ook al want er stond geen uur op aftellen op de klok.
Er is nooit 24 uur aangevraagd....dit is de ene act op de andere act en achter kunnen ze hun eigen regels niet eens meer bijhouden.quote:Op dinsdag 4 april 2023 22:14 schreef mangalie het volgende:
[..]
Dit..
Marciano heeft het goed door dat het de grote Jeffrey show is..Ook het gedoe met die koffer... Achter wist het ook al want er stond geen uur op aftellen op de klok.
Die gaat ook altijd pas lopen nadat de manager als de koffer er is nog 1 laatste vraagt of de aanvrager het zeker weetquote:Op dinsdag 4 april 2023 22:14 schreef mangalie het volgende:
[..]
Dit..
Nee iddquote:Op dinsdag 4 april 2023 22:16 schreef engine het volgende:
[..]
Er is nooit 24 aangevraagd....dit is de ene act op de andere act en achter kunnen ze hun eigen regels niet eens meer bijhouden.
Natuurlijk is het een aanname, maar wel een logische, ook omdat je 's avonds laat geen 24 uur aan kan vragen in het weekend.quote:Op dinsdag 4 april 2023 22:17 schreef KinKiJan het volgende:
Nooit aanvraag gedaan? Lijkt me een dikke aanname
Febo mag het gaan laten zien in de tv uitzending. In het weekend kan het niet dus moet hij dat maandagochtend gedaan hebben....buiten beeld. We worden voor de gek gehouden.quote:Op dinsdag 4 april 2023 22:17 schreef KinKiJan het volgende:
Nooit aanvraag gedaan? Lijkt me een dikke aanname
Dat hij toch tegen Jeff gaat spelen zoietsquote:Op dinsdag 4 april 2023 22:20 schreef Sociologica het volgende:
Wat bedoeld Marciano met ik denk dat ik mijn woord ga breken en het spel ga spelen?
Ik denk dat hij dit wel heeft gedaan. Ook als het een act is en we voor de gek worden gehouden, is het een kleine moeite om voor de show en om het geloofwaardiger te maken wel ff aan te vragenquote:Op dinsdag 4 april 2023 22:19 schreef engine het volgende:
[..]
Febo mag het gaan laten zien in de tv uitzending. In het weekend kan het niet dus moet hij dat maandagochtend gedaan hebben....buiten beeld. We worden voor de gek gehouden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |